Téma: Problém s chlazením
10.5.2010 v 22:59
Zdravím, při jedné jízdě jsem zjistil že se motor celkem dost hřeje. Nebyl moc čas to řešit a tak jsem to nechal na další den, koukám do nádržky na chladící kapalinu a ta nikde. Tak jsem jí doplnil pěkně po rysku. Trochu jsem to byl projet a změna moc nenastala, navíc bylo celkem slyšet že to tam i vře a v nádobce na chladící kapalinu toho bylo najednou nějak víc. Přišel jsem k motorce další den ráno a v nádobce nic, po chvilce projíždění byla ale zase plná až po okraj, vůbec nechápu čím to může být a doufám že mi někdo poradí, předem děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Problém s chlazením
odvzdušnils chladič?
1 reakcí na tento příspěvek Problém s chlazením
no zkus to nastartovat,nechat zahrat...a koukej na expanzku,jestli do ni jdou bublinky...,pokud ano jsou tri moznosti.....vicko od chladice neudrzi tlak a pusti to do expanzky,kde ti potom zacne chcat voda pod moto....,nebo je v haji hlava,nebo tesneni pod hlavou....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s chlazením
a nebo to nemas ješte odvzdušnené, šroubek na chladiči nebo nekde na hadicích.
Naposledy editováno 11.05.2010 07:06:47
Naposledy editováno 11.05.2010 07:06:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s chlazením
the_duck>a nebo to nemas ješte odvzdušnené, šroubek na chladiči nebo nekde na hadicích.
Ta motorka se odvzdusnuje sama staci dolit,nastartovat,nechat bezet,pak sundat vicko,skouknout kolik tam toho je a dolit.Nic vic.
StiefTomas> má pravdu. Většina motorek má uzavřenej okruh. Tím, myslím, že zde není expanzní nádoba jak v autě (není zde tolik vody, aby musela vyrovnávat takovej rozdíl objemu, při ochlazení a zahřátí). Nalej vodu, nech to proběhnout až se sepne větrák a vypni.Pokud je víčko OK, měla by si odfouknout do nádržky (musí zde před tím být voda,aby se to nestříklo jen na ten plast, proto je tam MIN/MAX). Po schládnutí dolij kapalinu do vrchu a hotovo.
Někde v motoru se Ti drží bublina (nejspíš hlava) a ta Ti dělá ty poklesy...
Někde v motoru se Ti drží bublina (nejspíš hlava) a ta Ti dělá ty poklesy...
No termostat tam určitě je. Měl jsem doma dvě na servis, ale nemůžu si to vybavit kde je. Je dost možný, že je to jenom tím.
Tak jsem to našel. Je na hlavě zezadu pod víčkem. Zkontroluj pro jisotu i ten.
Jak jsem se ptal, ten motor je vcajku? Jede normálně? Olej se neředí, nebo nemizí?
Naposledy editováno 12.05.2010 08:07:57
Tak jsem to našel. Je na hlavě zezadu pod víčkem. Zkontroluj pro jisotu i ten.
Jak jsem se ptal, ten motor je vcajku? Jede normálně? Olej se neředí, nebo nemizí?
Naposledy editováno 12.05.2010 08:07:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |