Další článek, kde se hovoří i o vestách. Problém je ten, že L. Tržil (ředitel služby dopravní policie) si odporuje sám. Ve 3. odstavci řekl, že by motorkáři měli nosit reflexní vesty, ale hned ve 4. odstavci zároveň řekne, že je těžké u smrtelných nehod posoudit zda k nim došlo proto, že došlo k přehlídnutí motocyklisty... Mají v tom bordel sami, tak jsem zvědavej jakou novelu zákona vymyslí...
Naposledy editováno 21.07.2010 11:20:00
FiZzeR>krom toho, už by se v týhle zemi mohli zamyslet, a zkusit věci řešit jinak než ZÁKAZAMA a PŘÍKAZAMA (a následnou výnosnou represí) v duchu bolševické evropské uhnije.
Jenže my jsme národ, který potřebuje velký bič a malý dvorek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>co to je za plk????
vždycky jedeš vstříc nebezpečí/riziku
a určit míru rizika????? riziko jako takové lze spočítat...to není složité, ale není to reálné jedná se jen o suchá čísla....
jak minimalizovat riziko, určitě mozkem, pak vhodným oblečení, bezpečnou přilbou, kvalitním povrchem vozovky, okolním provozem a možná i vestou....
teď mě napadá....
co je vhodné oblečení????
která přilba je bezpečná????
Ejs>jezdím pro radost, obvykle pět dní v týdnu jsem "zasranej plechovkář" a šestej a sedmej si hraju na motorkáře. No a někdy se prostě stane, že dám pár zatáček a najednou začnu nějak v kostech cejtit, že bude průser. Znaš to, jemné náznaky, bába kličkuje na kole, dědeček z dacií vystrčí čumák víc než jsi čekal černá kočka přes cestu a podobné. No a tak to přestanu hrotit, v klidu to otočím a jedu piánko domů. Prostě naslouchej svému strážnému andělovi když ti zdvořile dává výstrahu
jj, mám to stejné, jen mám svoje metody jak tyto "blbé náznaky" zrušit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
asfald>ty to zas přehaniš.motocyklove oblečeni vem jako celek.jsou pitomci co jezdi v ryflach a v tričku.to mi ani nevadi,je to jejich problem.vice mi vadi když tak vemou sve batužky.jo,vždy jedeš na proti riziku ale čim dal vetši rychlosti se rizoko zvetšuje.
mně to nevadí, jejich věc....dneska jsem jel do práce taky v džínách.....urči míru rizika...
ty jezdíš ve vyklápěčce, já si myslím, že vyklápěčky jsou rizikové.....
k riziku rychlosti moje teorie
Naposledy editováno 22.07.2010 10:56:52
PetrsVETR>mně to nevadí, jejich věc....dneska jsem jel do práce taky v džínách.....urči míru rizika...
ty jezdíš ve vyklápěčce, já si myslím, že vyklápěčky jsou rizikové.....
k riziku rychlosti moje teorie
jo, všecko je relativní, kdysi jsem rozbil auto když mi nedali přednost. říkám kámošům: "ještě, že jsem tam dneska nejel tak rychle jako vždycky ale ubral jsem podle předpisů" Odpověď?: "vole, kdyby jsi jel jako vždycky tak by jsi tam dávno nebyl když ti tam vjela ta bába".
Mno, taky pravda
3 reakcí na tento příspěvek edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
cituji
Skuhrat se stalo módním. Náš děd by se styděl vypustit z úst, že se při jízdě na obstarožním těžko ovladatelném motocyklu bojí, a to rozvodový mechanismus ventilů obrovitého motoru klapal jen patnáct centimetrů od jeho přirození.
Pravděpodobnost, že občan ČR zahyne při dopravní nehodě, je zhruba stejná, jako pravděpodobnost úmrtí na nemoc pohlavní a močové soustavy, rakovinu prostaty nebo mízních uzlin. Pravděpodobnost úmrtí na rakovinu je zhruba 28x větší než pravděpodobnost úmrtí při nehodě, úmrtí na cévní a oběhovou poruchu je 57x častější. Úmrtí na pohlavní chorobu však není mediálně zdaleka tak populární jako dopravní nehoda a tak se odehraje potichu a bez účasti TV Hovn@.
Celkově se v ČR stane ročně kolem 6.000 smrtelných úrazů, smrtelné dopravní nehody tedy tvoří zhruba pětinu z tohoto počtu. 150 lidí ročně zemře v důsledku pracovního úrazu, na 300 lidí se utopí, ačkoli zde nemáme moře. Za rok se v ČR stane kolem 1.500 dokonaných sebevražd, tedy o polovinu více než smrtelných dopravních nehod. Když někdo tvrdí, že se český národ dopravními nehodami vygumuje z mapy, měl by se urychleně podívat nad sebe, zda na něj nepadá někdo z okna. Pokusů o sebevraždu je zhruba 20x víc než dokonaných činů.
Loni bylo spácháno 231 vražd a 530 znásilnění. Pravděpodobnost, že se občan ČR stane obětí jednoho nebo druhého, je zhruba stejná, jako že zahyne při dopravní nehodě. Při 860 trestných činech použili pachatelé (nějakou) zbraň. Loni se stalo zhruba 4.500 loupeží, tzn. čtyřikrát více než smrtelných dopravních nehod. Celkem se loni stalo asi 20.000 násilných trestných činů, přibližně stejný počet jako je dopravních nehod se zraněním. Odpůrci soukromého držení zbraní argumentují, že Česká republika je bezpečná země a k sebeobraně tu vlastně ani není důvod - prokazují tak diametrálně odlišný přístup k velmi podobným číslům.
cest ef
Naposledy editováno 22.07.2010 11:12:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
ef..>celej tenhle radoby problem je v epidemiinemoci sracstvi, podme udelat prevenci, at nemusime lecit nasledky
cituji
Skuhrat se stalo módním. Náš děd by se styděl vypustit z úst, že se při jízdě na obstarožním těžko ovladatelném motocyklu bojí, a to rozvodový mechanismus ventilů obrovitého motoru klapal jen patnáct centimetrů od jeho přirození.
Pravděpodobnost, že občan ČR zahyne při dopravní nehodě, je zhruba stejná, jako pravděpodobnost úmrtí na nemoc pohlavní a močové soustavy, rakovinu prostaty nebo mízních uzlin. Pravděpodobnost úmrtí na rakovinu je zhruba 28x větší než pravděpodobnost úmrtí při nehodě, úmrtí na cévní a oběhovou poruchu je 57x častější. Úmrtí na pohlavní chorobu však není mediálně zdaleka tak populární jako dopravní nehoda a tak se odehraje potichu a bez účasti TV Hovn@.
Celkově se v ČR stane ročně kolem 6.000 smrtelných úrazů, smrtelné dopravní nehody tedy tvoří zhruba pětinu z tohoto počtu. 150 lidí ročně zemře v důsledku pracovního úrazu, na 300 lidí se utopí, ačkoli zde nemáme moře. Za rok se v ČR stane kolem 1.500 dokonaných sebevražd, tedy o polovinu více než smrtelných dopravních nehod. Když někdo tvrdí, že se český národ dopravními nehodami vygumuje z mapy, měl by se urychleně podívat nad sebe, zda na něj nepadá někdo z okna. Pokusů o sebevraždu je zhruba 20x víc než dokonaných činů.
Loni bylo spácháno 231 vražd a 530 znásilnění. Pravděpodobnost, že se občan ČR stane obětí jednoho nebo druhého, je zhruba stejná, jako že zahyne při dopravní nehodě. Při 860 trestných činech použili pachatelé (nějakou) zbraň. Loni se stalo zhruba 4.500 loupeží, tzn. čtyřikrát více než smrtelných dopravních nehod. Celkem se loni stalo asi 20.000 násilných trestných činů, přibližně stejný počet jako je dopravních nehod se zraněním. Odpůrci soukromého držení zbraní argumentují, že Česká republika je bezpečná země a k sebeobraně tu vlastně ani není důvod - prokazují tak diametrálně odlišný přístup k velmi podobným číslům.
cest ef
docela zábavný článek, i kus zdravého jádra by se v něm našlo. Ale jde o to, že většina úmrtí při dopravních nehodách je jaksi zbytečná. A kdo by chtěl umřít zbytečně? No a říkat na to, že naši dědové se nebáli běžet proti kulometu (nadsázka), no dobře, všichni jsou zpohodlnělí, zakládají terapeutické skupiny a pláčou si vzájemně na ramínku, ale jak se to promítá do té nehodovosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>mně to nevadí, jejich věc....dneska jsem jel do práce taky v džínách.....urči míru rizika...
ty jezdíš ve vyklápěčce, já si myslím, že vyklápěčky jsou rizikové.....
k riziku rychlosti moje teorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
Ejs>docela zábavný článek, i kus zdravého jádra by se v něm našlo. Ale jde o to, že většina úmrtí při dopravních nehodách je jaksi zbytečná. A kdo by chtěl umřít zbytečně? No a říkat na to, že naši dědové se nebáli běžet proti kulometu (nadsázka), no dobře, všichni jsou zpohodlnělí, zakládají terapeutické skupiny a pláčou si vzájemně na ramínku, ale jak se to promítá do té nehodovosti?
Kouřit cigarety a nebo žrát bůček je přece taky úplně zbytečný a umírá na to mnohonásobně víc lidí, než na nehody na silnici.
Pointa toho článku je ta, že doprava na silnicích je ve skutečnosti stále bezpečnější (každý den vyjedou na silnice statisíce lidí a většina se vrátí v pořádku domů, zabije se pouze několik jednotlivců týdně).
Můj praděda i děda jezdili na motocyklu v době, kdy byly v naší obci dohromady tak 2 auta a 4 motorky a lidi taky umírali na silnicích, dneska má tady auto každej a motorku každej druhej a s poslední doby nevim o nikom z okolí, kdo by se zabil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
asfald>hele,začinaš mi vadit.jestli jede nekdo v ryflach tak at,je to jeho vjec.když se vyseka a neubliži nikomu jen sobe protože nemel dostatečne oblečeni tak mi to je u prdele.jestli veze nekoho jako batoch a veme ho za sebe bez odpovidajiciho oblečeni jako napřiklad tenysky,ryfle tak mi to vadi protože za nekoho zodpovida.tak to nejak pochop cype.vyklapeci helmu nemam a když ji nekdo ma tak ji ma protože se mu třeba hodi k typu motocyklu a i tyto helmy sou určene k jizde na určity typ motorek.
že ti začínám vadit???? Tak to mi je upřímně jedno......
jestli někdo veze špatně oblečenej baťůžek, tak onem batůžek je to problém obou....jestli nutil batůžek nasednout na moto ve špatném oblečení, tak to už má dělat s TZ...ale kvalifikovat tento TČ nehodlám, nevím jak moc ho nutil, jestli to bylo pod hrozbou násilí, jestli byl batůžek při smyslech a jestli....... , tedy předpokládám, že baťůžek jel v přilbě což ukládá zákon.....
sorry, za vyklápěčku, spletl jsem si nicky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
Spazik>Kouřit cigarety a nebo žrát bůček je přece taky úplně zbytečný a umírá na to mnohonásobně víc lidí, než na nehody na silnici.
Pointa toho článku je ta, že doprava na silnicích je ve skutečnosti stále bezpečnější (každý den vyjedou na silnice statisíce lidí a většina se vrátí v pořádku domů, zabije se pouze několik jednotlivců týdně).
Můj praděda i děda jezdili na motocyklu v době, kdy byly v naší obci dohromady tak 2 auta a 4 motorky a lidi taky umírali na silnicích, dneska má tady auto každej a motorku každej druhej a s poslední doby nevim o nikom z okolí, kdo by se zabil.
ale já to pochopil, ale chtěl jsem tím říct, že i když ta situace je lepší než se nás média a spol snaží přesvědčit tak má, podle mně, smysl pokračovat ve snahách o další zlepšení
ef..>Pravděpodobnost úmrtí na rakovinu je zhruba 28x větší než pravděpodobnost úmrtí při nehodě, úmrtí na cévní a oběhovou poruchu je 57x častější.cest ef
Zapomínáš na to, že cévní a oběhová porucha tě spolehlivě sklátí ve věku, kdy už život nebude žádná zábava. Takže pak klidně do penálu... ale ve 20? Ve 30? Ne, děkuji, nechci. V tomto věku zhyne nejvíc "motorkářů" a proto toto téma... svým veledlouhým příspěvkem jsi rozhodně nevyvrátil, o co tu jde.
2 reakcí na tento příspěvek edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
Naposledy editováno 22.07.2010 14:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>verybusy,Ejs>
oba víte o čem mluvíte, tak proč se dohadujete , člověku a psu do hlavy nevidíš, stejně tak jako u lídí probíhají hormonální změny a ty pak mají přímý důsledek na jejich chování, dobrý chovat by měl znát dokonale své zvíře a pak i odhalí možné změny v jeho chování....
kavkazani a středoasiati se šlechtili tak, že měkký psi se stříleli a zůstali jen silní a tvrdí jedinci.....
Jsem středoasiat!!!!
Jo jo, naprostý souhlas. Ale to by někdo musel začít myslet, a to bolí. Navíc v téhle zemi fakticky nikomu nejde o organizaci a řízení dopravy, o skutečné příčiny nehod. Ale o vybírání pokut. Ostatní je nezajímavé a neefektivní.
ZuzanaGSXR6>ve stotřiceti na moto na dálnici vestu stejně někde ztratím nebo se max.. zaháknu někomu o zrcátko jak to bude plápolat .. jsou velký... budou je šít na míru?
Jako na okruhu,přelepíš se pavrtejpou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>že ti začínám vadit???? Tak to mi je upřímně jedno......
jestli někdo veze špatně oblečenej baťůžek, tak onem batůžek je to problém obou....jestli nutil batůžek nasednout na moto ve špatném oblečení, tak to už má dělat s TZ...ale kvalifikovat tento TČ nehodlám, nevím jak moc ho nutil, jestli to bylo pod hrozbou násilí, jestli byl batůžek při smyslech a jestli....... , tedy předpokládám, že baťůžek jel v přilbě což ukládá zákon.....
sorry, za vyklápěčku, spletl jsem si nicky....
tyyyy jooooo mě taky vadíš
pokud někdo veze baťoha v sukni, tak je to věc jak toho baťoha tak i toho řidiče přeci...jak se jezdilo v minulosti? Byla taková výbava? A šlo to ne? Je to jen v lidech
jo a já vyklápěčku mám ... ale nevím jestli se tedy hodí na můj typ motorky podle asfalda ... v papírech od motorky nic napsaného nemám
Ejs>ale já to pochopil, ale chtěl jsem tím říct, že i když ta situace je lepší než se nás média a spol snaží přesvědčit tak má, podle mně, smysl pokračovat ve snahách o další zlepšení
to je třeba co? omezovač na 50km/h ?
ZuzanaGSXR6>ve stotřiceti na moto na dálnici vestu stejně někde ztratím nebo se max.. zaháknu někomu o zrcátko jak to bude plápolat .. jsou velký... budou je šít na míru?
ne to ne ... oni budou dělat speciální. Aby jsi si musel připlatit ... a budeš muset povinně na moto mít kufr ... aby se ti tam vešlo to co mít musíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
verybusy>Jsem středoasiat!!!!
já RTW, jsi středoasiat po selekci????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>já RTW, jsi středoasiat po selekci????
Jasný,jinak bych byl zastřelenej,ne????
Charlie_Kladno>tyyyy jooooo mě taky vadíš
pokud někdo veze baťoha v sukni, tak je to věc jak toho baťoha tak i toho řidiče přeci...jak se jezdilo v minulosti? Byla taková výbava? A šlo to ne? Je to jen v lidech
jo a já vyklápěčku mám ... ale nevím jestli se tedy hodí na můj typ motorky podle asfalda ... v papírech od motorky nic napsaného nemám
tyvole, mně vadí lidí
příve jsem to věcně selektoval, dneska už jsem toleratnější
na tvůj typ motorky se vůbec nehodí.... na tvůj typ motorky se hodí sportovněturistická přilba, s nápisem KL
Naposledy editováno 22.07.2010 14:25:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
PetrsVETR>průměr 200km/h na okreskách???? uber malinko....
Proc bych ubiral? Ty me snadn znas a vis jak jezdim ze muzes tvrdit ze to neni pravda? To ze to je pro tebe a ASFALDA nepredstavitelna nadvukova rychlost jeste neznamena ze se tak neda jezdit.No konec koncu na VFR co CB cku co oba mate se takhle rychle opravdu bezpecne jezdit neda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
NoFear4>Proc bych ubiral? Ty me snadn znas a vis jak jezdim ze muzes tvrdit ze to neni pravda? To ze to je pro tebe a ASFALDA nepredstavitelna nadvukova rychlost jeste neznamena ze se tak neda jezdit.No konec koncu na VFR co CB cku co oba mate se takhle rychle opravdu bezpecne jezdit neda
já nemám VFR....
víš co je to průměr 200km/h, do Brna po D1 to horko těžko uděláš....možná v noci....
kde vezmeš silnici bez provozu, bez vesnic, bez zatáček.....
Naposledy editováno 22.07.2010 15:21:52
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
Praha-Brno delam prumerem 226 za vikendoveho provozu na pohodu...nedavno jsem tady o tom mel vlakno....mozna bys mel zalistovat v archivu tv nova aby sis udelal obrazek s kym mas tu cest
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit - Povinné výstražné vesty pro motorkáře
NoFear4>PetrsVETR> Hele ty si tu novej vid ze asi nevis s kym mluvis...
Praha-Brno delam prumerem 226 za vikendoveho provozu na pohodu...nedavno jsem tady o tom mel vlakno....mozna bys mel zalistovat v archivu tv nova aby sis udelal obrazek s kym mas tu cest
hele, novej tu nejsem.....
s kým mám tu čest???? tyvole, málem jsem se z tebe pos..... strachy
chceš říct, že jedeš 300 celou D1, odkud to začínáš měřit a kde končíš....