Téma: Kočky v akci

29.4.2009 v 22:34
*****************************************************************************************************************************
[Vítr ve vlasech... hory......serpentinky.... prostě vlákno pro kočky co jsou blázni do motorek....
Jaro je tadýýýýýý
Správný koník přes den lítá a večer nasává....

Tak tohle byl poutač na naší první akci.

Počasíčko

PIM = prudce inteligentní motorkářka

a jeden užitečný odkaz:vlaky[img][img]

Řízkov: www.rizekprespultalire.cz/fotogalerie.html

Naposledy editováno 29.03.2016 20:05:39

Blokovaní uživatelé: motobaba

24.5.2010 v 17:06 | Nahoru | #3301
litovala jsem, že se sešlo několik zajímavých akcí na jeden víkend, ale nedá se stíhat všechno... Hořice mám u nosu, to bych se nesvezla, ledaže bych se vnutila mezi závodníky letos jsem vynechala poprvé po několika letech ...

24.5.2010 v 18:24 | Nahoru | #3302
Zoo je úžasný Lešná Zlín - doporučuju

25.5.2010 v 08:27 | Nahoru | #3303
motobaba> ta pasáž..občas jsem se viděla i zezadu.. to jde, jo?
Pěkné fotky!

2 reakcí na tento příspěvek Kočky v akci

25.5.2010 v 08:34 | Nahoru | #3304
Holky, u nás konečně kráááásně, svítí sluňajs, tak snad to nezakřiknu.

Držte palečky, zrovna se moje ratolest potí na potítku, dnes maturuje a včera byla teda pěkně nervózní Kolem poledne by to měla mít za sebou. Taky jsem jaksi lehce nervózní
Já si vůbc nevybavuji, že jsem měla takové nervy při své maturitě. Celý svaťák jsem proležela u vody, sice s otázkama pod hlavou, ale kdo by se u vody učil Nervní jsem začala být až cestou do školy v onen den Kde jsou ty časy, pěkně to letí

25.5.2010 v 08:49 | Nahoru | #3305
Ahojky holky, přeji krásný den..
my včera byli na pivku kolmo(cca 12 km tam a 12km zpět)..zpátky nás chytla ta průtrž mračen ale pivečko bylo výborné..jezdíme do Městce,paní tam má nádhernou Roubenku, vypadá jak perníková chaloupka,ale je ze dřeva, přepychová zahrada s jezírkem s rybkama..překráásné..

Ivo krásné fotečky!

25.5.2010 v 08:51 | Nahoru | #3306
klekipetra> držím..já holky maturitu taky prožívala i když svoji taky , jsem perfekcionistka a nesmířila bych se s tím,že bych něco neuměla
Sice jsem se taky válela u vody,ale šrotila jsem se..

25.5.2010 v 09:47 | Nahoru | #3307
alexxa> Dcera je taky perfekcionistka a proto je tak nervózní. Pro něco je to dobré, ale ty nervy zažívat při každé psychické zátěži...to ji nezávidím.

Já musím pracovati...tak zase občas nakouknu. Měj hezký den, Alex

25.5.2010 v 09:56 | Nahoru | #3308
Ahojka holčičky, přeji báječný den

Maturita - šrotila jsem taky na sluníčku, zrovna o svaťáku pralo jak blázen, ale ten den jsem byla taky nervózní, no nevím jestli jsem to zvládla, že jsem byla tak našprtaná nebo že mi mamča dala panáka Myslivce, tenkrát to bylo jedno z nejlepších pití A se synátorama jsem byla taky nerv, ale oni v pohodě Když bylo po všem, picli jsme se Tullamore A jestli to dopadne, tak se letos zmažu zase pořádně, mládě snad konečně dodělá VŠ

25.5.2010 v 09:59 | Nahoru | #3309
dáma_v_sedle> no na to bych málem zapomněla mne kamarádka dala panáka už ani nevím co to bylo a já nalačno jsem se motala a trochu se mi pletl jazyk,tak jsem se musela víc soustředit.. a třídní me obdařila slovy áááá dáma je jak čokoláda,to by me zajímalo jestli taky něco umí.. tak to fakt potěší

25.5.2010 v 10:02 | Nahoru | #3310
klekipetra> taky jsem svaťák proležela u vody a noci probendila ve vinárně ... jo, to byly časy ... maturitní vysvědčení po mně chtěli 2x v životě ...
ale budu na dcerku myslet, ona to zvládne

25.5.2010 v 10:08 | Nahoru | #3311
ahoj všem
u nás zatím neprší, ale předpověď není dobrá ... no, uvidíme, do víkendu daleko
jeden ze školy: "Proč se všichni bojej Lakatoše z 1. B? Protože má tátu v 8. A!"

25.5.2010 v 10:09 | Nahoru | #3312
Krásné ráno všem a držím všechny pěstičky aby dopadla matura i VŠ ...
Já trávila svaťák u babičky v Chlumci (v Lišicích), to jsem ještě bydlela v Ústí... a celou dobu jsem přes den byla vyvalená na dvorku na lehátku a večer trávila s kámošema...ale byla jsem v klidu a matura dopadla fajnově ...nemá cenu se nervovat, ale ať si tím každý projde, stojí to za to ...

Ivo, koukala jsem na fotečky ze srazu, loni jsme také byli na Šternberku (nebo jak see to píše ) a bylo tam moooc krásně ....
Holky já se nějak nemůžu zapojit do pracovního procesu...pořád ještě doznívají ty super pocity z HU ...

25.5.2010 v 10:10 | Nahoru | #3313

motobaba>ahoj všem
u nás zatím neprší, ale předpověď není dobrá ... no, uvidíme, do víkendu daleko

tak ten je luxusní

25.5.2010 v 10:14 | Nahoru | #3314
MT-Bondyna> já se taky nemůžu zapojit do procesu a to jsem byla jen tady po Čechách Ale dneska si jdu vyzvednout kufírek

25.5.2010 v 10:22 | Nahoru | #3315
Ahojky Funny, sem si na tebe v sobotu ráno vzpoměla ..bylo mi asi podobně jako tobě když jsme měly sraz v Pardubkách ....celá chatka se se mnou točila a to po mě chtěli abych jela na vyjížďku na Balaton, celkem jsme ten den najeli 360km, ale po cestě jsem vystřízlivěla ...jen malá krušná chvilka když jsem přejela odbočku k hospodě, kde byl oběd, a byla do šíleného kopce a v kopci ...no hrůza...tak jsem nožičkama couvala abych vyjela aspoň ten menší kopeček ale nešlo to tak jsem zařadila otočila doprava a hurá nahoru, ale ouha, v tom super kopečku se to nějak nechtělo rozjet a já začala padat doleva, do toho prudkýho svahu....naštěstí jsem to ustála ale pak už to nešlo nikam....pomohl mi naštěstí kluk co to pořádal a stál v té křižovatce a ukazoval kam jet. Dotlačil mi MTčko na kopeček a pak už jsem vyjela...ale měla jsem teda zadek stažený ....kdybych tam sebou sekla tak sbírám motorku buhví kde pod kopcem....a těch facek od Berryho ....ještě že to neviděl

Kam jedeš pro kufírek?

Naposledy editováno 25.05.2010 10:23:36

25.5.2010 v 10:25 | Nahoru | #3316
MT-Bondyna> my jen projeli kolem, zastavili na mostě a udělali pár fotek, ale slíbili jsme si, že vyrazíme na jih znovu - Tábor, Čes.Šternberk... je tam spousta krásných míst

25.5.2010 v 10:27 | Nahoru | #3317
MT-Bondyna> tak hlavně, že jsi všechno zvládla Kopečky jsou - já s nima mám problém pořád Ideální je v nich nezastavovat - ale to ve větší skupině dost dobře nejde.
Kufírek jsem si objednala přes Svět moto - je to dotažený z Luise a mělo by to být bez příplatku, tak jsem zvědavá, kolik si za něj nakonec řeknou.

25.5.2010 v 10:30 | Nahoru | #3318
Funny> taky chci kupovat kufírek, to moje žebradlo je tak na 1 noc, není nepromokavý - teď mi v Rakovicích všechno plavalo brašny se mi tahat nechce ... asi se podívám do BC, chci něco menšího ...
takže bych taky chtěla vědět, kam a pro jakej jedeš?
a můžeš poslat link?

Naposledy editováno 25.05.2010 10:31:32

25.5.2010 v 10:36 | Nahoru | #3319
MT-Bondyna> ježíšku, tohle znám, vloni mě Suza potejrala několikrát, když chcípla v kopci ... kácela jsem se na všechny strany a křičela na lidi, co stáli a čučeli, ať mi pomůžou ... horor

25.5.2010 v 10:38 | Nahoru | #3320
motobaba> já kufr nikdy nechtěla (nelíbil se mě), ale je to praktické a na cestování ideální - nepromokne, zamkneš ho, takže se nemusíš bát, že ti někdo něco ukradne (nebo je ta pravděpodobnost aspoň mnohem menší). Taky jsem řešila jakou velikost - podle mě úpně malý nemá cenu. Tak jsem nakonec zvolila 42 litrů a doufám, že to bude stačit. Navíc jsem se od kamaráda dozvěděla o tom obchodu Svět moto, kde mají dovážet zboží od Luise a Pola za jejich ceny (i akční) a neplatíš dopravu z Německa jen dopravu po ČR a když si to vzvedneš osobně tak by to mělo být gratis. Takže pokud to dopadne, tak zaplatím místo 2600 Kč jen něco málo přes 1500 Kč. Tak se dneska nechám překvapit a pak písnu jak to dopadlo

