paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
23.12.2006 v 22:48
čau jaké máte zkušenosti s tímto stroje , poruchovost , na co si dát pozor, a jaká asi spotřeba ,?

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

25.3.2010 v 08:38 | Nahoru | #511
Díky vyzkouším to a uvidím.Zatím musím dát vačky do motoru,dělal jsem ventily. Musel jsem vyhodit jen vačkovou hřídel od sacích ventilů. čtyři ventily byly dvě setiny pod. Výfuky v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

25.3.2010 v 11:59 | Nahoru | #512
Everest> když jsem nechal dělat poprvé ventily tak bylo vše ok , podruhé když jsem je dělal tak pár jich bylo mimo toleranci ale co bych chtěl při 60 000 km :)

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

25.3.2010 v 20:19 | Nahoru | #513
Kamikadze-Ace> Koupil jsem čtyři podložky pod ventily cena celkem jde za kus 190 kč.Brousit jsem je nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

10.4.2010 v 11:58 | Nahoru | #515
Tak kamarádi seřízení ventilů,které jsem si dělal sám dopadlo na výbornou.Neměl jsem problem ani s prvním startem,tak jsem spokojen sám se sebou. Až budete dělat ventily rád poradím.

Naposledy editováno 10.04.2010 12:04:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

13.4.2010 v 11:37 | Nahoru | #516
Kamikadze-Ace> Letos už nepřestane pršet,tak Yamaha - Den bude špatnej

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

14.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #517

Everest>Kamikadze-Ace> Letos už nepřestane pršet,tak Yamaha - Den bude špatnej



aspoň bude trénink na vodě :) vloni se taky jeden den moc nedařilo a druhý den nádherné poježdění

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

14.4.2010 v 20:13 | Nahoru | #518
Zdarec, ted na jaře sem koupil ace a hned mam otazku. Ted sem tu cetl ze kontrola exupu se da zjistit ze se motor vytoi nad 7000 ot. Kamik mi rikal, ze se ma servo pohnout pro kontrolu uz po zapnuti klicku ve spinacce. Nevite jestli je to pravda? Sice to neni az tak podstatny, kdyz se to da zjistit prvnim zpusobem, ale me to zajima Dikes

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

15.4.2010 v 17:53 | Nahoru | #519

VaclavJan>Zdarec, ted na jaře sem koupil ace a hned mam otazku. Ted sem tu cetl ze kontrola exupu se da zjistit ze se motor vytoi nad 7000 ot. Kamik mi rikal, ze se ma servo pohnout pro kontrolu uz po zapnuti klicku ve spinacce. Nevite jestli je to pravda? Sice to neni az tak podstatny, kdyz se to da zjistit prvnim zpusobem, ale me to zajima Dikes



mělo by se pohnout tam a zpět :) protože když by se nepohlo tak by ti diagnostika hodila na otáčkoměru chybu na 7000 ot/min což je EXUP :)

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

16.4.2010 v 00:06 | Nahoru | #520
Everest> MÁM ZASEBOU A TAKY USPĚŠNE

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

16.4.2010 v 10:59 | Nahoru | #521
kamikdze-ace: prave, ze se to nepohne ani o pid a otackomer nic nediagnostikuje, tak sem z toho zmaten Jeste pokoumam a uvidime, kdyztak se zas zeptam. Zatim dikes

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

16.4.2010 v 16:57 | Nahoru | #522
VaclavJan> no tak to vytáhni na silnici nalož tomu a jestli nebude v sednmi tisích nárůst výkonu, který je hodně znát tak nefunguje a je to celé čudné:)

Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

18.4.2010 v 14:40 | Nahoru | #523
Jak se máte tundříci?

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

18.4.2010 v 15:52 | Nahoru | #524
VaclavJan> Na mym ACE (rv. 97 typ VF - vyrobeno pro Svycarsko) se privera pri zapnuti klicku nijak nehybe. ALE pokud pri vypnutym klicku potocis motorkem privery (manualne ji otevres), tak pri zapnuti klicku se privera "ustavi do nulove polohy", tzn. motorek ji automaticky zavre. Tim overis funkcnost - resp zjistis jeste neni nekde pridrena, jestli nemas nekde skriply, nebo pretrzeny bovden a jestli je motorek privery v poradku.

Plnou funkci privery overis jen pokud sundas krytku privery na vyfuku a vytocis to nad 7 tis. ot. pak uvidis pootoceni, nebo neuvidis:)

Naposledy editováno 18.04.2010 16:01:47

Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

19.4.2010 v 21:16 | Nahoru | #525
sv.thunder : máme se dobře drahá polovička začíná jezdit na YZF 1000R :) a jde jí to :)

Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

21.4.2010 v 14:42 | Nahoru | #526
Skof ACE: Aha, tak to je taky dobry vedet Ja ji ted mam na serizeni ventilu, karbcu a tak, tak sem typkovi rikal at se na to podiva, tak sem zvedav. Ale dik moc...

Kamikadze Ace: Tak vyrid polovicce, ze je sikovna

Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

21.4.2010 v 19:19 | Nahoru | #527
dnes jsem si zarezervoval jízdy na YAMAHA DEN

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

21.4.2010 v 21:26 | Nahoru | #528
Nevite nekdo o nejakym sikovnym ladaku na ace?

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

22.4.2010 v 09:49 | Nahoru | #529
VaclavJan> Termignoni , Leo Vince carbon oval ;)

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

3.5.2010 v 17:10 | Nahoru | #530
Tak na Yamaha den jsem pro svého Thundera připravil sadu Pirelli Diablo Supersorsa SC1 takže se těším jak udělám žmolky na hranách

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

5.5.2010 v 16:24 | Nahoru | #531
Kamikadze-Ace> teď jen dát bacha, aby ty žmolky byly jen na hranách pneumatik a ne na hranách kapot

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

18.5.2010 v 09:34 | Nahoru | #532
žmolky jsem udělal kvalitní akorát jsem zjistil ,že ACE už je za zenitem co se týče výkonu protože sice někoho pojedu v technické části trati ale jak přijde malá rovinka tak každé nové R6,R1 a FZ1 koukám na záda protože na rovině Ace už nemá šanci a to jsem jezdil rozsah otáček min 7000 - max červené pole .......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

18.5.2010 v 16:01 | Nahoru | #533
Kamikadze-Ace> ono asi hodně dělají i ty kila

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

20.5.2010 v 11:12 | Nahoru | #534

Skof ACE>Kamikadze-Ace> ono asi hodně dělají i ty kila



no právě ...... by potřeboval zhubnou 40 kilo a hotovej supersport:)

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

24.5.2010 v 16:31 | Nahoru | #535
zdarec mám aceho 96 dočetl jsem se že byli dvě verze 77kw a 108kw popřípadě jak to zjistit co jsem vlastně koupil jaký je v těch motorech rozdíl

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

24.5.2010 v 18:23 | Nahoru | #536
Pézze> Zdarec...já mám zrovna verzi 77kW odškrcenou na 108kW.
Borec mi to při prodeji neřekl a já to v té době taky nevěděl, ale zjistil jsem to úplně jednoduše - pořádně jsem si přečetl velký techničák:)
Pak to ve mě, asi stejně jako v tobě, začalo hlodat, tak jsem sháněl podklady.

Pozná se to podle těchto věcí:
jiné označení na motoru - typ. V ČR se myslím prodával typ VD (nejsem si úplně jistý - ten byl odškrcený). V Německu a taky např. ve Švýcarsku se prodával taky typ VF (označení na motoru).
Motor byl seškrcený na "třech místech". Řídící jednotka, karburátory a doraz na plynu.

Ale teď to podstatné - motor jde odšktit a to docela jednoduchou cestou (v německým Motorradu byl přímo i návod).

Moje motorka je podle toho udělaná - za prvé je potřeba vyměnit karburátory - resp. by měly stačit jehly. Já to mám vyřešené tak, že tam mám ten základní K&N kit:) - já to nedělal, ale předpoklám, že to bylo levnější než kupovat originál jehly u Yamahy.
Pak je potřeba přešmiknout dva kabely vedoucí z řídíci jednotky (je to myslím zelený a bílý, ale je to přesně popsaný v tom návodu).
Co se týče dorazu na řídítkách to se dle mě řeší buď novou plynovou rukojetí nebo je možná vyjímatelný - já ho nikdy neviděl, takže nevim.

Takže ve zkratce - zjisti co máš ve velkým techničáku, pokud tam bude 77 kW tak zkontroluj jehly v karbecíh (K&N jehly mají více drážek pro jistící podložku) a když pak ještě najdeš na levá straně pod řídící jednotkou dva přešmiknuté a zaizolované kabely, tak to už někdo vyřešil za tebe:)

- nepředpokládám, že když už někdo vyměnil jehly a přešmikl kabely, že by neodstranil tu blokaci na plynové rukojeti

Doufám že vyčerpávající odpověď

Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

24.5.2010 v 18:32 | Nahoru | #537
PS: předpokládám, že když se mě v kopci, ani na rovince nedokáže udržet RSV 1000 (rv.2000) a nebo VFR 800 (99), že mám víc jak těch seškrcených 100 koní .

PPS: úplný žůžo-labůžo je situace: Semafor, moje těžká mrcha a klučina na litru s rokem výroby např. 2005 nebo novější (poslední byla GSXR K5)
Stačí pár metrů plného nasazení, borcova krátká a lehká mašina zvedne předek, on ubere a pak už jede první vítěz:))))

Naposledy editováno 24.05.2010 18:33:39

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

25.5.2010 v 13:09 | Nahoru | #538
To jsi mi udělal radost tetka jak dopíši jdu na to. Nenaše bys ten návod?

(reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

25.5.2010 v 16:21 | Nahoru | #539
Pézze> Ted jsem se po nem dival, ale uz jsem ho nenasel. Jeste se podivam doma do compu. Bohuzel si nepamatuju, jestli jsem si to i tiskl.
O vikendu dam vedet...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99

28.5.2010 v 10:53 | Nahoru | #540
tak mám na Thundera nový oblek pro pilota :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva Yamaha YZF 1000R Thunderace Spangeoboob 10 7.3.2022 v 17:02 Julip2
Manuál Yamaha YZF 1000R Thunderace Spangeoboob 2 7.1.2022 v 19:31 Spangeoboob
Výměna oleje Yamaha YZF 1000R Thunderace Pluskycbr 4 12.7.2021 v 09:54 Kamikadze-Ace
Regulátor dobíjení yzf 1000 thunder... Yamaha YZF 1000R Thunderace pithell 2 22.6.2021 v 19:21 wáca
centrální tlumič yzf 1000 thunderace Yamaha YZF 1000R Thunderace keibi125 4 20.7.2020 v 07:48 Lazyfucker


TOPlist