Mam zalusk na TDM,tak prosím o rady,typy atd...
Díky všem Kili
1 reakcí na tento příspěvek Mam zalusk na TDM850-900,
1 reakcí na tento příspěvek Mam zalusk na TDM850-900,
2 reakcí na tento příspěvek Mam zalusk na TDM850-900,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam zalusk na TDM850-900,
NaaR>no vzhledem k problemum kterejch enbylo u 850 malo tak spis 900. chtel sem ji taky tak sem to docela zkoumal a ty rozdily tam sou...
vlastnil jsem 850 a jezdil jsem i na 900 a když je nejedeš hned po sobě,tak žádnej velkej rozdíl nepoznáš(můj názor)1 reakcí na tento příspěvek Mam zalusk na TDM850-900,
a to proste neuhlidas a proto jich byla vetsina zadrenejch..
jinak jizdne je to opravdu jedno temer jen me prisli lepsi na 900 vidle.
(nerikam ze je to presne pradva jen sem dostal takovyhle info z ruznejch zdroju)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam zalusk na TDM850-900,
Ohledně oleje to tvrdí každej jinak,ale že si kapku pápne to je jasný.
Mé stavající Rf si taky decku veme.
O vydlých ještě nevím,dík.
Co třeba cestování,spotřeba atd..?
repre>doporučuju,měl jsem 850 dva roky a plná spokojenost.Mezi 850 a 900 jsem žádnej velkej rozdíl nenašel(kromě ceny).
900 je oproti 850 úplně jiná motorka. Jak motorově, tak podvozkově. Nedá se to vůbec srovnávat.
900 je ve všech ohledech lepší
kili>NaaR> Jsem rád za každou radu.
Ohledně oleje to tvrdí každej jinak,ale že si kapku pápne to je jasný.
Mé stavající Rf si taky decku veme.
O vydlých ještě nevím,dík.
Co třeba cestování,spotřeba atd..?
jenže tady nejde o decku ale o 0,5 až 1 litr na 1000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam zalusk na TDM850-900,
kili>repre> Dik za rady,nějaké věcí u 850 na které bych si měl dát pozor?
jdi do 900. Ta má všechny mouchy co měla 850 vychytaný. Počínaje olejem (900 má spotřebu naprosto zanedbatelnou).
Jen telegraficky: 900 má hliníkovej rám, je malinko lehčí, má nižší spotřebu, má o 10 koní vyšší výkon, o 10% vyšší krouťák, mnohem lepší brzdy, převodovka má 6 kvaltů. A to nepočítám to co musíš udělat když u 850 potřebuješ vyndat na podzim baterku
850 je celkově ale dobrá motorka, jen ta 900 je prostě mladší a vývojově úplně jinde
seikos>jdi do 900. Ta má všechny mouchy co měla 850 vychytaný. Počínaje olejem (900 má spotřebu naprosto zanedbatelnou).
Jen telegraficky: 900 má hliníkovej rám, je malinko lehčí, má nižší spotřebu, má o 10 koní vyšší výkon, o 10% vyšší krouťák, mnohem lepší brzdy, převodovka má 6 kvaltů. A to nepočítám to co musíš udělat když u 850 potřebuješ vyndat na podzim baterku
850 je celkově ale dobrá motorka, jen ta 900 je prostě mladší a vývojově úplně jinde
souhlasim
jinak 900 je stříkačka, 850 jsou všechny karburátory.
Co se týče spotřeby oleje, tak já osobně u mý babči mám kolem 1dc/1000km. Co znám další TDM tak žádný nemá víc jak 0,5/1000.
Co mi vadí - i když mám zvýšené plexi, mohla by být lepší ochrana proti větru (pravda, mám 200cm výšku); do tuším roku 2004 jsou problémy s napínákem rozvoďáku - pořádně mě to vytrestalo (hlavně finančně ) a čeká mě výměna.
Jinak další zápory těžko říct... možná že mohl být v základu hlavní stojan
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |