Téma: Honda crf 250X
 
1.2.2010 v 21:28
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S TIMTO STROJEM?ZAJIMALO BY MĚ CO TO VYDRŽÍ A JAK SE OVLADA V TERENU.a JAKEJ TAM JE ROZDÍL OPROTI CROSS CRF250.JESTLI TO NENI MOC OSTRE NA ENDURO LESY ATD......DIK

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

4.6.2010 v 09:07 | Nahoru | #91
Mam CRF 250x 2005
servisák mě straší, že na píst najedu max. 50 MTH (manuál 15 MTH) a ventily mam kontrolovat každých 8-10 MTH (nové ocelové)
tyhle intervaly se mě zdaji přehnaně krátký.
Olej měním po 8 MTH

Ještě jeden laickej dotaz: když otevřu airbox a přetryskuju karburátor, dá se pak kombinovat jízda s a bez ucpávky ve vejfuku? (na enduro bych chtěl jezdit s ucpávkou, na závody bez ní)

(reakce na) Honda crf 250X

4.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #92

mikulas-JJ>Mam CRF 250x 2005
servisák mě straší, že na píst najedu max. 50 MTH (manuál 15 MTH) a ventily mam kontrolovat každých 8-10 MTH (nové ocelové)
tyhle intervaly se mě zdaji přehnaně krátký.
Olej měním po 8 MTH

Ještě jeden laickej dotaz: když otevřu airbox a přetryskuju karburátor, dá se pak kombinovat jízda s a bez ucpávky ve vejfuku? (na enduro bych chtěl jezdit s ucpávkou, na závody bez ní)



Zkusil bych prvně jen vyndat ucpávku. Jede to bez ní o něco víc. Ale s airboxem a karbecem zkušenost nemám, to jsem nedělal. ( mám 450x )

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

4.6.2010 v 16:54 | Nahoru | #93
Mám otevřené wr 250 f,rok 07 a jede to neskutečně.Užiju si na ní víc jak na předchozí 450.Jel jsem na crf 250 x.Bohužel nebyla otevřená tak to taky vůbec nejelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

4.6.2010 v 18:21 | Nahoru | #94

Kopi>Mám otevřené wr 250 f,rok 07 a jede to neskutečně.Užiju si na ní víc jak na předchozí 450.Jel jsem na crf 250 x.Bohužel nebyla otevřená tak to taky vůbec nejelo.


Jenže zavřený WR nejede vůbec,zavřená CRF ano. Tyto 2 motorky nemůžeš vůbec srovnávat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

4.6.2010 v 19:51 | Nahoru | #95
Mám od crf 250 x manuál a píst se má měnit po 150 mth, olej po 15mth.

Naposledy editováno 04.06.2010 19:51:55

(reakce na) Honda crf 250X

4.6.2010 v 21:01 | Nahoru | #96
Petr.b> no našel jsem na netu jen tenhle manuál a myslel, že výměna má být po 15 MTH ale moje Angličtina není moc dobrá, tak nevim
Honda CRF 250x 09 manuál, píst str 76

Jinak zkoušel jsem jen tak otevřít airbox bez přetryskování a podle očekování to bylo horší než lepší - vůbec to nejelo (s i bez ucpávky). Zkusím si nějaký trysky půjčit a uvidim jakej bude rozdíl proti serii.

(reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 12:06 | Nahoru | #97

RSWR>
HONDA CRF-X 25O je velmi dobrá motorka, dá se na ní i pěkně závodit a celkem drží. Pár jsem jich otvíral a vím že i otevřená na full, ježděná ostře na závodech vydržela 150mth. bez závady. Pak se musely vyměnit ventily a píst.



co všechno jsi dělal, při "otevírání" crf-x?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 12:26 | Nahoru | #98

prackarr>Jenže zavřený WR nejede vůbec,zavřená CRF ano. Tyto 2 motorky nemůžeš vůbec srovnávat.

jaktože ne? to je přímá konkurence ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 14:27 | Nahoru | #99

roberto.cz>jaktože ne? to je přímá konkurence ne?


Zavřená WR nede fakt blbě,Rosťa jistě potvrdí. zavřená CRF jede líp.

(reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 17:14 | Nahoru | #100

prackarr>Zavřená WR nede fakt blbě,Rosťa jistě potvrdí. zavřená CRF jede líp.

a v otevrenem stavu?

Honda crf 250X

15.6.2010 v 19:19 | Nahoru | #101
V otevřeném stavu pojedou +- stejně. Jde o to,co vše natuníš.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

15.6.2010 v 20:47 | Nahoru | #102
zavřené crf 250x má pěknej krouťák, ale ve vršku to už moc nejede. Já bych rád aby to ve vršku jelo víc, ale zároveň bych chtěl nechat origo tichý vejfuk s ucpávkou (jestli je to reálný??)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 21:03 | Nahoru | #103
mikulas-JJ> Ten výfuk je hlukově dobrý. Jenom když jsem ho sundal a dával tam jiný tak rozdíl byl asi 3Kg. A to už se mi zdá že je docela dost.

(reakce na) Honda crf 250X

15.6.2010 v 21:15 | Nahoru | #104
Ciba> ahoj. 3 kila už je fakt dost já na ty kila koukam víc než na výkon.
hele a ty máš teda jen jinej vejfuk, otevřený airbox a jiný trysky v karbecu nebo jsi dělal ještě něco jinýho?

Honda crf 250X

15.6.2010 v 21:49 | Nahoru | #105
Zatim jenom tohle. A trysky jsem nějak po tom výfuku neřešil protože to nějak necukalo a jede to normálně. Ale určitě tam byli měněny než jsem to koupil. A táta hned co to koupil tak mu to přivezl Mario na závody a tam jsme ještě řezali airbox a výfuck a dávali jiný trysky. Myslim že na střední.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

29.6.2010 v 22:38 | Nahoru | #106
tak musim říct, že CRF 250x mě sedí čím dál víc a jsem spokojenej . Motorka dostala nový píst a ojnici a krom mírně upraveného airboxu dál zůstává v seriovém stavu. Váha by mohla být o něco menší (váženo s plnou nádrží 117 kg), ale celkově spokojenost. Podvozek parádní, výkon taky Ok a pěkný krouťák postaví motorku plynem na 3 na zadní (když hodně pomůžu tělem tak po vypláchnutí i na 4ku), tichý seriový výfuk s ucpávkou nechám a jejiný o čem uvažuju, že k upravenému sání ještě přetryskuju karburátor - ve spodku je malá díra.

O víkendu dostala první test na hobby závodech a osvědčila se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

29.6.2010 v 22:54 | Nahoru | #107
mikulas-JJ> hoj tak to velka gratulace
mužu jen dotaz?
osobně se mi líbí tato honda, ale i hodně yamaha wr 250f, muzes mi rict rozdily v nich?
nebo jenom v cem si myslis ze prave Honda bude lepsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

29.6.2010 v 23:26 | Nahoru | #108
roberto.cz> nemůžu hodnotin, o těch motorkách zas tolik nevim na WRku jsem seděl jen za studena ..ale osobně si myslím, že WRko bude celkově povedenější. U mě rozhodla především cena - WRka mě přijdou dost předražený.

Honda crf 250X

29.6.2010 v 23:38 | Nahoru | #109
na kolik výjde funglovka ta honda? a serv intervaly? dík za info chlape

(reakce na) Honda crf 250X

30.6.2010 v 08:56 | Nahoru | #110

mikulas-JJ>roberto.cz> nemůžu hodnotin, o těch motorkách zas tolik nevim na WRku jsem seděl jen za studena ..ale osobně si myslím, že WRko bude celkově povedenější. U mě rozhodla především cena - WRka mě přijdou dost předražený.


podvozkově WR ani náhodou,motorově možná. Každopádně povedené jsou obě.
CRFX vyjde i na 135tis.,když se dohledá.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

30.6.2010 v 09:09 | Nahoru | #111
Momentálne mám WR 250f r.v. 2006, jazdil som viac krát aj na CRF 250X, ktorú mal kamarát. Na moje hobby jazdenie sú obe motorky veľmi dobre. Podvozkovo lepšia CRF, ale nie som až taký pálič, že by mi WR nestačila. Motoricky sa mi páči viac WR, ale neviem, čo všetko na tej CRF bolo robené.

Ja mám na WR otvorený airbox, komplet pretryskovaný karburátor, odstránený doraz plynu a odpojený káblik z CDI, čím sa zmení zapaľovania mapa na ostrejšiu. Tak isto odstránené AIS. Mám tam nahodený ladený výfuk LEXX. Motorka s ním ide lepšie ako s vykuchaným originálom s ktorým som ju kúpil a s vložkou je aj tichšia ako bola s tým originálom.

Neviem ako ide keď sa vyberie tá vložka, zatiaľ som nemal potrebu to skúšať a nechcem aby začala byť zbytočne hlučnejšia. Prechádzal som na ňu z Husabergu FE 400 a na začiatku som sa trochu bál, či mi nebude chýbať výkon a krúťak 400-ky. Zatiaľ ale nechýba a som prekvapený ako pekne ta motorka ide, má celkom slušný spodok a hore to je viac než dokážem využiť. Jedine čo mi na nej chýba je 6-tka pre rýchlejšie presuny po poľných a asfaltových cestách.

Nemám na nej zatiaľ moc najazdené, ale okrem gufier predných tlmičov a vlastnou chybou odpálenej diody v elektrike som nič okrem bežnej údržby robiť nemusel. Myslím, že ak chceš 250 4T, tak ani s jednou z nich chybu nespravíš a budeš veľmi spokojný.

Naposledy editováno 30.06.2010 09:10:31

(reakce na) Honda crf 250X

30.6.2010 v 09:58 | Nahoru | #112
volodaj> u WR 250F je u CDI taky ten šedej drát, jak u 450F, kterej se má přstřihnout?

Honda crf 250X

30.6.2010 v 10:03 | Nahoru | #113
Navrc.TT-R> Áno, ale ešte lepšie ako prestrihnúť ho je jednoducho ho vytiahnuť z konektoru. Potom ho môžeš zase vrátiť naspäť, keby si chcel. Tenkým skrutkovačom sa dá pekne odtiaľ dostať.

Ak sa o to zaujímaš, tak tu je pár videí k úprave WR 250f a aj ukážka výmeny oleja. Prípadne ak nepoznáš, tak ešte táto stránka. Asi najužitočnejšia stránka, čo sa WR týka.

Naposledy editováno 30.06.2010 10:09:26

Honda crf 250X

30.6.2010 v 10:49 | Nahoru | #114
zajmá mě to. Chtěl sem kupovat Husaberga 450, ale čimdlá víc přemyšlim o WR 250F. A přemyšlim o ni tak, že už koukám po inzerátech

Mě by zajmalo jak by se to chovalo, kdyby se tam dal vypínač a dalo se to použivat jako přepínač zapalovacích map. Jakej je pocitovej rozdil mezi těma mapama? Je potřeba natryskovat karbec po rozpojení? Kámoš má WR 450F, má tam komplet vyfuk RP a na něho natryskovanej karbec a když zkusil připojit ten šedej drát zpět, tak to prej jelo jak nějaká 125

Honda crf 250X

30.6.2010 v 10:59 | Nahoru | #115
Navrc.TT-R> Neskúšal som to zapojiť naspäť, ale keď budem bližšie zhadzovať nádrž tak to môžem skúsiť. Neviem, či to bude fungovať s tým vypínačom za jazdy. Niekde som čítal, že aby sa prehodila mapa, tak treba vypnúť motor. Ale ak ti to nebude vadiť, že ho budem musieť vypnúť a potom prepnúť ten vypínač, tak by to malo fungovať. Čítal som ešte, že tá zmena mapy je hlave kvôli tomu dorazu plynu. Akonáhle sa odstráni ten, tak by sa mala zmeniť aj mapa, ale neviem, čo je na tom pravdy.

Inak tiež som po FE 400 uvažoval nad FE 450, lebo som menil hlavne kvôli štartéru, ale 450 je na moju kondičku zatiaľ jednoducho moc.

Naposledy editováno 30.06.2010 11:05:34

Honda crf 250X

30.6.2010 v 12:18 | Nahoru | #116
volodai: tak ted nevím
pro mě je asi nejdulezitejší podvozek, nechci chodit na dorazech na lavicích a dvojácích, ale zase aby byl příjemný,
a duležité je i hlučnost, serový výfuk je tichý?
ale jeslti jde sehnat crfx za 135 tak to je paráda
zatím pouze spekulace nemám potřebu měnit

Honda crf 250X

30.6.2010 v 12:26 | Nahoru | #117
roberto.cz> Tak motokrosová motorka to nie je, ale ja ju na dorazy nejak nedávam. Ale je pravda, že viac ako 3-4 metre neskáčem. A aby bol dobrý na lavice a zároveň pohodlný tak to asi ťažko :), predsa len to je športové náradie a nie motorka na turistiku. Originál sériový výfuk neviem aký je, ja som ju už kúpil s vykuchaným.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

30.6.2010 v 12:30 | Nahoru | #118
nemyslel jsme pohodlné na cestování, ale aby zase nebyly tvrde jak beton a neoc to v tom lese pobralo
osobně s emi více zamlouvá WR

(reakce na) Honda crf 250X

30.6.2010 v 12:41 | Nahoru | #119
roberto.cz> podvozek bude u obou ok - jsou to závodní endura. Jinak při výběru musíš počítat i s tím že crf-x oficiálně u nás na značky nedostaneš (s vyjímkou HM), neoficiálně to asi ještě někdo dokáže - ale asi jen nové.

Honda crf 250X

30.6.2010 v 20:16 | Nahoru | #120
miki: dík byla to "zatím" jenom zvědavost
ale obsah už vím na 100% jakej bych chtěl "pak"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist