paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výkon litrových sportů.
Zdarec.. Minimálně vždycky jednou dvakrát do měsíce se tu oběví téma R1 vs RR vsK5 a podobně,kdo koho natáhne,že něco vůbec nejede a podobný keci..... Sice mi to přijde mi to už trochu trapný...Nicméně schválně při nudné minulé neděli sme skusily mojí starou 929 proti R1 2006.. A opět sem utvrdil v tom,že řešení těhlech píčovin je akorát zbytečná stráta času.. Asi tak do 120 km/h(oba dva zrychlení cca v 60 km/h) byl rozdíl znát..Nicméně od této rychlosti až po max co jsem na té rovině dostal tzn 280 mi hustokrutá nabušená R1 ujela asi tak o 3 metry ...Sice je možné že dost velkou roli má náš váhový rozdíl já 71 on 85 kg,ale i tak si myslím,že je úplně jedno jesli má někdo 145 koní nebo 170 když už se ty motorky pohybujou v takové rychlosti.Čekal bych,že mě taková motorka musí ujet daloko víc..Takže asi jen o výkonu to nebude..


Naposledy editováno 02.05.2010 23:21:05

(reakce na) Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 22:44 | Nahoru | #451

mfence>TAK TOHLE JSI CHLAPCE PREHNAL tohle se nedela vytahovat neci crash neni moc chlapske kazdej to nekdy rozvesi to je jako by jsem tady ukazoval foto tvejch mrtvejch pribuznejch

Taky si myslím,že tohle trochu přehnal...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 22:44 | Nahoru | #452

SensationBlaack>Bubrak ZX10R> Podvozek nemuze mit stejnej pac je to Honda...



Jasny, Hondi podvozek staci horsi pac kroti mensi vykon.

(reakce na) Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 22:46 | Nahoru | #453
Targa954> ano pochopil si to správně, jedna chvilka nepředvídání............ chybama se člověk učí že?! No tak sem můžeš ještě nakopčit fotky např. Lelka (nepředvídal), Hanzlíka (nepředvídal), D.Jefferiese (nepředvídal) a takhle bych mohl pokračovat velice dlouho ale bohužel ty už se nevrátí, tak snad se ti nestane taky nějaká nečekaná bouračka

jen malý dodatek: kdybych na to neměl tak tu nejsem, díky svojí reakci jsem na živu

Naposledy editováno 03.05.2010 22:50:29

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:00 | Nahoru | #454
Aneb cituji nálepku, co jsem dostal od Rutana k padákům:
"Kdo nepadá, jezdí pod své možnosti."

(reakce na) Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:17 | Nahoru | #455

c.j.>Aneb cituji nálepku, co jsem dostal od Rutana k padákům:
"Kdo nepadá, jezdí pod své možnosti."


Nad timhle jsem nedavno premejslel. Kdo nepada jezdi pod svoje moznosti, ale ten kdo pada jezdi evidentne nad svoje moznosti (jinak by to znamenalo ze padal zamerne) takze kde jsou vlastne moznosti kazdyho z nas? Ja nevim jak vy ale ja jsem zatim vzdycky jezdil jenom pod svoje moznosti a jsem tomu rad.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:21 | Nahoru | #456
pokud člověk nepadá, tak je prostě nenajde

(reakce na) Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:29 | Nahoru | #457
c.j.> Když ti to pořádně zacvičí a zasmýká pod prdelí, tak jsi ty možnosti našel a můžeš být rád, že ses jich jen lehce dotknul a nepřekročil je

PS: kdysi dávno jsem je překročil a jak píše Pylot, už bych je nerad překročil znovu

Naposledy editováno 03.05.2010 23:30:07

Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:49 | Nahoru | #458
nene, já limity našel párkrát už před desíti roky na šedesátikoňové GPZ 400, od té doby už je nehledám

Výkon litrových sportů.

3.5.2010 v 23:53 | Nahoru | #459

(reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 01:29 | Nahoru | #460
Targa954> neni nic spatneho na tom konfrontovat postoje s historii.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 06:59 | Nahoru | #461

GRASSEL>radi5> hlavní problém vidím v tom že spousta lidí jezdí na to co nemá a to je hlavní problém. Když na to nemám a vidím že to nezvládám tak se na to vysrat protože pak je člověk nebezpečnej nejen pro sebe ale i pro ostatní co s ním jedou. Mě je jedno kdo kolik jezdí když na to má protože rychlost není to co zabijí ale je to pořád jen faktor a myšlení člověka. Když jedu ať jedu palici nebo jen tak v pohodě tak se pořád řídit základníma pravidlama přežití což je držet se na svojí straně, předvídat a nehrnout se kam nevidím. Spousta lidí jezdí protisměry a střílí to hlava nehlava jen aby stíhali lepšího jezdce a to je špatně, ono to párkrát vyjde ale pak už ne a to je většinou konečná.................



z mých poznatků na silnici - 99% jezdí na to na co nemá..málokdo na silnici umí používat brzdy..buď nebrzdí, nebo pak už brzdí krizivově=držkou o zem
jsou veci ktere se bohuzel predvidat v tehle republice nedaji - sterk v zatacce od silnicaru bez znaceni - katastrofalně běžné, olej, benzin, pisek, díra velikosti maleho pekace...auto odbocujici pres plnou bez blinkru (vzpominame o.lelku!!!) atd...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 07:03 | Nahoru | #462

Zbynek750>michal_fojtik> jak kdybych mluvil se Salámem poslední 3-4 roky to vidim podobně jako vy. Jezdim už z cca 70-80% jen na dva stejný kopce, kde je vidět, žádný vedlejší, malej provoz a asfalt je (po letošní zimě spíš býval) dobrej. Dá se tam blbnout, mám to kousek od baráku. Z tohohle pohledu pro mě SS cenu má.
Každopádně litr je na normální silnice na hovno, tu mánii nechápu (mě aspoň donutí zkusit agentury, nebo pujde pryč).



však o tom mluvím - pokud mas sporta a sem tam ho vyuzijes na okruh - chapu a rozumim - tak to ma byt..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 07:06 | Nahoru | #463

michal_fojtik>z mých poznatků na silnici - 99% jezdí na to na co nemá..málokdo na silnici umí používat brzdy..

Dalsi zavodnik co si mysli ze jen on umi jezdit a ostatni jsou uplny lamy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 07:24 | Nahoru | #464

GRASSEL>michal_fojtik>

když se zamyslíš nad prvním bodem tak zjistíš že je to úplná kravina protože potenciál motorky využije nejvíc blbec kterej bude držet i třeba jedničku v max. otáčkách na rozbouraný asfaltce a pak prudce hamstne za brzdy (protože využije plnou sílu motorky, brzd i podvozku ) je to blbý ale je to tak, věta využít svojí motorku je vlastně úplná kravina.

V tom případě jsem asi blb, jenže jezdím rád rychle, sport mi vyhovuje maximálně a proto ho mám ale hrozně se mi líběj i retro motorky, cafe racery nebo různý líbivky ale nemám ho právě protože sport je pro mě nejblíž a má nejlepší vlastnosti. Ale sehnat nějaký retro nebo nějakou stylovku co jede, funguje tomu podvozek a brzdy je fakt složitý a ne zrovna málo

Já se rád svezu na všem, projel jsem hodně motorek a bavila mě hodně třeba crf 450 2007 nebo gsxr 1000 K6 stock ale úplně nejvíc se těším na K6 1000 KWS motorsport z AMA serie 191hp na zadku jenže na to abych měl všechno bych musel mít tak minimálně 4x motorku a jelikož na to není tak mám to co je nejlepší volba pro mě a co je mi nejblíž a to je sport.

a miluju přírodní okruhy a jelikož to tento rok ještě neklapne tak zatím je to jen sen a líběj se mi proto že je to nahoru dolů doprava doleva, což je normální silnice a akorát uzavřená....................

jinak dovolím si nesouhlasit s tím posledním, právě protože to stojí tolik peněz tak jsou tam jen (nic proti, nemluvím o všech) zazobaný machírci s podvozkama za x tisíc co jsou pak hrozný celebrity za kolik dali Brno a ty srdcaři co nemaj prachy prostě mrknou na okruh jen občas a jejich potenciál a talent je zabitej díky financím........nic jinýho totiž nezbívá.



znova - využit znamena využít potenciál - jak podvozku, prevodovky otacek a brzd..coz umi skutecne jen malokdo...

taky jsem blb byval - nastesti jsem tu etapu prezil relativne ve zdravi a dneska vim, ze patrim mezi ty, kteri jezdi hlavou, uzivaji si to a znaji limity

ver mi, ze jsem uz sedel na tolika bikach, ze bych to ani z hlavy nespocital..a na silnici? cb1000rr - s4r, fz1, black, k1200s...ale muj nejvetsi kun do provozu - aprilia sxv - to co dokáže tenhle bike se neda srovnat s nicim ze zdejsich supersportu
jenze timhle nikdo neprojde - koupi si prvni sestku a pak hned ss litr:)

pokud Ti muzu doporucit - zacni na normalnim okruhu a pak az zkus nejaky prirodni...jel jsem jednou horice a ver mi, nejel jsem pomalu...ale ta palba tam je neskutecna a neni kam uhnout...

takových lidi z okruhu znam fakt malo...jasne, podvozek za x tisic k tomu patri - to je jedina investice, ktera ma smysl. na okruhu si malokdo zamachruje - tam za Tebe mluvi cisla:)když dam 2:07 tak ano, uz umim jezdit - a je jedno kolik penez je v motorce...protoze ani na biku z gp neudelas vysledek, kdyz na to nemas ruce:)

co ja znam za lidi z okruhu tak jsou to uplni magori - prijedou s bikem za 300tis a nemaji co do pusy, prijedou starou hujdou a prozavodi posledni penize...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 07:52 | Nahoru | #465

pylot>Dalsi zavodnik co si mysli ze jen on umi jezdit a ostatni jsou uplny lamy.



hehe to si nemyslim, k tomu abych to umel mi toho jeste chybi hoooodne...jen na silnicich vidim ty zbytecne pady prave kvuli tomu o cem pisu...a zbytecne mrtve

Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 07:58 | Nahoru | #466
Když se jedu o víkendu projet, tak je pravda, že 90% motorkářů, co potkám, jsou za 1) naprosté hovada a za 2) ohružují široké okolí. Jenže ona je pro ně největší frajeřina projet v 40km/h zoně 150km/h po zadním, předjíždět zprava v odstavném pruhu, zleva přes dvojitou čáru a nejlépe předjíždět v zatáčce na horizontu Páni, to jsou frajeři

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 08:00 | Nahoru | #467

Bubrak ZX10R>Sorry, ale ty jen pohrdas tim, ze nekomu udela neco radost a neni to zrovna to co dela radost Tobe, coz je dost povrchni. A nebojim se rict, ze pozersky. Ja sem machr z okruhu a sem hrozne moudrej tak nejezdim na silnici. Bullshit.



tak ja uz fakt nevim - blbe vidis nebo jen neumis cisst?:)
jezdim na silnici a rad..
nepohrdam nici radosti . jen bych rad prijel aspon z jedne vyjizdky aniz bych videl kolegu motorkare rozsekaneho a ceste protoze neumi ridit to co si poridil

sahni si sam do svedomi hrdino - kolik jsi mel na silnici krizovek, kdy se Ti sevrela prdel a vedel jsi ze jsi diky svemu "umeni" sel malem na drzku? treba po dlouhem wheelie, kdy predni kolo nedopadlo uplne rovne, treba po tvrdych brzdach, kdy zadek sel malinko bokem, treba na vode, kdy jsi musel resit to ci ono..

od jakziva miluju motorky:)maly velky, silny slaby, kazda ma svoje a kazda patri nekam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 08:07 | Nahoru | #468

michal_fojtik>hehe to si nemyslim, k tomu abych to umel mi toho jeste chybi hoooodne...jen na silnicich vidim ty zbytecne pady prave kvuli tomu o cem pisu...a zbytecne mrtve

No hele mlcky to tu ctu uz docela dlouho.... vlastne jsem to vlakno precetl cely a sice mas pravdu v tom ze spousta lidi chybuje (zkus rict ze ty ne) ale pises to tak nejak povysene jako kdyby tys byl dokonalej a vsichni okolo blbci. Nemam rad takovyhle reci.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 08:32 | Nahoru | #469

(reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 08:35 | Nahoru | #470

RIKORR>

Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 08:57 | Nahoru | #471
..Je jedno..jestli je to ta nebo ta motorka...stejne prijede ze zadu lepsi ridic a vytre si s Tebou vyfuky.. Pokud mozno oba..ha ha ha..

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 09:01 | Nahoru | #472

pylot>No hele mlcky to tu ctu uz docela dlouho.... vlastne jsem to vlakno precetl cely a sice mas pravdu v tom ze spousta lidi chybuje (zkus rict ze ty ne) ale pises to tak nejak povysene jako kdyby tys byl dokonalej a vsichni okolo blbci. Nemam rad takovyhle reci.



jak rikam - dokonaly rozhodne nejsem ... ale vzhledem k tomu, ze uz za sebou mam nejake zkusenosti z okruhu tak vim, co si v tom provozu muzu dovolit...v jake zatacce me gumy jeste podrzi a v jake ne, vim jak brzdit i v naklonu tak aby me to nenarovnalo a nepotkal auto v protismeru, neleknu se, kdyz se zatacka utahne, nebo kdyz se mi motorka rozvlni, deceleracni smyk me nevystrasi a spickama nedru o asfalt, protoze jsem se naucil na te motorce sedet, vim, kolik jeste muzu motorku zalomit, kdyz se v trajektorii neco objevi...a porad se ucim novym vecem, ktery udelaji hodne prospesneho i na silnici - krizove brzdeni zadni brzdou - to me treba stale schazi a takovych veci je spousta...

kdysi kdyz jsem zacinal, jezdilo malo lidi a obecne malokdo jezdil na okruh, vsichni se ucili stylem pokus omyl, pani povidala atd..kdysi jsem najezdil na cbr 600f dejme tomu 250km denně a skoro pri kazde vyjizdce jsem na neco narazil, co me vystrasilo...pri prvnim skrtnuti botou jsem si myslel, ze mam naklon 90stupnu, pri prvnim kolinku jsem si byl jisty, ze nize to uz nejde, pri uceni po zadnim jsem pres budku sel malem asi 10x...a o chybach zavinenych velkou rychlosti na mistech, kde se to fakt nedela ani nemluvim.

a ted mam pocit, ze jsem uz vyzralejsi...a mrzi me, ze ostatni se nechteji ucit kdyz ta moznost uz je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 09:18 | Nahoru | #473

SensationBlaack>assassin> Taky se mu to nezdalo ze tohle je normal co predvadela... buh ví ale docela tomu i verim ze to byl normal... Haya ma tlumic rizeni uz od vyrobce proc asi? jinak by to bylo na rozbiti drzky... pac ty podvozky atd. neumi tak delat jako Honda



kdyz to honda tak umi a jejich motorky tlumic nepotrebujou, nevim proc jsem vyrabel tolik tlumicu rizeni na cbr954... a proc jsem treba na hondy ktere mji tlumic v serii (1000RR 04 a 08) delal tlumic rizeni klasickej ne rotacni a ne elektronicky rizenej. o kvalitach podvozku a tlumicich rizeni se ale rad necham poucit, pouze se podilim na jejich vyvoji... takze naky rady se mi hodi i do prace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 09:40 | Nahoru | #474

michal_fojtik>znova - využit znamena využít potenciál - jak podvozku, prevodovky otacek a brzd..coz umi skutecne jen malokdo...



Jenže někdo chce využít právě jenom potenciál motoru což na rovinkách není tak složitý, a někdo to třeba na silnici umí a chce mít rezervu v motorce kdyby něco. Dalšímu se třeba na sportu jezdí pohodlně. A na okruhu ten potenciál taky využije málokdo, budeš tvrdit že 80% okruhářů by mělo jezdit na šestkách protože na litr nemá?

Mně je tenhle úhel pohledu blízkej ale každej si na motorce najde to svý, samozřejmě někdo zjistí že sport je na silnici krok vedle ale někdo třeba ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 09:41 | Nahoru | #475
michal_fojtik> Ja rozhodne tvoje jezdecky kvality nezpochybnuju a verim ze mas nacouvano na motorce vic nez ja najezdino. V tomhle smeru mi jiste mas co rict ale myslim si ze by jsi mi mohl rict i uzitecnejsi veci nez ze kdo ma zmrzlinu je u tebe blb a ze 99% motorkaru jsou uplny lamy co neumej brzdit. Zkus nadhodit neco konstruktivniho a mej pochopeni pro lidi co neco neumej a ucej se. Ja se taky ucim nejvic tim co sam podelam. Samozrejme bych se to taky moc rad naucil na okruhu ale na to bohuzel nemam penize.

2 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 09:46 | Nahoru | #476
SensationBlaack: kvůli takovejm lidem jako ty, přestávám cokoli psát na fóra..Protože, se vždycky setkám jen stím, jaká je Honda hujda..Nevím jestli 929 ale 954 na rozhození řidítek trpí hodně..Já díky větší váze stroje a posezu na ruce stím u VTR problém nemám, ale kamoš co měl 954ku na to nadával furt.Za další, menší nerovnost nebo flek ti tvrdej SS přelítne s daleko větší jistotou než měkčí podvozek, ale na zálátanou silnici ti kolikrát nestačí ani enduro.Micméně nemám důvod jezdit rychle po dírách a zkoušet co to udělá, to snad může jen blbec.
Já jezdím pro radost, ale díky špatnejm silnicím, hustýmu provozu a švestkám za každým rohem mě začíná přecházet chuť..Viva, Jižní Morava od Brna na sever

(reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 10:12 | Nahoru | #477
assassin> Jo jo uz jsem to tady cetl 900rr hazi s riditky a 954 ma tlumic atd. to vim jsou to supersporty a tam to ani jinak nejde kdyz to ma par kg atd. ja mluvim primo o XX,Haya a ZX12R... je zajimave ze ho tam ta Haya ma od virobce a ZX12R je zase bez neho nejaka moc nebezpecna ze by moc vykonu? tak sakra snazili se udelat za kazdou cenu neco silnejsiho nez je XX aby Blacka prekonali? ok ale... ty masiny nemaji hlavu a patu funguje jen motor ostatni nefunguje uz tak dobre... Black funguje jako celek... ty dve zmineny masiny ne... Haya a jeji brzdy a tlumic rizeni aby se to dalo ridit vubec a ZX12R zase bez tlumice a neda se to moc ridit tak kde to jsme masiny udelany jen na pul...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 10:18 | Nahoru | #478
..Roko..> Kdyby jsi me znal tak by jsi poznal ze to tady mam v prdeli a jen si rypnu i kdyz taky ne pokazdy ale neznas tak nepoznas... co se tyce tech der apod. nevim heled ale kolikrat kdyz sme leteli s XXama pilu tak tam kde se ji leteli tam bych se s jinou masinou na 99% roztriskal... ono staci kdyz vletis do zatacky a tam takvoe vlny jako kdyby to tam normalne bylo schvalne nerikam ze XX neskakalo a nedelalo neplechu ale byt to Haya nebo ja nevim R1 tak.... co se tyce provozu atd. tak jezdim jezdit kudlu do hor.... serpentiny,dobry koberec a minimalni provoz... je jasny ze taky kdyz jedu do Pekelnych Dolu treba tak za Litomericema jsou serpentinky tak si to tam dam ale s vetsi rezervou kdyz vím ze je provoz... jedu podle toho jaky je okolo mne provoz a ten je pokazdy jinej tak se prizpusobím a o koberci ani nemluve nebo mistech kde jedu poprve tak tam nepojedu kudlu jak magurek...

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 10:28 | Nahoru | #479
black: no sam uznavas ze sportovni motorky k tomu maji tendence i u hondy... haya i zx12 jsou sportovnejsi nez black, tak nevidim duvod proc tam nedat tlumic. u te zx12 soudis podle jednoho kousku kterej se choval divne, ale to muze bejt i spatnym nastavenim, spousta lidi kasle na udrzbu (olej) a umi poladit vidle stylem vse na tvrdo to je racing... tak to pak ale neni divne chovani vec "spatne motorky". black to nastaveni asi prilis neumoznuje, nedava moznost blbymu uzivateli to rozhrabat. to ze je mekka motorka s velkym zdvihem rychlejsi na rozbite silnici je fakt, to ze je tvrda motorka rychlejsi na kvalitnim povrchu je druhej.. nema myslim smysl na zaklade tohodle soudit ze ta mekka ma lepsi podvozek. pak by samo byli nejlepsi cestovni endura(motardy) ktery si te na rozbity okresce povodi s prstem v nose... a pak budou moci rikat ze black ma podvozek na picu, protoze si ho kazdej povodi s 50ti konovym dominatorem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

4.5.2010 v 10:30 | Nahoru | #480
michal_fojtik> Z reakcí na tebe tady mám pocit jak kdybys místním borcům sáhnul na jejich ega, tak jsou trochu hysterický... Jen nějak nechápou to, že se s nima nechceš hádat, ale spíš jim něco rozumně doporučit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35938 Včera v 23:13 Ghostik
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist