Téma: Dva metry a okruhovka...
 
8.8.2007 v 12:58
Ahoj potřebuju poradit. Máte někdo osobní zkušenost s výškou cca 196cm a motorkou na okruh. Řešim motorku nejlepe nějakou šestku R6 nebo CBR. Před lety jezdil Markalous ten měl dva metry a šlo to (tedy pokud zrovna neležel ;) ) . Je tu někdo kdo jezdí na něčem na okruhu a je podobný vejšky? Napište něco k tematu ( pokud to čte Pedrosa ať se nehlásí)...

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 13:03 | Nahoru | #1
David_98>s touhle výškou...no chlape nevím nevím...ale myslím ,že Boža co jezdí na r6 má taky kolem dvou metrů a jde to :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 13:17 | Nahoru | #2
ivik98 co ty čoprysto :D vidím že jsi dojel domů v pohodě :D víš proč si lidé kupují čopra aby jezdili v pohodě pomalu a vychutnávali si krajinu a né aby z Mostu do Brna dojeli za hodinu ;) tebe ta šestka nějak nakopla :lol:
P.S. nezapomeň mi vzít helmu na Hungáč

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 14:36 | Nahoru | #3
RadimK5>no no no :P neboj vemu.......to víš...já už jenom pomalu...to aby se mi náhodou nerozhodil účes :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 14:45 | Nahoru | #4
Tak mě napadá, že dlouháni jsou třeba Venca Křivouš nebo Lukáš Plíšek, ale oba jezdí na R1.

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 14:57 | Nahoru | #5
David_98>tak to ti řeknu rovnou:je to hodně blbej nápad :puke:

1 reakcí na tento příspěvek Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 14:59 | Nahoru | #6
Lidičky a co by jste radili holce, co měří 150cm a stopětadvacítka jí nestačí??

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 15:50 | Nahoru | #7
Hardiová> Že se v říši dají koupit přepákování zadního tlumení, které dovolí motorku snížit a šikula Ti to vyrobí i doma na frézce... ;) Stačí si jen vybrat tu srdci nejbližší!

1 reakcí na tento příspěvek Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 17:34 | Nahoru | #8
Hardiová: jestli si na to duševně troufáš, doporučuju R6 (tedy, mám zkušenost s ročníkem 00, ale bude to i dál podobný), předek snížit v brejlích cca o tři cm, vzadu otočit zrcadlově trojúhelníky přepákování a mašina je o 4,5 - 5 cm dole, na tvou výšku už by to mělo stačit (teda, nevím délku nohou :shy: ). Výhoda, nic nemusíš kupovat a vše je během 10min vratný. vyzkoušeno na silnici i na okruhu a vše OK... teda, vlastně, nenech na tom skákat a hýkat kamarády, co budou tvrdit, jak to pojede naprd ;) a jezdi :D .
U ostatních mašin dle Jakuba - vyrobit u kamarádů, v říši to stojí přes tři tisíce a skutečná cena je kolem stovky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva metry a okruhovka...

8.8.2007 v 18:51 | Nahoru | #9
Jen k tem 2 metrum ( jinak jsme to necetl ).

GSXR 1000 ( 750, 600 ) do K3
RSV ( starsi i novsi typ ).
TL-R(S)

O ostatnich trosku sport. motorkach si opravdu nemyslim, ze by byli nejak zrovna velke...

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

9.8.2007 v 08:40 | Nahoru | #10
David_98>To mozna jo, ale uz pro me jsou ty motorky male, tak ti to reknu a to 2 metry nemam.
Mozna to nekdo dela, ale pozitek s jizdy musi byt onicem.
Se mrkni na novou R6, nebo CBR....

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

9.8.2007 v 09:13 | Nahoru | #11
David_98> Težko radit sám mám 185 cm a jedu R6 (a ještě k tomu mizerně :D ), fakt je to o tom si to vyzkoušet (to je zase rada k nezaplacení :( )

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

9.8.2007 v 09:30 | Nahoru | #12
David_98> Ahoj Davide. Myslím, že není výška jako výška. Někdo je vysokej a přitom ohebnej. S břichem jak Paroubek se nesložíš ani na Hayabusu.
Já mám 190cm/74kg a jezdil jsem trial, minibiky, skůtry, Cagivu Mito, motokros a teď po letech si chystám R6 00 a nepřipadá mi malá.
I když včera po montáži padáků na rám jsem se lek, jestli nebudu nabírat padáky kolenem. Ale to se nějak srovná.

Jo a viděl jsem jednoho němce, kterej měří víc jak já a váží min 110kg a břich jak Pablbek a ležel na tom super. Jezdí na Suzuki GSXR750 07. A to je malá motka. Jo a jezdí na ni i přesto, že má doma K7 1000 (ta je prý na okruh moc agresiv!)

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

9.8.2007 v 10:23 | Nahoru | #13
David_98>>
Tak já měřím 198cm a vážím 125kg, ale snad koule nejsem,přes bandu se ohnu :D V PSI na mě šili kombošku ze dvou krav )))Mám GSX éro 1000 K5 lehce upravenou,PP přepákování jsem dal nejníž co jde a je to v pohodě, řídítka PP jsem si nastavil pod jiným úhlem a vše OK, tak nevím co poradit, akorát si myslím že 6tka je obecně menší.....takže řešení K4,K5,R1 Ducati 999? + přepákování, to vše pro pohodlný posed. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dva metry a okruhovka...

10.8.2007 v 08:39 | Nahoru | #14
No tohle je problém.. Obecně vyšší borci v litrech jezdí hlavně na R1, nejextrémnější případ je asi GEGE. V šestkách je kromě Bóži asi nejvyšší Beznoska a ten zas jede kawu tuším 03. Když ještě jezdil i v šestkách, tak Jakub Glaser byl taky dost vysokej a jezdil na Gixeru.

Já mám 193, nějakých 79kg a r6 bych už asi mít nemohl. Ze starších šestek mi vycházela nejlíp právě ta suza a nebo, světe div se, cebro, ale F Sport.. Ale pokud chceš opravdu dospělou "šestku" tak u 749 není co řešit.. ;)

Jinak podle toho jak Ti to jede v klasikách se docela těším, až Tě na té šestce uvidim.. :)

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

10.8.2007 v 09:20 | Nahoru | #15
Stargater>Jasně máš pravdu, v šestkách jezdil Jakub Glasser z ESCAD racing (omlouvám jestli jsem zkomolil jméno :) ) a po GSX-R jel i na R6 (myslím model 06). Kuba není zrovna žádný mrňous.

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 09:54 | Nahoru | #16
David_98>
Cus Davide,mám 184 a R6R, je to tip top. Mimochodem myslím, že jsis na ní sedal v Hořicích, byl jsem vedle vás. Můžem domluvit nějakej test, každopádně starší modeli budou lepší volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 21:43 | Nahoru | #17
David_98>Zdar dejve. No na oruhu nejsem jednicka ale snazim tam co nejcasteji jezdit kdyz to cas a prachy dovoli....Hele je to presne jak pise DavidH.Je to jen o tom cloveku jak je ohebnej a tak. Ja mam 198 a jezdim jak na silnici tak na okruhu CBR 929RR 2001.Je to jedna z tech vetsich litru. Pred tim sem ale jezdil na CBR 600f 2001 a taky v pohode. Zatim sem se poskaldal na vse. Od minibajku pres NSR 125 az po toho farose. Nenam s nicim problem.Zatim :D Na tom okruhu taky v pohode jen me po necele hodce trochu boli kolena. Jako klouby. Nic ale co se neda vydrzet. Proste pokud chces tak se vlezes na vse....Nevim jake mas zkusenosti s moto ale predpokladam ze kdyz chces okruhovku tak nepresedlas ze simala. A tak muj nazor je ten ze kdyz chces moto do 2003 tak bych koupil nejakeho starsiho litra (nebo devitku). Treba ten muj faros neni nejaky orezavatko ale 180 koni taky nema (ma cca 150). Myslim si ze stejne ze zacatku z toho budes vyklepanej ze potencial ty motorky nevyuzijes ani zdaleka a tim padem pojedes v uvozovkach opatrne.Nevim no. Nekomu sedne sestka nekomu litr. Ale litr je lepsi do budoucna. A jeste jedna neee moje zkusenost. Litr pry je bitelnejsi nez sestka. Jako ze by mel vic vydrzet.Ale neni to moje zkusenost.Treba nekdo ma jiny nazor....No tot asi vse. Prebrat si to musis sam ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 22:12 | Nahoru | #18
Taky připojím svůj názor na věc. Jezdil jsem s R1 r.v. 2000 (silnice i okruh) a teď mám 2 roky okruhovou CBR 600 r.v. 97. Na posledních "ceckách" se mně stalo, že mě asi 8 kol "vodil" někdo na novým CBR 600 a bylo to na ....rání. Na rovince mně ucuk, na brzdy jsem ho dojel, v zatáčce jsem se za ním "coural" a na rovince mně zase "ucuk". Jezdil jsem kolo o 4 - 5 vteřin pomaleji než umím, když mě nikdo nezdržuje. Udělal jsem z toho závěr, že jdu do litra, abych si tyhle situace ušetřil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 22:23 | Nahoru | #19
Pavel WR+CBR>Verim tomu a souhlasim. Je fakt ale ze pak nastane ta sama situace akorad ty a on budete mit litra a ses tam kdes byl.Zas ale ty sestky se ti tam uz nebudou plest to je fakt. Jinak me muze nastvat kdyz valim, predjizdim rikam si jakej sem king a najednou me borec predjizdjede vnitrkem na sectce a za nedlouho mi zmizí v dalce. To se pak trochu stydim :shy: ....Jinak ty bzs to mohl osoudit. Myslis ze sestka obecne vydrzi na okruhu min nez litr:Jako motorove?

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 22:31 | Nahoru | #20
David_98>>
Kdyz mas dva metry, tak jezdi zavody trucku, tam to nevadi ! :) :cool:

Bane, sranda ... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva metry a okruhovka...

12.8.2007 v 22:54 | Nahoru | #21
Davátor> Když to vezmeme čistě teoreticky, tak na rovinkách jede litr na plnej plyn, stejně jeko šestka. Ale na místech, kde na šestce potřebuješ skoro plnej výkon (např. 110 PS) tak pro dnešního litra je to jen 60% výkonu a logicky motor tak nenamáháš. Taky mají šestky o cca 3000 větší otáčky na maxkmálním výkonu, což při stejně kvalitních materiálech musí znamenat větší opotřebení.
Jinak si ale myslím, že pokud není šestkovej motor upravovanej, tak musí hobíkovi vydržet několik sezón. U "nabroušenejch" motorů je to jinak, tam se dělá repase podstatně dříve.

(reakce na) Dva metry a okruhovka...

13.8.2007 v 09:44 | Nahoru | #22
Pavel WR+CBR>no jasny beru to pro neupravovanej motor. Ten nejak jsem si to myslel. Samozrejme kdyz se k motorce chovas a nejezdis pod 2:00 a min ze ti ta motorka musi slouzit do mrte....No ale mas pravdu s tim ze sestka a litr na rovince jede v podstate stejne. Byl jsem hodne prekvapenej kdyz jsem s kamosem co ma sestku mel v Brne na rovince skoro stejnou maximalku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist