Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>Tom_Riddle> kamos koupil exc 300 a vyjel pres 130L benzinu a porad to fachci. udrzba minimalni - filtr a olej
No jasně, ale exc 300 najede na 130l o dost míň než dirt s třikrát menší spotřebou. Kámoš má EXC 250 a vim, co stojí ten provoz. Ale zas to svezení, to je někde jinde, hlavně výkon, to je bestie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
michal.j33>Tom_Riddle> tak dneska sem sundal zatim hlavu a valec a zistil sem ze je pist na sracku , musim rozebrat jeste kartry abych posbiral kousky pistu a podival se jestli to jeste neco neposkodilo
Ty krávo, tk to je hustý, hodíš sem pak fotky tý demolice?
xoblih>Tom_Riddle> i proto sem od toho ustoupil, když sem si to dal všechno dohromady a pozjišťoval sem co a jak, tak sem od svyho plánu ustoupil, nechci tím teda tvrdit, že ten dirt bude bez investic, ale určo to nebude tak markantní, jako v případě krosky, nebo ostryho endura
Je to prostě vše o penězích, jako s ženskejma. Máš dost prachů, máš i libový děvky, máš málo prachů, musíš se spokojit s ančou z ulice
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Co se poslední dobou občas kouknu na flašky s oleji tak už tak nějak z popisů mizí označení že se jedná o olej do osobních nebo nákladních aut.
Většinou tam je jen že se jedná o olej pro benzínové a naftové motory.
frr82>Lejete někdo do motoru, automobilovej olej ? (délší dobu)
Co se poslední dobou občas kouknu na flašky s oleji tak už tak nějak z popisů mizí označení že se jedná o olej do osobních nebo nákladních aut.
Většinou tam je jen že se jedná o olej pro benzínové a naftové motory.
Olej do aut neni olej do motorky
frr82>Lejete někdo do motoru, automobilovej olej ? (délší dobu)
Co se poslední dobou občas kouknu na flašky s oleji tak už tak nějak z popisů mizí označení že se jedná o olej do osobních nebo nákladních aut.
Většinou tam je jen že se jedná o olej pro benzínové a naftové motory.
Ale jesli je do motorek nebo aut, to tam je napsáno vždycky Do náklaďáků se taky prodávaj spešl oleje, třeba Mobil1 XHP, nebo Mogul SX diesel
Jinak do motorky zásadně motocyklovej oil, pokud teda nemáš Guzzi, báwo, dud duc, HD a podobný se suchou spojkou a oddělenou převodovkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
furt si měl kecy at' dam foto z jízdy.Nevim proč, když ty tu taky ani jednu fotku nemáš..Tak ale našel jsem galerku ze závodů, tak ti sem dávám foto..
[img]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>hanys888: kde si slyšel, že Orion je o třídu lepší než X-motos? Brácha Oriona má, tk to mužu porovnat a řeknu ti, že na X-motos co se týče zpracování, nemá ani náhodou. Na Orionu sme museli měnit po 4 měsících píst, na mym X-motos je už 17 měsíců a furt to šlape, olej nebere vůbec
Jednou jsem měl možnost jen tak narychlo zkouknout X-motos a Orion a při blišším pohledu byl docela viďet rozdíl, u X-motos mi u motoru připadalo jako když je všechno jen tak halabala secvakaný do sebe (aby bylo vidět jak ta motorka vipadá ve složeném stavu).
U orionu bylo vše takové jakoby bytelnější a lépe složené.
Motorově a kolově byly asi stejně ale přesto byla orionka trochu větší, a taky měla širší sedlo.
Páčku PitsterPro-300 kč
Výfuk PitsterPro-5000,-
Vidlice Marzocchi-10000,-
Řídítka-ocel, včetně krytu hrazdy-700,-
Karbec Molk 26(chybí víčko, dá se použít z jinýho karburátoru 26 mm, jsou všechny stejný), v ceně novej filtr UNI, kterej stál asi 520 kč,leštěná příruba sání a všechny těsnění---800 kč..
Pak kdyby jste se někdo zajímal o motoveterány ČZ, tak tu mam spoustu věcí-krňávky, filtry do 250/513 atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>frr82> je to ale pravda, agb je o tridu vys co se tyce spolehlivosti, je to asi taky tim, ze tam nedavaji ty shitske motory lifan
Víš toho o motorech hooodně málo..Už jen to, že motory Lifan jsou jedny z nejspolehlivějších na trhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>řÝzek> no jiste zase pan chytry, potvrdil mi to aji jeden typek z dirtbike.cz a to mi staci.
Ale to neni aji jeden týpek z dirtbike. cz..Dirtbike.cz vlastní PAN Kejmar, a říká to samý!
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>Obojí je to stejnej bazmek, řešíte tu lejna. Brácha má motor Shineray a začly mu dost vyskakovat kvalty, já mam lifana a mam ho o dost dýl a nevyskakujou. Taky mam furt původní píst, on už druhej. Zase sem měl ale jiný problémy s motorem. Jak řikám, je to všechno jeden bazmek ty motory. Jinak X-motos a Orion, oba na 17 a 14 kolech, tk X-motos je celkově větší, těžší a bytelnější.
Kejmar dostal Pitbiky do ČR a o motorech sem se s ním dost dlouho bavil.Tak at' mě tu nepoučuje nějakej vocásek s AGB 34, když Kejmiho nikdy neviděl na vlastní oči a nikdy si s nim nepovídal
Naposledy editováno 02.05.2010 18:48:32