Není to tak že by se museli poprvé dobře nahřát ,aby se z odpařila nějaká separace z formy?
1 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
1 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
A ještě jedna rada pneumatika je nahřátá až když máš teplej ráfek nikdy nesahat na pneu to je úplně zbytečný ale neberte mě vážně
Jinak vzít šmylgr a zdrsni malinko hrany ale to jsou jenom mý kecy
Jinak na příští rok předělávám motorku na okruh po pádu takže se všechno uvidí jak to bude fungovat ty mý rady udělám z ní pořádnou střelu
Naposledy editováno 11.08.2010 14:37:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
2 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
1 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
Pánové díky za názory.Udělali jsme si z toho závěr, že to bylo souběhem několika věcí, studený nový gumy,který byly asi trochu "mastný"(možná víc než je obvyklý,i když na nich nic zvláštního vidět nebylo) a taky brudr říkal ,že jak si toho byl vědomej tak jel pomalu vnitřkem zatáčky kudy normálně stopa nevede tak mohla být i dráha troch špinavá.Příště nový gumy pro jistotu přetřu benzínem.(Dřív když jsem nazul nový gumy a neměli jsme nahříváky tak člověk jel 2 kola opatrně a nikdy nebyl problém.)
Ale ty tlaky ,to je zajímavý.Na jaký tlak to správně nafoukat?To 2.1 a 1.9 za studena jsem vyčet v nějakým návodu jak připravit motorku na okruh(asi byly míněny normální gumy).Když jsme se ptali lidí tak každej říká něco jinýho.Někdo tyhle tlaky za tepla,jinej zase tvrdí,že za tepla se se to nedá správně určit,protože teplota gumy je pokaždý jiná,aby se to dalo porovnat tak jedině za studena.Tak jak to vlastně je? (Možná, že to pro nás je jedno
Brno jedem tak 2.23 )
1 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
Novou Pirelli je potreba nahrivat aspon 45 minut pro rozumnou jizdu a aspon 60 minut pro kudlu od prvni zatacky. Jinak si presne takhle nabijete hubu.
(vsechno jsem znacne zjednodusil)
Doufy>Novy gumy klouzou jako svine, at uz jsou okruhovy a nebo silnicni. Okruhovy pravda neklouzou vsechny, ale zrovna Pirelli teda jo. Overeno nekolikanasobnou praxi, vcetne padu .
Novou Pirelli je potreba nahrivat aspon 45 minut pro rozumnou jizdu a aspon 60 minut pro kudlu od prvni zatacky. Jinak si presne takhle nabijete hubu.
(vsechno jsem znacne zjednodusil)
Celkem souhlas. Já to jezdím tak, že pokud mám novou gumu a stihnu ji mít hodinu na nahříváku, tak jedu naplno po 4(2 levé, 2 pravé) zatáčkách a zatím jsem nikdy neměl problém ani s klouzáním. Jen tedy Bridge slick se mi zdála trochu klouzavější jinak pohoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
Naposledy editováno 12.08.2010 23:21:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
radi5>volis> Benzínem nee. Nebo to zkus, pak si na ni sáhni a uvidíš proč. Já na novejch zahřátejch (minimálně hodinu) gumách jedu na koleno hned - žádný problém.....
Zdar pane, tak ty jsi krutý závodník, takže to tak nemůže dělat každý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
Naposledy editováno 13.08.2010 15:09:37