Uzavřeno 11.09.2010 v 18:33 uživatelem karlos62
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim poradte chci Ducati 749 nebo 999 co ceny a
karlos62>TEN pan Valašek je prodejce a servis Ducati? Děkují všem
Ježiš jen ne servis Ducati Valášek pouze soukromě prodával Filu jakožto vyvoněnou a "nikdy nelehlou" mašinu. Později se ukázalo (nechci se opakovat, ale tak naposledy ), že tu motorku rozsekal několikrát namaděru a jednou dokonce tak, že urval zadní kolo s kyvkou a motor vypad z rámu... (vše pak slepoval zpátky po dílech z pěnez z pojistky). Tu 1098R co má v profilu rozšťípal taky a málem se při té bouračce zabil... Teď může bejt rád že vůbec žije (jak moc plnohodnotně nevím), ale i tak prostě dělá lidem křivárny typu nevrácená záloha... No, už toho necháme, nebo se zase naserufloyd05>Nejvíc mě mrzí názor od lidí,kteří na Ducati haní,aniž měli někdy možnost na ní někdy alespoň sedět. Jinak jestli 749,916 či 999 je věc vkusu,schopnostech pilota a hlavně pěnez.
Tak od ko*kotů, kteří o ní ví úplný hovno a ani na ní neseděli, ale chytří jsou jak rádio, mě to nemrzí vůbec
karlos62>TEN pan Valašek je prodejce a servis Ducati? Děkují všem
Ne, Valášek je šeďák a hlavně šmelinář s pověstí největšího křiváka v tomhle státě...
Jinak pokud s Ducati začínáš a ještě s ní nemáš osobní zkušenost, tak doporučuju 749/999. Je to novější a bezproblémové. U starších ročníků legendární řady 748 / 916 / 996 už musíš vědět, do čeho jdeš a taky se podle toho k té motorce chovat. Samozřejmě já jsem totální magor a případ pro Chocholouška, ale například v rámci rituálu - mytí a leštění po každé jízdě prostě postupně pohledem přeběhnu celou moto, jestli je vše OK. Holt už to má svoje roky a může se občas někde něco stát. Jako názornej příklad můžu uvést to, že loni mi začal prosakovat olej okolo gufera na tyčce, která ovládá přítlačnej talíř spojky. Díky mýmu psychopatickýmu leštění jsem to objevil hned, takže kromě pár kapek na obvodu otvoru pro spojku byly lamely i meziplechy suché. Kdybych to objevil pozdě, tak nacucané lamely olejem bych musel vyhodit a koupit nový... prostě tyhle motorky už vyžadují zvýšenou péči, ale odvděčí se nádherným zážitkem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |