paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 08:54 | Nahoru | #301

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 08:54 | Nahoru | #302

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 08:55 | Nahoru | #303

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 08:55 | Nahoru | #304

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 08:55 | Nahoru | #305

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #306
Noo,tak scanner ti teda funguje to se musí nechat.A jak je to určitě potěšující pro autora článku,ten musí být na vrcholu blaha

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 09:47 | Nahoru | #307
TO: c.j.
Díky za pěkný test
Doplním k němu pár připomínek, které psali čtenáři po jeho zveřejnění v anglickém originále.

1/ jestliže se měla SP-1 rovnat se superbiky, měl v testu být alespoň jakýkoliv litr
z let + 2002.
2/ není fér neuvést do poznámky v testu velmi podstatnou věc, že zmiňovaná SP-1 byla
osazena svody + koncovkami Akrapovič a měla sportovním filtr + PCM !!!

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 09:53 | Nahoru | #308

Ďuričko>Noo,tak scanner ti teda funguje to se musí nechat.A jak je to určitě potěšující pro autora článku,ten musí být na vrcholu blaha



Tak zajímá ho i SP, takže by se mu to mohlo hodit, nehledě na kvalitu A když tak může klidně skrýt, tak vo co go?

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 10:05 | Nahoru | #309

Aaronek>TO: c.j.
Díky za pěkný test
Doplním k němu pár připomínek, které psali čtenáři po jeho zveřejnění v anglickém originále.

1/ jestliže se měla SP-1 rovnat se superbiky, měl v testu být alespoň jakýkoliv litr
z let + 2002.
2/ není fér neuvést do poznámky v testu velmi podstatnou věc, že zmiňovaná SP-1 byla
osazena svody + koncovkami Akrapovič a měla sportovním filtr + PCM !!!



4Ř litr nejde srovnávat s 2V litrem..

V testu nejen že píšou, že SP je osazena svody a Power commanderem, ale vyloženě to berou za nutnost, protože sériová SP nemá moc dobře vyladěné vstřikování a je ucukaná, což tam taky píšou..

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #310
každopádně je to krása

[img]

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 11:13 | Nahoru | #311
CJ: nutnost je zahodit originální koncovky..Jednak jsou težký jako prase a jednak úspěšně dusí celý střední pásmo.Nejlevnější a plně dostačující varianta jsou koncovky + origo filtry.
To, proč se VTR dokáže držet je otázkou podvozku a ne toho jestli má poladěná o 5-10koní víc.

Za mě taky říkám, že mi tam chybí litr Ř4 (2000-2001)..Protože jesti je blbost srovnávat litr Ř4 vs V2, tak stejná blbost je srovnávat V2 1000ccm vs V2 1200ccm.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 11:44 | Nahoru | #312

..Roko..>
Za mě taky říkám, že mi tam chybí litr Ř4 (2000-2001)..Protože jesti je blbost srovnávat litr Ř4 vs V2, tak stejná blbost je srovnávat V2 1000ccm vs V2 1200ccm.



A taky je blbost srovnávat nové motorky s motorkou starou 10 let, co?

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 12:14 | Nahoru | #313

Ďuričko>Noo,tak scanner ti teda funguje to se musí nechat.A jak je to určitě potěšující pro autora článku,ten musí být na vrcholu blaha



929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 12:23 | Nahoru | #314
pro mě je celej tenhle test blbost jelikož se odehrává na běžný silnici (zajímavý že to sem dal c.j. ) a to že může konkurovat sp-1 1098 nebo 1198 je jasný a víme to i my. Mluvíme tady o tom celou dobu že na běžný silnici když je dobrej řidič kterej se toho nebojí a má šestku, rozdíl 600 vs 1000 se maže....... tudíš pro mě ten test je absolutně k ničemu. Vím jak jede sp-1 a vím že moje RSV jela líp, ostatní RSV jsou na motor +- stejně při letmým sprintu a to má RSV stejně neli víc kvalitní podvozek!!! Tudíš to že by se sp-1 rovnala s 1198 je pro mě blbost a podvozek bych sem netahal, i když má sp1 dobrej podvozek tak tyhle jsou opět někde jinde....

co se týče sp-1 tak ona má podvozek kvalitní jako každej jinej, spíš je to o tom že ho má v základu nastavenej hodně tvrdě, jinak že by zatáčky pobíral líp nebo hůř než konkurence se říct nedá. Kamarád SP-1 má.........
Jinak motorka je to stylová, to jako jo

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 12:31 | Nahoru | #315
ale je fakt že sp-1 má asi jako jediná podvozek na kterej bych kdybych jí měl nešahal, ja fakt v základu dost tvrdej jak už zde bylo zmíněno a to Zbynďa rád

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #316
Já bych si klidně po 929 Sp-1 koupil,sice to asi fakt nepojede oproti Fire,ale vždycky když to nekde potkám tak jen slintám

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #317
[quote]c.j.>každopádně je to krása

[img] Je

Naposledy editováno 19.06.2010 12:57:46

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 13:02 | Nahoru | #318

Dony929RR>Já bych si klidně po 929 Sp-1 koupil,sice to asi fakt nepojede oproti Fire,ale vždycky když to nekde potkám tak jen slintám



já myslím že to pojede +- stejně, 929 jela stejně jako gsxr 750 K1 co jsem koukal takže myslím že se nedá říct že to proti tomu nepojede. Každopádně i kdyby to bylo trošku pomalejší tak dvouválec tě charakterem, zvukem a chováním zblbne že si myslíš že jedeš větší palici než na 4V

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:12 | Nahoru | #319

GRASSEL>já myslím že to pojede +- stejně, 929 jela stejně jako gsxr 750 K1 co jsem koukal takže myslím že se nedá říct že to proti tomu nepojede. Každopádně i kdyby to bylo trošku pomalejší tak dvouválec tě charakterem, zvukem a chováním zblbne že si myslíš že jedeš větší palici než na 4V



Ze by jela 929 stejne jako 750 neverim,ale neskoušel jsem to. Litr K1 jede líp to jo,ale zas takovej rozdíl na letmáč mezi náma nebyl. A jinak přesně proto ten V2 chci Sp mi přijde ješte navíc taková jiná než je RSV A duc duc,nevim jesli za to muzou ty rozvody,ale když jede Sp zvukove to zatím bylo vždycky nejlepší co jsem slyšel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:18 | Nahoru | #320
[quote]Dony929RR>Ze by jela 929 stejne jako 750 neverim ...VĚŘ!!!

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:24 | Nahoru | #321
Dony929RR> K1 sedumpade jede +- stejně jako 929, koukal jsem na to už asi 5x na Tchořovickým letišti, při letmáči. SRAD dal zas na prdel 900rr. ZX9 dala na prdel SRADOVI ale taky ne nějak moc. K1 1000 je zas někde jinde, už jsem ti to nabízel 1000 K1 dala zas cbr 04-05, R1 99, R1 02-03, R1 05.......
Mě zas dal fároš 08 a 1000 K6 KWS motorsport AMA - o dost velkej kus seriová K6 taky ale asi o 5m

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:25 | Nahoru | #322
Dony929RR> RSV má rozvody běžný

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:26 | Nahoru | #323
Flyer> čéče ty umíš člověka přesvědčit

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 14:34 | Nahoru | #324
Jenom bych si dovolil podotknout, že sériový podvozek co SP má, byl vyráběn pouze pro ně..Žádný upravený fireblade, nic podobného..
SP se prodávalo ve třech verzích..Přičemž dve nejlevnější varianty byly: klasická silniční verze a basic racer..Basic racer je silniční verze v laminátech s akrapama..Z toho plyne, že kvalita podvozku byla opravdu vysoká.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 22:22 | Nahoru | #325

GRASSEL>Každopádně i kdyby to bylo trošku pomalejší tak dvouválec tě charakterem, zvukem a chováním zblbne že si myslíš že jedeš větší palici než na 4V


Pod tohle se můžu podepsat Na dvouválci máš neskutečnej pocit z jízdy, skvěle si to vychutnáš, pravdou ale bohužel je, že stopky Ti ten pocit vyvrátí, 4V je holt rychlejší. Ovšem já mám motorku pro radost a pro můj pocit, takže jsem spokojenej. Myslím že autor tohoto vlákna by si měl každou motorku které uvedl jako varianty vyzkoušet a paxe rozhodnout, třeba ho SP1 uchvátí a zamiluje si 2V, třeba ho zklame.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:06 | Nahoru | #326
1000RR rv 2005 , mám doma , a co se týče výkonu 172 koní je dost velkej náhul , tak dos nechápu jak může někdo říct že nejede , chtěl bych vidět kdo ten výkon využije v provozu ani hovno , rozhulíš jedničku pak dvojku pak trojku a máš tam 230kmh no a musíš brzdit leboť tam jede auto nebo zatáčka a nebo jsi už v obeci , jezdit rovně umí každej blbec , třeba na letišti

1000RR je skvěle ovladatelná , ale šestky jsou ovladatelnější

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:10 | Nahoru | #327
ale zase "nejedou" (aspoň jako litr)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:11 | Nahoru | #328
Martin1000rr> to je právě ono, 1000rr má 172 koní jen v katalogu

a taková ta omletá fráze využít výkon je pěkná blbost. Co je podle tebe využít výkon?!
Využít výkon může i blbec kterej pojede na jedničku ve 13tis. ot.

Naposledy editováno 19.06.2010 23:13:26

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:19 | Nahoru | #329
1000rr ukázala na brzdách 152-7 koní na motoru.......
Ale jelikož vím že brzdy jsou s měřením výkonu taky někdy vedle tak bych tomu nedával takovou váhu ale hodnotím to taky oproti jiným motorkám a to mi ten údaj cca + - 155koní sedí.

929 vs 1000rr protože?..

19.6.2010 v 23:20 | Nahoru | #330
Martin1000RR: jasne, do provozu jedine Jawu 350
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist