paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klopení až na stupačku
29.6.2010 v 23:38
Čaues všichni.
Tak nějak se postupně snažím pokořit stupačku na své GS500E.
Co vím, tak správně zahřátá dobrá guma by to měla umožnit bez problémů?
Můj problém bude asi v tom, že mám od minulého majitele obutou Pirelli Sport Demon 140..přitom tam má být 130. Gumu sjíždím až do kraje, před jízdou sem si udělal čárečky křídou, které téměř zmizely - viz foto. Ovšem pokud se podívám na své foto, kdy jedu v náklonu...tak tam ještě fakt kotel chybí.
Otázka zní, jestli lze moto poklopit až ke stupačce se širší gumou, než má být.
Subjektivně se mi snad i zdá..že od určitého náklonu je moto jaksi méně stabilní...je možné, že už fakt jedu po samé hraně, kde guma tolik nedrží nebo bude držet vždycky?
Mimochodem, kamarád má klasickou 130 a má tam ještě snad víc jak 2cm rezervu od kraje.
Díky za tipy


Klopení až na stupačku

30.6.2010 v 21:48 | Nahoru | #121
Gs jen tak na stupačku nepoložíž, leckterým vyježděným borcům se to nepovedlo ani na okruhu a to už je co říct. vím to protože sem to taky zkoušel, pak mi řekli kluci co gs měli že se pokouším zbytečně a už sem to přestal řešit. není to tím že je to dnouválec nebo podobný nesmysly co tady někteří píšou, Gs má prostě stupačky trochu víš. klidně se na broušení stupaček můžeš vysrat, pokud si teda za každou cenu nechceš rozmlátit tlamu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

30.6.2010 v 22:03 | Nahoru | #122
nikec> to mas 190/50? to das na kraj vpohode... dej 190/55 o vikendu jsem serval policajta z prave stupacky
[img]

Naposledy editováno 30.06.2010 22:05:32

(reakce na) Klopení až na stupačku

30.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #123
jeliman> jj toto je cestovni guma jinak jezdim 55 supercorsu ale šlo mi o to že i když se dostanu na kraj tak stupačkou ne ..... nejezdim okruh ty ji maš ale dobře jetou

Naposledy editováno 30.06.2010 22:17:49

Klopení až na stupačku

30.6.2010 v 23:52 | Nahoru | #124
Precti si knihu Dokonala jizda na motocyklu , je tam vse popsano!

Je tam i rozdil mezi sirokou a uzkou gumou, vcetne obrazku s naklony,
jak drzet hlavu v naklonech a nejen to, vsechno od zakladu motorky, jak se
k motorce chovat a dalsi uzitecny veci.

Pak se tu mnozi "blby" dotazy a jeste blbejsi odpovedi nekterych.

Skoda, ze to neni povinna soucast autoskoly.

A k mechu co ti roste na gumach se neni treba vyjadrovat .

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 08:30 | Nahoru | #125

Kudlanka>Ty nevěrníku, tak ty už jsi mě vyměnil...joooo?! Holt klopí víc než já, že? Nebo, že by to bylo tím, že je mladšííí?



nééé, to nikdýýýý, tebe bych nevyměnil, maximálně někoho přibral

Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 10:41 | Nahoru | #126
Jeliman: nemusíš..To je pneu od pneu rozdílný a nezáleží úplně tak na profilu, ale tvaru pneumatiky..Podívej se jak vypadá nazutá např. Pilot Power a jak třeba D209ka..Včera jsem se na to koukal přesně, na předku (takovej ten vyžmoulanej pásek po kterým jedeš) tak od středu toho pásku k hrane mám 8mm..A zadní jsem na hranu nedostal (D209)..Když jsem měl Pilot Powery, zadek jsem měl sjetej na hranu a předek měl k hraně aspoň 1,5cm.

Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 11:44 | Nahoru | #127
hele ja na te gume zadnej mech nemam fotil sem to mobilem, tak to mozna blbe vypada. pridam este foto

1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 11:58 | Nahoru | #128
Tak to já mám zcela opačný problém stupačku jsem už škrtl, ale kolínko jsem fakt ještě nedal Poprvé na okruhu jsem na tom seděl jak včela na bombóně (né že by to teď bylo lepší) a díky tomu jsem si jen sedřel boty. Teď jsem byl podruhé V Mostě, boty super (čas 2:15T) už vím kam mám dát nohu, stupačkou jsem jsem párkrát škrtl (a to jsem si málem stříkl do kalhot jak jsem se lekl)ale kolínko ne a ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 12:07 | Nahoru | #129

radous.s>Tak to já mám zcela opačný problém stupačku jsem už škrtl, ale kolínko jsem fakt ještě nedal Poprvé na okruhu jsem na tom seděl jak včela na bombóně (né že by to teď bylo lepší) a díky tomu jsem si jen sedřel boty. Teď jsem byl podruhé V Mostě, boty super (čas 2:15T) už vím kam mám dát nohu, stupačkou jsem jsem párkrát škrtl (a to jsem si málem stříkl do kalhot jak jsem se lekl)ale kolínko ne a ne



nebuď smutnej, jezdím o sekundu rychlejc na tý mojí vráně, stupačky mizej, svody jsou ošoupaný ale kolínko ne a ne

tak na to prdím a jedu bez něj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 13:04 | Nahoru | #130
illMedvědGuzzin> musíš ještě o 10 míň a půjde to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 13:07 | Nahoru | #131

Stev>illMedvědGuzzin> musíš ještě o 10 míň a půjde to



2:05 nevím, ale 2:10 půjde, vo tom žádná

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 13:10 | Nahoru | #132

lubo>Dalos76> nevim jak kolegyne (Darwi), ale ja se teda nelek, NEJAK NEBYL CAS, proste se me to vzeprelo o stupacku a uz sem KLOUZAL a R6 taky

Proste sem to moc a rychle polozil.



tak to si měl asi nějaký hodně tvrdý křusky a špatně nafoukaný.......Jinak to není možný.

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 13:18 | Nahoru | #133
illMedvědGuzzin> já nevím, vtr snad půjde pod 2, ještě jsem nezkusil nový brzdy a vidle, a bohužel ještě chvilku nevyzkouším, nějak mi to časově nevychází. Je fakt že guzzi je těžší. Nejjednodušší je najít si někoho s podobně rychlým strojem ať Tě potáhne do zatáček, pak už to zajedeš sám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 16:14 | Nahoru | #134

omg.Bueno>Já osobně klopil na stupačky Hondu NSR.. ta je má posazený strašně nízko.. Na současný R6ce mám ke kraji pneu ještě cca 2cm a už nemám potřebu jít do většího náklonu.. Jelikož jí mám přepákovanou, tak na stupačku se dostanu jen tehny, pokud jí položim Bude to nejspíš o konstrukci motorky, než o pneu.. každopádně radši bezpečnost, než někde pokoušet štěstí



U mojí bývalé R6 r.v.2003 sem při klopení do zátačky sedřel trochu výfuk...asi už to bylo moc

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 17:16 | Nahoru | #135

Rosťa89>U mojí bývalé R6 r.v.2003 sem při klopení do zátačky sedřel trochu výfuk...asi už to bylo moc



nop ja zase na CBR 600 F hobloval riditka :D fakt musel sem kupovat nove zavazicka

3 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 21:31 | Nahoru | #136
stejne ste chuji............. nevim co si dokazete jak odrete stupacku... stejna vam natre prdel kazde lepsi auto....

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 21:33 | Nahoru | #137
l.u.b.o> no no no .....musí oponovat ... to už musí být hooodne dobry auto

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 21:34 | Nahoru | #138

l.u.b.o>stejne ste chuji............. nevim co si dokazete jak odrete stupacku... stejna vam natre prdel kazde lepsi auto....


no trochu vedle. to už musí bejt trochu LEPŠÍ auto.

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 21:36 | Nahoru | #139

l.u.b.o>stejne ste chuji............. nevim co si dokazete jak odrete stupacku... stejna vam natre prdel kazde lepsi auto....



tobě možná
záleží jak kde.......
Mě kámoš s M3 e46 SMG neujel i když říkal že v pohodě ujel jsem mu já

byla to trasa Milevsko - Petrovice
Oba jí známe stejně

Naposledy editováno 01.07.2010 21:38:00

Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 21:43 | Nahoru | #140
Renault Clio sport 200 koní .. na Korsice pán byl místní a garantuju že to tam velice dobře znal ja turista nabalenej na 10 dní ...... panečku to byla jízda malem sem se u toho posral kdo na Korsice byl tak vi o čem mluvím

1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 22:00 | Nahoru | #141
jasně že záleží na trase. už tu někdo psal,"jestli se jede bezpečněji" 280 na motorce, nebo v autě, které na to má. jo, na dálnici nebo na podobných úsecích. a ještě nejde o to jetí, ale o to jak motorka proti autu riskuje. ale v normálním zatáčkovitým terénu, má šanci málo jaký auto. už to zkoušely různý auta na Dubé, na Želazňáku a podobně. tam nemaj šanci.

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 22:03 | Nahoru | #142

Rosťa89>U mojí bývalé R6 r.v.2003 sem při klopení do zátačky sedřel trochu výfuk...asi už to bylo moc



No já se s ní zatím sžívám, uvidíme kam se dostanu.. každopádně s tim sedřenym vejfukem to musel bejt brutální náklon

(reakce na) Klopení až na stupačku

1.7.2010 v 22:08 | Nahoru | #143

ale v normálním zatáčkovitým terénu, má šanci málo jaký auto. už to zkoušely různý auta na Dubé, na Želazňáku a podobně. tam nemaj šanci.



přesně tak.. já osobně vlastnim Peugeot 106 gti, položený na podvozku a na 106 peugeota pneu 195/45/15.. v zatáčkách jsem sakra rychlej, ale furt jsem názoru, že na motorce je to srovnatelný a navíc jak přijde první rovinka, tak moto je s přehledem někde pryč.

Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 08:34 | Nahoru | #144
Třeba na okruhu v Sosnové nevidim důvod, proč to nezkusit až na hranu. Na levé straně jsem brousil stojánek a dokonce jsem si jednou škrtnoul i padacím rámem - a ještě bez pádu . Pak jsem si škrtnul i řidítkama a bylo hotovo

Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 09:09 | Nahoru | #145
Zalezi na pneu aby te udrzela...
S kazdou masinou si stupku nedas...
Nekdo cpe jiny cisla pneu aby tam mel na pohled poradny balon,vypada to mozna hezky ale hur se to preklapi (vetsi plocha).
daval bych tam co tam od vyrobce ma byt...
Se stupkou pozor kde si takhle hrajes Uz se mi stalo ze jsem bral v zatacce stuky a najednou se ta zatacka utahla a ja uz to nemohl vic clomit do ty zatacky,trosku me to tenkrat vyneslo a jinak ok ale na to pozor

1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 09:17 | Nahoru | #146
Tady to mas i s vyfukem a krytem altiku

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 10:52 | Nahoru | #147
SensationBlaack>
Nojo ale to jen protože je Black moc nízký. V Brně na okruhu měl kamarád rozdrbaný kapoty až nahoru. A Fároš do rv 95 byl taky nízký. Ikdyž jsem měl podvozek na nejtvrdší možnost, tak byl sedřený i výfuk. Na 96 to už bylo lepší, ten byl o hodně vyšší a drbat stupačkou už byl náklon jak na ledové ploché dráze. Jó to byl zážitek .

(reakce na) Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 11:01 | Nahoru | #148
Aerospeeed> Nizkej relativne je... Strikacku udelali vyzsi ale o kolik nevim jiste to nebude nic markantniho... Ale naklon je to krasnej a leckdo se supersportem si tohle neda pac se bojí... a nebo udela jen nejaky naklon rekne ze jel pilu pac tam cpe za kazdou cenu koleno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 15:42 | Nahoru | #149

Stev>illMedvědGuzzin> musíš ještě o 10 míň a půjde to



2.05 poprvý na naháči a kolínko nikde!!! Asi mám krátký nohy,či co. Ale ty slidery,co já na nich ušetřím....

Klopení až na stupačku

2.7.2010 v 15:44 | Nahoru | #150
K puvodnimu dotazu Jestli si chces jen "lacino vyzkouset" jaky to je dripnout stupackou, tak jezdi chvili "motardovym" stylem, na nahaci to jde v poho. zustan skoro kolmo, koukej do zatacky, a odtlacenim vnejsiho riditka "pod sebe" zlom motorku, ty se nebudes bat protoze "o nic nejde", zvladnes to v malejch rychlostech take te udrzej i stary barumky, a skubnes si stupackou hned.

Btw na jezdeni ostrejch vinglu ve meste je to idealni zpusob, mas krasnej prehled kam jedes, protoze jakoby "nakukujes do zatacky z pozaruhu" a mas to pekne zezhora v packach. Nebo rozjezdy za roh z krizovatky ...

Pri stejnejch rychlostech jako ses zvyklej budes o cislo na gume dal a jeste se ti bude zdat ze klidek ...

Kusis si to, zjistis ze o nic nejde, budes mit dobrej pocit a najdes si nejakou jinou picovinu :) Jako kazdej z nas, jen uz to ted neprizname

Naposledy editováno 02.07.2010 15:44:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist