Téma: Kočky v akci

29.4.2009 v 22:34
*****************************************************************************************************************************
[Vítr ve vlasech... hory......serpentinky.... prostě vlákno pro kočky co jsou blázni do motorek....
Jaro je tadýýýýýý
Správný koník přes den lítá a večer nasává....

Tak tohle byl poutač na naší první akci.

Počasíčko

PIM = prudce inteligentní motorkářka

a jeden užitečný odkaz:vlaky[img][img]

Řízkov: www.rizekprespultalire.cz/fotogalerie.html

Naposledy editováno 29.03.2016 20:05:39

Blokovaní uživatelé: motobaba

25.5.2010 v 11:39 | Nahoru | #3331
MT-man> no Honzíčku, nemusíš tady všechno vykecat ....
Ten mě neučil, jen půjčil motku...nejvíc mě naučil Honzíček

25.5.2010 v 11:40 | Nahoru | #3332
Funny - gratulace k novému kufírku, obsah dost dobrý, ale jsem zvědavá na jak dlouho protože tohle se tam vejde a tohle také a teď nervák, které tričko nechat doma

25.5.2010 v 11:42 | Nahoru | #3333

motobaba>MT-Bondyna> ježíšku, tohle znám, vloni mě Suza potejrala několikrát, když chcípla v kopci ... kácela jsem se na všechny strany a křičela na lidi, co stáli a čučeli, ať mi pomůžou ... horor

25.5.2010 v 11:44 | Nahoru | #3334

alexxa>dáma_v_sedle> no na to bych málem zapomněla mne kamarádka dala panáka už ani nevím co to bylo a já nalačno jsem se motala a trochu se mi pletl jazyk,tak jsem se musela víc soustředit.. a třídní me obdařila slovy áááá dáma je jak čokoláda,to by me zajímalo jestli taky něco umí.. tak to fakt potěší

Myslím, matně vzpomínám, že jsem též trošku blekotala, ale asi si mysleli, že trémou

25.5.2010 v 11:59 | Nahoru | #3335

alexxa>Já mám na moto speciální prádlo bezešvé(používám ho i na kolo) a v pohodě!! JInak bych taky trpěla

Já se snažím na motku nosit pořádný spoďáry, žádný proužky nebo tangáče...ale cesta byla dlouhá a jakjsem měla pokrčené nohy na stupačkách tak mě tlačilo koleno tak že jsem se o něj nemohla zapřít, takže jsem si nemohla ani poposednout a porovnat...takže jsme museli vždycky zastavit, srovnat gaťky a hurá zase k další pumpě

25.5.2010 v 12:01 | Nahoru | #3336
MT-Bondyna> on z toho nadělá vid ..a ony to byly jen zařízlé kalhotky

25.5.2010 v 12:10 | Nahoru | #3337
Nejlepší jsou tanga, ty se zaříznou jednou a dost

hihi

25.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #3338
Funny> to budeš hodná, jsem zvědavá ... koukám na tu webovku, ale nedokážu si představit, jak to bude vypadat na Suzi ... nejradši bych to vyzkoušela, než něco objednám ... taky se mi nikdy kufr nelíbil, proto mám zatím jen to žebradlo, ale na víc dní to je málo a nedá se zamknout, takže buď sedím u Suzi, nebo cpu všechno do kapes ...

25.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #3339

MT-man>Hele fakt jsem jí obdivoval jak jela . Jako zkušený biker , i kluci nevěřili tomu , že ža má najeto jen 2tis a za víkend si v klidu hodila 1300km jako prd. Po dálnici skoro 170 nebyl problém , akorát jsme museli častěji stavět, jelikož jí pálila pipina , ale já za to vážně nemohl

Pravdu máš, Lucí jezdí jako drak

25.5.2010 v 12:17 | Nahoru | #3340

dáma_v_sedle>pěkný byl, pravdu máš, co takhle to příště dát společně, mužský to tak nebaví a my bychom tam zmákly něco vínka a dobrot, to by byla prohlídka
A tenhle víken byl opravdu děsně napěchovaný akcičkama, člověk by se musel nejmíň rozčtvrtit, aby stíhal pěkné fotečky kopce a štěrk a jiné vymoženosti pokud možno dohromady neee

jsem pro domluvíme se, už se těším ...

25.5.2010 v 12:18 | Nahoru | #3341

25.5.2010 v 12:23 | Nahoru | #3342

dáma_v_sedle>Přesně tak čučej jak trdla ale jeden krásný a svalnatý mladík mě tenkrát zachránil

tak to jsi měla ještě i kulturní zážitek mně pomohla holčina, ty 4 trojnohy, s kterýma tam stála, jen blbě vejraly ... ona přiběhla a pomohla mi zvednout Suzi ... já v náklonu na jedný noze držela celou váhu křížem - však mě taky pak několik neděl pěkně bolel - ale nepustila jsem Suzinku na zem

25.5.2010 v 12:27 | Nahoru | #3343

dáma_v_sedle>Motobaba a Funny - kufry jsou super věc, ale topcase už bych nechtěla, páč se úplně změní vyvážení motky, raději kufry boční, to je moje skromná zkušenost, ono to totiž pak rádo přepadává třeba SW motech nabízí držáky na všechno možné.

tak teď jsi mi nasadila brouka ... brašny mám od Moto Detail, stejný materiál jako to žebradlo, takže promokavé a nedají se zamknout ... co mám dělat? dámo v sedle raď - a ostatní taky prosím o zkušenosti

25.5.2010 v 12:34 | Nahoru | #3344
No ty boční asi budou lepší, ale zase jsou o dost dražší Navíc pak stejně musíš dávat bacha, aby byly stejně zaplněné = vyvážené. Já si myslím, že těch pár kilo co tam dáš se musí na 200 kilové mašině ztratit - nebo jsem aspoň nikdy od nikoho neslyšela, že by to nějak moc cítit - a to jsem to poslední měsíc řešila dost intenzivně

25.5.2010 v 12:35 | Nahoru | #3345
holčičky, jukněte na tohle co vy na to? myslím, že by mi to bohatě stačilo ...

25.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #3346

a o tom vyvážení motky mi manžel taky říkal ,asi ví o čem mluví..jezdí 40 let a kufr vozí,když jedem na delší trasy výhradně on..

25.5.2010 v 12:59 | Nahoru | #3347

alexxa>Ivo ten je hezký..ale asi k tomu bude potřeba ještě držák..možná by bylo lepší zajet do bikersu a vyzkoušet jak to tam bude sedět nebo do novelmota..

plotna k tomu je, držák by se musel objednat zvlášť, jenže u mě je ten problém, že si to sama neudělám ... teda myslím, že ne ...
proto asi dojedu do Novelmoto nebo BC...
a vyvážení není u mě problém ... nebudu vozit nic těžkého: prádélko, šminky, kreditka

Naposledy editováno 25.05.2010 13:04:37

25.5.2010 v 13:10 | Nahoru | #3348
Motobaba - kufřík je pěkný, veselý, byla bys super vidět, tedy já s tím teď stále blázním, aby "něco" plechovkáře pláclo do očí

pokud už máš brašny nakoupeny a teče do nich asi zipem, někdy k nim dodávají převleky nepromokavé, tak buď nechat ušít a zalepit švy, možná jestli něco neprodávají. Šla jsem do plastových rovnou z důvodů ruček nenechavých a i po celodenní jízdě v lijáku bylo uvnitř vše suché, ale je to mnohem víc penízek nebo pak nejlevnější řešení 2 igelitky v sobě a musí to vyjít Vlastně občas u Louise se objevují různé nepromokavé pytle do těchto tašek.

Edit: výbavu co popisuješ bys měla v pohodě
pak tam hodíš 2 lahvinky
šíšu uzeného

mňam

Naposledy editováno 25.05.2010 13:25:31

25.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #3349
Funny> Jsou dražší - to jejich jediné mínus a vyvážení řeším baj oko, do každé ruky jeden, kam přepadávám, tam ubírám ale když to máš všechno nahoře, je to větší páka, prostě fyzika.

Edit: nevím co všechno taháte, ale já tam nacpu velký šampon na vlasy, kondicionér, sprcháč, fén a tak dále, na týden všechno důležité, tak ono to nějaké to kilečko hodí

To all:
Nechám vás tu v kufrové meditaci a jdu předvádět nějaké činnosti, tak ať to hezky vymyslíte

Naposledy editováno 25.05.2010 13:27:25

25.5.2010 v 13:28 | Nahoru | #3350
Já už mám kufr i nosič stejně objednaný, tak to vyzkouším a uvidím - pak dám info

25.5.2010 v 13:48 | Nahoru | #3351
motobaba> tak něco podobného mám i já a na cesty super věc, jak tady už někdo psal, zamkneš a jdeš někam bez věcí. Já mám menší kufr, manže větší. Ještě má i boční kufry, ale to jen když jedeme na týden. Jinak mi stačí ten menší kufr vzadu a tankvak.

25.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #3352
Jinak holky.....máme to jupíííí.....myslím tu maturitu, zvládla to dceruška moje zlatá.
Do telefonu, když mi to sdělovala, pištěla radostí Uf, to jsem si oddychla. Takže děkuji za držení palečků Hned jsem běžela koupit kytičku a náramek, jakože na památku.
Starší dceři jsem koupila tehdy prstýnek.
Takže si zasloužíme štamprle, ne? Tak na zdraví

25.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #3353
klekipetra> a "cítíš" ho nějak přijízdě?

a moooooc velká gratulace

Naposledy editováno 25.05.2010 13:56:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kočky v akci

25.5.2010 v 13:56 | Nahoru | #3354
dáma_v_sedle> kufřík se mi moc líbí, i cenově, snad i něco vydrží, jen nevím, jestli risknout a objednat a pak k němu sehnat držáky, možná, že je nabízejí i přímo na svých stránkách, musím kouknout ... taky trochu přemýšlím o bezpečnosti, když už jsem celá černá, včetně Suzi ... tohle by bylo docela dobře vidět ... brašny jsem koupila se Suzi, ještě jsem je nevyzkoušela, ale vzhledem k materiálu předpokládám, že taky promoknou... možná by taky pomohlo je nastříkat impregnací?

25.5.2010 v 13:58 | Nahoru | #3355
klekipetra> velká gratulace a dejte si i za mě, ještě teď mě palce brněj

25.5.2010 v 13:59 | Nahoru | #3356
o.k., tak ještě jednou ...

25.5.2010 v 14:08 | Nahoru | #3357
holky díky, panáka si dám za obě, tullamor je připravená

Jinak k tomu kufru : vůbec ho necítím při jízdě, ani nemám pocit, ža by nějak ovlivňoval jízdu. Podotýkám, že nejezdím jak drak Ale s těma bočníma kuframa se musí dávat pozor na vyvážení, když jsme balili poprvé na delší cestu, tak jsme to neměli správně vyvážené a museli jsme na odpočívadle přebalit a vyvážit. Tehdy jsme jeli na jedné motorce, svou jsem ještě neměla. Ale teď už v pohodě. A máme plastové kufry. Původně jsme si koupili takové ty tašky místo bočních kufrů a byl s tím jen problém. Promokaly, dávala jsem do nich velkou igelitku a hlavně nám neseděly na sedle dobře, musely se nějak přichytit pod sedlem, přesně si už nepamatuji. Doporučuji plast.

25.5.2010 v 14:09 | Nahoru | #3358
motobaba> Když už ty brašny máš, impregnací asi nic nezkazíš. Prý by se to mělo nastříkat ještě před promočením, prý to lépe impregnuje.

25.5.2010 v 14:14 | Nahoru | #3359
ještě k tématu kufry : když jsem kufr zadní neměla, vozila jsem vždycky tankvak a nebavilo mně tahat ho pořád sebou, když jsme jeli třeba jen na dva dny a cestou někde zastavili. Manžel si hodil do kufru bundu a rukavice, měl tam ještě pití, zámek na přední kolo, nějaké věci, zamkl a odcházel pěkně v tričku, jen s foťákem v ruce. A já tahala bundu a tankvak, protože dvě bundy, ty teplejší, se do kufru nevešly. Teď to máme vychytané

25.5.2010 v 14:15 | Nahoru | #3360
Mě textilní brašny promokly, i když jsem na ně nastříkala celý impregnační sprej