paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Simson po zahřátí nestartuje
8.6.2010 v 22:18
Zdarte.Chtěl bych se zeptat.Mám simsona S51 na 6V no a dělá mi docela bordel a už nwm vážně co stím..když je studený tak ho normálně tak na podruhé nakopnu a jede ale jakmile ho zahřeju třeba jedu sním 3 minutky a zastavím a uberu plyn tak mi to chcípne,a pak to nechce vůbec naskočit na nakopávání musím ho vždycky hodně roztlačit aby se cyhtnul,a to se mu někdy taky nechce...vážně už nwm co stím je..volnoběch je tam seřízený dobře všechno vyčištěné co se týče paliva a karbecu všechno ok..tak bych poteřboval nějakou radu jestli stím někdo neměl skušenosti taky:)předem děkuji..
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Simson po zahřátí nestartuje

9.6.2010 v 22:06 | Nahoru | #31
Pucek> ten už je taky čistý propálený...no ještě asi vyzkouším ten snímač otáček jinak už nwm nic mě nenapadá nebo celý nový karbec asi

Simson po zahřátí nestartuje

9.6.2010 v 22:14 | Nahoru | #32
Pokud jsi měl výfuk rozebraný, pročistil jsi i tlumič, většinou potřeba mechanicky, protože vypálení není 100%. Pokud ano pak bych vyndal trysky a zkouknul jestli jsou úplně čistý. Jinak už nevím. Pak ti zbývá koupit jinej stroj a tohohle necht na náhradní díly.

1 reakcí na tento příspěvek Simson po zahřátí nestartuje

11.6.2010 v 00:32 | Nahoru | #33
Co takhle gumová hadicopříruba mezi karburací a válcem.Pokud tam je a je spuchřelá,tak za studena to těsní.Za tepla změkne a roztáhne.Na volnoběh se motor víc rozkmitá a nasaje to vzduch.To samé může dělat gufero na klice a jeho volnější ložisko.

Simson po zahřátí nestartuje

11.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #34
čus....přesně tendle problém měl jeden známej taky....za studena chyt napoprvý ale jak se ohřál,jel dost bídně,až chcíp....zkontroluj na karburátoru lanko sytiče a taky ten váleček....ten známej ho měl zaseklej.....tzn.za studena tam šlo dost benzinu,ničemu to nevadilo a jel...dyž se vohrál,tak už tolikia benzinu není potřeba,ale teče ho tam moc a dusí se....zkus to a dej vědět....

(reakce na) Simson po zahřátí nestartuje

11.6.2010 v 17:17 | Nahoru | #35

sancu>Co takhle gumová hadicopříruba mezi karburací a válcem.Pokud tam je a je spuchřelá,tak za studena to těsní.Za tepla změkne a roztáhne.Na volnoběh se motor víc rozkmitá a nasaje to vzduch.To samé může dělat gufero na klice a jeho volnější ložisko.



co to je za blbost nic takovyho tam není. Tam je normalní klingerit. A pokud by to netěsnilo tak to akorát saje falešnej vzduch a půjde to samovolně do otáček. Přikláním se k snímači otáček. Je tam studeňák jak se to ohřeje tak to ztrácí kontakt. Jde to trochu prasecky opravit, ale nejdřív bych si zkusil třeba od někoho půjčit a zkusit to. Nebo tam hod Vape a máš klid

