Téma: 250 2T
 
30.4.2010 v 22:13
Potřebuju radu...

Motorka mě vetšinou chytne na první našlápnutí...pak šlape jak hodinky na volnoběh.
Když jdu ale jezdit a zahřeje se hodně tak při zastavování ať už s vymačknutou spojkou, nebo na neutrál tak chcípne když ji pořád nedržím v otáčkách.
Je to normální u 2T??? Nebo je něco špatně?

Díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

250 2T

30.4.2010 v 22:27 | Nahoru | #1
možná bohatost směsi kukni na svícu když jde za studena nastartovat hned tak je bohatá směs je to jakoby sytič ale za tepla se přehlastá ale je taky normální to hvíszdnou na poprvé a jet neříkám, že je to u všech motorek stejný

250 2T

1.5.2010 v 01:02 | Nahoru | #2
souhlas, asi bohatá zmes

1 reakcí na tento příspěvek 250 2T

1.5.2010 v 09:54 | Nahoru | #3
Jak se to dá poladit? Asi to dát spíš nějakýmu odborníkovi že...

(reakce na) 250 2T

1.5.2010 v 11:02 | Nahoru | #4
Shann41> otocit sroubem bohatosti, eventuelne vymenit trysku

250 2T

1.5.2010 v 11:34 | Nahoru | #5
mas tam spravnou svicku?neprehriva se ti?zkus na nu po jizde sahnout jestli neni vrela

250 2T

1.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #6
zašroubuj ten šroub na bohatost a myslím že základní nastavení je 1.5 otáčky a pak od toho doladíš

250 2T

1.5.2010 v 11:47 | Nahoru | #7
tohle se děje celkem často,jen mrkni na svíčku a pokud má cihlovou barvu,tak bych nic nedělal,ale kdyžtak zkus poladit tu směs (dotáhni ten šroubek na doraz a pak o 1,5 otáčky vytoč) a mělo by to být ok a jestli to tak máš,tak to neřeš

1 reakcí na tento příspěvek 250 2T

1.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #8
ale u tech 2t to je mozna i normalni, videl jsem uz dost lidi kterym to nedrzi ani volnobeh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

1.5.2010 v 18:37 | Nahoru | #9
hanys888> Mě taky nedrží volnoběh, ale je to tím, že jsem línej ten šroubek přitáhnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

1.5.2010 v 19:21 | Nahoru | #10
Krá.lík> tím to je to je jasny, jinak mě to třeba drží normalně je to chce aby se člověku do toho chtělo

(reakce na) 250 2T

1.5.2010 v 20:12 | Nahoru | #11
Johnyx91> Jo to je jasný, časem se k tomu snad i dokopu

250 2T

2.5.2010 v 12:24 | Nahoru | #12
Já když jezdim a pak zastavim,tak mám nizoučkej volnoběh,třeba 1190-1280ot/min,ale nechcípne mi to.

1 reakcí na tento příspěvek 250 2T

2.5.2010 v 12:58 | Nahoru | #13
U crossek se volnobeh moc nesteluje. znam xxxx lidi kterim to nedrzi je to zavodni special stym se nestoji na krizovatce na cervenou stym se furt lita i odbornik mi toto rekl,ale to je jedno at si kazdej dela co chce ja ho nepotrebuju aby me to drzelo
SPIEKE-si delas srandu stou svickou ne? jestli neni vrela u svicky je nejvetsi teplota ta je vrela po par minutach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 13:03 | Nahoru | #14
Domes44> Jestli ti tohle někdo poradil, tak to asi nebude moc velký odborník Nebo mi chceš říct, že nikdy za jízdy nevymáčkneš spojku?? Protože když to uděláš a nedrží ti volnoběh, tak ti to musí zákonitě zdechnout..Takže asi něco není v pořádku..Každopádně volnoběh by měl držet i na chladné i na zahřáté motorce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 13:11 | Nahoru | #15
Lukasisko> Necham te pritom chlap kterej jezdil 25let motocros a ted je xlet spravuje tak asi vi ocem mluvi a nevim jak prerazujes ja nez preradim tak mi ani nespadnou otacky nevis o cem mluvis ale necham te vtom

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 14:11 | Nahoru | #16
Domes44> Dobře tak jinak..nemyslíš si, že je něco v nepořádku, když ti motor při zahřátí na volnoběh zdechne? Mě teda přijde, že ano, a pokud by mi někdo řekl, že je to v pořádku ať to neřeším, tak bych ho teda alespoň já odborníkem nenazýval..

edit: já teda jezdím enduro a ne motokros a tam se sice taky nestojí na červené na křižovatce, ale sem tam se povede, že stojíš nebo v některém úseku vymáčkneš spojku a kdyby mi pokaždé motorka zdechla, tak se z toho asi zblázním..Motor krosky a endura je v tomto ohledu stejný, tudíž já tě nechám v tom, že je v pořádku, že při zahřátí zdechá

Naposledy editováno 02.05.2010 14:13:25

250 2T

2.5.2010 v 15:39 | Nahoru | #17
Normální to určitě neni,že to chcípe

2 reakcí na tento příspěvek 250 2T

2.5.2010 v 16:11 | Nahoru | #18
Hosi vubec nevite ocem je rec at mi nekdo ukaze na crossce kde je stelovaci sroubek na volnobeh volnobeh se tam nesteluje jen plynovim lankem si trocha pridas plynu nic vic jasne trocha ho drzi ja nerikam ze mi to hnet zdechne ale po nake chvile jo a jestli nevis co je to kroska tak raci mlc u 4t jo tam nic nerikam ale u veciny 2t se nic nesteluje a timto debatu koncim jen se tady dohadujem a kazdej si prosazuje svi raci si vyres soseda kterej stipe drevo

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 16:15 | Nahoru | #19

Domes44>Hosi vubec nevite ocem je rec at mi nekdo ukaze na crossce kde je stelovaci sroubek na volnobeh volnobeh se tam nesteluje jen plynovim lankem si trocha pridas plynu nic vic



Po tomto výroku se opravdu nemá smysl dále bavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 16:24 | Nahoru | #20
Domes44> tak ty seš asi hustej,ne?:DD prej nemá šroubek na volnoběh zajímavý,že co jsem 2T mx tak u všech se volnoběh šteluje šroubkem

250 2T

2.5.2010 v 17:12 | Nahoru | #21
Hoši díky za rady...zkusim to postelovat. Jinak kazdopadne souhlasim ze normalni to neni aby to nedrzelo na volnobeh po zahrati jak tvrdi Domes44. Je proste pravda ta ze nekde je potreba chvilku to drzet na spojce a kdyz to zdechne je to spany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 17:57 | Nahoru | #22

Jindramx>Domes44> tak ty seš asi hustej,ne?:DD prej nemá šroubek na volnoběh zajímavý,že co jsem 2T mx tak u všech se volnoběh šteluje šroubkem


hosku jestli me chces nasrat tak to napis hnet ukaz mi kde na YZ 250 r.v.95 mas trysku na volnobeh a ja ti poslu petikilo hm a ted se do me puste je tam jen na bohatost nic vic

250 2T

2.5.2010 v 18:22 | Nahoru | #23
U starejch krosovejch motorek se volnobeh steloval otacenim sytice,viz treba honda cr,na yz jsem parkrat jel,ale sroub na volnobeh jsem nehledal,ale urcite tam bude a jak nabizis 500kč za volnobeznou trysku,tak to je muzes rovnou poslat,pac tu to ma urcite

Jinak to bude bud tou bohatou smesi,nebo pripecenejma krouzkama,kokni se na tu svicku,pokud bude cerna je to tou smesi. A hlavne neposlouchej takovy hnupy co tady pisou nesmysly a motorku videly jen na intrenetu

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 19:12 | Nahoru | #24

Domes44>hosku jestli me chces nasrat tak to napis hnet ukaz mi kde na YZ 250 r.v.95 mas trysku na volnobeh a ja ti poslu petikilo hm a ted se do me puste je tam jen na bohatost nic vic



Pošli foto tvého karburátoru a my ti to za pětikilo ukážem, kde to štelování je..Třeba ti to pak nebude zdechat

A navíc, to že ty si myslíš, že na tvojí motorce nemáš štelování volnoběhu znamená, že to nemá žádná jiná kroska, že tady radíš, že to je běžné, že motorka nedrží volnoběh??

3 reakcí na tento příspěvek 250 2T

2.5.2010 v 19:57 | Nahoru | #25
Tak jsem to pošteloval tím šroubkem a je to v cajku. Za tepla už nechcípe a krasně si jen vrní na volnoběh

Měl jsem ten volnoběh moc malej, musel jsem tak malinko přidat a teď už je to OK

250 2T

2.5.2010 v 21:26 | Nahoru | #26
no já jezdím cros a teda volnoběh kdyby motorka neměla tak by mě to pěkně sralo když dojíždíž do zatáčky tak nebudeš mít přece pořád přidanej plyn aby ti nezdechla to je pěkná volovina že nepotřebuješ volnoběh

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #27
Shann41> no vidíš ale pro domese44 tam ten šroubek neni

1 reakcí na tento příspěvek 250 2T

2.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #28
nebo ve skoku když ti motorka zdechne tak to asi nebude to pravý ořechový

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #29
medzaj> ten 2T ve skoku to tak hrozný asi nebude,ale takovej 4T,když by měl zdechnout,nooo nechtěl bych

(reakce na) 250 2T

2.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #30

Shann41>Tak jsem to pošteloval tím šroubkem a je to v cajku. Za tepla už nechcípe a krasně si jen vrní na volnoběh


tak to máš úplně blbě
pořádná kroska musí přece hned chcípnout
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist