Co se stane, pokud máte řidičák AM (tedy do objemu 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h), motorku která má v TP maximální konstrukční rychlost 45km/h, ale ve skutečnosti motorka jede o něco víc. Dejme tomu takový skútr, padesátka, ideální příklad.
Teď vás změří policie, ve městě jste jeli 60, zastaví vás, budou chtít řidičák a TP. Jak budou řešit, že jste jeli vyšší rychlostí, než je konstrukční, bude se něco dít?
Neustále se tu řeší otevřené 2T 125ccm z 11kW, otevřené větší motorky z 25kW, ale nikde jsem se nedočet o padesátkách, kde je to prokazatelné naprosto jednoduše radarem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
Policisté při jakékoliv kontrole a to i při dopravních přestupcích, co se rychlosti týče ti na místě nemůže dokázat vůbec nic ani, když tam bude stát motocykl s obsahem 1000ccm. Motorky se totiž dají zaškrtit desítkou různých způsobů, ať už omezením otáček, kdysi to šlo úpravou plynové rukojeti, pak klasickou výměnou šoupátek atd. atd. Takže přijít na to - je li motocykl zavřený nebo ne - není rozhodně práce na 15 minut a k tomu, abych jej někomu půjčil mě nemůže přinutit nikdo.
Jinak 25kw využívají i naši sousedé z Německa, ale ne z důvodu toho, že by měli tak osekané ŘP jako máme my, ale z důvodu, že pojišťovny u nich často mají výši pojistného určenou podle výkonu motocyklu, nikoliv podle obsahu, a proto není problém v D koupit R1čku či GSXRo 1000 s 25kw v TP.
Takže suma sumárum dle mého názoru člověku, který má otevřenou motorku a v TP jiný záznam hrozí něco až dojde k nějakému úrazu, dopravní nehodě apod., ale při dopravním přestupku či běžné kontrole ani technické kontrole vůbec nic.
3 reakcí na tento příspěvek řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
Policisté při jakékoliv kontrole a to i při dopravních přestupcích, co se rychlosti týče ti na místě nemůže dokázat vůbec nic ani, když tam bude stát motocykl s obsahem 1000ccm.
- to je pravda, ale pokud pojedou za skůtrem, který si to valí 80 a borec má ŘP jen AM, tak ho zastaví a je v prdeli
Motorky se totiž dají zaškrtit desítkou různých způsobů, ať už omezením otáček, kdysi to šlo úpravou plynové rukojeti, pak klasickou výměnou šoupátek atd. atd. Takže přijít na to - je li motocykl zavřený nebo ne - není rozhodně práce na 15 minut a k tomu, abych jej někomu půjčil mě nemůže přinutit nikdo.
- nemusíš to nikomu půjčovat, pokud mají podezření, seberou ti techničák a motka jede na test do zkušebny
Jinak 25kw využívají i naši sousedé z Německa, ale ne z důvodu toho, že by měli tak osekané ŘP jako máme my, ale z důvodu, že pojišťovny u nich často mají výši pojistného určenou podle výkonu motocyklu, nikoliv podle obsahu, a proto není problém v D koupit R1čku či GSXRo 1000 s 25kw v TP.
- vzhledem k tomu, že jsem němec a dělal jsem v německu i řidičák, musím konstatovat, že tohle, co jsi napsal je úplná blbost
Takže suma sumárum dle mého názoru člověku, který má otevřenou motorku a v TP jiný záznam hrozí něco až dojde k nějakému úrazu, dopravní nehodě apod., ale při dopravním přestupku či běžné kontrole ani technické kontrole vůbec nic.
- ale tohle jsem přesně psal - čti pořádně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
čeplin>To se mi už stalo .Jednou sem si takhle vyjel(ještě sem zajížděl novej nikasil a píst)a jedu jedu po městě (ani nevim jestli 50km/h ) a najednou vidim policejní oktávku v zrcátku a začne na mě houkat, tak zastavim a řekli mi je že sem jel 65km/h.Já už byl vyklepanej a myslel sem si že už sem bez papírů , ale naštěstí sem měl štěstí.
Sem se vymluvil že mi špatně ukazuje tachometr a oni že se to někdy stává.
Tak mi nakonec řekli že to necháme bez pokuty,že mám čerstvej řidičák .
Jediný co mi pořád nejde do hlavy je to , že mi nic neudělali za to že sem překročil konstrukční rychlost , ale tím líp.
A druhá věc je to,že vůbec nevim kde mě mohli změřit.
,,Naštěstí jsem měl štěstí''- To se mi líbí
radimsuchanek>- to je pravda, ale pokud pojedou za skůtrem, který si to valí 80 a borec má ŘP jen AM, tak ho zastaví a je v prdeli
No, to se tady právě řeší a v "prdeli" zjevně není, protože policie překročení konstrukční rychlosti vůbec neřeší. Bylo by sice možné to brát jako důvodne podezdření, že vozidlo je nezpůsobilé provozu, ale policie to zjevně neřeší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
radimsuchanek>
- nemusíš to nikomu půjčovat, pokud mají podezření, seberou ti techničák a motka jede na test do zkušebny
A pak jsi se probudil, vyndal nohy z mísy a dál bylo co? Ty woe to mě tady vždycky rajcuje ty vaše rádoby "zkušebny" po nehodě nebo při silniční kontrole. Praxe je úplně jiná.
Buďto se ti klučina s 25 kW přizná sám a věř tomu, že vě většině případů stačí jenom zvýšeným hlasem říct "Hele, nedělej tady z nás blbce, nebo to budeš mít ještě horší" a už ti každej vyklopí nejen kde mu to papírově uškrtili a kolik za to chtěli, ale i to, že na to nemá doklad ale "byl u toho Pepík Nováků a ten to může potvrdit, jen to prosím neříkejte našim, taťka by mi vzal kapesné"
Nebo je tu druhá možnost, že se zlomit nenecháš a policajti, magistrát, nebo případně soud přihlédne k jiným okolnostem, kde tě skřípne.
To samé v bleděmodrém platí o pojišťovnách, nikdo se nebude srát s nějakým vrakem do zkušebny a měřit, jestli to náhodou není otevřený - když pojišťovna nechce platit, najde si minimálně 5 dalších důvodů, proč prostě platit nebude.
Takže asi tak...
Naposledy editováno 09.07.2010 18:46:51
Průser je dle mého i překročení rychlosti, takže mě nepooučuj o čtení... Škoda, že teď nemám čas na argumentaci, ale každopádně, jak tak čtu příspěvky, tak nejen já, ale i -vodnik- má jinou zkušenost, takže asi otázka, kdo má a nemá pravdu....
Jo a ještě v rychlosti - chceš mi říct, že v německu se neplatí pojistka od výkonu motocyklu nebo automobilu? Zde máš část článku, který referuje o pojišťovnách v celé Evropě:
V Německu ovlivňují cenu povinného ručení kritéria jako je věk a pohlaví řidiče, délka řidičské praxe, počet ročně najetých kilometrů, počet řidičů, kteří s vozidlem jezdí, zda je vlastník soukromá osoba nebo podnikatel. Dále pak výkon a v méně častých případech obsah motoru, tonáž vozidla a oblast, kde je vozidlo provozováno (město či venkov).
to jsem zrovna minulej tejden zažila hustou situaci jela jsem po městě a přede mnou cyklista, a furt jel přede mnou a nedojížděla jsem ho . Tak jsem myslela, že jsem se zas někam zakochala a jedu 30, koukam na tacháč, klasika tachometrových 60 km/h no nevidět to na vlastní oči tak tomu nevěřim a to nebyl žádnej závodník v dresu, ale týpek v tílku a kraťasech jsem musela přidat a předjet ho, hrozně mě znervózňoval
Naposledy editováno 09.07.2010 21:52:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
-vodník->A pak jsi se probudil, vyndal nohy z mísy a dál bylo co? Ty woe to mě tady vždycky rajcuje ty vaše rádoby "zkušebny" po nehodě nebo při silniční kontrole. Praxe je úplně jiná.
...nevím, kdo ti dal právo mě urážet. To jsi se předvedl. Kde jsi mimo Ostravy ještě byl, že jsi tak chytrý?
Naposledy editováno 11.07.2010 11:00:14