paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tak jak to má být??
13.5.2010 v 16:18
Ahoj, už si s tím nevím rady, protože mi každý říká něco jiného a já už čtrnáct dní šteluju řetěz : ) a raději moc nejezdím. Mám, mít průvěs na Inazumě něco mezi 2-3 cm, jenže nikdo mi není schopen říct jestli při zatížené motorce, nebo když stojí na bočním stojánku, či centrálním. Poslední verzi jsem natáhl z centrálního, ale už si fakt nejsem jistej co je správně. Poraďte, děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:24 | Nahoru | #31

illMedvědGuzzin>kravina



JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:38 | Nahoru | #32

jetam>JO

Ten WhiteS to je teda vůl - připominá mi jednoho nejmenovaného (nebo to byl on???) kdo tady tvrdil, že dvoutaktní motor dělá v pracovním cyklu dvě OTÁČKY

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:39 | Nahoru | #33

Kantorek>Ten WhiteS to je teda vůl - připominá mi jednoho nejmenovaného (nebo to byl on???) kdo tady tvrdil, že dvoutaktní motor dělá v pracovním cyklu dvě OTÁČKY



myslíš nejmenovaného WhiteS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:43 | Nahoru | #34

illMedvědGuzzin>myslíš nejmenovaného WhiteS?

Asi tak...a přitom by stačilo, když už nepoužije svoji hlavu, přečíst příspěvky: Dovi to vysvětluje odborně a pylot lidově a oba správně

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:45 | Nahoru | #35

Kantorek>Asi tak...a přitom by stačilo, když už nepoužije svoji hlavu, přečíst příspěvky: Dovi to vysvětluje odborně a pylot lidově a oba správně



víš jak, komu není s hůry dáno

1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

13.5.2010 v 17:54 | Nahoru | #36
"Zatižte motocykl dvěma pasažéry o hmotnosti 80kg každý a seřizujte napnutí řetězu. Pokud neseženete příslušně těžká individua, dovažte do požadované celkové hmotnosti pomocí vhodného předmětu (kovadlina, pytel brambor,...)" To musí být ale autoškola, kde učí seřizování řetězu v zatíženém stavu!

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:11 | Nahoru | #37
Jak můžete dotahovat napínáky při zatíženým (na zem dosednutým) kole??? Když budeš dotahovat napínák přes dosednutý kolo tak to budeš docela rvát ne.... Můžeš na nich třeba strhnout závit nebo je ohnout (věř mi! "zamlada" se mi to povedlo na Simsonu )

Takže na stojanu na průvěs podle návodu.

Naposledy editováno 13.05.2010 18:13:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:19 | Nahoru | #38
[quote]Jeff>nenazranej> Tady to mas po nasem

[img] se mi zda, ze ta veta o pruhybu (nad obrazkem) je v jinem uhlu nez zbyvajici text na strance??? Nebudu psat co si o tom myslim.

Naposledy editováno 13.05.2010 18:20:51

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:19 | Nahoru | #39
ty jo super, ten návod, vela vďaka....jsi King...pro mě : ))))

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:27 | Nahoru | #40
mr.michael> taky na to koukám

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:28 | Nahoru | #41

Rob2>"Zatižte motocykl dvěma pasažéry o hmotnosti 80kg každý a seřizujte napnutí řetězu. Pokud neseženete příslušně těžká individua, dovažte do požadované celkové hmotnosti pomocí vhodného předmětu (kovadlina, pytel brambor,...)" To musí být ale autoškola, kde učí seřizování řetězu v zatíženém stavu!



(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:37 | Nahoru | #42

WhiteS>Ono je to asi u každý motorky individuální , nás na autoškole teda učí po zatížení . Ale je možný, že zrovna u zmiňovaný motorky je to jinak.


Český autoškoly učej takovejch kravin...(třeba brždění jenom zadní brzdou).

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 18:48 | Nahoru | #43
Řetěz naplej jako strunu nemáte proto,že nemáte manuál,ale proto že jste debilové bez vlastního úsudku.Pro vás je rady škoda.

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 19:50 | Nahoru | #44
honda hornet 07- [url= retezu[/url]

Naposledy editováno 13.05.2010 20:03:06

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:01 | Nahoru | #45
hihi to je srandy

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:03 | Nahoru | #46
A protože to je dle některých jedinců u každé motorky jinak, tak třeba u Yamaha Fazer je to stejné, jako u Suzuki Inazuma výše zmíněné pouze s tím rozdílem, že se staví na hlavní stojan (protože ho má ) Přepis z manuálu (Scan dělat nebudu): Zum Messen des Kettendurchhangs das Motorrad auf dem Hauptständer abstelen. Angličtináři nechť nahodí překladač vět

edit: Jak vidím, tak Honda je také divná - seřizovat řetěz v nezatíženém stavu, kdo to kdy viděl?! Zdravím do autoškoly!

Naposledy editováno 13.05.2010 20:06:59

1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #47
boha jeho to je téma nastavíte 2-3 při nezatížený, sednete na to a máte 1cm průvěsu a vyjedete...co myslíte že se stane?

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:18 | Nahoru | #48

PRETORIAN88>boha jeho to je téma nastavíte 2-3 při nezatížený, sednete na to a máte 1cm průvěsu a vyjedete...co myslíte že se stane?


Nic, bude to fungovat.

2 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:22 | Nahoru | #49
jasně, ale jenom chvilku

Naposledy editováno 13.05.2010 20:22:51

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #50
PRETORIAN88> a co se ti na tom nezdá ..nezatížená zmemná že na ní nesedíš... ale moto stojí na kolech..některý motky maj bejt na hlavním stojanu tím pádem byt se to opírá o zadní kolo tak je lehce zatížený ale bere se to jako nezatížený.... na enduru a motárdech je to něco jinýho

3 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:33 | Nahoru | #51
ale snad na každý se při zatížení jezdcem průvěs ještě zmenší ne?

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:38 | Nahoru | #52
No jo, na endurech se mohou řetězy víc "plácat". U silniční motorky by volný řetěz tak akorát někomu "naplácal"

Edit: Pochopitelně, že se průvěs zmenší, protože řetězové kolečko (pastorek) není v ose kyvné vidlice. A aby byl rozdíl co nejmenší, umisťuje se této ose co nejblíže. Ale my, co nemáme endura s vodítky řetězů a jezdíme "trochu rychleji" si holt plandavou kšandu pod zadkem dovolit nemůžeme.

Naposledy editováno 13.05.2010 20:43:35

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:39 | Nahoru | #53
PRETORIAN88> a jak to teda je podle tebe a jakej průvěs..bere se v potaz že máš dobře nastavenej tlumič představi si že takhle jezděj všichni a nic se neděje sedneš na moto má průvěs o 1cm menší ale tak máš tam pomalu 2cm furt

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:41 | Nahoru | #54
Předpokládejme cesťák...2-3 na nezatížený, je 1cm na zatížený, na tom se snad shodnem ne? a jeden cenťák průvěsu je dost málo, to vám řetězovka nepoděkuje, navíc hřídel sekundárního převodu bude víc namáhaná ohybem...
jako chápu že cesťáky maj malý průvěsy ale tohle mi přijde už fakt málo...si to představte, na tý dýlce, jenom cenťák průvěsu...
ale jinak mě to netankuje...klidně si to dotáhněte na fest

Naposledy editováno 13.05.2010 20:43:52

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:41 | Nahoru | #55
Pokud máš klasický centrál seřizije se to podle výrobce to je ty 2-3cm a nezatížený. Od toho ten průhyb je když nato sedneš ve dvou řetěz se došponuje jak vzniká páka.

(reakce na) Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:45 | Nahoru | #56

PRETORIAN88>ale snad na každý se při zatížení jezdcem průvěs ještě zmenší ne?


Ale představ si že s tím výrobce počítal a průvěs se nastavuje na nezatížené mašině na takovou hodnotu aby nebyl po zatížení přepnutej. A dělá se to tak proto aby sel nastavit správnej průvěs i bez pomocníka.

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:46 | Nahoru | #57
Už tady na to kašlu: Podle některých zde přispívajících jsou výrobci asi idioti a nevědí, jak seřídit vlastní vyprojektovaný, postavený a odzkoušený stroj. No potěš! Adresát se určitě pozná.

Naposledy editováno 13.05.2010 20:49:11

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:49 | Nahoru | #58
to si představit umim jenom mi 1cm přijde hrozně málo ale já sem asi deformovanej protože já někdy chodim po doskoku kolem na vejfuk takže 1cm při klidnym zatížení by byl tak -3 při doskoku

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:51 | Nahoru | #59
Nic, nejlepší bude si přečíst manuál, s tim snad bude většina souhlasit

Tak jak to má být??

13.5.2010 v 20:52 | Nahoru | #60
hoši o čem se tady hádáte pro ty zatěžovatele :zkus nastavit při zatížení 3cm prúvěsu a když sesedneš tak ti bude řetěz plácat o zem,nenažranej se ptal na inazumu tak sem nemotejte crosky atd. řetěz se vždy nastavuje při nezatížené motorce je to tak a né jinak,zkuste si někdo (a tím zase myslím ty chytrolíny co by zatížili motorku) prověsit řetěz třeba na 5-6 cm to vám pěkně omlátí všecko kolem řetězu a při troše štěstí se nic neurve
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist