paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s VX 800
10.5.2010 v 09:09
Zdrávím, moc se mi líbí Suzuki VX800. Uvažuju o její koupi. Líbí se mi vzhled, cena i výkon. Obracím se na vas, kdo máte s touto motorkou zkušenosti. Vyplatí se ji pořídit, jak je spolehlivá, jaká je dostupnost dílů a za jaké ceny? Popřípadě náchylnost na poruchy a udržbu. Její nedostatky a tak.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

10.5.2010 v 10:04 | Nahoru | #1
O tuhle motorku jsem se hodně zajímal, protože se mi už 6 let líbí. Ale vždy jsem buďto neměl dost peněz, nebo nebyla dostatečně zachovalá funglovka do 200km od českoněmeckých hranic.

Zkušenosti, co jsem se dozvěděl:
Nevýhody: Slabé brzdy, moc čoproidní geometrie do zatáček, nezanedbatelná spotřeba oleje i u zcela zdravého motoru (žádná tragédie, jen ho musíš mezi výměnama kontrolovat a občas dolejt). Prý sklony k reznutí.
Výhody: Motor táhne od nízkých otáček (výkon u tohoto druhu motorky nikoho nezajímá). Technika nemá žádné konstrukční chyby, které by vedly k nějaké typické často řešené závadě. Pro mě osobně perfektní posaz.

Nicméně tento typ se vyráběl 89 až 97, jsou to tedy 13-21 let staré kousky, takže je potřeba občas něco opravit.

Důležitá věc: Takovouto starou motorku NIKDY nekupuj v ČECHÁCH. Téměř všechny motorky té doby sem byly dovezeny jako bouračky, které dovozce nějak "opravil", stočil tachometr a prodal. O další stáčení se postarali majitelé, takže všechny v čechách maj najeto dost přes 100 tisíc. Výsledek je, že kvůli špatně srovnaným šavlím je potřeba často měnit gufera ve vydlích, kroužky jsou sjeté, válce zralé na výbrus (to u vodou chlazené motorky nenastává dřív než po 200 tis. km, což je v čechách tak 50tis. tachometrových), soukolí poslednícho kvaltu silně hučící, ventilové dříky oběhané tak, že už ani nová ventilová guferka neudrží olej.....

Zkušenosti s VX 800

10.5.2010 v 10:10 | Nahoru | #2
je to držák u kterýho nemusíš mít strach - jen reznou laufy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

10.5.2010 v 10:20 | Nahoru | #3

Deadman>O tuhle motorku jsem se hodně zajímal, protože se mi už 6 let líbí. Ale vždy jsem buďto neměl dost peněz, nebo nebyla dostatečně zachovalá funglovka do 200km od českoněmeckých hranic.

Zkušenosti, co jsem se dozvěděl:
Nevýhody: Slabé brzdy, moc čoproidní geometrie do zatáček, nezanedbatelná spotřeba oleje i u zcela zdravého motoru (žádná tragédie, jen ho musíš mezi výměnama kontrolovat a občas dolejt). Prý sklony k reznutí.
Výhody: Motor táhne od nízkých otáček (výkon u tohoto druhu motorky nikoho nezajímá). Technika nemá žádné konstrukční chyby, které by vedly k nějaké typické často řešené závadě. Pro mě osobně perfektní posaz.

Nicméně tento typ se vyráběl 89 až 97, jsou to tedy 13-21 let staré kousky, takže je potřeba občas něco opravit.

Důležitá věc: Takovouto starou motorku NIKDY nekupuj v ČECHÁCH. Téměř všechny motorky té doby sem byly dovezeny jako bouračky, které dovozce nějak "opravil", stočil tachometr a prodal. O další stáčení se postarali majitelé, takže všechny v čechách maj najeto dost přes 100 tisíc. Výsledek je, že kvůli špatně srovnaným šavlím je potřeba často měnit gufera ve vydlích, kroužky jsou sjeté, válce zralé na výbrus (to u vodou chlazené motorky nenastává dřív než po 200 tis. km, což je v čechách tak 50tis. tachometrových), soukolí poslednícho kvaltu silně hučící, ventilové dříky oběhané tak, že už ani nová ventilová guferka neudrží olej.....



Tak jak koukam celkem si me zklamal s tím, když bych si ju teď pořídil taky by to bylo jak z blata do louže. Momentalne mam Suzuki GS500E rv.: 91. Jsem už asi 8 majitel motorky a podle toho taky ta motorka vypada. Mlátí to v ní a vražím do toho jenom peníze. Naposledy sem na na ní dělal rozvody a další prachy se mi už do ní nechcou vraže, proto koukam po nečem lepším.

Nějaké další zkušenosti, třeba od majitele této motorky?

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

10.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #4

FireHorse>Tak jak koukam celkem si me zklamal s tím, když bych si ju teď pořídil taky by to bylo jak z blata do louže. Momentalne mam Suzuki GS500E rv.: 91. Jsem už asi 8 majitel motorky a podle toho taky ta motorka vypada. Mlátí to v ní a vražím do toho jenom peníze. Naposledy sem na na ní dělal rozvody a další prachy se mi už do ní nechcou vraže, proto koukam po nečem lepším.



To platí pro všechny motorky, co v čechách koupíš do 50 litrů. A taky pro většinu pod 100. V dobrém stavu jsou v ČR jen ty stroje, co jsou tak mladé, že je nikdo nestihl ojezdit a zbořit.
Tady je cílem prodat motorku za co nejvíce peněz, a to jakymikoliv prostředky včetně podvodů. Kupující černého petra, ať si nasere. Nějaká čest a poctivost? Ani náhodou.

Nicméně dovoz z německa je snadný a bezproblémový. Jen si musíš dávat pozor, abys to koupil od normálního Němce a né nějakého Turka nebo sociála, kteří mají k poctivosti stejný vztah jako češi. Mladé jsem takhle přivezl GS500E r.93. Motorka vypadala přesně jako na fotkách, měla pouze ty odřeniny, co byly popsány a detajlně vyfoceny. Měla najeto skutečně jen 25t. Takže mladá najezdila dalších 30t., bez jakékoliv opravy, pouze výměny oleje, gum, řetězovky a seřizování ventilů - tedy normální údržba jako u nové motorky. Dokonce i taková drobnost, jako je baterka, byla v pořádku. Motor doteď vůbec nežere olej a nezačne ho žrát, dokud nebude mít najetou stovku. Cena byla o čtvrtinu nižší, než v čechách za úplně olítaný vrak vydávající se za zachovalou motorku a asi poloviční oproti ceně motorky, která v čechách v tom stavu opravdu je (takže na tachometru stočeno na nula).

Zkušenosti s VX 800

9.6.2010 v 10:58 | Nahoru | #5
Tak já si VX800 pořídil téměř na den před rokem, jsem navýsost spokojenej. Nejsem žádnej střelec,jezdím s dcerkou na baťohu, jezdíme na pohodu. Nicméně když je potřeba "šluknout" dědulu v klobouku ve favoritu, otočíš plynem a dějou se věci. Motorka chytá na první škrtnutí o startér... za ten rok jsem do ní investoval olej a filtr do motoru, olej do kardanu, svíčky, teď mám objednaný brzdový desky.
Motorka je ve výtečném stavu, je kupovaná od prvního majitele z německa, měla nějakejch 52000km natočeno. Jezdil s ní o víkendech s manželkou na kochačku, údajně motorka ani jednou nezmokla. Když jí kamarád nakládal, sešla se celá rodina a loučili se s ní jak s členem rodiny...
Myslím, koupit podobně laskaný kousek, neprohloupíš. Jen je potřeba si zvyknout na zmiňovanou čopráckou geometrii, a naučit se jí postavit na hlavní stojan (nejsem žádný ořezávátko, ale přes to mi to trvalo nějakou chvíli, zvládnout jí).

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

9.6.2010 v 11:28 | Nahoru | #6
Super, jeste se mi zmin, pokud to neni tajemsví, o ceně jak se tahle motorka pohybuje v německu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

9.6.2010 v 16:13 | Nahoru | #7
FireHorse> třeba takhle? vx800

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 09:10 | Nahoru | #8
koukám že do těch 50t se da koupit peknej kousek. Tak díky za info, jeste sehnat nekoho kdo by me to dotáhnul.

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 10:40 | Nahoru | #9
FireHorse>

Ještě než jí koupíš, doporučuji se na ní projet (zkus přesvědčit nějakého majitele) aby ses opravdu ujistil že Ti vyhovuje. Protože v porovnání s GS co máš to zase o tolik víc nejede zato hůř brzdí a "čoproidní geometrie" znamená přetahovanou v každé zatáčce. Takže pokud jsi opravdu hodně pohodový jezdec a koupíš udržovaný kus, budeš určitě spokojen. Pokud se ovšem rád svezeš trochu svižněji (nikoliv střelbu) koukej jinam, když zůstanem u Suzi třeba na bandita...

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 15:43 | Nahoru | #10
Tak GS jsem si pořízoval pouze kvuli nízké pořizovací ceně a výkonové dostupnosti. GS je pro mě dost malá motorka (195cm), tohle je o dost vetší. Před tím jsem jezdil Virago takže čopry jsou moje. jinak co se týče výkonu tak 47kw mě bude stačit bohatě. Já jezdim na pohodovou jizdu žadný hnaní, ale když potřbuju předjet auto tak tomu šlapnu abych byl hned před ním. VX je myslím vysoká pohodlná motorka a pro mě na pohodový ježdení, občas s tím vyrazit někam na vejlet přes republiku dostačující. Vzhledově se mi moc libí a praktičností myslím taky. Je to takovej mazel. A je něčím jedinečnej.

Bylo by asi lepší, abych se na ní nejdřív někde svezl, aby mě pak nezklamala. Ale od toho jsou právě fora tak se snažím ziskat informace od zkušenejších.

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 17:51 | Nahoru | #11
rockviper> Nazdar kamaráde, kde furt lítáš? Myslel jsem, že se uvidíme ve Staňkovicích. No nic, Rockviperova VX je fakt mazlik. Motor tichoučkej, rychlosti tam klapaly jedna báseň, a když mi řekl kolik jí je, těžko jsem věřil.
Rockvipere, ať ti slouží

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 20:40 | Nahoru | #12
Tojo taky jsem koukal na rok 1991, vypada fakt krasne, ale když o ni bylo dobře pečováno tak proc ne, taky bych si nechal libit takovej kousek. Rockviperova VX je tak stara jak moje GS, ale to melo špatný majitele a taky to podle toho vypada stala me už dost penez a víc do ní vrážet nechci. Nový gumy, řetězovka, rozvody, svíčky, atd., no škoda mluvit. Motor je totalne vyběhanej, mlátí to v něm jak prase, bere trochu víc oleje no hrůza. Při rychlosti kolem 80km se začnou klepat říditka a ve vetší rychlosti je to už v pohodě. Chci se jí zbavit a pořídit neco lepšího.

Zkušenosti s VX 800

10.6.2010 v 21:56 | Nahoru | #13
Tyhle "coproidni" nahace jsou krasny stroje. VX800 je nadherna, taky jsem ji mel jako horkyho favorita po GS500 (nestesti jsem ale koupil lepsi kus nez ty), pak jsem ale objevil BT1100 a od ty doby uz jsem si na VX800 ani nevzpomnel

Co jsem sledoval co se tady za VX800 prodavalo opravdu bych se pro ni vypravil do Nemecka, ikdyz te to mozna vyjde draz, ale pokud to mas jako srdcovku a chces ji nadlouho vyplati se to.

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

11.6.2010 v 07:47 | Nahoru | #14
FireHorse> Pokud se Ti v 80-ti třepou řidítka je to věkem
Srandujem. Vyměň přední gumu za novou a uvidíš A v profilu mám něco málo o VX, tak mrkni. Vzpomínám dodnes

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s VX 800

11.6.2010 v 08:32 | Nahoru | #15
No gumou to neni ta už je vyměněná dávno, stará byla křiva jak otazník a třpalo se to, nova to dělá taky, asi je trefenej ráfek.

Někde jsem četl, že ty VX trochu berou olej, co je na tom pravdy? A když už sme u toho jak je to s poruchovostí, spolehlivostí a ND.

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

11.6.2010 v 09:23 | Nahoru | #16
FireHorse> po pouze roční zkušenosti ríkám, že mi to olej (zatím? když to tak čtu...) nebere. Nenechala mě, jediná porucha byla mou neschopností vyměnit svíčky - po zimě špatně chytala, ale nový svíčky jí opět probudily do 100% stavu.

Chanda: neboj ty nic, však na sebe narazíme, nejpozději na MotoPecce

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

11.6.2010 v 09:27 | Nahoru | #17
FireHorse> zapoměl jsem na ND - veškerej spotřební materiál bez problémů všude (lamely, pružiny, desky, filtry, gumy, rozvody....) . Někde mám uloženou stránku s kompletní nabídknou ND, orig Suzuki, stránka je česká, ceny už míň...

Zkušenosti s VX 800

12.6.2010 v 07:18 | Nahoru | #18
Zdravím, řekl bych že lepší ceny ND na Suzuki jsou tady.

http://www.partsdepot.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

12.6.2010 v 18:51 | Nahoru | #19
FireHorse> Ahoj trochu tě vyvedu z omylu,VX je sice velká ale jen od sedla na zem.mám190cm a kolena mám nad bandou.Ale i tak je to pohoda,jinak platí co tu bylo napsáno měkký předek do zatáčky trochu zápas,zátah od nuly prakticky bezůdržbová,jen je opravdu potřeba kontrolovat vodu a olej.Myslím,že problém je spíš v tom,že to je motorově opravdu choper ale pár matějů si to plete s banditem a dává mu za uši.Velkým plusem je kardan(finančně)žádná řetězovka za 5000,-,spotřeba zhruba 6l a je docela zajímavá vzhledem.Někdo ji ohodnotil,,Je to takovej tatˇkáč pro pohodu",a to je myslím přesný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

12.6.2010 v 19:50 | Nahoru | #20
dedek1> mám 185 a pupek, ale kolena pod bradou? fakt nee!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s VX 800

12.6.2010 v 19:54 | Nahoru | #21
rockviper> ok, čtu to znovu, ne pod bradou, ale nad bandou, ale ani to nee Přiznám ale, že když jsem viděl svojí první fotku na VXu, myslel jsem že pode mnou bude vypadat větší.

(reakce na) Zkušenosti s VX 800

12.6.2010 v 23:02 | Nahoru | #22
rockviper> No upřimně seděl jsem na gsx 1400 a ty kolena jsem měl taky nad bandou,asi mám přerostlý kopyta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VX800 Výfuky Suzuki VX 800 MonKeyF00T 2 17.11.2022 v 12:27 Hanysmarea
Suzuki - mechanismus spojky Suzuki VX 800 AveKT 26 21.7.2022 v 14:39 AveKT
Oprava VX800 Suzuki VX 800 Dargen 1 12.4.2021 v 04:37 hondaman1
Výkonová restrikce VX800 Suzuki VX 800 moucan 15 7.9.2020 v 10:41 Kohlstein
Suzuki VX 800-potřebuji radu Suzuki VX 800 Kubita 1 22.8.2020 v 15:52 zdenysrx6


TOPlist