globalmoto_kveten





Téma: GO CEC...
 
16.7.2010 v 12:13
Honza sepsal takové malé prázdninové zamyšlení nad CEC... kdo má čas, chuť a dobré oči čtěte TADY
Předchozí
1 2
Následující

GO CEC...

16.7.2010 v 12:33 | Nahoru | #1
Pěkně napsané. Až vyrostu, tak k Vám třeba přestoupíme Ale asi to jště bude trvat

GO CEC...

16.7.2010 v 12:42 | Nahoru | #2
Jestli se přiberou DE . AUT. SK . POL. + Češi tak to je tak po 13 týmu s dáne země při propustnosti 64 týmu a to se na někoho dostane a na někoho né !!
Ale prestiž by tenhle CUP určitě měl
Nápad dobrý

GO CEC...

16.7.2010 v 12:48 | Nahoru | #3
Čau Kolda

článek musím pochválit a s tím slučováním a plánama co dál s CEC,CEC2 to vídím úplně stejně prostě všechny čtyři body mají smysl.Nemám co bych vytknul .

GO CEC...

16.7.2010 v 18:19 | Nahoru | #4
Plně souhlasím s Koldou a Honzou, moc pěkný článek a vidím to velmi podobně.

GO CEC...

16.7.2010 v 19:24 | Nahoru | #5
Souhlas a to do poslední tečky

GO CEC...

17.7.2010 v 10:48 | Nahoru | #6
zdarec plne souhlasim ma to hlavu a patu

GO CEC...

18.7.2010 v 10:14 | Nahoru | #7
...taky souhlas,s myšlenkou doplnit závody jezdci ze zahraničí přišel už při prvním letošním závodě Ondra takže doufejme že se zadaří a příští rok bude na CECkách PLNO!!!

GO CEC...

18.7.2010 v 14:54 | Nahoru | #8
Super článek! Taky souhlasím s názory ve článku

1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...

18.7.2010 v 22:15 | Nahoru | #9
Super práce kluci!!!
Jinak koukám Koldo, dle fotky v profilu, že ti škola Mistra Filly něco dala a že usilovně pracuješ na posedu na motorce atd S takovou si na tebe budu muset pořídit lepší dalekohled, abych tě stihl ještě v druhé zatáčce
Ale jen tak dál!!!!!!!!!!!!!! Snad se ještě potkáme tuto sezónu v boxech, aby byla sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 08:41 | Nahoru | #10
Díky všem za ohlasy, snad to s CECem dobře dopadne...čemuž pevně věřím...

Padre: No Michala nebo Tebe asi nikdy nenapodobím, to už je pro mě moc extrémní
ale snažím se postupně zbavovat těch našich zlozvyků, co jsme se nevědomky naučili. Pořád platí okřídlené: Když už hovno jedeme, tak ať aspoň dobře vypadáme (na fotkách) Už se těším do Brna na Eybis...

(reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 10:13 | Nahoru | #11
.Kolda.> Tak to je krása, to se potkáme přímo v Brně Vynikající!!!
A vidím to úplně stejně, aspoň na těch fotkách vypadat dobře

2 reakcí na tento příspěvek GO CEC...

19.7.2010 v 10:42 | Nahoru | #12
Za Honzu.....

...pánové, děkujeme za reakce. čekal jsem také něco negativního a ono nic, asi to všichni vidíme podobně... ... tak ještě přihodím jednu myšlenku - zařadit CEC do programu MČR (což by znamenalo asi B licenci) a jezdit mistrák! rozdělení jen podle kubatur... mimo jiné, asi to víte, ale pro mě je novinkou, že volná je "přebor" a její vítěz tedy přeborník ČR v jízdě na motocyklu...

GO CEC...

19.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #13
Koldo to asi nebude ta správná cesta už jenom z toho důvodu, že kdyby se jel CEC jako MČR popř. PČR (jako volná), tzn. pod záštitou FMS (AČR) půjdeme všichni vrátit OTP a už se nesvezem s těma motorka na silnicích, protože do velkého TP nám napíšou, že je to bajk pro sportovní účely a vydaj Ti místo toho sportovní průkaz...........bez ohledu na to, že se už vidím, jak cpu pěnu do nádrže nebo vrtám do nalejvacího víčka kvůli zajištění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 11:38 | Nahoru | #14
.Kolda.> tim by asi uplně zmizela ta původní myšlenka CECu "ze silnice na závodní okruh" kdy to bylo asi myšlený tak že prostě sundáš blinkdry a zarcátka a zablblneš si... ikdyž něco takovýho je vidět stejně uš jen v CEC2 a to jen výmečně takže je to vlastně uplně jedno

(reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 13:17 | Nahoru | #15
.Kolda.> taky jsem proti téhle "profesionalizaci" a budu rád když to zůstane v té báječné úrovni "mrdal cupu" nehledě na to,že by s tím měl IV Racing spoustu starostí pakliže by to spadalo pod AMK

GO CEC...

19.7.2010 v 14:13 | Nahoru | #16
já bych se té profesionalizaci zas tak nebránil. Je to přirozený, že z nějakého "mrdal cupu" se stává neustále prestižnější rok po roce. Myslím, že by to opět CECky vyhodilo nahoru v prestiži a možná by měli větší zájem i zmiňovaní poláci, němci, rakušáci a nevím kdo ještě. jestli nebudu mít na to jezdit CECky a budu mít pocit, že ostatní jenom zpomaluju, tak tu mám milion dalších agentur, třeba prospeed, Daracing, mototravel či bikepromotion. Stejně mi připadá už dneska docela ujetý nebo zcestný jezdit na normální silnici se strojem, s kterým jsem jezdil o víkendu CEC. :)) já bych teda s mou hujdou nikde po silncii nejezdil, páč by byla otázka času, kdy bych se zabil :D to je ale čistě můj názor

1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...

19.7.2010 v 14:40 | Nahoru | #17
Něco na tom je..
A myšlenka za silnice na okruh už svůj účel splnila a plno lidí přitáhla na okruh ..nebo ho minimálně dostala do povědomí širší veřejnosti a o to šlo, ne?
Ze silnice na okruh je dneska ohromně jednoduchý vlítnout přímo přes agentury a k závodění ve vyšších "ligách" se dopracovat anebo jezdit jen tak pro radost. Řešení se nabízí spousta, je to fakt jednodušší, než 10let nazpět..

Co se týká povýšení CEC na MČR nebo PČR, to je spíš otázka pro Ondru a zasvěcené, jak velký problém by to měl být. Organizaci mají zmáknutou skvěle, takže za mě říkám, proč ne!?

Neříkám, že licence z lidí udělá automaticky lepší závodníky, ale už to ježdění a závodění má vyšší status a to včetně výsledků. A to je taky důvod, proč nesouhlasím s Koldou, že PČR je úrovní horší, než "agentůrské CUPy".. Ano, některý závody třeba jo, ale z hlediska celýho "šampionátu" ne. Když se to jede společně s Polákama, je konkurence slušná a prostě pohár z mistráku má pro mě větší váhu, než ten z agentůry (teď nemluvím o CEC, to nepovažuju za "agentůrskej CUP", ale za takový vytrvalostní PČR bez oficiálního statusu).
Jináč s Volnou máš pravdu, je to PČR, ne mistrovství a tak je taky s těma lidma občas i nakládáno. V Brně maj vyhražen prostor za hajzlíkama A když jim říkám, že jedu i Superstocky, stejně jsem jen "mrdal" z Volný a patřím za WC-hajzlíky.. Naštěstí já se kvůli takovým detailům nehroutím a je mi jedno, kde jsem. Prostě si to pořadatel takhle rozčlenil, tak to tak beru.
No a slovo "vicepřeborník" mě úplně dožírá, ale to už mi neodpářou Pak koukneš na Sportproductiony a ty maj status MČR. Těžko říct, která z těch tříd má vyšší úroveň.. Ale vždycky je možnost jet vyšší soutěž SSP,SBK nebo SST, ale tam je člověk odkázán do horší půlky startovního pole, protože v tý Alpe Adrii se opravdu letí (porovnávám s výkony MS SST1000 FIM CUP) a lidi "ze silnice" v patřičným věku už asi nemaj moc šanci tam něco extra předvádět, pokud to chtěj dělat na podobný bázi (finance, technika) jako ten přebor nebo CEC.

Co se týká financí a nákladů na PČR je to obdobné, jako u agentur. Prostě zase jen platíš startovný a ojíždíš materiál, jen s tím rozdílem, že toho ježdění ve dvou dnech je o dost míň. Zase je ale šance připlatit a jet k tomu MČR a za mě říkám, že to mi dá víc, než půl dne kroužení "jen tak".. Takže to jsou nás některých důvody, proč PČR a MČR - jedeš dle řádů, pravidel a na výsledek, k tomu mezi hodně rychlýma borcema.

S důvodama, proč jet CEC, jak popsali kluci z HKT, naprosto souhlasím.. Napětí, týmová hra, úspěchy a pády, LeMans starty, vyčerpání ...má to svoje kouzlo a pohár odtamtud má čím dál větší cenu. Možná už by byl čas povýšit to na "mistrák"


PlejbaJr:
To není vůbec pravda, motorku mám stejnou, jako mají ostatní v CEC a jinde a nikdo mi TP nemůže přepsat nebo vzít!!! Jen některý technický věci musím mít pořešený (zajištění oil zátek, pěna v nádrži, dorazy řízení, atd..), což je v mým i ostatních zájmu. Dnes dokonce už ani sportovní průkaz nevyžadujou!

..to byl názor z "druhé strany", tak mě moc neukamenujte

GO CEC...

19.7.2010 v 15:48 | Nahoru | #18
O.K., v tom případě se omlouvám za dezinformaci, po MČR a PČR už pár let nejezdím zevlovat do zázemí (lidi s kterýma jsem jezdíval už skončili), takže pokud se to změnilo, nevím o tom, sorry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 19:12 | Nahoru | #19
Perňa_81> Vyčerpávající...
Přiznám se, že si nepamatuju (ale to není žádné překvapení ) , kdy jsem psal, že agentůrní závody mají u mě vyšší kredit než volná. Právě naopak. Množství agenturních závodů, jejich prestiž hodně rozdroluje. Proto se mi líbí myšlenka CEC jako oficiální mistrovství ČR...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

19.7.2010 v 20:11 | Nahoru | #20
.Kolda.> Jo sorry, já si teď uvědomil, že článek je od kolegy Honzy

...jen jsem reagoval na odstavec 5 článku GO CEC Každým rokem je ve Volný celkem několik rychlých lidí a co víc, jsou to češi - soupeři - známí.. Tedy nezávodíš pokaždý proti jinýmu německýmu bratrovi jako v případě zahraničních agentůr. To je ten rozdíl..
Takže ikdyž každým rokem vymetou z Volný 2-3 lidi pryč do "A" licencí, najde se i tak 7-10 lidí, co jedou v Brně pod 2:15 Takže jakousi úroveň to má, když jde o domácí závody amatérů s licencí! Něco jako dříve kdysi dávno, kdy nebyly v paddocích v podmínkách pro závodění takový rozdíly.. Dnes už i na AA vidíš pár zajímavých profi týmů s kamionem a zázemím, ale ne každej to tak může provozovat.

Takže idea je jasná!: "MČR Endurance 2011" je za dveřmi!!!

Naposledy editováno 19.07.2010 20:13:46

(reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 10:04 | Nahoru | #21

Perňa_81>.Kolda.> Jo sorry, já si teď uvědomil, že článek je od kolegy Honzy

...jen jsem reagoval na odstavec 5 článku GO CEC Každým rokem je ve Volný celkem několik rychlých lidí a co víc, jsou to češi - soupeři - známí.. Tedy nezávodíš pokaždý proti jinýmu německýmu bratrovi jako v případě zahraničních agentůr. To je ten rozdíl..
Takže ikdyž každým rokem vymetou z Volný 2-3 lidi pryč do "A" licencí, najde se i tak 7-10 lidí, co jedou v Brně pod 2:15 Takže jakousi úroveň to má, když jde o domácí závody amatérů s licencí! Něco jako dříve kdysi dávno, kdy nebyly v paddocích v podmínkách pro závodění takový rozdíly.. Dnes už i na AA vidíš pár zajímavých profi týmů s kamionem a zázemím, ale ne každej to tak může provozovat.

Takže idea je jasná!: "MČR Endurance 2011" je za dveřmi!!!



V pohodě. On to tam i Honza píše, že nechce tyto závody snižovat...to v žádném případě.
Já osobně jsem velmi koketoval s myšlenkou jezdit volnou třídu, ale bohužel to hlavně časově nedám... A když už trávím čas na okruhu, chci hlavně jezdit a ne čekat půl dne, pak si něco zajet a pak zas čekat a na závěr závod na 10 kol... a tohle hraje do karet CEC. Letos je to paráda. První den tréninky + závod CSC a následný den CEC. Dva dny plné ježdění a závodů...

Naposledy editováno 20.07.2010 10:05:26

1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...

20.7.2010 v 11:03 | Nahoru | #22
Honza....

...abych to trochu vysvětlil, povídám si s vámi teďka přes Koldu, protože... ano je to smutné... ale doteď jsem nebyl registrován na motorkářích a čekám na týdenní karanténu, takže některé jeho odpovědi jsou moje... a teď k věci, je pravda, že jsem nechtěl říct, že volná je na úrovni agenturních krátkých závodů a že jsou tam špatní jezdci, chraňbůch... vše to vztahuji k CEC - mně volná nabízí strašně málo "závodní akce", za poměrně velké peníze a agenturní závody zas mívají velikánský výkonnostní rozptyl, a to máš Perňo samozřejmě pravdu, žádnou kontinuitu... proto tady horuju za CEC, který mně poskytuje dost závodního času, slušné soupeře a celosezónní vzájemnou rivalitu vůči ostatním týmům... a fakt se mně zdá, že je na čase, aby se z CEC oficiální mistrák (nebo přeborák ...) republiky a možná by tam přibyly i další silné týmy... i když by to bylo ale jen pro CEC a ne pro CEC2...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 13:02 | Nahoru | #23
Nevim, nevim, jestli si IV racing necha zarazenim do MCR dobrovolne kecat do organizace svyho podniku nejakejma %!^$*^$#%&#*^$ bafunarema z ACR, zvlast kdyz vsichni muzeme videt, jak strasne moc se jim dari vic a vic zkurvit ceskej mistrak. Osobne to vidim jako nulovou sanci.

Co se tyce PCR, tak kvalita se neda s klubovejma zavodama moc srovnavat. I kdyz se pominou casy (spicka PCR jela tedka zavod v sestkach na SK ringu za 2.14!), tak petelice po startu a boje na trati jsou uplne nekde jinde, nez pri klubovejch zavodech. Taky me to pekne sere, jak me dycky po startu vsichni predjedou a uz me nepustej pred sebe .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 18:43 | Nahoru | #24
Doufy> S tou kvalitou klubových závodů si dovoluji trochu nesouhlasit. Ono jsou klubovky a klubovky. Například u JURA Racing je myslím uroveň dost vysoká SK Ring , Brno .
Zejména doporučuju shlédnout OLD MEN CUP

(reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 19:25 | Nahoru | #25
Jiřina97> Ale to je to, o čem mluvím ...my chceme jet českej šampionát s českýma klukama. Němci jsou přeci jen dál, v pohodě a vypadá, že maj i čas a finance se takhle bavit ..a tak se tam pár "pánů" (co kdysi třeba jezdili hodně dobře IDM) prostě baví Alfred Luger řádil v AA a není to tak dávno. Několikrát mistr ČR SBK. Úroveň tedy vůbec nepopírám, což je vidět i z těch časů, co tam sypou.

Ale mě baví jezdit se sobě rovnýma a pokud možno národní šampionát, což by licencovaný CEC mohl splňovat..

(reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 19:52 | Nahoru | #26

Jiřina97>Doufy> S tou kvalitou klubových závodů si dovoluji trochu nesouhlasit. Ono jsou klubovky a klubovky. Například u JURA Racing je myslím uroveň dost vysoká SK Ring , Brno .
Zejména doporučuju shlédnout OLD MEN CUP



Jasny, taky jsem psal "kdyz pominu casy" . Ver mi, ze atmosfera v "oficialnim" zavode je kurevsky hustsi, nez pri cupovym. Mozna je to zpusobeny prave tim, ze clovek za dva dny jede jenom kvaldy a zavod, prochazi technickou prejimkou, administrativni, musi mit licenci, atd. Proste to v nem evokuje pocit, ze opravdu o neco jde, ze tomu musi neco obetovat, aby se tam vubec dostal, neexistuje "best of rest" atd.

Takze po startu nastane rezba (zvlast zmagoreny polaci obvykle v prvni zatacce pokosej pulku pole) a az do cile to neni o moc lepsi.

Ja osobne nejsem zadnej zasadni pritel soucasnyho stavu ceskyho mistraku, ale bohuzel musim konstatovat, ze at se nam to libi a nebo ne, tak tu proste nic prestiznejsiho pro normalniho cloveka neni. Podotykam, ze jsem jel i nekolik cupovejch zavodu a celej lonskej CEC.

1 reakcí na tento příspěvek GO CEC...

20.7.2010 v 20:08 | Nahoru | #27
Perňa, Doufy: máte samo pravdu, to byla jen ukázka, jak se na některých CUpových závodech lítá. Nejezdím tak dlouho, letos snad dokončím první CEC2, ale když jsem viděl, co předvádí pánové na přeboru republiky, jak se ke klukům z volné chovají, tak bych je kopl nejraději někam. Proto jsem rád, že jedu CEC, protože se to IVčkem a jejich přístupem nedá srovnat.
A proš jedu CEC? Protože mi to příjde neskonale víc muziky za podobné peníze. A navíc nejsem asi ten krátkodobý hráč, byví mě ten týmový duch. A taky se rád naháním se stejnýma lidma, ale pokud by se CEC rozrostl, tak to bude už taky na jiné úrovní.
Ale tím vším nechci shazovat ani volnou, ani AA. Ale příjdemi potom divné, že AA jedou lidi, co brno na šestce jedou přes 2:30.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 22:03 | Nahoru | #28
Jiřina97> Tak všude se najdou lidi bez "soudnosti" a jedou něco, co by ještě neměli a nemaj na to patřičnou rychlost/zkušnost.. Od toho tady jsou právě agentury, abych se nějak nezamotal lidem do bitvy, kterým opravdu o něco jde a jedou na body s licencí.. A věř mi, že vím o čem mluvím. Už několikrát nepoměrně pomalejší člověk rozhodl o závodě, když dostával kolo.. Ale to mluvím pořád jen o Volné, kde není kvalifikační limit. Ona vlastně byla určená v době, kdy nebyly CUPy a agentůrní ježdění, pro nově příchozí a podle pravidel ti nejrychlejší musí už do velký MČR s licencí A (jo, taky mě tam vyšoupli).

Proto myslím, že AA už nikdo takový nejede, kdo by jel 2:30 v Brně a vejš. Naopak si myslím, že má velkou úroveň a prakticky i člověk s časem kolem 2:10 na Stocku je tam marnej. Ti pánové vpředu (Filla, Mikšovský, Pellizon, ...) to tam sázej líp, než půlka pole při MS (FIM CUP SST1000).. A to už je na člověka, co to dělá v podobným duchu, jako ve Volný, úplně nereálný konkurovat.. Protože při těhle časech už se občas upadne a většinou to má pro techniku fatální následky, než když to zahodí jezdec s časama 2:30.. Tedy aspoň já bych to neustál, když mám rozpočet na sezónu tak, že to pojedu s jednou motorkou a bez náhradních X rámů, kol, vidlic, nádrží, ...

Ale vím jediný - žádnej amatérskej závod mi nedal tolik, jako právě kvalifikace a závody s těmahle nejlepšíma lidma u nás!!! Prostě to je škola a pro mě důvod, proč jsem tam chtěl při tom být a nahlížet rychlejm pod pokličku...jenom tímhle přístupem jsem se dostal k slušným časům - bez "škol", instruktorů, atd., prostě jen účastí a okukováním při těchto závodech.. V Brně ještě ani jednou neupad.. Takže jako většina z vás jsem začal na 2:22 a díky závodění to posunul až pod 2:10 (netrvalo to ale jednu sezónu )
Výhodou takhle strávených víkendu je, že můžeš s licencí B zajet Volnou a o den později vlítnout do SST nebo SBK, kde je ta nejlepší škola, jak jsem psal výše. Navíc v Maďarsku ty závody nejsou až tak roztahaný, Volná se jede v pátek a sobotu, AA sobota a neděle. Tzn. 3 dny za 300euro startovný a za to 4x půl hodiny kvalifikace, 1-2x warmup a 2x klasickej závod. A zase až tolik volnýho času není, když se musí laborovat s gumama a technikou, protože když už se vyjede, není to kroužení jen tak, vše je podřízeno co nejlepšímu výsledku.. Takže ano, míň ježdění, ale větší efektivita!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

20.7.2010 v 23:44 | Nahoru | #29
Perňa_81> nechci se hádat a ted to nide nemůžu najít, ale ten čas tam v kvaldách vážně někdo jel, schválně jsem to stopoval.Ale jinač máš asi pravdu. zrychlíš vždy jen mezi rychlýma a nikde jinde to neokoukáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO CEC...

21.7.2010 v 00:31 | Nahoru | #30
Jiřina97> Potom ale nemohl projít "sítem" do závodů, když nejlepší jedou kolem 2:05.. Nebo by to měl tak tak..
Prostě třeba SBK nářez jsou a je to i koukatelný.. V Brně bylo 40jezdců, nej čas 2:03, nejhorší 2:16. S časem těsně po 2:10 bych byl na 27.místě na roštu. Nemyslím tedy, že by někde byl nějaký zásadní problém s "pomalými".. Teoreticky by na 12ti kolech podle časů měl dostat kolo 1-3 jezdci, ale většinou je realita jiná, i ti nejrychlejší v kvaldě jedou v závodě malinko míň a zase pomalejší se "zmáčknou" ..

A kdybych měl jí za sponzorem, že dávám třetí místa v JuraRacing nebo jinde anebo mu přišel s tím, že jedu bednu v AA a MČR, tak snad uznáš, co má větší váhu a status..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist