Martin Loicht +10.6.2010 Isle of Man, Mistr čisté stopy in memoriam, R.I.P.
oficiální stránky závodu
aktuální výsledky TTlive (běží jen v době jízd TR+závod)
oficiální stránky Michala Dokoupila a Indi teamu
Michal Dokoupil - Facebook
webkamery na Manu - počasí
Manxradio
Naposledy editováno 11.06.2010 14:48:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
nazlobenej>Ahoj,Veroniko moc mě mrzí že se Vám povolujou lepené šrouby.Napadá mě,u závoďáků je to samá rozborka a zborka-nejsou závity už vymačkané,nemají vůli?Materiál natažený?Měníte šrouby za nové?Záleží ještě na posouzení,ale než natažený speciál z lehkých slitin tak je lepší seriový ocelový.Odpusťte mi nos co strkám na dálku k mechanikovi,ale ty opakující stejné problémy mě k tomu vybízejí.Očištěný šroub nesmí mít prostě v našroubeném nedotaženém stavu na zkoušku moc velkou vůli.Zbytek lepidla zastírá přesný stav šrobu a těla(matky).Když chybí maso na závitu,třebaže ještě není ztržený,tak to lepidlo v rezonančních podmínkách nezachrání.
-taky mi to nedá, jsou např. od WURTH 3 druhy lepidel 1.malá pevnost
2.střední pevnost
3.vysoká pevnost
na auta používám střed a nikdy se mi nic nepovolilo, kdýž jsou závity ok a odmaštěný tak to musí držet!motka je specifická a záhul jako prase na vibrace nárazy a vyloženě rány.
by mě zajímalo jak toto mají ošetřeno v top týmech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
lalik1Takatakime>Zdravim tady kurnik hodně dlouho jsem tu nebyl od patku děje se něco???
-si uvař dva kyble emulze jako G. Martin a zamči se ke kompu, bo kdo to nečet od začtku o hodně přišel a nezná mapu
martin1>-taky mi to nedá, jsou např. od WURTH 3 druhy lepidel 1.malá pevnost
2.střední pevnost
3.vysoká pevnost
na auta používám střed a nikdy se mi nic nepovolilo, kdýž jsou závity ok a odmaštěný tak to musí držet!motka je specifická a záhul jako prase na vibrace nárazy a vyloženě rány.
by mě zajímalo jak toto mají ošetřeno v top týmech.
Naposledy editováno 07.06.2010 22:00:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
martin1>-taky mi to nedá, jsou např. od WURTH 3 druhy lepidel 1.malá pevnost
2.střední pevnost
3.vysoká pevnost
na auta používám střed a nikdy se mi nic nepovolilo, kdýž jsou závity ok a odmaštěný tak to musí držet!motka je specifická a záhul jako prase na vibrace nárazy a vyloženě rány.
by mě zajímalo jak toto mají ošetřeno v top týmech.
Tak když Ty, tak já taky nasypu do rány sůl :
Existují spešl dvojité podložky, proti povolování.
Standartní zajištění letecké techniky - navrtání celé rozebiratelné sestavy a zajištění provlečeným nerezovým drátkem. Existuje samozřejmě i předpis a norma
Lepení Loctitem je standart. Tlumič řízení je extrémně vibračně zatížená věc...pružné podložky
disc lock je OK
4 reakcí na tento příspěvek TT 2010
666S999>Tak když Ty, tak já taky nasypu do rány sůl :
Existují spešl dvojité podložky, proti povolování.
Standartní zajištění letecké techniky - navrtání celé rozebiratelné sestavy a zajištění provlečeným nerezovým drátkem. Existuje samozřejmě i předpis a norma
Lepení Loctitem je standart. Tlumič řízení je extrémně vibračně zatížená věc...pružné podložky
disc lock je OK
tak sem to nemyslel je mi jasný jak je Indiánům po takový závadě je to prostě pech jen mě zajímá jak to řeší ostatní teamy.jinak dík za info
1 reakcí na tento příspěvek TT 2010
Naposledy editováno 07.06.2010 23:16:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
McClein>PietroTedesco> souhlas že po bitvě je každý generál, na druhou stranu to ale určitě nebyla Indiho poslední bitva. Takže si myslím že každá rada je dobrá i když je třeba zbytečná, zvlášť když je zadarmo. Je strašná škoda když takový usilí zhatí taková kravina, jako vyklepaný šroub u řadičky, či u tlumiče řízení. Jsou to ale zkušenosti a zkušenosti dělají mistra.
- konečně to někdo pochopil jak o bylo myšleno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
jirin.sv: teda jestli tam bude tiskovka s Guyem, jak se cpe tou tatrankou, a kecá u toho - na to můžu koukat furt! Já toho kluka žeru!!!!
Tak jsem na to video koukl a taky z něj nemůžu . Proč když dává interview u toho musí něco žvejkat nebo pít1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TT 2010
jirin.sv>Tak jsem na to video koukl a taky z něj nemůžu . Proč když dává interview u toho musí něco žvejkat nebo pít
Páč ho za chvíli čekal další závod a energii a tekutiny doplnit musí ..mohli třeba komentátoři chvíli počkat ...ale ono mu stejně není skoro rozumět, takže to vyšlo nastejno ...zato to umí za řidítky
Jirka 97>Páč ho za chvíli čekal další závod a energii a tekutiny doplnit musí ..mohli třeba komentátoři chvíli počkat ...ale ono mu stejně není skoro rozumět, takže to vyšlo nastejno ...zato to umí za řidítky
Jasně, ale včera tu bylo video, kdy u toho zase pil. Každopádně za řidítky to umí na výbornou
Okruháři.cz>Tak vesele stahujte.
ODKAZ ZDE ULOŽTO - by Okruháři.cz
Okruháři.cz>Tak vesele stahujte.
ODKAZ ZDE ULOŽTO - by Okruháři.cz
-moc díky bude pokračování? , ale kdo bude vstávat
1 reakcí na tento příspěvek TT 2010
[img]
jinak vubec se nejak vytratilo info o tech bourackach .. i kdyz mozna zadny zpravy dobry zpravy