Téma: Kroska - výběr
Zdar,
Potrebuju poradit. Vazim 106 kg, mam 190 cm, ruce jako barbar Conan a prdel jak .... jak na vystavu.
Vybiram svou prvni krosku a nechci se prehmatnout. Nevim, zda poridit dvou nebo ctyrtakt, a nevim jaky objem. Kdysi me nekdo tvrdil, ze pro zacatek mi dvoutaktni 125ccm utrhne zadek a pak nekdo, ze mi to nepojede a ze budu muset pri rozjezdu vedle ni bezet.
Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, nechci do toho dat vic jak 40-45k, klidne vezmu starsi rocniky. Takze ted radte, znacku, objem, dvou nebo ctyrtakt. Na dvoutaktech jsem jezdil na minibikach a rozborku a sborku muzu delat po pameti v noci. Takze zase se udrzby dvoutaktu nebojim, ale prece jen pohodlnost uz me dostihla.
Diky za rady nebo klidne mi nabidnete Vas stroj, jestli neco prodavate.
Zdarec, Fary
Potrebuju poradit. Vazim 106 kg, mam 190 cm, ruce jako barbar Conan a prdel jak .... jak na vystavu.
Vybiram svou prvni krosku a nechci se prehmatnout. Nevim, zda poridit dvou nebo ctyrtakt, a nevim jaky objem. Kdysi me nekdo tvrdil, ze pro zacatek mi dvoutaktni 125ccm utrhne zadek a pak nekdo, ze mi to nepojede a ze budu muset pri rozjezdu vedle ni bezet.
Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, nechci do toho dat vic jak 40-45k, klidne vezmu starsi rocniky. Takze ted radte, znacku, objem, dvou nebo ctyrtakt. Na dvoutaktech jsem jezdil na minibikach a rozborku a sborku muzu delat po pameti v noci. Takze zase se udrzby dvoutaktu nebojim, ale prece jen pohodlnost uz me dostihla.
Diky za rady nebo klidne mi nabidnete Vas stroj, jestli neco prodavate.
Zdarec, Fary
2 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr
Nekonečný téma. Pokud se chceš jen povozit kolem chalupy + občas hobby na trať, tak podle popisu postavy 2t 250 ccm. Bude ti rvát pazoury, ale otlučeš se a pak budete kamarádi :)
Dave81>Nekonečný téma. Pokud se chceš jen povozit kolem chalupy + občas hobby na trať, tak podle popisu postavy 2t 250 ccm. Bude ti rvát pazoury, ale otlučeš se a pak budete kamarádi :)
Jo, viděl bych to stejně. A pokud si měl dvoutakt tak ti půjde údržba v klidu ( a pokud se něco po**re tak je to o dost levnější než 4T).
1 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr
Určitě 250-ku nebo ideálně např. KTM 300 nebo Husqvarnu 360 - vše 2-takt.
Vlastnil jsem YZ 125 a je to dost problém, úplně nahoře sice jede hezky, ale využitelné spektrum otáček je strašně malé a například ve výjezdu jsi to musel přesně odřadit, jinak prostě zdechla, jízda na ní byla opravdu náročná (a to vážim 70kg). 250 je mnohem příjemnější, dá se tam jezdit i trochu odspoda, přeci jen je spektrum otáček, které můžeš využít výrazně větší a ten vršek lépe dávkovatelný, z mého pohledu, přestože je tam více výkonu, tak je motorka příjemnější na jízdu i poslušnější. Teď mám Husku 360 - také 2-takt a nemohu si ji vynachválit.Krouťák téměř jako 4-takt - opravdu se dá jezdit krásně odspoda a vršek je pak nekonečný. Občas mi přijde, že to není tak namáhavé jako nižší obsah.Při tvé váze se opravdu výkonu neboj - vše je to jen o plynu.
Pokud zvládáš opravu, tak není co řešit - výběr je nekonečný. Jak jsem již zmínil KTM 300, Husku 360 a nebo teda RM 250, YZ 250, CR 250 - do 5é-ti seženeš slušnou. Teď jsem dělal na své řetězovku, píst, ložiska, rolny a zadní lóža a oprava cca 8 000Kč - to je paráda.
Vlastnil jsem YZ 125 a je to dost problém, úplně nahoře sice jede hezky, ale využitelné spektrum otáček je strašně malé a například ve výjezdu jsi to musel přesně odřadit, jinak prostě zdechla, jízda na ní byla opravdu náročná (a to vážim 70kg). 250 je mnohem příjemnější, dá se tam jezdit i trochu odspoda, přeci jen je spektrum otáček, které můžeš využít výrazně větší a ten vršek lépe dávkovatelný, z mého pohledu, přestože je tam více výkonu, tak je motorka příjemnější na jízdu i poslušnější. Teď mám Husku 360 - také 2-takt a nemohu si ji vynachválit.Krouťák téměř jako 4-takt - opravdu se dá jezdit krásně odspoda a vršek je pak nekonečný. Občas mi přijde, že to není tak namáhavé jako nižší obsah.Při tvé váze se opravdu výkonu neboj - vše je to jen o plynu.
Pokud zvládáš opravu, tak není co řešit - výběr je nekonečný. Jak jsem již zmínil KTM 300, Husku 360 a nebo teda RM 250, YZ 250, CR 250 - do 5é-ti seženeš slušnou. Teď jsem dělal na své řetězovku, píst, ložiska, rolny a zadní lóža a oprava cca 8 000Kč - to je paráda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Mikagen> ono taky jezdit na dváce 2T mx motorce po lese je ale totální 3,14čovina,pak si každej myslí jak to nejede a já nevim co všechno na trati je to o ničem jiném
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Jindramx> To stebou naprosto souhlasím, mám známého, co jezdí závodně motocross a jezdí KTM 125 a dělá na tom neuvěřitelné věci a jede mu to pekelně.
Ale MartinFARY psal :Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, na to mu bude 250 - dle mého názoru více vyhovovat + je to jeho první cross, takže nepředpokádám, že bude jezdit hned plnej a jen nahoře.
Ale MartinFARY psal :Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, na to mu bude 250 - dle mého názoru více vyhovovat + je to jeho první cross, takže nepředpokádám, že bude jezdit hned plnej a jen nahoře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Mikagen> což na tohle ta 250 asi lepší bude,ale i tak,furt je to MX motorka,proč nekoupit nějaký endurko,kde bude mít levnější intervaly,nižžší spotřebu,jinej průběh výkonu,lepší podvozek,lepší převodovku (delší kvalty) a který je stavěný na výjezdy,brody atd.... určitě je lepší měnit olej po 20MTH než po 6ti (to je jenom příklad)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Jindramx> Myslím, že cross je levnější nákup, přecio jen si ty endura s doklady drží cenu a není v tom to segmentu takový výběr.
Spotřeba - o tom by se dalo polemizovat - mám Husku 360 ve 2-taktu enduro a žere to jako tank, kdo to ale řeší-já ne. V převodovce, jelikož mám 0,75l a litr stojí 250kč, tak ho měním cca 10MtH. Převodovka - určitě souhlasím - mám 6-ti kvalt a dá se na tom jet chvíli i svižněji - nějaký ten přejezd přes polňačku...Podvozek nevím, jak moc je rozdílný.
Spotřeba - o tom by se dalo polemizovat - mám Husku 360 ve 2-taktu enduro a žere to jako tank, kdo to ale řeší-já ne. V převodovce, jelikož mám 0,75l a litr stojí 250kč, tak ho měním cca 10MtH. Převodovka - určitě souhlasím - mám 6-ti kvalt a dá se na tom jet chvíli i svižněji - nějaký ten přejezd přes polňačku...Podvozek nevím, jak moc je rozdílný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Jindramx> chce krosku, tak mluvíme o krosce. v tom, co píšeš máš pravdu, ale tak to ví určitě taky. Kdyby chtěl enduro, ptá se na enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Mikagen> nebo by mohlo být řešení enduro bez TP,ale to bejvá čorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr
Dave81> A nebo je tu možnost, že neví rozídly mezi cross a enduro a jelikož to chce mimoi komunikace, tak píše cross
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.