chtěl bych se zeptat...mám svou první motorku a sice Suzuki Bandit 650 naháče a musím uznat,
že jak jedu rychlostí jen 100km/h , tak mám pocit, že mě to odfoukne. Mám pocit, že snad letím
150km. Nedovedu si představit, jak všichni jezdí třeba 130 a víc, to musí s tím větrem být boj,
jak do vás naráží. Zajímalo by mě, zda je to u motorky s polokapotáží lepší /plexisklo/ ?
Se pak člověk bojí jet víc jak 100 km/h, aby ho to neodfouklo - mám takovej pocit.
Možná že na to má i vliv, že mám jen 60kg. Díky za příspěvky
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
stejný problém jsem měl na své motorce (Suzuki bandit 1250A), mám tam origoš plexi (viz. foto). Pomohlo mi, až jsem si přečetl knížku od německých kolegů: "Dokonalá jízda na motocyklu". Poté jsem zjistil, že jezdím špatně a normálně už mi ani nepřijde, že když jedu nad 100kmph, že by mě to mělo odfouknout.
Trik je v tom, že když jedeš nad 100kmph, tak se vyrovnej a celé vrchní tělo jako by si opřel o ten vzduch, přičemž motorku držíš pevně stehny a nohama. Mě to hodně pomohlo a od té doby mě nebolí záda, ruce, jen nohy a kyčle :). Vzduch mi nevadí, nejlépe se mi cestuje 130kmph. Nad 130kmph si zalehnu, protože to už hodně fouká :).
Jezdím v kožené kombinéze od PSI, takže bohužel nevím, jaké to bude v textilu.
BTW. vážím kolem 85Kg.
Doufám, že ti moje rada pomůže. a kdyby ses na něco chtěl zeptat, tak pisni zprávu.
Hoj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Aliante>Na naháči mi začíná vítr vadit kolem 180km/h. Do tý doby je to v pohodě.
Mám to úplně stejně.Pravý peklo přijde nad těch 230,to už je opravdu souboj.
Naposledy editováno 25.06.2010 15:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
verybusy>Mám to úplně stejně.Pravý peklo přijde nad těch 230,to už je opravdu souboj.
Ale fakt , až nad 230 to teprve začíná pořádně trhat ruce když si nezalehneš... Jinak kámoš má Monstera bez štítku a taky váží 65 Kg i s postelí , a bez problémů jezdíme kolem 180ti i na delší trasy - kolikrát mu ani nestíhám když je hustej provoz a von vypne mozek... Ale jinak si myslím že je jedno jestli máš naháče nebo SuperSport, protože tak či onak musíš při vyšších rychlostech stejnak zalehávat, jinak ti moc nepomůže ani ta celokapotáž... Já jel nejvíc bez zalehnutí asi 250 a ani to není krátkodobě tak strašný jak se může na první poslech zdát , prostě lehký vánek ze severu! Na delší trasy to bejvá tak akorát do těch 160ti když není větrno, jinak mě pak už začíná bolet za krkem a je to únavné, ale kilo to není fakt nic, to ještě kolikrát jezdím s otevřenou přilbou...
3 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Prostě si najdi někoho, kdo tě trošku vykrmí, bo si kup kapotáž a zalehávej mno..
Maxxxik>Razhel> díky za radu . Takže "opřít se o vítr" jako prostě zalehnout? to je uplně hrozný jak ten vítr do mě naráží už při té stovce...to pak si člověk řekne ...zlatá jízda autem a díky za případné rady, rád se optám kdyby něco
Tak jsem to nemyslel, jen se prostě opři o ten vítr, jako by ses hrudí opřel o zeď.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
P.G.>Já mám přes 100 kg a problém žádnej ani při 200vce bez kapot..
Prostě si najdi někoho, kdo tě trošku vykrmí, bo si kup kapotáž a zalehávej mno..
Nemyslím si, že to je to, co chtěl slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Razhel> Myslis misto hrbeni "proti vetru" se jen posadit rovne? Tim se budes muset o to vic drzet, protoze bude vetsi naporova sila, ne? Nezpochybnuju to, jsem zacatecnik, jenom se snazim prijit na to proc :))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Prim>DMC.motobiker> Blazni... :D Zkusil jsem 200 bez zalehnuti a mel jsem pocit, ze budu mit ruce vytahany az ke kolenum
Razhel> Myslis misto hrbeni "proti vetru" se jen posadit rovne? Tim se budes muset o to vic drzet, protoze bude vetsi naporova sila, ne? Nezpochybnuju to, jsem zacatecnik, jenom se snazim prijit na to proc :))
Posadíš se rovně a jakoby se opřeš o ten vítr vahou své horní polovičky těla. Je na každém, aby si našel svůj "pohodlný" posez.
Vzpřímíš se, mírně se předkloníš a mírně stiskneš motorku stehny a opřeš se o ten foukající vzduch. Vyzkoušejte. Já žádný štítek nemám.
Nicmene za kapotku bych stejne asi nemenil, nahac ma svoje kouzlo a holt na nem musi foukat, no...
DMC.motobiker> Tak s tim, aby to jelo problemy nemam (asi mame kazdej jiny naroky ), ale je to v zalehnuti prece jen pohodlnejsi... navic si pripadam jak mistr sveta
Kámoš má úplně tu samou co ty a fakt nebyl problém. Budíky jsou dělaný tak dobře, že ti posílaj vzduch přes hlavu, takže ok.
No a na druhou stranu, kdo pojede s naháčem dlouhodobě nad 180?
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Za druhé : Nekurvi eNko nějakým bastlem (dávat nad budíky lopatu nic moc)
Za třetí : Pořiď si eSko jak já a budeš vysmátej ( Stejně je pěknější)
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |