paolo_novy Přidat reklamu

Téma: brat clr 125? nebo kymco CK125
14.5.2010 v 20:04
potreboval bych poradit, mam takový problém,chci si kupovat motorku a mam na vyber ze 2 motorek,bud honda clr 125 CityFly r.v.1999 najeto 39000 km, coz me na ní zarází nejvíce..mít min najeto, tak bych ji bral hned...muzu ji kupit hned z vedlejsího mesta, takze to je jedno plus u ní...pak chci více enduro nez silnicku a víc se mi líbí dalsí plus..nebo kymco CK 125 r.v. 2007 ma najeto zhruba 5000 km a má servisní knizku takze se tem km dá verit ale velke minus je ze se mi tak nelibi a není to enduro a urcite je pomalejsí ale to zase tolik nevadí...ale velké plus ze urcite víc vydrzí kdyz má najeto pouze tak malo...tak se vas chci zeptat, cobyste mi spís poradili at si porídím...víc se mi zamlouvá ta honda..vím ze je to kvalitní znacka..ale má to cenu kdyz ma tolik km? abych na ní nemel porád nejakou zavadu...
Předchozí
1 2
Následující

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:11 | Nahoru | #1
Jestli máš tu Hondu za barákem, tak tam zajed' vomrkní jí a uvidíš. Já mám na Varadero 25tis. najeto a ten motor je jak novej. Takže bych se zase tak nebál. Jinak Honda je Honda Jinak nepřemejšlel si nad něčim jinym? Třeba Honda XR, Yamah XT, když enduro?

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:13 | Nahoru | #2
Kolik na to máš prachů ?

1 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #3
39000 za 12 let je ještě docela málo. Stav se a za 15 minut a 500 korun ti na ní udělám krásných 18625 km. A hned se ti bude líbit ještě víc

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #4
Xr 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #5

seikos>39000 za 12 let je ještě docela málo. Stav se a za 15 minut a 500 korun ti na ní udělám krásných 18625 km. A hned se ti bude líbit ještě víc



Já bych rád 0km, aby to vypadalo, že mám fungl Varana z roku 06

1 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #6
Pokud máš prachy tak kup Hondu Xr

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:23 | Nahoru | #7
Ready> Varana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:23 | Nahoru | #8

Mr.FiFI>Já bych rád 0km, aby to vypadalo, že mám fungl Varana z roku 06



stočenej tacháč tu tvou hrobku už nezachrání

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:24 | Nahoru | #9
Né, jestli chceš víc enduro, tak mě napadá ta Honda XR,Honda XLR, Suzuki DR a Yamaha XT

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:25 | Nahoru | #10

seikos>stočenej tacháč tu tvou hrobku už nezachrání



Jakou hrobku asi 24500, ale super stav, jako nová

3 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #11
prachu tak kolem 25 000 kc max tech 30 000...cetl jsme ze mezi XR a CFL není skoro rozdíl jenom ve vzhledu jeste jsem premyslel na hartfordem VR-125 Z, ale to asi ne uvidím jak s tou hondou zajedu tam a uvidí se...kdyztak v nejhorsím vemu cestovku kymco..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #12
Ales0608> já bych rozhodně bral Suzuki DR, Hondu XLR nebo XR.. mrkni na ně..Radši bych se Číňanům vyhnul, ikdyž tohle je myslim Taiwan, tak stejně tamto je Japonec a bude spolehlivější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:32 | Nahoru | #13
Mr.FiFI> je to taiwan... a prý vydrzí dost...no ja bych klidne bral suzuki,nebo yamahu DT atd...ale proste nejsou an to prachy a tuhle hondu mam kousek od baraku

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:40 | Nahoru | #14
Ales0608> podivej se motoinzerci , tam si zadej ty názvi, jak jsem ti psal vejš a podle mně něco seženeš

1 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:45 | Nahoru | #15
Nejprve bych si zkusil projít tadyhlecto Ale za ty prachy je to buď vylítanej dvoutakt, nebo dobitej čtyřtakt no
Mimochodem, není tohle ta Honda CLR? Tady Vypadá pěkně, já bych se jí nebál

Naposledy editováno 14.05.2010 20:48:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:56 | Nahoru | #16
Lazzarik> ano to je presne ta hodna co chcu nejdrív tam zajedu a podívám se na ní..a potom uvidím co dál nebal by ses tech 39 000 km jo ?

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 20:57 | Nahoru | #17
jinac díky za rady mozná se mrknu po jiné, ale zatím zustavam u CLR 125 a pokud se mi nezalíbí poohlídnu se po jiné..

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 21:26 | Nahoru | #18

Ales0608>Lazzarik> ano to je presne ta hodna co chcu nejdrív tam zajedu a podívám se na ní..a potom uvidím co dál nebal by ses tech 39 000 km jo ?


Nevím jak je na tom zrovna tenhle typ Hondy se spolehlivostí (myslím že na tom bude dobře), ale pokud ten kluk co na ní jezdil nebyl magor, tak by to mohlo být v klídku Jen tak pro inspiraci co je 4 taktní dváca schopná najet, ti přidám odkaz na profil týpka co na Yamaze YBR 125 najel přes 50 000km, bohužel na profilu ji už nemá, ale u popisu V-Stromka tam o tom píše Tady

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #19
No ještě se můžeš podívat na Hyosunga ale to nevim kdo vyrábý.. a nebo ještě Mz

1 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 21:37 | Nahoru | #20
MZ je krásná,ale az z prahy a to já pro to 350 km jezdit nebudu zkusim tu hondu a uvidím (vzdycky sem chtel hondu)

brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 22:26 | Nahoru | #21
Zhruba 40 000 km se ti zdá moc? Typickej Čech..........

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 22:33 | Nahoru | #22
Ales0608> Hyosung je Korea, MZ je Německá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 22:46 | Nahoru | #23

Ales0608>prachu tak kolem 25 000 kc max tech 30 000...cetl jsme ze mezi XR a CFL není skoro rozdíl jenom ve vzhledu jeste jsem premyslel na hartfordem VR-125 Z, ale to asi ne uvidím jak s tou hondou zajedu tam a uvidí se...kdyztak v nejhorsím vemu cestovku kymco..


Ten Harťas je taky výbornej držák. Nevím sice, jak je to na něj s dílama. Ale vím o klukovi, kterej na něm lítá denně třetí rok do školy skoro furt se spolujezdcem a ta motorka šlape jak vix .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 22:52 | Nahoru | #24
Martic> co Blata, už jí máš v cajku?

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 23:15 | Nahoru | #25
Mr.FiFI> Jo, už bys na ní nic nepoznal . Ještě se musím dokopat přišít flek na kalhoty .

1 reakcí na tento příspěvek brat clr 125? nebo kymco CK125

14.5.2010 v 23:22 | Nahoru | #26
Ta Clr-ka je pěkná.Pokud za ni majitel nechce ňejakou bláznivou sumu,tak není co řešit.Navíc to ještě není tak zadušený na výfuku,jako XR125L.Je to úplně totožná motorka co se týče motoru a kostrukce.Liší se jen v nádrži,blatníku a výfuku.Co se týče najetých km,tak tomu se věřit moc nedá.Já mám r.v.06 a mám najeto 32t.Na Korejce a Thaiwany se vyprdni,nebo si nejdřív ujasni dostupnost spotřebního materiálu.Honda Tě nikde nenechá,ale jen za předpokladu,že jí dáš to co má mít.To bohužel stojí v našich podmínkách ranec.U Korejce nebo Thaiwance se nikdy na cenu 250kč(bez daně) za kousek papírovýho těsnění nedostaneš,ale otázkou je,jak často bude to těsnění pod dekl spojky potřeba.Papírová vložka filtru na Hondu stojí 800kč/10 000km.Olej za 430kč,každý 4tis.Lamely,plechy a pružiny 2950kč.(za jak dlouho budou třeba je otázkou jízdy)Destičky 1200kč,pakny 600kč.Zrcátko od 900kč-1200kč.Olej do předních tlumičů 420kč.Řetězová sada od 1700kč-5tis..Není ale nic horšího,než mít peníze a stejně nejezdit,neboť na Thaiwan a Koreu to třeba nemaj.V Hondě Ti max.řeknou"Do dvou dnů by to tu melo být"Je tedy jen na Tobě co si vybereš.V r.02 jsem koupil skůtra Derbi.Dovozce a prodejce za barákem,ale přístup?-po čase kdy došlo na náhr.díly,byl sice vstřícnej,ale k ničemu.Někeří prodejci prostě jen prodávají a pak až dojde na díly,začnou obědnávat.Jak dlouho pak člověk čeká na díl ze Španělska,když tam maj líný i mouchy si ani nedovedeš představit.Jen by to chtělo na to Clr-ko někoho,kdo ví jak by to mělo či nemělo vrčet a táhnout. Hodně štěstí a šťastnou ruku při vybírání.Clr-ko se mi líbí víc jak ta Honda co mám Já.Stím ocucaným světlem to pohnojili,jako,u mnoha dnešních motorek.Nečekej,od toho Clr nějakej terén.Tlumiče jsou slaboučký a motor nejde za plynem i kdyby si tam dal bůh ví jakou rozetu,nebo sekundár.Ohv prostě v otáčkách nejezdí.Ani na sněhu se stim nedá tak kravit jako s 2t.Na zavřenej to klouzne kdy nená a na knédl to sotva roztočí motor,natož aby se kolo roztočilo tak rychle aby se to dalo řídit plynem.Rozhodně to Ohv,ale chrání částečně motor,neboť to nepřetočíš ani na neutrál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

15.5.2010 v 07:48 | Nahoru | #27

Ales0608>prachu tak kolem 25 000 kc max tech 30 000...cetl jsme ze mezi XR a CFL není skoro rozdíl jenom ve vzhledu jeste jsem premyslel na hartfordem VR-125 Z, ale to asi ne uvidím jak s tou hondou zajedu tam a uvidí se...kdyztak v nejhorsím vemu cestovku kymco..


Hartforda jsem měl a

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

15.5.2010 v 11:07 | Nahoru | #28
sancu> diky za info mam prodejnu honda kousek od baraku takze by to bylo v klidu...ale sezenou mi díly i na CLR keré se uz nevyráví ? tak ty km jsou otazkou toho jak kdo jezdí ze..ale je fakt ze je mrte lidí, co sou swine a pretácí to .. ale tech 40 tis se mi zdalo prave dost..jinak chce za to 25000 kc mozná to i sleví ...tak já to chcu hlavne na cesty a kdyztak sem tam do terenu..takze si myslím ze v tom problem nebude ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

15.5.2010 v 11:08 | Nahoru | #29
Dědóch> co je vlastne ten hartford za vyrobce? nikde na netu to není, vím jenom ze to ma licencní motor honda..to je tez moznost ho kupit..ale nejak moc se mi nelíbí a hlavne se mi budou blbe shanet nahradní díly..

(reakce na) brat clr 125? nebo kymco CK125

15.5.2010 v 11:18 | Nahoru | #30

Ales0608>Dědóch> co je vlastne ten hartford za vyrobce? nikde na netu to není, vím jenom ze to ma licencní motor honda..to je tez moznost ho kupit..ale nejak moc se mi nelíbí a hlavne se mi budou blbe shanet nahradní díly..


Bylo to vyráběný na Taiwanu,někde na netu o tom byly nějaký kecy,že snad v továrnách Hondy,to ale nevím.
Je to stejnej motor,rám,má to jiný perévání,2x kotouč a jinej design.
ND na to seženeš v MP Korado,Starý Město myslím.Měl jsem to 2,5 roku,najel něco kolem 20tis km,jediný co jsem řešil byla reklamace centrálu (na to trpí) a jinak jsem měnil jen spotřebák.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nizka komprese - sedlo ventilu Honda CLR 125 Slávek-TDM 14 Dnes v 15:12 ja1
Prosim o radu Honda CLR 125 brachy11 5 29.3.2021 v 10:07 Otce
Honda CLR 125 - škubání a cukání Honda CLR 125 Ijon 2 25.6.2019 v 15:48 Ijon
Výměna oleje Honda CLR 125 Honda CLR 125 Zyzi 2 18.4.2017 v 16:57 wáca
První motorka- silniční enduro do 3... Honda XL 125V Varadero, Honda CLR 125 Worty 15 18.4.2017 v 12:19 Tank


TOPlist