budu kupovat novou (po vašem) MOTKU a tak jsem se tu přihlásil abych se nejdřív něco o motce kterou chci dozvěděl a také samozřejmě poučil z chyb jiných a byl tak lepším motorkářem po dlouhých 7 dnech mám hlavu jako škopek.
POZOR ZMĚNA chci cestovat ve dvou žádná rychlost hlavně bezpečí a pohodlí.......proto jsem vybral i po malé konzultaci: V-strom 1000 50% nebo V-strom 650 ABS 50% .podotýkám že jsem jezdil na 175čz skůtr a nikdy jsem nespadl. ale proč píšu pár věcí nevím nebo nechápu ...
1 proč abs není tak dobré když slouží bezpečí ???? VYŘEŠENO ABS ANO pro začátečníka
2 na co si mám dát pozor myslím něco co normálně člověka hned nenapadne ..???
3 při koupi stroma 1000 jaký rok v. a proč ??
650 s ABS jaký rok v. a proč ??
všem moc děkuji za příspěvky a připomínám eště jednou nehledám na litru rychlost ani adrenalin ale nejezdil jsem 18let a tak jsem trochu spátečnický ale sen je sen ....
Naposledy editováno 26.04.2010 21:39:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
Nějaký návyky jak zacházet s motorkou budou chybět stoprocentně.
Pokud si z na ničem 18 let neseděl tak ti zezačátku přijde že i pětikilo hrozně letí (i ve dvou).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
mr.bob>Ozzy_> ????? bys mě svezl??? a na které straně?? beroun už vidím .....už jsem se mohl svést víckrát ale aby mi někdo dokázal že to hrabe a jede 200 tak jsem to radši vždy odmítnul ...... nechtěl jsem urazit 600 ...
Ale tady nejde o urazeni. Tady jde o presvedceni ze "jak to neni litr tak to je slabe", a "aby mi to stacilo" a ty lidi proste netusej o cem mluvi. Jako rozhodne CBF nebo VSTORM jsou relativne rozumne litry, mozna i rozumnejsi nez supersport seska ... ale porad pro cloveka kterej na motorce sedel naposled pred 18 lety mi to prijde jako mirnej hazard. Masina je tezsi, vzteklejsi a hur se na ni odhadujou brzdy nez na lehci a slabsi, pricemz tvrdit ze ti za dva roky na cestovani nebude stacit ?
Ja jezdim na fazeru 4 sezonu, predtim jsem jednu jezdil na hornetu (oboji sestky) a ted me to tahne ke sportovnejsi motorce. Ale zase sestce. Protoze ty co rikaj ze sestky nejedou, tak jen neumi (nebo nechcou) radit.
A to se bavime o vysokootackovych ctyrvalcich sprevodovanych do rychla, na vstrormu nemusis moc radit ani na ty 650ce (dvouvalec se zatahem od spoda a zprevodovanej do tahu). Navic rozumnych 220 kilo pohotovostni hmotnosti, narozdil od litru.
Jen muj nazor, najdou se jiny lidi co rok jezdi na CB500 a pak musijou mit R1. No myslim si o tom svoje.
PS: Jak je kurnik mozny, ze ted s DAckama v moste ma zase nejlepsi cas Mrtvola na sestce, a ne nekdo s tech 40 pritomnejch litru ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
hazard ne ale spíš vyčtený z motodatabáze .....
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
1 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
1 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
Naposledy editováno 25.04.2010 01:20:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
Akorát že si neuvědomují, že ti, co píšou v testech o 600ccm jak jsou to líné motorky a jak se musí točit, jezdí už spoustu let a většinou na sportovních mašinách.
Taky ti řeknu ještě jednu věc. Opravdu minimum lidí na první pokus trefí přesně to, co jim sedne. A každý říká, že tohle bude prostě jeho mašina snů a že tu bude mít až do konce života. To je prostě nesmysl! Ze všech lidí, co znám, nemá nikdo svojí první mašinu a věř mi, že všichni si tu první kupovali s tím, že to je přesně to, co se jim líbí.
Já jsem na tom stejně. Kupoval jsem XTčko s pevným rozhodnutím, že to bude prostě ono. Na konci druhé sezóny jsem si jel pro Suzuki DR400 a baví mě to na DR 1000x víc. Mám doma tedy obě a XT jsem si nechal hlavně z toho důvodu, že jsem ji kupoval jako funglovku a ztratil bych na tom opravdu moc. Jinak všimni si, že jsem s 660ccm "spokojen nebyl" a s 400ccm je to super. Není to tedy jen o vysokém objemu.
Stejně to asi dopadne tak, že si koupíš to, co se ti líbí a nedáš na rady ostatních. Až teda budeš mít doma litra, tak ti přeji "příjemnou" první sezónu (protože si stejně nezajezdíš a budeš se na tom akorát trápit) a snad má tvoje manželka dobrou práci a ty dobrou pojistku, když by to nedopadlo úplně dobře.
1 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
Ps:každá ryba chválí svůj ocas
1 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
2 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
Tom_Riddle>mr.bob> Ruce pryč od litrů a vyber něco menšího, jak už tu zaznělo, ten Transalp by byl nejideálnější, hodnej bezpohlavní motor, spolehlivej, na cestování paráda a podvozek na naše žalostný silnice jako stvořený, líp vybrat nemůžeš.
Ještě je tu jedna možnost-Versys.Já dělal autoškolu na moto přímo nad 25kw-bez předchozích zkušeností-maximálně s olpranem .Jako začátečník můžu jen doporučit a výkonu pro nás začínající ažaž.Za peníze,které do toho chceš vrazit,koupíš krásný kousek i s ABS a ještě ti zbyde na hadry.Jo a město zvládá i na tu šestku.Naposledy editováno 25.04.2010 10:58:16
Na to, jit defacto do prvni motorky litra bych nemel koule a nestydim se za to - kdyz zacnu na necem slabsim, nebudu muset mit takovej respekt z toho za to vzit, ubude starost s kilama navic. A to ze to nepojede tak rychle... tak dorazim pozdejc a alespon toho cestou vic uvidim Sorry za dlouhej spam, jen tim chci naznacit, ze bych si fakt zkusil na Tvym miste na toho malyho Storma sednout, treba uvidis, ze starost o vykon ve dvou je zbytecna :)
Naposledy editováno 25.04.2010 11:35:20
BagoBorec>tak to se kurevsky pleteš
Chlape, nevím,co si tady dokazuješ mistifikací nováčka. Taky nevím,na čem s ABS jsi to jel a i když ani netuším,jak schopný jsi brzdař na svém enduru....prosím,než začneš někoho důvěřivého mistifikovat , aspoň si o problematice něco přečti.
Nebudu tady psát já jsem řídil toto a ono,já můžu být hovno jezdec a nikdo mi to nemusí věřit, proto použiju údaje z testu ABS publikovaném v Motocyklu 06/2009.
Myslím,že základní data budou stačit,jde o brzdnou dráhu na absolutně ideálních podmínek,nová guma,hladký,suchý,vyhřátý asfalt:
-PROFESIONÁLNÍ jezdec bez ABS : 39,7m
-s ABS : 41,0m
-ZKUŠENÝ (!!redaktor časopisu!!) jezdec bez ABS : 42,4m
-s ABS : 41,0m
Tak a teď mi k tomu řekni, kdo se tady kurevsky plete!
Nebo,že by tvoje endurko s tebou za řidítky bylo až taková profesionální kombinace??
Uznávám,že pocit z ABS není nic moc,ale čísla mluví za vše. Jen si vzpomeňte,co se říkalo o ABS v autech....taky se našli hrdinové,co to přece nepotřebujou a bla bla bla....
Takže mr.bobe...vzhledem ke všemu,co jsi tady psal,nad motkou bez ABS vůbec neuvažuj,později by sis to mohl vyčitat.
Naposledy editováno 25.04.2010 12:46:23
scalla>BagoBorec> draku, jak vidím, jsi jeden z těch, kteří jen díky tomu, že se narodili o 1000km východněji, nebojují dnes o bednu spolu s Rossim a Stonerem. Máš pravdu. Pro lidi jako ty je ABS úplně k ničemu.
Asi tak.
Je třeba taky dodat,že až ti tam něco vjede,vletí atd....budeš hovno myslet na dávkování,mez adheze atd...budeš tu páčku drtit,co to dá,protože tvoje hlava bude chtít zastavit HNED a TADY a TEĎ, to je třeba si taky uvědomit....krizové brždění není o hlavě,ale o reflexech a pudech. Dá se to natrénovat,ale i tak,známe české cesty a práci našich silničářu...nikdy nevíš,kdy tam bude kupka štěrku,díra,listí kobylinec....
1 reakcí na tento příspěvek začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
třeba jsem jen strašpitel ale aspon s rozumem ....
ABS vidím na začátek jako super pomocníka určitě nebudu mít tolik citu abych poznal hned kde je ta mez mezi bloknutím kola a max. bržděním a asi nebudu jediný a natož v krizové situaci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) začátečník s plnou hlavou po 7 dnech
technická ..... když budu dávat mín plinu na1000 mám uplně stejné motorky????
jaký je jízdní rozdíl mezi nimi při stejné váze ????
děkuji ....
slohové práce nevadí rád se nechám poučit čím víc tím líp.