Téma: Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
4.6.2010 v 11:47
Pomalu se dívám po nějaké jiné motorce a vrtá mě hlavou jakou... Rozdíly samozřejmě vím a kterou taky
Takže k tématu... srdcem jsem naprosto rozhodnutý pro motárda, už jen pro tu surovost, lehkost a fun factor jenže rozum zas nějakej naked z důvodu větší univerzálnosti...
Jenže potřebuju 25 kw + poměr... tzn. z motárdů jedině asi Husaberg 450, z nakedů SV 650 ne, Monster možná ale nejradši bych Buell XB9S a teď k jádru pudla... za prachy co stojí buell bych měl fajnovýho Husaberga témata o Buellovi sem pročet ale 25 kw sem nenašel, to bych musel ještě zjistit jestli jde zavřít...
Neříkám že bych najezdil 300 km denně ale občas bych se někam dál rád mrknul, proto jsem zvážil i naked
Co radíte?
Takže k tématu... srdcem jsem naprosto rozhodnutý pro motárda, už jen pro tu surovost, lehkost a fun factor jenže rozum zas nějakej naked z důvodu větší univerzálnosti...
Jenže potřebuju 25 kw + poměr... tzn. z motárdů jedině asi Husaberg 450, z nakedů SV 650 ne, Monster možná ale nejradši bych Buell XB9S a teď k jádru pudla... za prachy co stojí buell bych měl fajnovýho Husaberga témata o Buellovi sem pročet ale 25 kw sem nenašel, to bych musel ještě zjistit jestli jde zavřít...
Neříkám že bych najezdil 300 km denně ale občas bych se někam dál rád mrknul, proto jsem zvážil i naked
Co radíte?
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
nema vetsina bergu 8kW v papirech?
assassin> ano má proto píšu že když musim brát zřetel i na poměr v TP vychází mě jedině Husaberg TM mají 24 kw, Husqvarna nevím, KTM nechci... spíš jde o toho Buella v inzerci žádnej s 25 kw není a za prachy na kterých začínaj mám dva roky starýho Husara
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Tak co řešíš? Vem Husara a máš to bez starostí ohledně škrcení, výjde tě to i cenově lépe. Raději projezdi rozdíl ceny v benzínu. A až budeš mít 21 tak si koupíš Buell.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Luducat> jistě je to nejlepší řešení, jenže tu je zas údržba, proto jsem pro moje účely zvážil i naked a když už naked tak jedině Buell, nic jinýho mě prostě neoslovilo
jak píšu nebudu jezdit každej den přes půl republiky ale skoro každej den 20 km do školy tzn. 40 km denně, nějakej ten motosraz, vyjížďky a intervaly na olej jsou neúprosný... a gumy radši ani nemluvit a kompromis nechci
takže rozdíl ceny stopro vrazím za ty roky do údržby motárda
jak píšu nebudu jezdit každej den přes půl republiky ale skoro každej den 20 km do školy tzn. 40 km denně, nějakej ten motosraz, vyjížďky a intervaly na olej jsou neúprosný... a gumy radši ani nemluvit a kompromis nechci
takže rozdíl ceny stopro vrazím za ty roky do údržby motárda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Lion> Já bych si počkal. Až budeš mít 21, tak si koupíš Buell...neřešil bych pitchoviny se škrcením.
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
jen aby jsi dělal potřebný servis (píst, ventily, olej, apod.) a neprodal to jako leštěnku absolutně bez servisu to by se pak kupujícímu pěkně prodražila.
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
počkej si na Blatu 250 Motard, bude to český a za rozumný prachy
roberto.cz> nejsem magor, vím co motard potřebuje a pokud bych tenhle servis nedělal tak se mi to zašvihne dřív než řeknu švec a proto chci co nejnovějšího Husaberga protože počítám že mi zůstane nějakej čas a rozhodně nepůjde po měsící z garáže
a nevím kde jsi vzal nějakýho kupujícího?? dyt sem nikde nepsal že něco prodávám...
právě kvůli tomuhle servisu sem zvážil i naked, který není tak náročný kapišto?
Naposledy editováno 04.06.2010 12:45:20
a nevím kde jsi vzal nějakýho kupujícího?? dyt sem nikde nepsal že něco prodávám...
právě kvůli tomuhle servisu sem zvážil i naked, který není tak náročný kapišto?
Naposledy editováno 04.06.2010 12:45:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
pijanst> kdybych se díval tímhle směrem tak spíš VM SM 610
Luducat> tady nejde o škrcení... jaký je rozdíl když koupím Husaberga papírového uškrceného na 8 kw, reálně kolem 40 kw nebo Buella kterej bude to samý?
smysl tohohle vlákna je že chci radu jestli byste volili naked nebo supermoto... když zvážím všechna pro a proti vyhrává jasně naked, jenže SVčko, Raptora nebo něco takovýho se mi absolutně nezamlouvá a když už bych si odepřel motárda, což bych nesl velmi těžce tak si chci dopřát svůj sen a to Buell
smysl tohohle vlákna je že chci radu jestli byste volili naked nebo supermoto... když zvážím všechna pro a proti vyhrává jasně naked, jenže SVčko, Raptora nebo něco takovýho se mi absolutně nezamlouvá a když už bych si odepřel motárda, což bych nesl velmi těžce tak si chci dopřát svůj sen a to Buell
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Tak si ho kup!! Nevím co chceš slyšet, když ho chceš. Každému se zamlouvá něco jiného, já bych třeba osobně do motárda nešel
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
mám Hq 610, měl jsem XB12S, a neporadím Ti buell je o fous praktičtější, husák bude o dost zábavnější
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
wawawa psiselaaaa Monster a jsi v pohode :)
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
když monstera tak minimálně 620ku, ale větší objem víc muziky, huscu mám na drapáku... kup obě a máš vystaráno
1 reakcí na tento příspěvek Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Jestli budeš jezdit 40km denně, tak toho Husara po týdnu vzteky zahodíš i kdyby to byl model 2011. Klepe se to jak rosol na pérách, každých 6 mth měníš olej, po vyjíždce to musíš podotahovat, protože se tam toho polovina povolí, nemůžeš to nechat nikde stát, žere to jak tank a tak.
Ale z mé praxe. Koupil jsem SM 510 R a od tý doby jsem na Horneta sednul dvakrát a pak jsem ho prodal : ) Zážitek, který ti SM nabídne, to nezažiješ na žádné jiné motorce. Má to však spoustu ale. Po 1 mth tréninku nezvednu ruce, dojet se na tom dá tak 50 km (samozřejmě jde víc, ale to uděláš tak 3x, pak tě to přejde, už jen proto, že 1 mth provozu tohoto stroje není zrovna levná), rozhodně to není typ motorky u které se můžeš spolehnout, že dojedeš po ose domů a nebo od ní očekávat nějakou praktičnost. Když koupíš ostrýho motárda, můžeš očekávat akorát maximální zážitek z jízdy, nic víc, nic míň, žádný kompromisy.
Jinak pokud na moto začínáš, určitě je lepší koupit nějaký naked. Zaprvé SM tě může pěkně vyškolit (naked teda taky, ale snad ne tolik) a za další, ze začátku budeš chtít hlavně jezdit, ne opravovat.
A v neposlední řadě, jestli teda začínáš, tak budeš chtít ze začátku určitě svézt nějakou buchtu (než pochopíš, že je to asi to nejhorší, co se dá na moto dělat) a zrovna na Husarovi se jí to moc líbit nebude, i když ...
Možná se s mým názorem někdo ztotožní, možná nikoliv, píšu jen jak jsem to měl se SM já.
Ale z mé praxe. Koupil jsem SM 510 R a od tý doby jsem na Horneta sednul dvakrát a pak jsem ho prodal : ) Zážitek, který ti SM nabídne, to nezažiješ na žádné jiné motorce. Má to však spoustu ale. Po 1 mth tréninku nezvednu ruce, dojet se na tom dá tak 50 km (samozřejmě jde víc, ale to uděláš tak 3x, pak tě to přejde, už jen proto, že 1 mth provozu tohoto stroje není zrovna levná), rozhodně to není typ motorky u které se můžeš spolehnout, že dojedeš po ose domů a nebo od ní očekávat nějakou praktičnost. Když koupíš ostrýho motárda, můžeš očekávat akorát maximální zážitek z jízdy, nic víc, nic míň, žádný kompromisy.
Jinak pokud na moto začínáš, určitě je lepší koupit nějaký naked. Zaprvé SM tě může pěkně vyškolit (naked teda taky, ale snad ne tolik) a za další, ze začátku budeš chtít hlavně jezdit, ne opravovat.
A v neposlední řadě, jestli teda začínáš, tak budeš chtít ze začátku určitě svézt nějakou buchtu (než pochopíš, že je to asi to nejhorší, co se dá na moto dělat) a zrovna na Husarovi se jí to moc líbit nebude, i když ...
Možná se s mým názorem někdo ztotožní, možná nikoliv, píšu jen jak jsem to měl se SM já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
PetrS> tak já už nějakej pátek mám motárda VOR 530 a vím co to obnáší a hlavně ty zážitky proto nechcu nějakej nudnej naked, když už bych se motárda vzdal tak rovnou Bulíka protože teho prostě jednou v životě musím mít
neříkám že to budu jezdit denně ale prostě rozvrh napytel a bus to samé... třeba tento rok sme měli dvakrát týdně na 10, odjezd z domu kvůli busu kolem osmé a ve škole kolem 9 kvůli blbejm 20 km...kdybych měl motorku tak prostě vstanu v 9:20 a na desátou to stíhám... po škole 4*týdně čekat hodinu na bus, ejhle zas bych byl za tu dobu doma jak nic...
takže už bych chtěl něco s papírama a co nejnovější protože mě určitě delší dobu zůstane
edit. a jestli si měl šestkovýho horneta tak se nedivim... kámoš co jezdí TM 450 o něm prohlásil že je to mrdka neskutečná, takovou nudnou ludru prý ještě nezažil
Naposledy editováno 04.06.2010 16:30:58
neříkám že to budu jezdit denně ale prostě rozvrh napytel a bus to samé... třeba tento rok sme měli dvakrát týdně na 10, odjezd z domu kvůli busu kolem osmé a ve škole kolem 9 kvůli blbejm 20 km...kdybych měl motorku tak prostě vstanu v 9:20 a na desátou to stíhám... po škole 4*týdně čekat hodinu na bus, ejhle zas bych byl za tu dobu doma jak nic...
takže už bych chtěl něco s papírama a co nejnovější protože mě určitě delší dobu zůstane
edit. a jestli si měl šestkovýho horneta tak se nedivim... kámoš co jezdí TM 450 o něm prohlásil že je to mrdka neskutečná, takovou nudnou ludru prý ještě nezažil
Naposledy editováno 04.06.2010 16:30:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Lion> Tak jestli máš motarda, tak co řešíš? Víš jaký to má nevýhody a výhody, údržbu znáš, tak ti snad musí být jasné, že je to na dojíždění někam velice nepraktické. Možná tak nějaký DR-Z či SM 610, ale ne ostrý Berg, který chce prostě péči. Ale i na něm to odlítáš, když překousneš ty negativa.
A jinak, neber to nijak osobně, kamaráda neznám, ale to co prohlásil je pěkná volovina a trochu mi vadí lidé, co pouštěj takovýhle průjmy. To že mu Hornet nesedl, neumím na něm, nebo se na tom bojí jet rychle, to je jedna věc, ale rozhodně to hned nemusí znamenat, že je to tak hrozná motorka. Zajímavé je, že občas, když tyhle "chytráky" potkám a jdeme se svézt, tak už pak takový plky nevedou. A je jedno, jestli se jedná o Horneta, SVčko či cokoliv jiného. A taky je ještě zajímavý, že tyhle hovna melou většinou chlapci, kteří motorku sedlají prvním rokem a nejlépe ještě, když jim tatík koupí v 17ti nějaké Gixero, viz. borec, jak tu mektal o Jawě. Sotva jezdil na šlapacím kole a už tu mele moudra.
A jestli někdo čeká, že šestka Hornet poletí jak litr GSX-R, tak pak ano, ta motorka moc nejede, ale to je jaksi jiný level.
Pak chudáci začínající motorkáři, co si tyhle hovna přečtou a v domění, že šestka nejede si jdou koupit litra.
Hawk.
A jinak, neber to nijak osobně, kamaráda neznám, ale to co prohlásil je pěkná volovina a trochu mi vadí lidé, co pouštěj takovýhle průjmy. To že mu Hornet nesedl, neumím na něm, nebo se na tom bojí jet rychle, to je jedna věc, ale rozhodně to hned nemusí znamenat, že je to tak hrozná motorka. Zajímavé je, že občas, když tyhle "chytráky" potkám a jdeme se svézt, tak už pak takový plky nevedou. A je jedno, jestli se jedná o Horneta, SVčko či cokoliv jiného. A taky je ještě zajímavý, že tyhle hovna melou většinou chlapci, kteří motorku sedlají prvním rokem a nejlépe ještě, když jim tatík koupí v 17ti nějaké Gixero, viz. borec, jak tu mektal o Jawě. Sotva jezdil na šlapacím kole a už tu mele moudra.
A jestli někdo čeká, že šestka Hornet poletí jak litr GSX-R, tak pak ano, ta motorka moc nejede, ale to je jaksi jiný level.
Pak chudáci začínající motorkáři, co si tyhle hovna přečtou a v domění, že šestka nejede si jdou koupit litra.
Hawk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
PetrS> tak kompromis typu DRZ nechci...
jinak kámoš má odlítaných dost let v motokrose, momentálně jezdí svět v sidecarcrossu a pomalu rozhodně nejezdí... toho horneta položil na hranu a nehanil motorku jako takovou ale prostě průběh výkonu a celkový projev té motorky... na té 450 na 5tku lízne spojku a letí po zadním, před zatáčkou nakope kvalty a od gumy bílý kouř... o tomhle právě ten motard je a to že jsi od koupě motárda na horneta sedl dvakrát to o něčem taky svědčí ne?? může to být dobrá motorka ale kdo si zkusí i motárda tak v něm ten brouk zahlodá at sedlá cokoliv
jinak kámoš má odlítaných dost let v motokrose, momentálně jezdí svět v sidecarcrossu a pomalu rozhodně nejezdí... toho horneta položil na hranu a nehanil motorku jako takovou ale prostě průběh výkonu a celkový projev té motorky... na té 450 na 5tku lízne spojku a letí po zadním, před zatáčkou nakope kvalty a od gumy bílý kouř... o tomhle právě ten motard je a to že jsi od koupě motárda na horneta sedl dvakrát to o něčem taky svědčí ne?? může to být dobrá motorka ale kdo si zkusí i motárda tak v něm ten brouk zahlodá at sedlá cokoliv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naked vs. Motard- Buell vs. Husaberg
Lion> No jo, ono to jde ruku v ruce. Chceš-li nekompromisní motorku, bude i nekompromisní údržba. Pokud na to máš (čas, chuť, peníze), tak ber Husara. Pokud radši víc jezdíš než opravuješ a chceš se vyvézt i někam dál (s přítulkou), tak ber nějaký naked.
Jinak Hornet má motor z CBR, tak jestli očekával u vysokootáčkovýho čtyřválu, že pojede odspodu jak jeho TM 450, tak by si měl přečíst něco o motorech.
A to co tu popisuješ, to není žádný zázrak. Já mám Husku 5 měsíců, najel jsem na ní cca. 10 mth, před tím jsem nikdy na motardu neseděl a letět na 6tku 130 po zadním zvládám a 30m slide před zatáčkou bez větších obtíží také a rozhodně si netroufám tvrdit, že bych tu motorku měl aspoň ze 40% zvládnutou.
Btw. 130 km/h po zadním zvládne každej mamlas po pár hodinách tréninku, ale jet 5 km/h po zadním, to už chce kapku cvik.
A to, že jsem na Háčko už nesedl svědčí jen o tom, že jsem s motardem pojal motorku jako spor a taky, že to byl od mala můj sen. A musím říct, že na Husce jsem ještě tak sevřenou prdel neměl, jako když jsem to na Háčku poslal ve 170ti do zatáčky. Jak jsem psal už výš, porovnáváš neporovnatelný. A znám spousta lidí, kteří z motarda utekli na silnici, takže ...
Jinak Hornet má motor z CBR, tak jestli očekával u vysokootáčkovýho čtyřválu, že pojede odspodu jak jeho TM 450, tak by si měl přečíst něco o motorech.
A to co tu popisuješ, to není žádný zázrak. Já mám Husku 5 měsíců, najel jsem na ní cca. 10 mth, před tím jsem nikdy na motardu neseděl a letět na 6tku 130 po zadním zvládám a 30m slide před zatáčkou bez větších obtíží také a rozhodně si netroufám tvrdit, že bych tu motorku měl aspoň ze 40% zvládnutou.
Btw. 130 km/h po zadním zvládne každej mamlas po pár hodinách tréninku, ale jet 5 km/h po zadním, to už chce kapku cvik.
A to, že jsem na Háčko už nesedl svědčí jen o tom, že jsem s motardem pojal motorku jako spor a taky, že to byl od mala můj sen. A musím říct, že na Husce jsem ještě tak sevřenou prdel neměl, jako když jsem to na Háčku poslal ve 170ti do zatáčky. Jak jsem psal už výš, porovnáváš neporovnatelný. A znám spousta lidí, kteří z motarda utekli na silnici, takže ...
PetrS> nj jenže jakej naked... SVčko nebo Monster by bylo dobrý řešení ale to mi zas nejde moc k srsti
tak on tu TM v ruce celkem má, protože letět v kilu s nohama na řidítkách po zadním to už trochu umu chce
a tím bych už debatu o Hornetu atd uzavřel, protože oproti motardu to nikdy "nepojede"
Naposledy editováno 06.06.2010 01:40:36
tak on tu TM v ruce celkem má, protože letět v kilu s nohama na řidítkách po zadním to už trochu umu chce
a tím bych už debatu o Hornetu atd uzavřel, protože oproti motardu to nikdy "nepojede"
Naposledy editováno 06.06.2010 01:40:36
ja sem zkousel nahace i silnice (hornet, zx6rr), vcera sem poridil dvojkovyho Duka a mam jasno u ktery katehorie konecne zustanu jen to asi casem obmenim za Ktm 950 sm.na dalnicni presuny to neni ale tak jako vcera ty dve hodiny co sem lital po okoli uz sem se nebavil dlouho
no já toho motárda Husaberga mám, FS 650 (model 07) už přes tři roky, něco přes 100mth (z toho tak 10mth po zádech), oleum měním cca po 12-15mth - a sebemenší závada, nic! i ventily se teď jenom zkontrolovaly... takže zas tak finančně náročná ta údržba rozhodně neni
sice na něm nezávodím, ale už jsem ho 2x přehodil přes záda, jednou přes přední (a ty drobný opravy pakatel, na rozdíl od silničních moto), Sosnovou zažil už Xkrát, na motokrosu skáče bez problémů 10-15m, atd... supr, co říct jinýho -?
sice na něm nezávodím, ale už jsem ho 2x přehodil přes záda, jednou přes přední (a ty drobný opravy pakatel, na rozdíl od silničních moto), Sosnovou zažil už Xkrát, na motokrosu skáče bez problémů 10-15m, atd... supr, co říct jinýho -?
vim že si KTM nechtěl, ale furt mi pro tebe vychází nejlíp LC4 640SM, 40kiláků denně neni problém, má to trochu přívětivější tvář ale furt je to motard...taky se mi líběj Buelly ale co se přestaly vyrábět tak bude za pár let asi složitý sehnat díly nebo dost podražej...
Naposledy editováno 07.06.2010 09:26:20
Naposledy editováno 07.06.2010 09:26:20
Mám doma XB12s i Husaberg FS 650 takže můžu trošku posuzovat.S Buellem není problém jet na pohodu,ale dá se s ním i zablbnout.Zato s Husabergem na pohodu nepojedeš ani náhodou-prostě to nejde.Takže pokud s tím hodláš jet na nějaké delší projížďky,tak na to rovnou zapomeň.Ale pokud chceš jezdit na jakýkoliv kvalt po zadním,tak Berg je ta nejlepší volba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... | pit94 | 8 | 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis |
Koupě supermota Husaberg FS 650, Husqvarna SM 510R, Husaberg FS 450,... | gervajz9 | 7 | 9.9.2015 v 13:53 Salli |
Údržba řemene Buell XB9S Lightning | Rafan. | 29 | 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD |
supermoto SRAZ 2015 Husaberg FS 650, KTM EXC 450, Suzuki DR-Z400 SM, Hus... | Raizo | 14 | 18.6.2015 v 09:57 W.Geronimo |
rozeta a primarní kolečko Husaberg FS 450 | wajda | 0 | 8.6.2014 v 17:03 wajda |