1 reakcí na tento příspěvek Simson po zahřátí nestartuje

12.6.2010 v 09:35 | Nahoru | #36
Robinsson>Když to přečteš ještě jednou,tak se dočteš že je u mého textu napsáno:(Pokud to tam je).Je snadný napsat o něčem že je to blbos.Majitel Simsona už vyzkoušel prý všechno.Né každá motorka má karburaci natvrdo k válci.Já Simsona nikdy neměl,tak to nevím.Co majitel popisuje mě osobně kdysi u Jawy dělala indukční cívka.Tu ale již nějak prohodil,tak jsem to vypustil.Když je karburátor na gumovém prodlouženém sání,tak to má svůj účel.Stává se že ta hadice spuchří.Když si motor nasaje vzuch na volnoběh-(Nasaje-NÉ přisává neustále)-chcípne a pak nejde jen tak našlápnout.Včera-nebo kdy,se tu někdo ptal,proč nemůže vyladit karburátor,když dal přímej filtr na sání.Proč asi?Protože narušil to,co vymýšlí ti,kteří tomu opravdu rozumí.Musí totiž nejen ladit ke konrétnímu obsahu motoru poměr paliva v nízkých otáčkách,tak i pro vysoké otáčky.Tomu je těžké se došroubkovat v karburaci,když výfuk zůstává stejný.U Simsonů které před lety měli různí piloti,se děli dvě věci. Odcházela taková černá krabička zapalování,a po našlápnutí se přeplavoval.Šlo tam moc benzínu a musel se poklopit na bok,aby se motor vypláchnul.Co to způsobovalo nevím?Nikdy jsem se v tom nevrtal,neboť jsem ho nevlastnil.To co popisuje tady majitel dělá téměř vždy elektrika,ale když se podívám na jeho věk a srovnám to s naším mládím,tak dnes už vím že většina mladých mechaniků nejdřív jedná a pak se vyptává.Málo kdo nejdřív přemýšlí.Zkušennost s jedním problémem,pak dělá s lidí odborníky a počítač je jejich nejlepším rádcem.Ty pravdivé údaje tam ale nabouchají ti,pro které není důležité myslet,ale co nejdřív vyjet.Byl jsem taky takový a tak nikoho nesoudím za jeho věk,ale snažím se mu poradit.Proto bych si nedovolil nikdy napsat CO JE TO ZA BLBOST?Né vždycky jde motor přisáváním vzduchu do otáček samovolně a pak z nich nechce padat.Také se narušuje pulsující sloupec plynů jakýmkoli zásahem do toho co bylo od konstruktérů sladěno.Odpor sání,délka sání,průměr sání,velikost trysek,odpor ve výfuku,obsah motoru atd.atd.Tedy Simson nemá karburaci na gumové hadicové přírubě Ok.Může tedy mít různým skákáním ohlej plíšek v plovákové komoře a tak je tam větší hladina.Za studena chytá a jede dobře.Pak se zastaví,hladina se zvětší- motor je teplý.Je to jako by tam byl sytič.Když mi to háže jiskru,nemusí mi ji to házet pod tlakem.Když je svíce mokrá,nemusí to být tím,že tam jde hodně benzínu,ale tím že jsem zvolil blbou tepelnou hodnotu a nebo mi ujela ruka s pixlou od oleje.Takže Já osobně nepíšu jen tak někomu že píše blbosti.Nemůžu vědět co je zač a čím se zabývá a hlavně nikdy netvrdím nic s čím jsem se osobně nesetkal,že má takhle být.Je opravdu těžké někomu tady na fóru poradit,když někeří kousci řešej jazyk český a jiní se ptají na něco co mohou vědět jen oni sámi.Jednou mi tu někdo napsal-"Je lepší se na to vysvětlování vysrat a raděj jezdit.Jsem tu už od r. .... a je to marný,je to marný,je to marný.Každýmu jsem to tady už na tý točně říkal snad 100x." MĚL PRAVDU !!! Jedu si někam nabít držku.

(reakce na) Simson po zahřátí nestartuje

12.6.2010 v 14:34 | Nahoru | #37
sancu> je pravda že je tam klingerit..zjistil sem že už to karburátorem na 100% není.půjčil sem si od kamaráda ze simsona který jezdí uplně bez problémů a dělalo to to samé takže už to vidím jedině na tu elektriku...buď ten snímač otáček nebo kondík no..dneska na to mrknu a uvidíme.

Simson po zahřátí nestartuje

12.6.2010 v 22:46 | Nahoru | #38
To víš.Když dřívávějc toho na silnicích jezdili mraky,to se to půjčovalo aby člověk nekupoval zbytečnosti,ale dneska?Mě se kdysi stalo u kejvačky s indočkou to co popisuješ.Za stunena v poho.Pak se svině zahřála a šlo to na kostru.Dal sem jinou a ono to samí.Bohužel byla nahovno i ta druhá.To se to pak hledá závada.Tenkrát se na nějaký měřáky v domácích podmínkách nehrálo.Tak ať Ti to dopadne.

Simson po zahřátí nestartuje

13.6.2010 v 11:45 | Nahoru | #39
Tak už sem na to konečně asi přišel včera..chtěl sem se konečně dostat včera na tu elektriku no tak sem se do toho pustil..tak sem si vzal stahovák co sem si kdysi udělal ještě jak sem měl jiné simáky no a vždycky sem to tím stáhnul uplně v poho ale tento nechtěl ani za nic. stahoval sem to snad 2 a půl hodiny a nakonec se tam strhnul závit na setrvačníku což byl konec... tak sem ho musel odříznout fleksou a pak sem ho stáhnul už stahovákem jiným velkým na za ty uchyty..jinak to bohužel nešlo no a tak sem demontoval elektriku a sundal sem ji no a všiml sem si že mám uplně vyskočené gufero tak do půlky no tak sem ho vyháhnul rukou a je uplně hotové takže je to asi výceméně jasné čím to je..za studena to tesnilo a jak se to rozehřálo tak už to nasávalo falešný vzduch ale teď mě spíš trápí jiná věc...nemáte doma někdo na prodej nějaký starší setrvačník za rozumnou cenu??nechce se mi kupoval za 1100

(reakce na) Simson po zahřátí nestartuje

24.7.2010 v 09:09 | Nahoru | #40
Misak125> Mě to teď začalo dělat uplně to samé ale za jízdy, jedu a najednou bác. Zjistil jsem, že se mě docela hodně přehřívá motor, ale nevim co s tim.

1 reakcí na tento příspěvek Simson po zahřátí nestartuje

16.11.2010 v 19:18 | Nahoru | #41
měl jsem to kdysi taky stím guferem ... vyměnilo se (dal sem tam zelené gufero) páč červené sou na prd za měsíc máš to samé ..dal sjem to tam a šlo to hnedd v pohodě

(reakce na) Simson po zahřátí nestartuje

23.11.2011 v 16:48 | Nahoru | #42

Filip103 píše: měl jsem to kdysi taky stím guferem ... vyměnilo se (dal sem tam zelené gufero) páč červené sou na prd za měsíc máš to samé ..dal sjem to tam a šlo to hnedd v pohodě



Černé jsou z jiného materiálnu, jinak dělané, tak proto ti tam nevydrželo. Ale nanic nejsou, hodí se zas tam, kde by zelené neuspělo.

Simson po zahřátí nestartuje

30.5.2013 v 14:45 | Nahoru | #43
Takový problém, jsme měli s kamarádem na Jawě Mustang. Dlouho jsme nevěděli co s tím může být a přišli jsme na to, že údajně namíchaný benzín s olejem doopravdy nebyl. (dědečkové ) Jeli jsme tak 4km a pote motor z ničeho nic zdechl a nešel nakopnout a roztlačit až po nějaké době. Tak jestli náhodou si nedal málo oleje nebo nezapoměl přidat. Stává se. :
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik martin12424 1 19.2.2024 v 15:07 borishonda
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik VědecOldSchollů 1 31.8.2023 v 08:41 vit51
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik dom_burda 5 30.7.2023 v 16:48 dom_burda
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik Chvojik 11 4.7.2023 v 06:22 Chvojik
Simson s51 dusí se Simson S 51 Elektronik gege252 5 22.6.2023 v 20:56 Kalasnikov


TOPlist