vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.
Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.
Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.
E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.
Díky diskutujícím, Radus
Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
z-x-r> O vršek strach nemám
Dejva> To je právě jedna z mých myšlenek, ale myslím že tak strašný to ještě nebude.
Murkin> Konečně odborník . Copak bys tomu společně s písty dal do vínku dál, popřípadě kde vidíš negativa ? Díky moc
Vačky jsou jistě krok v před, ale na druhou stranu na co? Posuneš tim použitelný spektrum jinam a značně ho zůšíš i když získáš větší výkon...
E: Oulehlu jsem kontaktoval už dřív, ale Wiseco pro mě písty bohužel nedělá (jen do SPčka). Proto právě JE Pistons.
Naposledy editováno 06.06.2010 16:28:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Přád mi uniká podstata proč chceš, aby stará nevýkonná dvouválcová Honda měla o pár koní víc.
Když Ti řeknu že za peníze co jsem do ní narval bych měl "novou" předváděčku, a za peníze co ji dostavím bych si koupil ještě 2 takový starý Hondy, asi to nepochopíš.
Mohl bych si koupit novou motorku, a "stavím si sen" a dělám si ji podle sebe. V podstatě vím co chci, ale ještě se to všecko může změnit... zkrátka díky Duričko za sepsání .
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Brzdy ještě řeším - zadek až na pancířku a okousanej kotouč ponechám tak. Na předek mám radiálku Nissin, pancířky, měkčí desky, okousaný kotouče a ted mi nedaj spát šestipískty Tokico z K2ky GSX-R.. který ale prý nejsou tak slavný, jak se zdaj .
Karbece zatím zachovávám, nicméně zase budou mít jiný střeva (firma Dynojet). K leštění kanálků - dost jsem si toho vyzkoušel u dvoutaktů, kde jsme nakonec leštily kanály ssací a výfukové a naopak opískovali přepouštěcí. Je dost možný že to nic nepřinese, ale hlavní že bych nic neměl ztratit .
e: co jsem se dočetl tak vyzkoušenej upgrade jsou třmeny z CBRF4i/VTRSP1/CBR929 ty maj snad pístky 34/32 a pumpu 16 F4i a 19 další dva, nebo CBR954/VTRSP2 tam je to 32/30 a 17,5. VTR origo má 30/27 a 14. Píšu to z hlavy ale myslím že to tak je. Pumpa pak asi bude lepší radiálka, ale i bez toho je to prý znatelné zlepšení.
Naposledy editováno 06.06.2010 18:49:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Ale k těm motorkám - ber to tak že VTR pro mě není jen obyčejná motorka. VTR přímo je pro mě jako pro skalní příznivce Jawy právě ta Jawa (té zůstanu věrnný i já ). Vím to že si můžu koupit lepší, třeba někdy přikoupím, ale dělám to pro radost. Nejel jsem s ní od prosince, a letos určitě s ní nevyjedu, ale netrápí mne to..
... jinak to podle prispevku bude mit pomerne radikalni vlastnosti a jizda na mokru v zatackach pri neopatrne manipulaci s plynem bude na takovem 2valu rozhodne adrenalin, misty to bude na vymenu trencli (v tom lepsim pripade) - vlastni zkusenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
raisidlo: jen do toho... tu upravu hlavy.. chce to flowbench, bez mereni je to zbytecna prace... Lobo ma, treba by ti poradil...
starter by to mohl utocit... u TL jsou problemy az kdyz tam mas 1040ccm, kompresi pres 11 a vyhazeny dkompresory:)
bubak: toho chovani v zatackach bych se nebal... posune storma chovanim k TLku:)
brzdy rozhodne nejaky hondacky nissiny, tokica ze suzuki jsou bidny.. nejlepsi jsou z busy a davaj se jako upgrade na TL diky tomu ze sednou bez uprav, na tvoje vidle uz bys musel delat redukce a to uz je pak lepsi je udelat na naky lepsi trmeny. nebo pak komplet predek USD s radialama... ale jestli uz si narval prachy do revalve....
jo a ty progresivni pruziny mi moc nesedi.. davaj se spis tvrdsi linearni, obcas se da vybojovat i par milimetru chodu na hydraulickem dorazu ... progresivni jsou spis na motorku ktera casto jezdi s ruznou zatezi.. nejakou ultimatni stavbu bych naladil na jezdce, pri jizde ve dvou/dovolena bych se smiril s ne uplne idealnim komfortem/chovanim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 21 | 14.6.2024 v 20:02 Forgys69 |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |