Téma: Kroska - výběr
 
30.6.2010 v 20:06
Zdar,

Potrebuju poradit. Vazim 106 kg, mam 190 cm, ruce jako barbar Conan a prdel jak .... jak na vystavu.

Vybiram svou prvni krosku a nechci se prehmatnout. Nevim, zda poridit dvou nebo ctyrtakt, a nevim jaky objem. Kdysi me nekdo tvrdil, ze pro zacatek mi dvoutaktni 125ccm utrhne zadek a pak nekdo, ze mi to nepojede a ze budu muset pri rozjezdu vedle ni bezet.

Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, nechci do toho dat vic jak 40-45k, klidne vezmu starsi rocniky. Takze ted radte, znacku, objem, dvou nebo ctyrtakt. Na dvoutaktech jsem jezdil na minibikach a rozborku a sborku muzu delat po pameti v noci. Takze zase se udrzby dvoutaktu nebojim, ale prece jen pohodlnost uz me dostihla.

Diky za rady nebo klidne mi nabidnete Vas stroj, jestli neco prodavate.


Zdarec, Fary

2 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr

30.6.2010 v 20:16 | Nahoru | #1
Nekonečný téma. Pokud se chceš jen povozit kolem chalupy + občas hobby na trať, tak podle popisu postavy 2t 250 ccm. Bude ti rvát pazoury, ale otlučeš se a pak budete kamarádi :)

(reakce na) Kroska - výběr

30.6.2010 v 20:40 | Nahoru | #2

Dave81>Nekonečný téma. Pokud se chceš jen povozit kolem chalupy + občas hobby na trať, tak podle popisu postavy 2t 250 ccm. Bude ti rvát pazoury, ale otlučeš se a pak budete kamarádi :)



Jo, viděl bych to stejně. A pokud si měl dvoutakt tak ti půjde údržba v klidu ( a pokud se něco po**re tak je to o dost levnější než 4T).

(reakce na) Kroska - výběr

30.6.2010 v 22:41 | Nahoru | #3
Dave81> tak tak pazure

1 reakcí na tento příspěvek Kroska - výběr

1.7.2010 v 08:08 | Nahoru | #4
Určitě 250-ku nebo ideálně např. KTM 300 nebo Husqvarnu 360 - vše 2-takt.
Vlastnil jsem YZ 125 a je to dost problém, úplně nahoře sice jede hezky, ale využitelné spektrum otáček je strašně malé a například ve výjezdu jsi to musel přesně odřadit, jinak prostě zdechla, jízda na ní byla opravdu náročná (a to vážim 70kg). 250 je mnohem příjemnější, dá se tam jezdit i trochu odspoda, přeci jen je spektrum otáček, které můžeš využít výrazně větší a ten vršek lépe dávkovatelný, z mého pohledu, přestože je tam více výkonu, tak je motorka příjemnější na jízdu i poslušnější. Teď mám Husku 360 - také 2-takt a nemohu si ji vynachválit.Krouťák téměř jako 4-takt - opravdu se dá jezdit krásně odspoda a vršek je pak nekonečný. Občas mi přijde, že to není tak namáhavé jako nižší obsah.Při tvé váze se opravdu výkonu neboj - vše je to jen o plynu.

Pokud zvládáš opravu, tak není co řešit - výběr je nekonečný. Jak jsem již zmínil KTM 300, Husku 360 a nebo teda RM 250, YZ 250, CR 250 - do 5é-ti seženeš slušnou. Teď jsem dělal na své řetězovku, píst, ložiska, rolny a zadní lóža a oprava cca 8 000Kč - to je paráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

1.7.2010 v 12:35 | Nahoru | #5
Mikagen> ono taky jezdit na dváce 2T mx motorce po lese je ale totální 3,14čovina,pak si každej myslí jak to nejede a já nevim co všechno na trati je to o ničem jiném

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 09:01 | Nahoru | #6
Jindramx> To stebou naprosto souhlasím, mám známého, co jezdí závodně motocross a jezdí KTM 125 a dělá na tom neuvěřitelné věci a jede mu to pekelně.
Ale MartinFARY psal :Mam to na blbosti na chalupe, pole / krosova trat, na to mu bude 250 - dle mého názoru více vyhovovat + je to jeho první cross, takže nepředpokádám, že bude jezdit hned plnej a jen nahoře.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 09:53 | Nahoru | #7
Mikagen> což na tohle ta 250 asi lepší bude,ale i tak,furt je to MX motorka,proč nekoupit nějaký endurko,kde bude mít levnější intervaly,nižžší spotřebu,jinej průběh výkonu,lepší podvozek,lepší převodovku (delší kvalty) a který je stavěný na výjezdy,brody atd.... určitě je lepší měnit olej po 20MTH než po 6ti (to je jenom příklad)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 10:47 | Nahoru | #8
Jindramx> Myslím, že cross je levnější nákup, přecio jen si ty endura s doklady drží cenu a není v tom to segmentu takový výběr.
Spotřeba - o tom by se dalo polemizovat - mám Husku 360 ve 2-taktu enduro a žere to jako tank, kdo to ale řeší-já ne. V převodovce, jelikož mám 0,75l a litr stojí 250kč, tak ho měním cca 10MtH. Převodovka - určitě souhlasím - mám 6-ti kvalt a dá se na tom jet chvíli i svižněji - nějaký ten přejezd přes polňačku...Podvozek nevím, jak moc je rozdílný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 12:05 | Nahoru | #9
Jindramx> chce krosku, tak mluvíme o krosce. v tom, co píšeš máš pravdu, ale tak to ví určitě taky. Kdyby chtěl enduro, ptá se na enduro.

(reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 13:07 | Nahoru | #10
Dave81> Já jenom napsal jaký to má klady a zápory,nic mu nevnucuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

2.7.2010 v 13:08 | Nahoru | #11
Mikagen> nebo by mohlo být řešení enduro bez TP,ale to bejvá čorka

(reakce na) Kroska - výběr

7.7.2010 v 09:16 | Nahoru | #12
Jindramx> Přesně tak - enduro bez TP může být ve většině přípádů čórka a nebo už by muselo být dovezeno dávno, kdy ještě býval s dovozem problém...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska - výběr

7.7.2010 v 09:17 | Nahoru | #13
Dave81> A nebo je tu možnost, že neví rozídly mezi cross a enduro a jelikož to chce mimoi komunikace, tak píše cross

(reakce na) Kroska - výběr

7.7.2010 v 15:25 | Nahoru | #14
Mikagen> taky možnost

Kroska - výběr

10.7.2010 v 17:05 | Nahoru | #15

Kroska - výběr

2.8.2010 v 09:16 | Nahoru | #16
Tak dej vědět co jsi teda nakonec pořídil za stroj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist