BMW nebo Moto Guzzi, případně proč....
Edit: úprava nadpísu vlákna
Naposledy editováno 25.05.2010 13:31:53
2 reakcí na tento příspěvek BMW nebo Moto Guzzi - Ne, že bych vybíral, ale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW nebo Moto Guzzi - Ne, že bych vybíral, ale
mimochodem moje zadání značek znělo stejně. ve výběru lítalo trochu víc motorek, ve finále V11, r1100r, r1150r a brevice.
guzziny nádherné charismatické, italky
r1100r - stařenka, takový oldschool design a moje vnímání, se šmudlovo leo vincem opravdu slušný bordel, což je v rozporu s něčím co tu psal myslím Horten, ale mám to doma, a šmudla ví jak to zní
jinak vyšla nejlevběj, což rodinný rozpočet ocenil bez kecůjede ukrutně, v rámci toho o co mi šlo.a navíc je tak jiná a neočuměná, rozuměj nemá ju moc lidí, což byl další důležitý bod co musela splnit.
r1150r - nenabízela moc navíc za ty prachy v té době přes 40K co bych musel přidat.
jinak měl jsem i na dva roky starou Brevu apod. ale už neživím jen svůj koníček, tož tak, snad zas jednou budu moct neuvažovat i hlavou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW nebo Moto Guzzi - Ne, že bych vybíral, ale
a boxer je návyk převelikýjen to chce filtr a výfuk, jinak je to jak šicí stroj.
1 reakcí na tento příspěvek BMW nebo Moto Guzzi - Ne, že bych vybíral, ale
MG - designově hezčí stroj, Lafranconi dodají lepší zvuk než cokoli u BMW, konečně se již naučili dělat převodovky které řadí, ale celkový projev motorky - neposedná
Funkčně jsem pro BMW, estetikou pro MG.
A i přesto, že jsem majitelem BMW, lidi - nenechte se zblbnout - dělají to zase jen lidé a ze surovin běžně dostupných, takže se to sere stejně jako cokoliv jiného - jen asi za více peněz
Takže jediné co je na BMW asi bezkonkurenční je podvozek - jejich PARA a TELE drží moto na silnici bez ohledu na výtluky či záplaty jako zatím žádný jiný stroj, co jsem jezdil.
A v podstatě se jen mohu shodnout s názoren i jiných motorkářů - poctivé BMW končí asi u 1150, a to jen u modelů bez posilovače brzd.