25.5.2010 v 10:38 | Nahoru | #3321
Kufírek se mi moooc líbil ten čimsy.... jenže u mě je problém s přiděláním, mám pod sedlem hned výfuk...HU jsem zvládla s krovkou a batůžkem na zádech...ale jet na delší dobu než na víkend tak nemám kam dát věci. Batoh byl akorát. Ještě jsme vykoumali krásný kožený postroj na nádrž a na něj přidělat tankvak, to se mi moc líbilo , to měl kámoš na MT01 a nechal si to udělat za pár korunek...

25.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #3322
U nás je to vyřešené..manžel vozí obří kufr na kačeně..z batůžku me bolí záda
Jo zastavit do kopce,tak to je horor , kož když já baletka nedošlápnu plně na zem ..vůbec nechápu jak jsem dokázala vyjet ten krpál u Borové,když přede mnou zastavil traktor, manžel ke me hned letěl,páč myslel, že upadnu,ale já hned dala za jedna a byla jsem nahoře(jednička teda řvala,aby me to náhodou nechcíplo ale dala jsem to), čuměl jako péro

25.5.2010 v 11:02 | Nahoru | #3323

Ten kopec bych dala ale chlapci trošku nezvládli organizaci ...nejdřív jsme to půl skupiny přejeli, tak jsme se na silnici otočili a jeli zpět, jenže předemnou stál kluk co mu to chcíplo, a já ho nemohla objet, takže naši kluci mi zatím ujeli a tenhle na to šlápl a byl taky fuč, no a já mazala za nima a málem tu odpočku přejela, takže hup na brzdy a stojím v kopci a mám zatočit doprava do dalšího super kopce...kluk co jel zespoda teda hned zastavil a ukazoval na mě jestli chci pomoct ale já zamachrovala že ne že to zvládnu a ono ouha... a to jsem celou dobu byla s Berrym spojená interkomem ale jak mi ujeli tak se to akorát přerušilo....no fakt super chvilky.

25.5.2010 v 11:18 | Nahoru | #3324

MT-Bondyna>alexxa> záda mě taky bolely ale až při cestě domů, měla jsem pocit že je batoh čím dál těžší... Včera jsem drhla motku od maďarského bláta tak jsem si vzpoměla na tvého manžela, že bych mu jí tam hodila , kartáček jsem teda fakt nepoužila, jen hadici a pořádný proud vody ...

Jo jo , Lucinka je prostě šikulka

25.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #3325
MT-man> jo to je a jsi na ni pyšnej,co?

25.5.2010 v 11:29 | Nahoru | #3326
Lucinka je šikulka protože má nejšikovnějšího pana učitele

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kočky v akci

25.5.2010 v 11:32 | Nahoru | #3327

alexxa>MT-man> jo to je a jsi na ni pyšnej,co?

25.5.2010 v 11:33 | Nahoru | #3328

MT-Bondyna>Lucinka je šikulka protože má nejšikovnějšího pana učitele

Jo jo , učil ji totiž takovej šmirklavej sympaťák na Hornetu

25.5.2010 v 11:36 | Nahoru | #3329

motobaba>dáma_v_sedle> pěkný víkend jsi měla a ještě dobrý skutek udělala - vyvezla rodiče taky dokážu strávit v ZOO celý den, ta ve Dvoře je fakt pěkná, byla jsem naposledy vloni ... musím alespoň jednou za rok na zvířata

pěkný byl, pravdu máš, co takhle to příště dát společně, mužský to tak nebaví a my bychom tam zmákly něco vínka a dobrot, to by byla prohlídka
A tenhle víken byl opravdu děsně napěchovaný akcičkama, člověk by se musel nejmíň rozčtvrtit, aby stíhal pěkné fotečky kopce a štěrk a jiné vymoženosti pokud možno dohromady neee

25.5.2010 v 11:37 | Nahoru | #3330

MT-man>Hele fakt jsem jí obdivoval jak jela . Jako zkušený biker , i kluci nevěřili tomu , že ža má najeto jen 2tis a za víkend si v klidu hodila 1300km jako prd. Po dálnici skoro 170 nebyl problém , akorát jsme museli častěji stavět, jelikož jí pálila pipina , ale já za to vážně nemohl

Já mám na moto speciální prádlo bezešvé(používám ho i na kolo) a v pohodě!! JInak bych taky trpěla