Rád bych z MZty přesedlal na něco silnějšího.
Mám finance okolo 25 tisíc a možnost pořídit buď
Suzuki GSX 550 ES
Nebo Kawasaki GPZ 550
Obě jsou vyrobené ve stejném roce a podle fotek jsou i v podobném stavu.
Provdou je že se mi Suzuki líbí víc ale nevím jak je to třeba s náhradníma dílama...
na netu jsem pár GPZ 550tek viděl,ale suzuki 550 je jak šafránu.
Nic novějšího nepotřebuji páč se mi tyhle staré mašiny líběj a problém se servisem bych mít neměl....Tedy pokud se vůbec dá sehnat třeba nová spojka nebo nějaké ozubené kolečko do motoru....
GSX 600 F
GSX 600 F druha
a nebo tato je podle mne v nadhernem stavu za ty prachy a pri tech letech,lestenka CBR 600 F
2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
Můj sen je Suzuki GSX 1400 nebo XJR 1300 a nebo Bandit 1200.
A ta Suzuki gsx 550 co bych si pořizoval nemá tu přední hranatou masku,ale kulaté světlo jako Bandit a vypadá to moc pěkně.
Dafakto přední blatník,nádrž,boční plasty a podsedlovka vzhled Jawy 350 /640....
A Jawu 350/640 jsem měl co se týče vzhledu rád....
Tak asi tak....
Možná jsem si to vlákno měl založit ve veteránech
Za sebe bych hlasoval pro GSX ze dvou důvodů: Jednak s ní mám zkušenosti, ten motor je jako předchůdce SACS k neutahání. A druhak, Kawasaki se k motorkám vyrobeným před rokem 1990 nechce znát. Zrušila distribuci dílů, vyřadila fiše, atd. Kámoš s GPZ750 jezdí dál jen díky tomu, že spousta dílů pasuje i z novějšího Zephyra. Takže z mého pohledu je lepší dát od starých Kawasaki ruce pryč, pokud nemáš nějaký zdroj součástek.
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
[img]
Určitě první co bude,že zrušim ty rozpůlený řidítka a dám si tam klasický s udělanejma držákama...
Nějak takhle bych si to představoval:
http://www.motorkari...l=425&muid=31288
A tady inzerovaná motorka:
http://www.motoinzer...6936-gsx-550-es.html
Mě budou stačit ty řidítka,jiné budíky a možná malé kouřové plexi...
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
Budu se muset naučit v názvosloví víc plavat.
Jinak staré GPZ550 prodával svého času Daliss a nakonec mu zůstala, takže je možná k mání. Ale zeptat se ho můžeš až tak za dva týdny, protože momentálně se potlouká po Albánii. Na fórum už moc nechodí, takže bys mu dotaz měl nechat spíše na jeho webu.
Naposledy editováno 19.05.2010 09:32:34
2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
Chci si to udělat pečlivě.
Vždyť spousta obchodů dodává hliníkové doplňky.Nemám problém si cokoliv vyrobit na CNC.
A budíky?Možná by se vnitřnosty z těch hranatých daly použít na vlastní výrobu budíků.
Ta modrá Suzuki z inzerátu mi padla do oka na první pohled a pojedu si pro ní 30 km od baráku....
Až splatím auto za cca 2 roky a něco našetřím,budu přemýšlet o jiném stroji.
Ejs:Moc pěknej stroj,ale hledám něco jiného...a o 200 km blíž
Jinak taky jsem vždycky okukoval naháče, ale nějak jsem skončil nahrbenej za kapotama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně výběru
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
Ta GSX zase až tolik jako veterán nevypadá...
Jooo Jawa 500 ohc,nebo Jawa 250/11 Pérák to je pro mě pravej veterán....
Panelky,kejvačky....a to jsem jen u nás v ČR.
Ejs:Víš když bych motorku měl v origo pěkném stavu(tak jak jí máš ty),tak bych na ní ani nešáhnul s úpravama(prasení).
Nadruhou stranu ta motorka co chci už úpravy má a líbí se mi jak vypadá.
Jen jsem psal o tom že si upravím uchycení řidítek.
Nic jiného bych nedělal.
GS 500 E má taky tak divně uchycená řídítka.
Je to jak když bych měl v autě jen půlku volantu
Prostě se na GSXko pojedu o víkendu podívat a uvidim.
Třeba bude těsně před smrtí a já se budu ohlížet stejně někde jinde....
A nebo si nechám tu svou slabou zrenovovanou MZtku a basta
http://www.motorkari...0-four-k-189221.html
přesně ten případ, umíš si představit, že na takovou nádheru vezmu flexu???
Naposledy editováno 20.05.2010 06:57:47
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru
A co se týka servisu na old mašinách.....nemám problém se soustružením,frézováním,broušením,lapovaním lisováním,svářením atd atd.To jak je motorka vyrobená a z čeho a jakou technologií....tim já se živim .
Jsem ve vlákně o staré mašině....líbí se mi stará mašina....chci starou mašinu....a nemám kvůli splácení auta dost financí na lepší STAROU mašinu.
Můj dotaz na začátku zněl GSX nebo GPZ?
Né motorka o 10 let mladší a podobně....
Mám kamarády motorkáře s novějšíma a good mašinama a nevěděj jak vlastně funguje spojka....co je klika....no vačkovej hřídel vůbec...a delaj na mě machry co budu dělat se starou šlupkou.
Jooo ale já si ji sám zrenovuju,vyladim a budu mít lepší pocit než oni.... CHA.
A Ejsi:Neumím si představit brát na takovou krásku flexu
Ta honda cb 750 je ale jiná liga než ta GSX za 20 tis
GSX chci abych se měl v paneláku zase v čem hrabat.
2 takty už mám za sebou a teď bych chtěl zaplout do 4 taktních vod.
Ikdyž motor na autě už jsem rozdělanej taky měl.
No zítra hodím info jak jsem dopadl a trošku se tu kdyžtak o GSXku rozepíšu
Motorka má fungl novej profi udělanej lak a je ve velmi dobrém stavu.
V dobré stavu znamená,že má téměř netknuté kotouče,zánovní destičky,nikde nic neteče,v motoru neklape,a nikde na podvozku není ani minimální vůle.Je ale horší černej lak na motoru,výfukyy jsou taky nic moc a celkově na dílech z hliníku je značně oprejskaná barva.Dále je potřeba vyměnit zadní pneu a možná řetěz.Řetězová kola jsou ale bez žraloka a vypadaj dobře.
Dnes jsem najezdil asi 100km a mašina se nevlní,dobře brzdí a prožitek z jízdy je super.
Jede se mi na tom defakto skoro stejně jako na tátoj Banditu z roku 2008
Nééé fakt skok z jaw a mz je mnohonásobnej.
Akorát teda chlapík říkal že motorka nejlíp tahá od 7mi tisíc otáček a já dnes jel maximálně do 4-5ti tis. a byl jsem posranej .
Nejen z toho že už to na mě bylo ruchlé,ale měl jsem strach i o motor.
Můžu motor točit do 7-8 mi tisíc normálně?
Ale stejnak na tohle točení nejsem vůbec zvyklej.
V autě jezdím skoro na volnoběh až do 3 tis a na 2 taktech jsem si taky jen brblal
Fotky budou až se trošku umoudří počasí .
A jak vlastně fungu je to ,že jedu třeba na 4ku a pustím plyn a motor začne náhle brzdit.(stejně to dělá i tátův bandit)
Já si to představoval tak,že se karburátory utěsněj a vzniká nějaký podtlak a nebo je to prostě vysokou kompresí motoru?
Je mi jasné že je to kvůli šetření brzd a je to i pohoda si podřadit do zatáčky a nemuset brzdit
Je to ta modrá za 22 tis ano.
Hrozně se mi líbí ten ukazatel kvaltů.
Motorka stará 25 let a má to z výroby a na bandita se muselo dokupovat za 3500 Gipro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak vyléčit nemocnou mašinu??????? Suzuki GSX 550 | G.S.X. | 23 | 13.8.2020 v 12:54 Jarda_75 |
Tlumiče předni suzuki gsx Suzuki GSX 550 | kulda33 | 5 | 11.4.2017 v 20:30 Gahan37 |
Suzuki gsx 550 1985--širši zadni k... Suzuki GSX 550 | kulda33 | 8 | 10.4.2017 v 19:48 Maty1974 |
Sháním GSX 550 ES Suzuki GSX 550 | Turista | 13 | 21.5.2016 v 11:53 horst1 |
Protéká jeden karbec - pomozte Suzuki GSX 550 | smrkygsx | 11 | 28.12.2014 v 14:07 kilix |