Téma: Trapasy letošního léta

26.7.2007 v 09:40
Docela dost jsem si zaslzela smíchy u čtení trapasů na spřáteleném webu motoride.sk

Tak copak veselého se přihodilo v našich končinách? Na moto, ne kole, autem...Pochlubte se :cool:
Začnu:
Jsme se třemi kamarády na lehkém offíku kolem Sázavy. Uzounká strmá klikatá pěšinka v hustém roští, samý kořen a šutr. Různě sesedáme a navzájem si pomáháme. Uprostřed té pěšinky pařez, kolem kterého byla vyšlapaná cestička v mezi. Najedu tam, málo plynu, pozdě spojka, motorka chcíp a kácí se na pravý bok. Čekám, kdy konečně spadne.... ale je to zvláštní! Moto "visí" ve vzduchu v nepřirozeném úhlu, skoro ji nedržím a přesto nepadá.
Chvíli to zkoumám, ohlédnu se ...... a........ :rolleyes: :shy: Kamarád mně drží za zadní madlo, bejčí co mu síly stačí aby moto udržel, rudne v obličeji, na krku mu nabíhají žíly a z posledních sil na mně chroptí : Sakra tak pojedeš už někam?!?!" :shy: :shy: :lol: :lol: :lol:

Piště, ať je co číst :)

2.8.2007 v 10:56 | Nahoru | #121
<strong>filipes></strong> JJ - s auty to taky není lehké, na služebním pašíkovi nesvítila žárovka levé brzdy, tak jsem ji chtěl poklepáním přivést k rozumu - a stálo mě to 2litry za novou zadní levou "skupinovou svítilnu" ........... ta díra se nedala zalepit :shy: furt něco taky :mad:

6.8.2007 v 14:06 | Nahoru | #122
Takove tuctove trapasky sou. Že někde vidiš skupinku pěknych holek (dam pro starši) tak motor pořadně roztahneš, na plny, at to ma učinek, letiš jako krava, spojka, cup, pustiš spojku, plny, hrrndrndrnt jaj, sem se netrefil s qaltem, si dycky připadam jak blb :shy:

6.8.2007 v 14:29 | Nahoru | #123
když sem si přivez SV tak druhej den sem se jel projet a když sem přijel ke známímu tak sem mu ji pujčil projet když přijel tak ji chcípl čudlíkem na čídítkách a pak vypl klíček..no když sem chtěl odjet tak zapnu klíček zmačknu spojku a starter a ono nic tak tam asi deset minu špekuluju co a jak a on mi pak řekl že to vypl tim tlačítkem no tak sem myslel že puknu :D:D:D:

6.8.2007 v 15:06 | Nahoru | #124
ještě mam jednu s autem :) tatík si všiml že nám nejak nesvítí zadní světlo a tak do toho furt klepal až ta lampa praskla naštěstí se nerosypala takže je tam do ted ale mame i novou lampu ale sme líný ji tam dát :).....neni to nic vtipnyho ale holt lenost je lenost (přitom vyměnit prasklou žárovku je u transportera asi tak na 10sekund

6.8.2007 v 17:02 | Nahoru | #125
Capri> s tim svetlem jsi mi pripomel jak jsem jednou couval s motorkou a prehlidl jsem auto (bohuzel svoje) a tak jsem to tim zadnim drzakem zapichl rovnou do zadniho svetla...

1 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

6.8.2007 v 19:47 | Nahoru | #126
taky docela pech :) no aspon se člověk poučí no :)

6.8.2007 v 20:10 | Nahoru | #127
panove tak sem dneska zabodoval na plny care ... totalni dement :rolleyes: ...

vcera sem dal svuj prvni motovylet cca 350km pohodicka moc se mi libilo ... vsechno parada mel sem sebou zkuseny doprovod s 1200GS (cimzto mu dekuji ze me vzal pod kridla) ... nadhera .. dneska vylezu ven a ze ocistim motorku od much a spiny ... potud dobry

vsechno umyty parada davam zpatky do garaze slejzam z ni ... nakrocim a protoze mam na nohou dementni mokry rakosnicky zabky tak pri pokusu to dat na stojan mi podklouzne noha ... nasleduje velice vtipnejch 10vterin kde se ze vsech sil peru s odklonem motorky a pokousim se o nemozne ... v tuto dobu vchazi do garaze pritelkyne a i prez snahu mi pomoc stiha uz jenom sledovat jak hazim totalni drzku pres motorku xychtem do auta stojiciho vedle ... :mad:

zaver -> krome rozbityho nosu (dal sem to primo do zadniho narazniku tim skokem prez motku) se neuveritelne nic nestalo ... jedina mala tupka v polepech CBR 1x1mm ... skoda ze nemam zaznam treba bych neco vyheal v nevahej a toc ;p este ze se podarilo to do posledni chvile drzet a tak nejak postupne slozit na zem, ale nadaval sem jak :puke: ...

btw> nemejte motorky v pantoflich je to zivotu nebezpecne *yes*

6.8.2007 v 20:15 | Nahoru | #128
r3dH4Ck> tak to jsi ještě dopadl dobře :lol:

já myla před víc jak měsícem motorku u bráchy za servisem wapkou, tak vypiglovaná ještě snad nikdy nebyla ... když už jsem končila, nakročila jsem si, že ji obejdu z jiné strany a najednou se pode mnou propadla zem ... zkuste hádat třikrát, do čeho jsem spadla :puke: :puke: :puke: někteří zasvěcení vědí :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

6.8.2007 v 20:19 | Nahoru | #129
do nejakyho howňouse ne ? :D

6.8.2007 v 20:23 | Nahoru | #130
Capri>>
no jo, nápověda byla jasná :lol: :lol: propadla jsem se do žumpy, pud sebezáchovy mi naštěstí velel vystrčit lokty do stran, takže jsem se zachytila za okraje a řvala na kámoše, ať mě vytáhne ven. ten byl zrovna v obleku, takže taky paráda... vyhodil mě z té žumpy ven, smrděla jsem jak prasečák, lezl po mě pavouk jak pěst, já řvala, poskakovala, sedřená žebra, no prostě když myjete motorku, dívejte se kde šlapete :puke: :lol:

6.8.2007 v 20:26 | Nahoru | #131
fujky to bych nemusel teda :D si měla tou vapkou osprchovat i sebe (je mě jasny že si to asi tak nejak udělala ale tak přece) :D

6.8.2007 v 20:29 | Nahoru | #132
ty jo ... no hlavne ze ses nechytla ty motky a nevzala ji sebou .. jinak vidim ze sem fakt dopad dobre *yes* este ze nemam v garazi zumpu nebo neco :D

7.8.2007 v 10:01 | Nahoru | #133
Ja jelikož mam nizkou garaž (asi 190cm), tak jak sem si vevnitř na sazoval helmu, šecko v klidu, ale jak sem se pokusil si poskočit a nasednout na mašu. NO poskočil sem, zvednul nohu, a spadnul na zem. JAk sem tam ležel, tak sem uvažoval, jestli už sem podkopnul stojan, bočak. Otevřu oči, oteřu je ještě vic, a vidim motrkuopřenou o bočak a o předni kolo, zadni ve vzduchu, stala tak na de mnou. Jenom instinktivně sem nohou žduchnul do zadniho klola, aby dosedlo na zem, povedlo se. Stale ležici, si řikam, jak sem šikovny, že nespadla. A v tom slyšim, auto, couvajici auto, couvajici auto na mě, tata přijel z roboty. vyskočil sem jak kopačak od nohy Nedvěda, a zařval, stuj, je tu kočka, zastavil, otevřel dveře, řekl sem mu že už utekla, on docouval a byli sme všichni spokoeni

7.8.2007 v 10:15 | Nahoru | #134
refi>>

no a pak jsem ještě sedla na toho vypiglovaného alpa a dojela domů, kočky byly ze mně úplně hotové, tolik živočišného sajrajtu na mě ještě nezažily :lol: [/quote]
Z toho si nic nedělej můj brácha když byl malý tak tam spadl taky a chudák se tam málem utopil takže se vykoupal fakt důkladně a co nejhorší domů musel jet autobusem tak si představ jak se na něj spolucestující dívali :lol:

7.8.2007 v 17:51 | Nahoru | #135
Taky přispěju troškou do mlýna ať toto téma nezapadne:

Byl kdysi dávno jeden motorkář a ten jezdil na své moto rád hodně a pokud možno za minimální údržby. Né že by se něchtěl starat, ale kde nejsou peníze není ani údržba. Došlo to tak daloko, že jezdil s vysloužilým akumulátorem, který už nedokázel dát dost energie motoru, aby přeskočila jiskra. Pomoc byla snadná: koupíš plochou baterku a při startování přiložíš baterii ke kontaktům akumulátoru - a je to. Drobná chyba byla, že bylo nutno před touto operací odmontovat sedlo a příslušnou boční schránku kde byl akumulátor uložen. Následně za běžícího motoru se musela provést zpětná montáž.
Když tuto operaci člověk prováděl za nočního ticha - brzy ráno při cestě do práce ( i v létě bývala ještě tma) a nebo už zas byla tma při odjezdu z návštěvy, tak zahlédl nejeden pohled rozezleného spoluobčana za zaclonou okna.
Po jedné nevinné návštěvě u kamaráda předvedl tuto operaci v nočním tichu za rachotu motoru. Klidným nacvičeným tempem poskládal všechny propriety na moto. Ale kamarád nebyl moc spokojený a říkal : sakra dělej nebo mě sousedi sežerou. To ho motorkáře mírně znervóznilo. Bleskově nasedl na moto, aby již dále nekazil již tak pošramocenou pověst kamaráda ležérně mávl na pozdrav a přidal plyn a pustil spojku. Akorát si chudák nevšiml, že stojí těsně u drátěného plotu. Při tom blezkovém odjezdu místo uhnutí do prava a vytvoření si tím prostoru k odjezdu si to střihnul těsně kolem plotu rovnou na cestu. Tam, ale již nedorazil. Potvora zrcátko se zachytilo o jedno oko v plotu. Držkopád byl ukázkový. Motorkář nacpaný na plot pod motorkou, zrcátko koukalo zvědavě dopředu na cestu, kdy už se teda pojede a páčka od spojky měla nádherný kroucený tuningový tvar. Chybějící sklo od směrovky se již ani nepočítá.
Motorkář kouká jako vyoraná myš a kamarád na něj duchapřítomně houkne: Vstávej já tě roztlačím než to schládne. Tento impuls všechno rychle změní. Něž se vzpamatuje už jede a ani nevadí, že moc nejde řadit - ta páčka nejde moc mačkat a noha jaksi není kam dát - překáží ohnutá stupačka.
Zmatenej, jak vydra v lese dojel domů a teprve tam zjišťoval vzniklé škody. Na těle, na duši i na majetku.
A vzal si z toho poučení?
Samozřejmě , že né. Startování na plochou baterku vydrželo ještě další sezonu a ještě se stalo několik zajímavějšíš příhod.

Pokračování příště. ( pouze na vyžádání)

1 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

7.8.2007 v 18:25 | Nahoru | #136
Koncem 80. let jsme s partou Jawáků na jedné vyjížďce dojeli starého strjdu, který si to valil na staré kejvačce. Kousek před námi byly zavřené závory na železničním přejezdu, tak jsme se zařadili za toho strejdu a těch asi 200m dojeli z hecu za ním.K závorám tudíš dojel první a jak zastavil, aniž by cokoliv udělal, se i s tou kejvačkou svalil do škarpy jako podťatej. Hodili jsme motorky na stojany a jali se strejdu tahat z příkopa. Ale ten nám to velmi stížil tím, co řval z plných plic, protože jsme se váleli smíchy. Ta věta zněla asi takhle: Já se na to vyse.., 20 let jezdím se sajdou a teď mi jí vnuk sundal, kdo na to má pořád myslet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

7.8.2007 v 19:23 | Nahoru | #137
Biker15>>

13.8.2007 v 22:20 | Nahoru | #138
jedna klasická:

je to asi 5 let, jezdil jsme tehdy na jawě350 a protože jsem na ni dlouho šetřil, tak jsem se taky bál, aby mi ji někdo neukrad :) Takže jsem si udělal tajnej spínač - 2 polohovej.

Tehdy jsem navštívil i jeden motosraz v Pardubkách, večer řádně zapil a ráno chtěl nastartovat, jenže jsem si po těžké noci nepamatoval, jestli jsem ten tajnej spínač zmáčknul nebo ne. Říkám si " no co, zkusím to nakopnout". Tak nakopávám, nakopávám a furt nic. Tak ten spínač bude asi blbě, tak přepnu a zase nakopávám, nakopávám a furt nic. Zas přepnu a nakopávám atd. Prostě jsem to totálně uchlastal :lol:
Asi po půl hodině skákání na motorce se konečně podařilo a za mohutné kouřové clony a vytočenýho motoru jsem konečně odjel.

To ráno bylo dost chladno, ale odjížděl jsem v propoceným krátkým tričku :lol:

13.8.2007 v 23:58 | Nahoru | #139
refi> Ty bys ty svoje příběhy mohla vydat knižně, kvantita ale hlavně kvalita je vynikající :thmubup: :D zvlášť to doplňování oleje je obzvláště podařené :D

14.8.2007 v 00:33 | Nahoru | #140
Jednoho krásného a sluného odpoledne jsem se šla projít :shy: v místním parčíku vidím skvadru mladých týpků kopajících si z hakisákem. Nevěnuju jim moc pozornosti, ale pak slyším
"nazdár sem tě dlouho neviděl, pojď na chvíli mezi nás"
no tss ještě abych nešla řeknu " no čau
" bejvalej spolužák ze základky se začne vyptávat na klasický kecy
" jak se máš o motorka kluci atd...."
než jsem mu ale stačila odpovědět slyším dva hlasy na jednou jak namě mluví
HLAS JEDNA ŘÍKÁ: "ty jezdíš na motorce jo??? Já taky"
(chvíli se sním bavím)
HLAS DVĚ ŘÍKÁ: "no to bych chtěl teda vidět, co to máš za brutální stroj"
(skouknu ho a vidím klasikého hiphopového týpka s vyhulená mozkem, antifou že by se na ní dalo smažit a na hlavě naražená čepice s rovným kšiltem od rákosníků za "ťofku"
Tak mu tedy spanilím hláskem odpovídám že se vozím na CBR125R on v mžiku odpoví " tssss to je jak koloběžka s motorem"
(podívám se na něj bojovným pohledem a spustím) " :lol: :lol: :lol: "já jsem spokojená, bych chtěla vidět tebe třeba na nějaký šestce"
(v tom jsem viděla jak se neznámému motorkáři s HLASEM ČÍSLO JEDNA otevírá pusa asi se mě chtěl zastat " nebylo potřeba v duchu sem si řekla ,zvládnu sama"
HLAS ČÍSLO DVĚ viz. HOPÉÉÉR odpvídá " tsss sem jezdila na ninje pětikuli. jelo to jak kráva"
( když to dořekl já s HLASEM ČÍSLO JEDNA jme se začali šíleně řezat a po půl hodinovém záchvatu se zmůžu na )
" od kdy se ninji 500 vyráběj.... ???"
HOPÉÉR se zhřejmě urazil zrudnul a já s pyšností odházela a jen slyšela pár posměšku na jeho účet s typy " ty vole takhle se nechat strapnit a ještě od holky, woe, ty seš čůr....."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

14.8.2007 v 00:51 | Nahoru | #141
Klasika>>
To já takhle jedu na fichtlovi (bez vědomí kámoše – majitele), tehdy jsem ještě neměl papíry ani na motorku, po nějaký okrsce, docela v pohodě, a najednou...

Křupy křup, šaltr se nějak do toho kopce na tu jedničku prostě urval...

No tak sháním nějakýho svářeče, v dědině aby mi to svářil... Dozvídám se, že svářeč není, tak pokukuju kolem... a vidím cizího fechtla někde poblíž... Tak co vám asi tak prolítne hlavou, že jo... Tak táhnu fichla za obec a vracím se s nářadíčkem... Odmontoval jsem potřebné a vracím se... Nakopávám, roztlačuju, ale ani howno... Ani si to neprdlo... mezitím jsem zjistil, že tam vlastně ten šaltr ani nepasuje... tlačím dál a dál a roztláčím a furt nic... Po dvou kilácích jsem si uvědomil, že já hňup jsem vymontoval svíčku, aby mi s tím jako nikdo neodjel :lol: :lol: :lol:

Jestli tu je ten, co mu patřil ten ficht, tak fakt soráč, ale bylo mi čerstvě 15 let... (proto tomu měšťákovi to nevadilo, když jsem mu ukázal jen (!!!) občanku, když chtěl "doklady") ...v hlavě jsem toho tehdy moc neměl...

14.8.2007 v 01:27 | Nahoru | #142
PaloNemo>>
Jo aha, sorry, tady je letošní léto... Ale když já to ještě nikam nepsal :lol: :lol: :lol:

15.8.2007 v 06:20 | Nahoru | #143
Není to ani tak trapas, jako spíš krátká historka pro usmání.
Na jarní XL rallye jsem dva kiláky před cílem píchla zadní gumu. Našli jsme pneuservis, tak hurá do něj. Zbytek vím už jen z vyprávění Rudýska a Ferdy, kteří tam jeli :)
Otevřel jim asi 70-ti letý silně nedoslýchavý pán. Na několikrát opakovaný dotaz, zda opraví jedno píchlé kolo odpověděl, že bez problému. Šli do dílny a Rudy mu ukázal moji špuntovku E09. Pán, očividně pneuservisák od mládí, vyvalil oči a pronesl:
"Ale pane, to je zimní!!! Takovou já nemám!"
:thmubup: :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

15.8.2007 v 07:41 | Nahoru | #144
Dlouho jsem přemýšlel,jestli to sem dát,ale koneckonců když nejde o život,jde o h...o,takže tak.
Začátkem prázdnin v neděli jsem se skvostně naobědval,měli jsme kedlubnový zelí a to miluju,takže jsem se nacpal jak žok.Chvilku jsem slehl a pak vytáhl Dominátora,že si zablbnu na polňačkách okolo.Jak tak jezdím,nastala nutnost,zamířím tedy k domovu.Ale úměrně se stálým zrychlováním mi začíná být jasné,že tento závod nevyhraju.Byl jsem asi 2 kiláčky od domu a po levé straně v poli máme remízek tak 200x 500m,smykem jsem tam odbočil,doletěl na kraj,motku opřel o strom,vletěl mezi keře a bylo.To natlakovaný zelí fungovalo,tlak byl na maximu a zvuk mohl sloužit jako kulisa do filmu o Stalingradu.Když jsem skončil a začal se oblíkat,byl teprve čas rozhlídnout se a tak 20m ode mě stála vyděšená skupinka dětí v doprovodu mého dobrého známého myslivce i s manželkou,kteří vedou přírodovědný kroužek dětí a zrovna asi byli koukat na nějaké brouky.Do ticha děti sborově pozdravily...dóóbrýý déén....a já zmizel jak to šlo nejrychleji.
Nic nevědoucí manželka už dýl jak měsíc všude vykládá,že jsem konečně na starý kolena dostal rozum,sedím doma a nechodím do hospody...............

15.8.2007 v 07:49 | Nahoru | #145
Moc pomalej> :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tohle asi přebije i Refi :lol: :lol: :lol: :lol:

15.8.2007 v 08:25 | Nahoru | #146
Moc pomalej> No ty krááááááso :) Hustopekelný :)

15.8.2007 v 10:38 | Nahoru | #147
Martin/125/>>
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/quote]
Tak to je teda výdrb :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

15.8.2007 v 13:06 | Nahoru | #148
Tak to ja jednou pri vyjizdce jedu do takoveho brutal vyjezdu.. byla to takova skoro proslaúpan pesinka v takovem malem lesíku.. tak sem se na to nalezite rozjel 3kua plnej pak za 2 a asi ve 3/4 toho kopce se motorka jala zvedat na zadní a už se to tak nejak nedalo ustát tak doslo na opustení stroje ja padnul na hubu hlavou dolu z kopce motorka se chytla zadním kolem o nejakej krach a chcipla a zalehla me přes prdel s tim ze riditka se mi paradne zamotaly do baglu :D a takhle sem tam lezel a nemohl se ani hnout a ti blbi cole se mi smaly az se valeli po zemi :P a o co vic se smaly po tom co sem zjistil ( az ze me motorku sundaly) ze mam od vyfuku spalenou pulku prdele :D no fakt uzastnej zazitek :mad:

15.8.2007 v 15:15 | Nahoru | #149
Když mi bylo 17, vytáhnu buchtu z chaty k zatopenýmu lomu - stan, ohýnek, les, romantika.
Cestou zastavím u benzínky, náležitě hrdej, že jsem v kopci před ní předjel nějakou zelenou kawu (držele se za náklaďákem, já držel čízu pod krkem :lol: ) a ptám se: "Držíš?" Nerozuměla, ale kývla.
Odcházím pro pytlík M2T a...ŘACH. Dotyčná se válí pod motorkou a kmitá všema volnejma končetinama (naštěstí byl vejfuk na druhý straně).
Že byla jediná, kdo se netlemil, je jasný.

Pře pár lety, na B6, jsem jel za známýma do kempu. Kolem nějaké dětičky: "Strejdo, na co je tohle? A tamto?" No, kroutily u motorky snad i krkem.
Druhý den sednu a jedu kousek za Olomouc. Tak 30 za Brnem - zrovna jsem minul benzínku - mi začíná být divný, že jsem ještě nepřepínal na rezervu...šáhnu, přepnuto už bylo. Zastavím a kouknu do nádrže, kde nesměle šplouchalo pár deci. K další benzínce dojedu!
Nedojel. Setrvačností sjedu z nájezdu, postavím motorku, sundám přilbu a rukavice a...doleva nebo doprava? Za 10 minut (do tý doby projelo jedno auto) zaslechnu zvuk jednoválcového dvoutaktu z dob, kdy ČSR vyráběla motorky. Dva kluci na Jawce, mladšímu cca 10, staršímu 12. A měl přilbu. Mávnu, zastaví, starší odveze k benzince, mladší pohlídá motorku.
Dojeli jsme 6 km (by bylo tlačení!) do vesnice na dvůr tamnějšího džejzeddý, zalovil jsem v koši, vytáhl petku, poslal tam za 50 Kč a šup zpátky.
Kluci dostali stovku na benzín a já koukám do nádrže před jakoukoli vyjížďkou

15.8.2007 v 16:43 | Nahoru | #150
Klasika> ...jsem čekal, žes to opřela válečkem o ten pařízek... :D:D:D