Téma: Nolan-shop - zkušenosti
 
7.7.2010 v 12:22
Ahoj, máte prosím někdo zkušenosti s objednáním z Nolan-shopu v Brně? www.nolan-shop.cz
Objednala a zaplatila jsem před dvěma týdny nové plexi od Givi, ale zboží mi nepřišlo a jediný kontakt na ně je nedostupný. Znáte prosím někdo tento obchod?
Předchozí
1 2
Následující

Nolan-shop - zkušenosti

7.7.2010 v 12:53 | Nahoru | #1

Nolan-shop - zkušenosti

7.7.2010 v 14:26 | Nahoru | #2
Ahoj, já jsem to neobjednával přes e-shop, ale byl jsem přímo v tom obchodě. Chlap tam byl celkem ochotný, obvolával mi tam asi 3 sklady, aby zjistil, jestli je reálně přilba dostupná. Nepřišlo mi tam nic jako šmelina, spíš bych čekal, že je období prázdnin a holt jim tam teď asi všechno dýl trvá. Zkus jim tam napsat maila nebo zavolat třeba začátkem příštího týdne, určitě by tam měl někdo být. Nevypadalo to tam, že by měli krachnout.

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

7.7.2010 v 14:56 | Nahoru | #3
já to řešil vždy moto store a super

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

8.7.2010 v 17:29 | Nahoru | #4
Tak jsem skoro detektivní cestou našla fungující kontakt na Nolan shop (p. Najt) 776888988. říkal mi, že zboží má zpoždění od dodavatele a bude až na konci července. No na to, že to mám objednané 2 týdny a dodací lhůta je 5 dnů, byl celkem vklidu. Navíc mu nepřišlo nutné odpovědět na email, nebo vůbec zákazníka informovat, že zboží není na skladě. V kombinaci s nefungujícím telefonním číslem (728012010) uvedeným na stránkách to je dobrý základ k panice.
Díky.

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

8.7.2010 v 18:20 | Nahoru | #5
pelhanka> Mám odtam objednaný nosič na topcase, tak uvidím kdy to bude...

Nolan-shop - zkušenosti

10.7.2010 v 11:37 | Nahoru | #6
Já mám naopak s tímto obchodem dobré zkušenosti. Kupoval jsem tam helmy. Sice je pravda, že jsem tam byl osobně, ale p.Najt byl velice ochotný. Teď jsem si s ním tento týden dopisoval po mailu, protože jsem chtěl tankruksak a taky v poho - už tam na mě čeká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

10.7.2010 v 12:39 | Nahoru | #7

jirik83>já to řešil vždy moto store a super



ty woe, vod něj snad si tam nekupoval třeba nepadlou motku

jiný on totiž nevozí

Naposledy editováno 10.07.2010 20:43:48

Nolan-shop - zkušenosti

12.7.2010 v 16:47 | Nahoru | #8
Tak dneska jsem si pro objednanou montážku na topcase byl a všecko v pohodě, až na jednu maličkost, nikdo se neobtěžoval mi dát vědět, že už to je. Že je zboží nachystané jsem se dověděl až při osobní návštěvě shopu...
Pak osobní přístup dobrej, ale na to, že provozujou hlavně e-shop by tohle měli ještě vymakat..

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

12.7.2010 v 18:27 | Nahoru | #9

Dominik-Duka>ty woe, vod něj snad si tam nekupoval třeba nepadlou motku

jiný on totiž nevozí



ne,motorku fakt ne,jen helmu a následně plego na ní,mají dobré ceny,spokojenost

Nolan-shop - zkušenosti

3.4.2012 v 14:41 | Nahoru | #10
Koukám dva roky starý téma a chlapci se nezměnili.
Zboží co mají mít skladem evidentně nemají a mailovou komunikaci ignorují.
Takže
Ještě že zásadně neplatím předem.

Edit: konečně se ozvali, uvidíme dále...

Naposledy editováno 03.04.2012 17:02:46

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

16.4.2012 v 14:53 | Nahoru | #11
I když se zpožděním, tak přeci jen zboží přišlo. Pokud si to tu nějakej potencionelní zákazník vyhledá, ať počítá s následujícím:
- zboží co je na shopu jakože skladem, skladem není
- cena se bude lišit značně do plusu
- se zbožím neobdržíte doklad
- pěkně se načekáte

Nolan-shop - zkušenosti

16.4.2012 v 14:57 | Nahoru | #12
Skladový dostupnosti na e-shopech mě baví čímdál víc...
Nicméně nápis SKLADEM nic nestojí, že

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

18.4.2012 v 21:41 | Nahoru | #13
já před 14 dny objednal plotnu pod kufr.Napsal jsem několik emailů jak to s mojí objednávkou vypadá a žádná odpověď,takže pokud mi to přijde,nechám jim to poslat zpět.Naštěstí jsem to dal přes dobírku

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

27.4.2012 v 12:49 | Nahoru | #14
Za mě dávám
Na Motosalonu jsem chtěl X-lite 802 v bílé barvě. Řekli, že ji nemají, ale že ji objednají. Protože jsou s taliánama neustále problémy, tak tomu dávají měsíc až 6 týdnů.Jak řekli, tak bylo. Po 6ti týdnech přilba došla, zavolali mi, šel jsem si ji vyzvednout a ještě na krámě mi dali krásnou slevu. Prý za to dlouhé čekání. Navíc velmi příjemný přístup na prodejně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

3.5.2012 v 09:04 | Nahoru | #15
... tak mám "slušnou" zkušenost s tímto e-shopem, který má základnu v Brně :
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg

Nolan-shop - zkušenosti

3.5.2012 v 09:32 | Nahoru | #16
No tak na to bych se teda mohl z vysoka ....
Koukám čímdál tím lepší

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 00:21 | Nahoru | #17

OndraCB píše: I když se zpožděním, tak přeci jen zboží přišlo. Pokud si to tu nějakej potencionelní zákazník vyhledá, ať počítá s následujícím:
- zboží co je na shopu jakože skladem, skladem není
- cena se bude lišit značně do plusu
- se zbožím neobdržíte doklad
- pěkně se načekáte



Co vám chybí pane Piksa?
Co nebylo skladem?
Neobdržel jste doklad? Koukám na vaši fakturu.
Jak dlouho jste čekal na zvýšení řidítek u Yamaha FJR 1300?

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 00:28 | Nahoru | #18

p.a.t.r.i.k.7 píše: já před 14 dny objednal plotnu pod kufr.Napsal jsem několik emailů jak to s mojí objednávkou vypadá a žádná odpověď,takže pokud mi to přijde,nechám jim to poslat zpět.Naštěstí jsem to dal přes dobírku



Pane Němec, co to melete? Odpověď jste dostal a pokud se vám zdála pomalá máte brát telefony. Několikrát jsem vám já odsobně volal!! Plotnu jste dostal a pokud se vám to nelíbí, tak jste si ji měl koupit tam, kde jste kupoval kufr. Tady akorát lžete.

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 00:31 | Nahoru | #19

chstepan píše: ... tak mám "slušnou" zkušenost s tímto e-shopem, který má základnu v Brně :
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg



Ano, omylem jsme mu poslali jinou plotnu. Hned jsem nabídl náhradní řešení a to, že pan Chadima jel do Brna, byla jeho svobodná vůle - chtěl to hned ten den, jinak bychom to hodili do pošty a do dvou dnů by to měl doma. A cesta 110 km z Litomyšle do Brna? To bylo nějakou oklikou - já to znnám po hlavní přes Svitavy za nějakých 85 km.

Pokud máme montážku posední kus, tak je naším nepsaným pravidlem, že ji prodáme pouze v kompletu s kufrem. Bráníme se tak e-shopům co skoupí v Italii pět druhů kufrů (jinak nemají NIC), následně je prodávají o pár kaček levněji, nachytají spoustu zákazníků, kterým prodají kufr a montážku slíbí - heslo: "Slibem nezarmoutíš". Každý týden nám volají jeden dva motorkáři přesně s tímto problémem: "Mám kufr, ale už měsíc čekám na montážku a pořád NIC". Ty shopy jsou asi čtyři po republice. Takže obrana našich investic (skladem nejen kufry, ale i montážky) je, že našemu zákaníkovi vytvoříme sestavu za výbornou cenu a MÁ JI ............... jako, že ji má a ne jen slíbenou.

To určitě může potvrdit mnoho našich zákazníků. Tímto se Vám pane Chadimo ještě jednou omlouvám a doufám, že Vám montážka i kufr slouží na Vašem bavoráku pro radost.

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 00:46 | Nahoru | #20
Má-li někdo další problém, není nic jednodužšího než mi zavolat na 776888988 a sdělit mi svůj problém/výhradu/stížnost. Nejsme bezchybní, ale při tom objemu různých sestav pro mašiny se stane, že něco nezvládneme. Každopádně nejsme žádné slibotechny a co slíbíme, to splníme. Tak chlapi! A kdo z vás co si stěžujete je v hokně bezchybný? To je ale ta naše česká povaha. Denně nám přijde poděkování, že jsme dobře poradili, že to super sedí, že bezva typ vychytávky, lidi posílají fotky svých miláčků a já se pak dočítám jen samé blitky. Teď v sezoně každý večer dělám návrhy sestav (dnes F 800GS pan Strýc ze Zlína, SV 650 paní Koudelková, atd.), pak si jdu přečíst co vymyslí Lorenzo na Stonera (kromě toho, že bude mít přilbu v barvách FCB). Najednou mi přijde email od spokojeného zákazníka, že na nás někdo blije špínu na anonymních forech pod anonymními nicky. Znovu opakuji, kdo má problém a chce ho řešit, ať volá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 07:06 | Nahoru | #21
brutus74> Nejsme bezchybní, ale při tom objemu různých sestav pro mašiny se stane, že něco nezvládneme.

Tak to kurva netvarte ze zvladnete vsechno.... takovejch firem co maji u kazdyho zbozi napsany "skladem" a pak na to cekas 2 tydny je milion.. FEROVOST pane, to z vas bude delat dobrej obchod... ne keci do vetru...

kdyby mi do prace chodilo 100 mailu denne a z toho 50 ze delam spatne, a 50 ze delam dobre.... tak to mistre znamena za delam SPATNE, ne ze delam dobre...

Naposledy editováno 01.06.2012 07:08:29

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 12:57 | Nahoru | #22

Cuba_GSXR píše: brutus74> Nejsme bezchybní, ale při tom objemu různých sestav pro mašiny se stane, že něco nezvládneme.

Tak to kurva netvarte ze zvladnete vsechno.... takovejch firem co maji u kazdyho zbozi napsany "skladem" a pak na to cekas 2 tydny je milion.. FEROVOST pane, to z vas bude delat dobrej obchod... ne keci do vetru...

kdyby mi do prace chodilo 100 mailu denne a z toho 50 ze delam spatne, a 50 ze delam dobre.... tak to mistre znamena za delam SPATNE, ne ze delam dobre...



Na 500 realizovaných obchodů ročně není 250 nespokojených, není jich ani 100, není jich ani 20 - je to pár hrdinů od klávesnice co tady vypisují, ale stejně nikdo nezavolá/nepříjde - jo jednání z očí do očí je něco jiného. Předpokládám, že CUBA GSXR má s námi osobní zkušenost, mluví o něčem konkrétním a prozradí o co se mu jedná Co se týče položek skladem, tak tam je chyba. Ale obecná. ZBOZI.CZ totiž změnily strategii a teď tam může inzerovat každý zadarmo - i ti co mají 10 helem a 5 kufrů, ba i ti co nemají nic - všichni mají všechno "skladem". Naše firma má skladem (aktuálně fakticky) kolem 1700 položek - a to nepočítám jednotlivé články řetězů . V březnu jsme si dělali průzkum a poptávali 4 ks běžného zboží v 7 obchodech. V 5 neměli ani jeden kousek! Takže chápu, že jsou všichni na tu SKLADOVOST naštvaní. Druhá věc je expedice zboží. My máme dva expediční dny v týdnu, a když se zákazník blbě trefí, tak čeká. Pokud mi někdo zavolá/napíše, že to akutně potřebuje, tak jako třeba dnes pán z Ostravy, že odjíždí na dovču potřebuje montážku na Multistradu, kterou má 6 týdnů objednanou u jednoho shopu co zrovinka inzeruje na tomhle servru - tak pokud to jde, sednu do auta a hodím to třeba na poštu s expresním dodáním - ne vždy to jde, ale děláme to běžně. No a teď teda pojďme vyřešit konkrétní problém pana CUBA GSXR...........

Nolan-shop - zkušenosti

1.6.2012 v 22:15 | Nahoru | #23
No tak trochu z jiného soudku. Teď jsem se mírně přimrzlý vrátil z hodinové projížďky kolem prýglu a okolí. Úkol byl jasný. Prověřit novou X-702 za deště a chladu. Zatím jsem ji jenom testoval začátkem dubna, ale bylo sucho. Teď jsem vyjel, za mírného deštíku a teploty kolem 14 stupňů. Jak jsem si myslel, že nejlepší ventilace je u N104, tak X-702 je ještě lepší. Za celou dobu nebyl náznak mlžení (byl samozřejmě i pinlock), proud vzduchu přes vnitřní plexi a ani náznak, že by foukal do očí (což já nesnáším). Jinak můžu říct, že X-702 je přilba dalších dvou let. Letos ji ještě nikdo moc nezná (i když už jsme jich pár prodali), ale jak projde pár testy v Německu/Anglii, tak se začne o ní zajímat víc lidí i u nás. Na cestování dokonalá helma - lehká (1300-1400g), tichá, sluneční clona, pohodlná a teď mě mile překvapila ta ventilace.

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

12.8.2012 v 11:36 | Nahoru | #24
Tak za sebe musím říct, že jsem potřeboval montážku na motku a poslední existující v ČR měl Nolan shop, poslal jsem objednávku a nestačil se divit, prý prodají ale jen s wingrackem, nebo kufry...oboje jsem už měl a začala konverzace s p.Najtem proč to nelze bežným způsobem, já objednám, Vy pošlete.....nakonec mě ale mile překvapil, sadu osobně přivezl a mám namontováno...za mne 1.

1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti

12.8.2012 v 11:43 | Nahoru | #25
Nechapu lidi kteři zaplati předem za něco co si obědnali.
Ještě navíc v shopu se kterym nemají žádnou zkušenost...

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

13.8.2012 v 08:17 | Nahoru | #26
Pekeno> Nevím na co si tu hraješ, platba předem je úplně běžná praxe Spíš je blbost platit předem při neznámé skladové dostupnosti, proto by to mělo být tak, že platební údaje posílá spolu s variabilním symbolem eshop až po přijetí objednávky a ověření skladové dostupnosti, aby potom peníze neležely zybtečně měsíc na účtu eshopu...

(reakce na) Nolan-shop - zkušenosti

18.8.2012 v 14:37 | Nahoru | #27
Gahan37> Zdravím Vás pane Šobor a zároveň děkuji za jedničku Není totiž zvykem chválit, ale spíše kritizovat. Spíš ostaním sdělte ja Vás napálili s univerzální plotnou, která jde namontovat všude - pak začnu já vysvětlovat proč takové "špeky" jako je Y 161 prodáváme pouze v setech. Jinak doufám, že je už namontováno a slouží pro radost. Když mi pošlete foto, zařadíme si Vás s dovolením do naší galerie.

Nolan-shop - zkušenosti

18.8.2012 v 14:55 | Nahoru | #28
Co se týče plateb předem - tak ty jsou běžné. Uberou nám práci, ale přidají starostí, když něco není - peníze se musí vracet (dělat převod, párovat platby, dohledávat v.s.). Jo a je pravda, že je určitě lepší si u tak specifického zboží potvrdit dostupnost. Jedná se o tisíce různých položek a to co je v tabulkách, nemusí být fyzicky na skladě. Ale každý rozumný člověk písne nebo zavolá - řeším to Xkrát za den.

Nolan-shop - zkušenosti

21.2.2013 v 15:42 | Nahoru | #29
za mě teda spolupráce s nolan shopem bez problému - ochota, vstřícnost, dobrý ceny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist