Objednala a zaplatila jsem před dvěma týdny nové plexi od Givi, ale zboží mi nepřišlo a jediný kontakt na ně je nedostupný. Znáte prosím někdo tento obchod?
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti
jirik83>já to řešil vždy moto store a super
ty woe, vod něj snad si tam nekupoval třeba nepadlou motku
jiný on totiž nevozí
Naposledy editováno 10.07.2010 20:43:48
Pak osobní přístup dobrej, ale na to, že provozujou hlavně e-shop by tohle měli ještě vymakat..
Zboží co mají mít skladem evidentně nemají a mailovou komunikaci ignorují.
Takže
Ještě že zásadně neplatím předem.
Edit: konečně se ozvali, uvidíme dále...
Naposledy editováno 03.04.2012 17:02:46
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
- zboží co je na shopu jakože skladem, skladem není
- cena se bude lišit značně do plusu
- se zbožím neobdržíte doklad
- pěkně se načekáte
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
Na Motosalonu jsem chtěl X-lite 802 v bílé barvě. Řekli, že ji nemají, ale že ji objednají. Protože jsou s taliánama neustále problémy, tak tomu dávají měsíc až 6 týdnů.Jak řekli, tak bylo. Po 6ti týdnech přilba došla, zavolali mi, šel jsem si ji vyzvednout a ještě na krámě mi dali krásnou slevu. Prý za to dlouhé čekání. Navíc velmi příjemný přístup na prodejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg
OndraCB píše: I když se zpožděním, tak přeci jen zboží přišlo. Pokud si to tu nějakej potencionelní zákazník vyhledá, ať počítá s následujícím:
- zboží co je na shopu jakože skladem, skladem není
- cena se bude lišit značně do plusu
- se zbožím neobdržíte doklad
- pěkně se načekáte
Co vám chybí pane Piksa?
Co nebylo skladem?
Neobdržel jste doklad? Koukám na vaši fakturu.
Jak dlouho jste čekal na zvýšení řidítek u Yamaha FJR 1300?
p.a.t.r.i.k.7 píše: já před 14 dny objednal plotnu pod kufr.Napsal jsem několik emailů jak to s mojí objednávkou vypadá a žádná odpověď,takže pokud mi to přijde,nechám jim to poslat zpět.Naštěstí jsem to dal přes dobírku
Pane Němec, co to melete? Odpověď jste dostal a pokud se vám zdála pomalá máte brát telefony. Několikrát jsem vám já odsobně volal!! Plotnu jste dostal a pokud se vám to nelíbí, tak jste si ji měl koupit tam, kde jste kupoval kufr. Tady akorát lžete.
chstepan píše: ... tak mám "slušnou" zkušenost s tímto e-shopem, který má základnu v Brně :
sháněl jsem speciální plotnu GIVI E189 na 1150gs ... na e-shopech jsou od 1350,- do 1890,- ale všude jen na objednání cca do měsíce ... jen na NOLAN-SHOPU je mají skladem ... sice za 1850,- ale potřebuji ji rychle, takže cenu akceptuji ... po telefonu se ještě minulý čtvrtek ujišťuji, že ji mají skladem ... je my přislíbeno, že ji v pátek předají DPD a v pondělí ji mám doma ... takže rychle udělám (ve čtvrtek dopoledne) objednávku na e-shopu ... asi za 3 hod. příjde email, že mají skladem poslední kus a že jestli ji chci, pak že ji prodají jen s kufrem !!! - jaký si prý vyberu ... no co jsem **** a spěchám na to a kufr budu stejně kupovat, tak jsem si vybral a doplnil objednávku o kufr .... v pondělí ale nic nepřišlo, v úterý svátek a ve středu mě Česká pošta přivezla balík ... všechno hezký .. jen že mi místo plotny E189 na 1150gs poslali E182 na F650Gs ... takže tam volám ... omluvili se mi, že to prý kolega prohodil s jiným zákazníkem, ať to pošlu zpět a oni pak pošlou tu správnou ... takže celá anabáze bude trvat nejméně do středy příštího týdne a druhý prodloužený víkend zase bez kufru resp. bez plotny .... tak mě navrhli ať si udělám výlet do Brna (cca 110 km) a že to u nich vyměníme, když ji tak nutně potřebuju ... jsem asi vůl .. ale nakonec si s manželkou uděláme výlet do Brna a plotnu doufám vyměníme .... howg
Ano, omylem jsme mu poslali jinou plotnu. Hned jsem nabídl náhradní řešení a to, že pan Chadima jel do Brna, byla jeho svobodná vůle - chtěl to hned ten den, jinak bychom to hodili do pošty a do dvou dnů by to měl doma. A cesta 110 km z Litomyšle do Brna? To bylo nějakou oklikou - já to znnám po hlavní přes Svitavy za nějakých 85 km.
Pokud máme montážku posední kus, tak je naším nepsaným pravidlem, že ji prodáme pouze v kompletu s kufrem. Bráníme se tak e-shopům co skoupí v Italii pět druhů kufrů (jinak nemají NIC), následně je prodávají o pár kaček levněji, nachytají spoustu zákazníků, kterým prodají kufr a montážku slíbí - heslo: "Slibem nezarmoutíš". Každý týden nám volají jeden dva motorkáři přesně s tímto problémem: "Mám kufr, ale už měsíc čekám na montážku a pořád NIC". Ty shopy jsou asi čtyři po republice. Takže obrana našich investic (skladem nejen kufry, ale i montážky) je, že našemu zákaníkovi vytvoříme sestavu za výbornou cenu a MÁ JI ............... jako, že ji má a ne jen slíbenou.
To určitě může potvrdit mnoho našich zákazníků. Tímto se Vám pane Chadimo ještě jednou omlouvám a doufám, že Vám montážka i kufr slouží na Vašem bavoráku pro radost.
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nolan-shop - zkušenosti
Tak to kurva netvarte ze zvladnete vsechno.... takovejch firem co maji u kazdyho zbozi napsany "skladem" a pak na to cekas 2 tydny je milion.. FEROVOST pane, to z vas bude delat dobrej obchod... ne keci do vetru...
kdyby mi do prace chodilo 100 mailu denne a z toho 50 ze delam spatne, a 50 ze delam dobre.... tak to mistre znamena za delam SPATNE, ne ze delam dobre...
Naposledy editováno 01.06.2012 07:08:29
Cuba_GSXR píše: brutus74> Nejsme bezchybní, ale při tom objemu různých sestav pro mašiny se stane, že něco nezvládneme.
Tak to kurva netvarte ze zvladnete vsechno.... takovejch firem co maji u kazdyho zbozi napsany "skladem" a pak na to cekas 2 tydny je milion.. FEROVOST pane, to z vas bude delat dobrej obchod... ne keci do vetru...
kdyby mi do prace chodilo 100 mailu denne a z toho 50 ze delam spatne, a 50 ze delam dobre.... tak to mistre znamena za delam SPATNE, ne ze delam dobre...
Na 500 realizovaných obchodů ročně není 250 nespokojených, není jich ani 100, není jich ani 20 - je to pár hrdinů od klávesnice co tady vypisují, ale stejně nikdo nezavolá/nepříjde - jo jednání z očí do očí je něco jiného. Předpokládám, že CUBA GSXR má s námi osobní zkušenost, mluví o něčem konkrétním a prozradí o co se mu jedná Co se týče položek skladem, tak tam je chyba. Ale obecná. ZBOZI.CZ totiž změnily strategii a teď tam může inzerovat každý zadarmo - i ti co mají 10 helem a 5 kufrů, ba i ti co nemají nic - všichni mají všechno "skladem". Naše firma má skladem (aktuálně fakticky) kolem 1700 položek - a to nepočítám jednotlivé články řetězů . V březnu jsme si dělali průzkum a poptávali 4 ks běžného zboží v 7 obchodech. V 5 neměli ani jeden kousek! Takže chápu, že jsou všichni na tu SKLADOVOST naštvaní. Druhá věc je expedice zboží. My máme dva expediční dny v týdnu, a když se zákazník blbě trefí, tak čeká. Pokud mi někdo zavolá/napíše, že to akutně potřebuje, tak jako třeba dnes pán z Ostravy, že odjíždí na dovču potřebuje montážku na Multistradu, kterou má 6 týdnů objednanou u jednoho shopu co zrovinka inzeruje na tomhle servru - tak pokud to jde, sednu do auta a hodím to třeba na poštu s expresním dodáním - ne vždy to jde, ale děláme to běžně. No a teď teda pojďme vyřešit konkrétní problém pana CUBA GSXR...........
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Nolan-shop - zkušenosti
Ještě navíc v shopu se kterym nemají žádnou zkušenost...