mám takový problém. Koupil jsem BIGa r.v.91 z Německa. Mám německý TP a odhlášku. Na STK si motorku nechali stím že jsou přímo napojení na Dekru, takže nebude problém. Po dvou dnech mi řekli, že moto nemá evropskou homologaci, je starší než 8 let, takže se prý nedá v ČR přihlásit. Můžete mi prosím někdo napsat, zda je to opravdu neřešitelné? Případně jak postupovat abych ji dostal na české značky? Díky moc
Nicméně Big je normální motorka, co se běžně prodávala a pokud nemá naše typové schálení, tak má určitě typové schválení v jiné zemi EU. Teď je potřeba jen to typové schválení dohledat.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
Takže ješte jednou všem moc děkuji za hodnotné rady!!!!
safpet>Díky moc kucí, tak už je to jasné. Na STK mi to zařídí ale musí se vyžádat nějákej papír od Suzuki. Dekra je prý schopna doplnit chybějící údaj ale pokud chybí i homologace, musí se to prej řešit přes SUZUKI. Už tam volali a prej nebude problém. Jen tam ale musím poslat nšjákou žádost či co. Ale to mi prý připraví na STK. V té Suzuki to asi bude stát balík, ale to už je jedno, hlavně že budu mít na moto českou placku
Takže ješte jednou všem moc děkuji za hodnotné rady!!!!
to je blbost, prave pres dekru sem doplnil homologaci na BMW z roku 84...zkus se voptat jeste jinde. u dekry to stoji dvojku .
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
safpet>Nevím, ale tak mi to bylo řečeno. Ta STK je prý přímo propojena s Dekrou. Takže to byl jejich první krok. Přes Dekru to prý ale nejde. Nevím zda jde přímo o homologaci, nebo jde o něco jiného. Ale jak jsem již psal - moto prý nemá žádnou homologaci a proto potřebuji nějáký papír přímo od Suzuki aby šla přihlásit na české značky.
to o cem tu pises je "vypis techickych parametru".Papir Ti daji na kazde STK.pokud to budou resit za Tebe,tim lip,budes mit o starost min.bude Te to stat "jen" 3500,-,i kdyz tam doplni jen jeden udaj..A ponevac se jedna o SUZUKI a kdyz jsem resil ja stejny problem tak se prislo na to ze nemaji zaznamy o emisnich limitech motocyklu,budes nejspise i resit vyzkumak..ale to uvidis sam co Ti reknou po case na STK......
Naposledy editováno 30.07.2010 23:57:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení mota z německa bez E homologace
RudyZZR> Myslím že kdyby šlo jen o "výpis technických parametrů" který by mi udělali kdekoli, tak otom tady ani nepíšu. Přes DEkru či Suzuki na STK doplní vše co nevyčtou z německého TP. A nějáký výzkumák bych dotoho asi netahal. To mi přijde jako blbost. To už by vyšlo levněji sehnat jiné papíry i s rámem a štítkem.
Každopadnš už bych to tu uzavřel. Díky moc všem za rady. Koukám ale, že co člověk to úplně jiný názor.
safpet>curdaracer> No já už tomu vůbec nerozumím. Každopádně jsem rád, že moto půjde přihlásit. A jestli to jde přes Dekru nebo přes Suzuki už mi je jedno. Asi to teda bude dražší ale na to už sere pes.
RudyZZR> Myslím že kdyby šlo jen o "výpis technických parametrů" který by mi udělali kdekoli, tak otom tady ani nepíšu. Přes DEkru či Suzuki na STK doplní vše co nevyčtou z německého TP. A nějáký výzkumák bych dotoho asi netahal. To mi přijde jako blbost. To už by vyšlo levněji sehnat jiné papíry i s rámem a štítkem.
Každopadnš už bych to tu uzavřel. Díky moc všem za rady. Koukám ale, že co člověk to úplně jiný názor.
trochu si to pletes.technicky vypis parametru Ti sice udelaji kdekoliv,i Ty sam si to muzes vyplnit ale potrebujes tam potvrzeni a berana od vyhradniho dovozce.a ten Ti to neuzavre az pokud tam nebudes mit emisni limity.a ty pokud oni nebudou mit uvedene v "tabulkach" Ti zmeri a ostempluji jen ve vyzkumaku(ono,oni by je i znali ale....proc nedat vydelat jinym)
Curdaracer-kdyz prihlasis treba i 40 let starou motorku vyrabenou v Nemecku,neznamena ze tim samym zpusobem prihlasis motorku byt i mladsi vyrobenou v Japonsku
Díky fšem
RudyZZR> Nechci se hádat ale technický výpis parametrů samozřejmě kdekoli neudělají. BIG nikdy v ČR prodáván nebyl, takže ho STK ani nemají v databázi. Proto se to v každém případě musí řešit buď přes Dekru nebo přes Suzuki (aby doplnili chybějící údaje, které nejsou v německém TP). U mě však chybí i homologace ..... ale to bych se již opakoval.
ja to resil s motorkou co se u nas normalne prodavala,jen pro anglicky trh mela v typovem oznaceni o jedno pismenko navic.aby to mohli "zhomologovat" potrebovali vypis i s emisnima limitama,a kdyz jsem mluvil primo s dovozcem,tak mi rikal abych se pripravil na to ze oni nemaji zaznamy o emisich a tak ze budu muset do vyzkumaku (kamarad co dotlacil ze statu GSXR resil ten samy problem)
Zaplatil jsem 2x 1900kč DEkře (jednou za ověření homologace a podruhé za výpis chybějících parametrů (to co nebylo v německém TP)) + 1200kč za dovozovou STK. Zaplatil jsem tedy bratru 5000kč a teď hurá na úřad.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
Naposledy editováno 04.08.2010 07:38:17
EDIT.: Tak nasraný ouřada po mě chtěl 2000kč a za týden mám přinést ještě 500kč a dají mi české RZ (když podepíšu - vzdaní se práva odvolání). Tak už to snad bude vše. Asi mám smůlu na úředníky - potkávám stále jen naštvané znuděné ksichty, které jasně dávají najevo, jak je otravuji a arogance z nich jen čiší. Přitom si je platíme z daní .... no škoda se rozčilovat
Naposledy editováno 04.08.2010 09:43:57
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
sakra mate to tam nejaky drahy ne? no hold urednik je pan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení mota z německa bez E homologace
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
safpet>curdaracer> 1500kč prej stojí dovoz který má homologaci a dovoz který homologaci nemá stojí 2000kč. Také jsem se divil, ale týpek mi začal citovat nějáký zákon a vybalil na mě tabulku s cenama. Tak sem už raději držel hubu abych ho ještě více nenasral. Navíc plácal že nato má ze zákona 30 dní ale že to udělá za týden. Ale mě už je to jedno, hlavně že to je na dobré cestě.
tak to te vyslo draz nez me s vymenou ramu..:))) ja palit 6 litru za ram s ceskym TP, 250,-kc technicka a 500,-kc prihlaseni
RudyZZR> No rám se štítkem a české TP na BIGa jsem někde viděl za 8tis. A pak vše přeházet na "legální rám" - spousta ztraceného času. Takto zlegalizované moto mi přijde určitě lepší. Přestavba by byla ta úplně poslední možnost.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení mota z německa bez E homologace
Ale co, hlavně že už mám české papíry a nemusím před příslušníky VB ujíždět do polí.
safpet>Tak už mám Bigouše na české RZ. Nakonec mě ta sranda sumasumárum přišla na: 2x 1900kč (Dekra) + 1200kč (dovozová STK) + 2000kč (přihlášení dovozu na MÚ) + 500kč (vystavení TP a RZ) = 7500kč
Ale co, hlavně že už mám české papíry a nemusím před příslušníky VB ujíždět do polí.
Heleď, stojí to za to, taky jsem tímhle prošel s mojí Hondicí. Mě to stálo dohromady jenom 5.000, protože DEKRA byla jenom jednou.
A pro VŠECHNY, emisní limity se v rámci motorek a obzvlášť starých motorek vůbec neřeší. Nějákej výzkumák je uplná blbost - v DEKŘE vyplní kolonku emise takto,.. dají tam hvězdičku a pod hvězdičkou se uvede "*neuvádí se". A úřední šiml je spokojenej, podle toho pozná, že se v tý době na emisní limity sralo a že tam nic takovýho neni,..