paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Start závodního veterána od hondy
 
10.8.2010 v 22:18
Velmi mě to video pobavilo, ono se snad u toho ani nejde nesmát A sledujte toho pána v brýlích

Předchozí
1 2
Následující

Start závodního veterána od hondy

10.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #1
Brutální stroj,to mit doma!!

Start závodního veterána od hondy

10.8.2010 v 22:41 | Nahoru | #2
Jojo 6válec Musela to být hodinářská práce :)

Start závodního veterána od hondy

10.8.2010 v 22:48 | Nahoru | #3
to asi neplní Euro5 a hlukový normy

1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

10.8.2010 v 22:51 | Nahoru | #4
No to snad ne! Ten pan Honda snad okopíroval úplně všechno!

Zajímavá malorážka , ale já bych stejně raději originál...



1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

10.8.2010 v 22:56 | Nahoru | #5
Prostě paráda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 13:40 | Nahoru | #6
DMC.motobiker> co je to za rok výroby to MVčko???

Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 13:53 | Nahoru | #7
6 válců?

není to málo?









1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 14:19 | Nahoru | #8
Vidíte ten otáčkoměr? Tomu říkám jít za plynem! Nádherný strojek, stejně jako všechny z té doby...

Naposledy editováno 11.08.2010 14:20:58

(reakce na) Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 14:56 | Nahoru | #9

Speedy_James>DMC.motobiker> co je to za rok výroby to MVčko???


Tenhle přesně nevím , ale dělali je v letech 1957 / 1958 , takže tak nějak...

Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 16:00 | Nahoru | #10
na motorku bez brzd se to hezky vytáčí.

(reakce na) Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 19:37 | Nahoru | #11
Skuhi> j jde za plynem skoro sama, ona si o to uplně řiká
Jinak pravda, jsou opravdu krásný tydle doboví závoďáčci, snad se moje stavba podaří

Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 19:53 | Nahoru | #12
MV Agusta, neskutečně brutální zvuk

Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 19:57 | Nahoru | #13
..a ještě mistr Agostini a třívál MV Agusta, tohle opravdu chce repro naplno aneb kam se hrabou současné holící strojky

Start závodního veterána od hondy

11.8.2010 v 20:29 | Nahoru | #14
To jsou panečku mašiny , na to už má dneska asi jenom Ducati...

Start závodního veterána od hondy

13.8.2010 v 21:05 | Nahoru | #15
Jo jsem koukal že v GPčkách vyhrála od roku 1954 až do roku 1972, takže vyhrála 18 let v řadě....a ve třídě 350 ccm vyhrála asi 10 let v řadě

Start závodního veterána od hondy

14.8.2010 v 12:22 | Nahoru | #16
oprava: vyhrály vetřídě 500ccm od r 1958 až do roku 1974 a ve třídě 350ccm vyhrála od 1968 do 1974 takže poklona MV-Augustám

Start závodního veterána od hondy

14.8.2010 v 19:34 | Nahoru | #17
Speedy_James> O technické nadčasovosti značky MV-Agusta svědčí i fakt, že celá Japonská čtyřka dodnes používá jejich čtyřválcový D-OHC motor! A to i přes to že se jedná o víc jak 50 let starý koncept!

Naposledy editováno 14.08.2010 19:35:41

Start závodního veterána od hondy

15.8.2010 v 11:45 | Nahoru | #18
ale i tak, pro mě jsou nejlepší závodní ČZtky

Start závodního veterána od hondy

15.8.2010 v 12:22 | Nahoru | #19
Speedy_James> Tak to máš pravdu , obzvlášť pak ČZ 500 typ 860 , mazec!



To byla taková vlastně první česká Desmosedici , no radost pohledět...

1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

15.8.2010 v 12:25 | Nahoru | #20
Zde originál k vidění v NTM...



(reakce na) Start závodního veterána od hondy

17.8.2010 v 21:27 | Nahoru | #21
DMC.motobiker> paráda, škoda jen že to dopadlo tak jak to dopadlo....

Start závodního veterána od hondy

17.8.2010 v 21:35 | Nahoru | #22
Komunisti zdržovali vývoj českých motocyklů a proto přišla nadvláda Japonců a Italců.....nám se zadařilo pouze párkrát jako 3tí místa na Evropských šampionátech, ale spíše se dařilo v motokrosových soutěžích....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start závodního veterána od hondy

29.8.2010 v 22:51 | Nahoru | #23
Zkopírovaná čtyřválcová agusta s dvouma válcema navíc a zmenšeným obsahem nic moc japonec nic svýho nevymyslí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start závodního veterána od hondy

29.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #24

g15csr>Zkopírovaná čtyřválcová agusta s dvouma válcema navíc a zmenšeným obsahem nic moc japonec nic svýho nevymyslí


Honda dělal i osmiválec? Nebo kde vidíš dva válce navíc???

(reakce na) Start závodního veterána od hondy

30.8.2010 v 07:35 | Nahoru | #25
DMC.motobiker> přečti si to ještě jednou, zamysli se, pak to přečti ještě jednou a třeba ti dojde, o čem psal...jo, chce to ještě dopilovat počty, stačí do magického čísla šest

Start závodního veterána od hondy

30.8.2010 v 13:24 | Nahoru | #26
VeFeRák> Aha , ale myslím že to je kopie té šestiválcové MV-Agusty, né té čtyřválcové...

Obsah je věc jiná, pro začátek byla asi lepší malorážka než se to naučí...

1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

1.9.2010 v 16:36 | Nahoru | #27
Jinak je docela sranda jak dnes všichni obdivujou třeba tu napodobeninu Benelli, kterou pan Honda kopíroval asi 7 let, Hondu CBX1000! Údajně to je prý ten legendární šestiválec... Na závodním poli tomu není příliš jinak , když pan Honda asi po pěti letech dokázal konečně okopírovat (nejprve v malém samozřejmě, co kdyby se to nepovedlo ) jeden z prvních šestiválcových motocyklů vůbec, závodní MV-Agustu , musela to být pro něj velká sláva... Ovšem tím pádem se všechny tehdejší závodní úspěchy značky Honda tak trochu ruší a lze je nejspíš přisuzovat spíše jezdům a evropským předlohám jeho strojů... Není to ale samozřejmě tak snadné, člověk si může říct že okopírovat a vydávat to za své by dokázal každý , ale já myslím že ne... Zde sehrála velkou roli právě ta z našeho pohledu až nepochopitelná Asijská mentalita, ta píle, pracovitost, to bezmezné odhodlání něco dokázat za každou cenu! To jim může celý západní svět jenom závidět... Bohužel ale to co Asijaté nikdy neměli je vlastní "nápad" , jejich civilizace je o tisíce let starší než ta naše, a přesto nedokázali přijít téměř na nic sami... A v tom je také ten problém, bohužel Asijatům není cizí přisvojit si nápady druhých (mnohdy i pod ochranou patentového úřadu) , a pokud si už nemohli přisvojovat cizí technická řešení, tak alespoň vesele dál kopírovali koncepty ostatních značek... Je to vidět např. i na příkladu WSBK v devadesátých letech, po úspěchu Ducati se okamžitě vyrojila spousta Japonských sportovních dvouválců, které měli za úkol Ducati konkurovat, ovšem po zjištění, že v motoru ten úspěch nebude , se Japončík opět rychle vrátil k zaběhlému konceptu MV-Agusta... Mimochodem už ten fakt, že celá Japonská čtyřka jede na jedné a té samé koncepci, je mírně úsměvný - jak si pak má u nich někdo vybrat když je to jedna motorka jako druhá?! Škoda že u spotřebitelů vyhrála jejich nizší cena a větší kvantita nad tradicí a originalitou... Mnoho tradičních a letitých západních značek krachlo jen kvůli nekalým praktikám těchto Asijských napodobitelů... Dnes už možná Japončíci staví originálnější stroje a už také nemají tolik za potřebí okrádat druhé o jejich nápady, ale ta pachuť minulosti tam už zůstane stále...

A proto bych si já osobně už Asijskou motorku kupoval velice nerad...

1 reakcí na tento příspěvek Start závodního veterána od hondy

1.9.2010 v 16:38 | Nahoru | #28
DMC, už jsi doonanoval nebo ještě honíš?

Start závodního veterána od hondy

1.9.2010 v 16:40 | Nahoru | #29
Kdo by to řekl , 7 let evoluce a přesto stále taková podoba...





(reakce na) Start závodního veterána od hondy

1.9.2010 v 16:42 | Nahoru | #30

illMedvědGuzzin>DMC, už jsi doonanoval nebo ještě honíš?


Teď se chystám na repete , ještě je tu jedno pěkné vlákno co stojí za to...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist