Tak nějak se postupně snažím pokořit stupačku na své GS500E.
Co vím, tak správně zahřátá dobrá guma by to měla umožnit bez problémů?
Můj problém bude asi v tom, že mám od minulého majitele obutou Pirelli Sport Demon 140..přitom tam má být 130. Gumu sjíždím až do kraje, před jízdou sem si udělal čárečky křídou, které téměř zmizely - viz foto. Ovšem pokud se podívám na své foto, kdy jedu v náklonu...tak tam ještě fakt kotel chybí.
Otázka zní, jestli lze moto poklopit až ke stupačce se širší gumou, než má být.
Subjektivně se mi snad i zdá..že od určitého náklonu je moto jaksi méně stabilní...je možné, že už fakt jedu po samé hraně, kde guma tolik nedrží nebo bude držet vždycky?
Mimochodem, kamarád má klasickou 130 a má tam ještě snad víc jak 2cm rezervu od kraje.
Díky za tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
[img]
Naposledy editováno 30.06.2010 22:05:32
Je tam i rozdil mezi sirokou a uzkou gumou, vcetne obrazku s naklony,
jak drzet hlavu v naklonech a nejen to, vsechno od zakladu motorky, jak se
k motorce chovat a dalsi uzitecny veci.
Pak se tu mnozi "blby" dotazy a jeste blbejsi odpovedi nekterych.
Skoda, ze to neni povinna soucast autoskoly.
A k mechu co ti roste na gumach se neni treba vyjadrovat .
1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
radous.s>Tak to já mám zcela opačný problém stupačku jsem už škrtl, ale kolínko jsem fakt ještě nedal Poprvé na okruhu jsem na tom seděl jak včela na bombóně (né že by to teď bylo lepší) a díky tomu jsem si jen sedřel boty. Teď jsem byl podruhé V Mostě, boty super (čas 2:15T) už vím kam mám dát nohu, stupačkou jsem jsem párkrát škrtl (a to jsem si málem stříkl do kalhot jak jsem se lekl)ale kolínko ne a ne
nebuď smutnej, jezdím o sekundu rychlejc na tý mojí vráně, stupačky mizej, svody jsou ošoupaný ale kolínko ne a ne
tak na to prdím a jedu bez něj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
Stev>illMedvědGuzzin> musíš ještě o 10 míň a půjde to
2:05 nevím, ale 2:10 půjde, vo tom žádná
lubo>Dalos76> nevim jak kolegyne (Darwi), ale ja se teda nelek, NEJAK NEBYL CAS, proste se me to vzeprelo o stupacku a uz sem KLOUZAL a R6 taky
Proste sem to moc a rychle polozil.
tak to si měl asi nějaký hodně tvrdý křusky a špatně nafoukaný.......Jinak to není možný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
omg.Bueno>Já osobně klopil na stupačky Hondu NSR.. ta je má posazený strašně nízko.. Na současný R6ce mám ke kraji pneu ještě cca 2cm a už nemám potřebu jít do většího náklonu.. Jelikož jí mám přepákovanou, tak na stupačku se dostanu jen tehny, pokud jí položim Bude to nejspíš o konstrukci motorky, než o pneu.. každopádně radši bezpečnost, než někde pokoušet štěstí
U mojí bývalé R6 r.v.2003 sem při klopení do zátačky sedřel trochu výfuk...asi už to bylo moc
3 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku
l.u.b.o>stejne ste chuji............. nevim co si dokazete jak odrete stupacku... stejna vam natre prdel kazde lepsi auto....
tobě možná
záleží jak kde.......
Mě kámoš s M3 e46 SMG neujel i když říkal že v pohodě ujel jsem mu já
byla to trasa Milevsko - Petrovice
Oba jí známe stejně
Naposledy editováno 01.07.2010 21:38:00
1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku
ale v normálním zatáčkovitým terénu, má šanci málo jaký auto. už to zkoušely různý auta na Dubé, na Želazňáku a podobně. tam nemaj šanci.
přesně tak.. já osobně vlastnim Peugeot 106 gti, položený na podvozku a na 106 peugeota pneu 195/45/15.. v zatáčkách jsem sakra rychlej, ale furt jsem názoru, že na motorce je to srovnatelný a navíc jak přijde první rovinka, tak moto je s přehledem někde pryč.
S kazdou masinou si stupku nedas...
Nekdo cpe jiny cisla pneu aby tam mel na pohled poradny balon,vypada to mozna hezky ale hur se to preklapi (vetsi plocha).
daval bych tam co tam od vyrobce ma byt...
Se stupkou pozor kde si takhle hrajes Uz se mi stalo ze jsem bral v zatacce stuky a najednou se ta zatacka utahla a ja uz to nemohl vic clomit do ty zatacky,trosku me to tenkrat vyneslo a jinak ok ale na to pozor
1 reakcí na tento příspěvek Klopení až na stupačku
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
Nojo ale to jen protože je Black moc nízký. V Brně na okruhu měl kamarád rozdrbaný kapoty až nahoru. A Fároš do rv 95 byl taky nízký. Ikdyž jsem měl podvozek na nejtvrdší možnost, tak byl sedřený i výfuk. Na 96 to už bylo lepší, ten byl o hodně vyšší a drbat stupačkou už byl náklon jak na ledové ploché dráze. Jó to byl zážitek .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klopení až na stupačku
Stev>illMedvědGuzzin> musíš ještě o 10 míň a půjde to
2.05 poprvý na naháči a kolínko nikde!!! Asi mám krátký nohy,či co. Ale ty slidery,co já na nich ušetřím....
Btw na jezdeni ostrejch vinglu ve meste je to idealni zpusob, mas krasnej prehled kam jedes, protoze jakoby "nakukujes do zatacky z pozaruhu" a mas to pekne zezhora v packach. Nebo rozjezdy za roh z krizovatky ...
Pri stejnejch rychlostech jako ses zvyklej budes o cislo na gume dal a jeste se ti bude zdat ze klidek ...
Kusis si to, zjistis ze o nic nejde, budes mit dobrej pocit a najdes si nejakou jinou picovinu :) Jako kazdej z nas, jen uz to ted neprizname
Naposledy editováno 02.07.2010 15:44:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |