paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6
6.7.2010 v 19:31
Zdar, uvažuju v brzké době o koupi starší R6ky, jeden z prvních modelů, asi úplně první.
Máte li s ní nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné, sem s nimi...
Na co si dát při koupi pozor??? Jestli je teda něco speciálního konkrétně u téhle mašiny..
Díky..



Uzavřeno 26.07.2010 v 22:38 uživatelem underworld

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 10:24 | Nahoru | #121
fizzer> Ja smysl pro homur mam a to velmi dobry ale nemam rad kdyz se bavim vazne a nekdo zacne do toho hazet ironicka moudra

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 11:10 | Nahoru | #122

underworld>omg.Bueno>

Kuuurva, na cbr rr asi prachy nenahrabu.. Udajne se ta vlozka
projevi do 30 000, slyseli jste o tom nekdo??
A ktera 98-99 nema 30 tis ze... Zalezi za jakou se vymeni ze..
Borci pisou ze maji treba i 65 tis a v poho, tak je to asi
treba trefit, vsechny to mit nebudou..



Moje měla najeto údajně 39tkm... těžko říct.. motor rozeberu po sezoně a uvidim jak je na tom, jinak zátah to má pořád slušnej a zrovna předevčírem když bylo volno, i v tomhle stavu dala 255km/h, ale prozměnu mě nepustí na nejvyšší výkon, tudíž na 13000ot a vejš. .tam se dáví, ale to bude nejspíš už vadnym CDI

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 12:18 | Nahoru | #123

špilas>Počkej..je ti 25 a už chceš R6?? Určitě to máš v hlavě srovnané a nebudeš to vytáčet nad 8tis?



vtipalku... kdyby se radsi kazdej staral vo sebe udelal by lepe...

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 12:36 | Nahoru | #124

SensationBlaack>c.j.> Vyborny podvozek ma Honda a vykon bych rekl je postacujici... lepsi masina ktera sedi i na okreskach kde je ten koberec nic moc nez masina ktera je jen na okruh a na okreskach me vykope do stromu pac jsem najel na hrbolek... to si tech 10koni odpustim



Nejde říct že by Honda měla lepší podvozek, Honda je značka a všechny Hondy zdaleka nemaj dobrej podvozek. Navíc když budu mluvit o sportech tak Honda má podvozky dobře nastavený v základu což je její výhoda že už v základu jsou dobře nastavený, oproti třeba GSXRkám který maj podvozek nastavenej nic moc a je třeba si ho donastavit (mluvím o nastavení, ne rozházení) jako má většina majitelů ve zvyku, hovno tomu rozumí a udělaj podvozek tzv. "natvrdo" což je pro ně všechno utáhnout

Takže abch to zkrátil, sporty od Hondy maj podvozky stejně dobrý jako jiný ale maj je už v základu dobře nastavený.

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 12:43 | Nahoru | #125
Jinak k tý R6ce.....
Osobně mi ta motorka sedí daleko víc než model R - 07
Karbecová R6 jede hezky, má dobrej podvozek a už v základu celkem dobře nastavenej
Neduhy jsou určitě převodovky týhle a nejen týhle yamahy a dost často odcházej takže bych dal bacha hlavně na převodovku, další věc je čidlo oleje. Když je vlhko, třeba po ránu tak se rádo rozsvítí a hned můžeš bejt vysranej že je nedostatek oleje. Olej si pápne ale když není nějak zhuntovaná tak ne zas nějak moc.
Podle mě jinak dobrá motorka co příjemně jede.

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 13:22 | Nahoru | #126
já nevím, R6 01 mám dva roky a naprosto bez problému, asi jsem měl štěstí? má najeto 30 tis, každý rok ji poctivě servisuju a jezdí super,lehučká výkon akorát a plní mi všechno co po níchci bez problému, já osobně jsem spokojenej ale na podzim pujde asi pá, kukám po R1. Pozn. vložky válců čisté jak prdelka..

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 13:51 | Nahoru | #127

Bači>já nevím, R6 01 mám dva roky .. jezdí super, lehučká výkon akorát.. ale na podzim pujde asi pá, kukám po R1.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #128

SensationBlaack>CelkemBRko> Pokud nekdo rika Honda je Honda tak nesmi ani pomyslet na to ze by presel na jinou znacku rozumis? Cééé Bééééé Er je proste to nejlepsi



Prober se kde zijes:D:D ja bohuzel skrz svoji losáckou postavu musel zvolit neco vetsiho nez hracku pro male kluky(beru v potaz pouze kubaturu 600ccm)

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 15:23 | Nahoru | #129
Tak jsem si to tady přečetl a musím říct jediné " panebože to je ale pěknej vůl ", myslím tím toho SensationBlaack, nebo jak se kurva jmenuje . Co dělá ty emoce kdyz je v poradnym naklonu a tahne zatacku pod plynem poradne a da na vyjezdu plnej a masina zacne zbesile hrabat a pak vystreli kupredu jak belova kole a hned dalsi zatacka a znovu to same a zase vystřelí jak bělová kole .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:04 | Nahoru | #130

SensationBlaack>c.j.> Ale hovno nastartuj starou ninju.... i kdyz bude dobr eudrzovana tak ten motor woe je jak rachta vyrachtanej kafemlejnek,nastartuj stare CBR tak o motoru nevis...



to je charakteristika motoru, má jí i GSXR a to maj kurevsky kvalitní motory!!!!!! Prostě hlasitější. Hele ale ono tichej motor taky není dobře, slyšel jsem o případu kdy kluk machroval jak má tichounkej motor, pak mu jeden týpek co tomu rozumí řekl že ten motor bude za chvilku po smrti........taky že jo.
To že má jedna motorka hlasitější motor je úplně jedno dopíči, to je kokoťárna jako říkat že má dvě světla a ta druhá jen jedno. Funguje to?! Tak je to snad šumák ne?!
Bože můj, já se z toho poseru........

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:08 | Nahoru | #131

c.j.>u kawa těsně po roku 2000 mě vždy překvapí budíky, třeba dneska byla v servise nádherná zelená šestka, rok nevím, 02 asi, mrknu na budíky - a kurwa, to sou furt ty samé 10 let staré budíky



02 má budíky který byly poprvé v roce 98

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:15 | Nahoru | #132

SensationBlaack>c.j.> Jááááááááááááááááááááá ha háááááááááááááááá
Predjizdi auto jak vocas jen rovinky a na zadni
Na zadni myslis jako ze nejde Black nebo jak to maji byt emoce???
Emoce u me jsou kdyz letim na Blackovi zatacku 240 a beru o zem stupkou woe a ta masina sedi jak pribita... Haya nebo nejaky tvoje GSXR by brecelo na vyjezdu dam plnej a masina me drtí A kdyz predjizdim auto tak si udelam krasnou klicku a lezim u zeme a ne jak on na tom k smichu to video sorry



hele sorry ale nikdy si na gsxr nejel tak prosím tě mlč nebo mě nasereš. Kdybych nevěděl že máš toho blackbirda rozsekanýho tak se s tebou jdu project protože bych byl zvědavej na to co ty nebo teda ten kdo na tom umí předvedl, protože tohle číst to je fakt směšný. Motorem Blackbird nijak zvlášť nejede a podvozek radši ani nehodnotím.......
Fakt už dost protože nevím jestli si děláš srandu nebo to myslíš vážně.

Naposledy editováno 07.07.2010 17:27:55

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:22 | Nahoru | #133
No když tu čtu ty poslední debaty jen mě napadá ABY SE HONDISTI S TĚCH SVEJCH HOND JEDNOU POSRALY DO KŮŽE

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:24 | Nahoru | #134

Krejca>No když tu čtu ty poslední debaty jen mě napadá ABY SE HONDISTI S TĚCH SVEJCH HOND JEDNOU POSRALY DO KŮŽE



Někdo je až moc zarytý honďák a někdo zase až moc zarytý antihonďák Já osobně už bych to neřešil, každé má svoje.

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:38 | Nahoru | #135

Danielos>Někdo je až moc zarytý honďák a někdo zase až moc zarytý antihonďák Já osobně už bych to neřešil, každé má svoje.

sorry myslím ty přiblblý vy ostatní normální nemusíte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 17:54 | Nahoru | #136

GRASSEL>to je charakteristika motoru, má jí i GSXR a to maj kurevsky kvalitní motory!!!!!! Prostě hlasitější. Hele ale ono tichej motor taky není dobře, slyšel jsem o případu kdy kluk machroval jak má tichounkej motor, pak mu jeden týpek co tomu rozumí řekl že ten motor bude za chvilku po smrti........taky že jo.
To že má jedna motorka hlasitější motor je úplně jedno dopíči, to je kokoťárna jako říkat že má dvě světla a ta druhá jen jedno. Funguje to?! Tak je to snad šumák ne?!
Bože můj, já se z toho poseru........



Tak připravte kukadla a čtěte....
Předloni si kámoš chtěl koupit 2V a musela to být Suzuki, jelikož já měl TLR tak on, prej aby jsme nebyly jak bukvice, že koupí TLS. Po nějaké době se objevilo v Praze celkem slušný eSko a co víc mělo centrální tlumič Ohlins, laďáky Boss, slušný gumy a motor ten byl jak víno, tichounkej, jen z laufů se ozývalo dunění, takže jsme ho vzali a jeli k bratrovi do servisu to pořádně omrknout...Přijeli jsme a zrovna tam byl týpek, takovej dědula a říká: Kucí nechte to navrčený....Chvíli kolem chodil(asi ladil ucho), párkrát vzal za plyn jak u mýho TLR tak u toho TLS, chcípnul je a povídá: Asi si myslíte, že jsem blázen, ale v mládí jsem ladil závodní škůdky RS a dělal i motorky a to TLS má ten motor strašně tichej, žádnej mechanickej zvuk, kdežto to kapotovaný tam slyším jak si ty součástky mezi sebou povídaj a to je dobrý, kucí to TLS dlouho nevydrží....Pak odjel a my hned, ty voe to byl kousek , nevěříme mu ani slovo....Pak kámoš odjel domů, že tam dáme za 30 min. spicha a pojedem to protáhnout, přijedu k němu a on nikde a pak koukám TLS za jeho autem na vozejku...Říkám ty si se někde kochal a došel ti fuel, ne??? A on hovno fuel, dědula měl pravdu, zakukal motor...No měl pravdu dědula, odešlo to po 60km na klice...Původní majitel byl ale férovej a kámošovi vytopil aspoň 10 nebo 15tkč, teď už nevím přesně a nechalo se to opravit, když bylo hotovo tak kámoš radost z pojízdnýho telátka jak malej Jarda a že to musí jet ukázat rodičům, nasedl a vyjel, zhruba za půl hoďky mi volá nasranej, že to zase chcíplo a už nejede a motor se netočí...No klika to nebyla, ale po 65km spadl vejfukovej ventil do válce, v tu chvíli kámoš zanevřel na TLS a šlo do světa kde ho koupil Hansell a dal mu komplet novej kabátek i s motůrkem a krásně ho udělal k obrazu svému, až mi pak bylo líto, že ji musel prodat, Teď už ani nevím kdo ho má, ale musí bejt šťastnej jak blecha, vím už akorát o tom zadním centrálu Ohlins, kterej má teď na svým Teleti mistr Ďuričko...Z toho vyplývá, že dědula sakra dobře věděl o čem mluví a co jeho motorářské ucho slyší a když ho občas u bratra v servisu potkám tak mu to navrknu a on poslechne a prej to ještě vydrží, no do 100 000km mi chyběj už jen necelý 4tkm tak mu budu věřit

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 18:35 | Nahoru | #137
Vůbec bych se Ninje nebál, ať už 6ky nebo 9ky. Osobně se mi hodně líbí(beru ten novější typ, tuším 2001 a výš, nechci ale kecat..)...A co se týká spolehlivost tak soused, jezdí druhým rokem ZX6R z 98mýho a nebyl jedinej problém, motorka jede fakt dobře a pazvuky z motoru nebo že by byl před smrtí?Ani omylem...

Jinak záleží kolik do toho chceš dát, ale Kawy se dají sehnat za slušný peníze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 18:43 | Nahoru | #138
[quote]dewwil> Tak toho kofra bych chtěl potkat až budu kupovat další mašinu - koupil bych mu bečku na revanž a bylo by vystaráno ..Jste asi byli hodně vykulení co?...

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 18:56 | Nahoru | #139
jawar640> No čuměli jsme dost, když se nám pak vybavilo co nám říkal

Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 19:02 | Nahoru | #140
ale je to svatá pravda, nezáleží ani tak na hlasitosti motoru ale prostě na mechanickým zvuku, pokud člověk není debil tak slyší jestli tam něco nehraje v tý simfonii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 19:25 | Nahoru | #141
GRASSEL> A to je prave na tom to nejlepsi ze nevis jestli si delam kozy nebo to myslim vazne na GSX-R jsem nejel to mas pravdu za druhe o tom jeslti se mnou projet nebo ne,nerikam o sobe ze jsem buh vi jakej strelec... Za 3 znam par lidi co s XX umi hotove zazraky to je uz ale o cloveku ne o stroji ale tim chci taky rict ze kdyz se to s tim umi tak.... a jestli sve reci myslim vazne nebo ne? reknu ti to tak emoce ktere jsem mel videt na tom videu nejsou u me emoce teda

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 19:26 | Nahoru | #142
Resp. rekl bych to jinak kazdej vidi emoce trochu v necem jinem nekdo uchcava do textilu z toho kdyz nekomu kunda pusu na tvar a nekdo potrebuje vykourit aby se mu z toho klepaly kolena....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 20:21 | Nahoru | #143

SensationBlaack>.. to je uz ale o cloveku ne o stroji ale tim chci taky rict ze kdyz se to s tim umi tak...



A o tom to je.. Ale když to člověk umí, půjde mu to lépe na cesťáku nebo na sportu?

Cestování asi bude lepší na cesťáku, okruh asi půjde lépe na sportu

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 21:04 | Nahoru | #144
c.j.> To je mozny ale ty tvoje emoce

1 reakcí na tento příspěvek Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

7.7.2010 v 21:32 | Nahoru | #145
o emocích si psal akorát ty

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 00:49 | Nahoru | #146
Danielos>

presne tak... Tak uz to konecne odhalim, jsem jamahový
r6 je pro me co se designu tyce poecka, jel jsem na ni, luxus jako prase, sedla mi nehorazne.
Tak proste budu doufat, ze me nepotka smutny osud vlozky jednoho valce...
I tak kazdopadne dik za rady, a bavte se dal o
blekbirdech, to jsou nejrychlejsi, nejuzasnejsi, nejvykonnejsi, nejkrasnejsi a hlavne nejtezsi moltorky na svete... Bratranek byl kdysi taky takovy pokrytec, zarytec, nazory mimo kosa nebral. Dneska fičí na cbr 1000rr fireblade a je jineho nazoru...
Kazdeho bavi neco jineho, tak proc se prehadovat.. Kazdy bude vychvalovat to co ma, nebo to, co by chtel mit.
Ale tvrdit, ze kdpo nema kosa je maslo, a a a ze kdo ma misto nej gsxr 1000 je mimo, to je trosku v prdeli. Nechci si hrat na nekoho co sedel na vsem...
Na bratrankove xx kos jsem jel, mel jsem respekt jako prase.. prece jen to byl mazec vykon, oproti tomu na co jsem zvykly.. Ale farose, na ktereho jsem sedl (litr co ma obdobny hodnoty jak gsxr1000) bych nechtel uz z toho duvodu, ze by mi utrhl rukyy u same prdele.

Tvrdit ze xx je sportovnejsi, nebo cokoliejsi nez gsxr je postavene na hlavu..
Hadejte se klidne dal, ja jdu spat.. R6 mam jasno, diky ze uz konecne od par lidi vim, na co si dat bacha, a co muzu cekat...

Zdar...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 09:13 | Nahoru | #147
c.j.> O emocich ses jako 1zminil ty

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 09:14 | Nahoru | #148
underworld> Nikde jsem nepsal ze XX je sportovnejsi cetl jsi to nekde?

(reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 12:59 | Nahoru | #149
underworld> To že se R6 99-02 kazí víc než jiný motorky je blbost. Znám pár R6 z roku 99 a 2000 který jezdí ještě teď po okruzích a nikdo je moc nešetři a slouží.

Hlavně pořádně a dlouho vybírej - málo 11 let starých motorek bude v nějakým rozumným stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé stránky a neduhy prvních modelů R6

8.7.2010 v 14:20 | Nahoru | #150
underworld> Tak hlavní věc se podařila a něco ti to dalo,tak že přeju hodně štěstí při výběru moto a ať přede jako koťátko
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist