1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01
musíš se ale rozhodnout na co vlastně tu motorku potřebuješ !!!
jinak koukni na stránky MT series a bude ti jasno - bezva parta lidí a super stroje.
Vítám tě v našich řadách. Čus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01
jurajda> MT 01
musíš se ale rozhodnout na co vlastně tu motorku potřebuješ !!!
jinak koukni na stránky MT series a bude ti jasno - bezva parta lidí a super stroje.
Vítám tě v našich řadách. Čus
Tak kupovat si motorku kvůli bezva partě lidí
1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01
Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.
V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.
Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.
Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.
Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01
Clint>Za mě MT-01. Na monsteru jsem nejel, nemohu srovnat, ale přijde mi malej. Když jsem scháněl motku, potřeboval jsem velkou, masivní a silnou. Mám skoro 190 vejšky a něco pod metrák váhy a na motorkách jsem vypadal jak vosa na bonbónu. Takže pro mě buď enduro (jsou vysoké), nebo něco opravdu echt masivního a to MTčko bezesporu je.
Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.
V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.
Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.
Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.
Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí
Tak skoro by si mě přesvědčil Ale s tímhle nesouhlasím "Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01
Clint>NickSlaughter> Nemusíš Pokud člověk není srágotka, tak mu 250kg nemůže dělat problém a za jízdy tu hmotnost nijak nepociťuji. Samozřejmě, pokud sednu na simsona , je mnohem ovladatelnější. MTčko je prostě mašina pro pořádný chlapáky a ne slečinky, to je jasná věc
Tak jasně, XJR není o moc lehčí, ale tam je horčí podvozek než na MT. Ale s lehkostí Monstera se srovnávat nemůže.
S tvou výškou by si ale vypadal dost komicky na Monstru btw: nejsem slečinka
1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01
Pravda je, že Monster je malej a tak jsem dopadl i u Grisáka od Guzziny. Ten se mi líbil, ale dost mi tam nevyhovovaly ty vysoko umístěné stupačky. Když jsem pak mrknul na mizernou kvalitu chromování, upustil jsem od koupi úplně.
Vysoký chlapi maj prostě s mašinama problém, i když znám pár extrémů, kdy vysokej chlap má malou mašinu a vůbec mu to nevadí
Minulej tejden jsem projížděl to nové CBFko od Hondy (litr s malou kapotáží) a i tahle myšina mi přišla na mě malá a celou cestu jsem měl blbej pocit, že se mi lidi chechtaj
2 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |