Dříve hodně kouřila, a kapal olej z výfuku, mizel v převodovce olej a motor nechtěl do otáček.
Následovalo
- Nové gufero na kliku -> přestal ubývat olej v převodovce
- Poštelování oilmasteru -> olej přestal téci z výfuku, ale svíčka pořád mokrá
- Vypojení oilmasteru -> svíčka je suchá
ALE STEJNĚ TO NEJDE DO OTÁČEK "KDYŽ SEM TO ZKOUŠEL NEBYL MOTOR OHŘÁTÝ ALE I STUDENÝ MOTOR BY SNAD MOHL PO OTOČENÍ PLYNEM VYLÉZT PŘES 3000 ot/min "
Nevím už co stím. Mám pocit, že nedoléhají klapky, mohlo by to být tím.
Naposledy editováno 19.10.2009 18:38:06
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s TZR
Jinak je pravda že dřív to tolik nedělala.
Takže se mám Připravit na GO motoru??? Už mi to radil jeden kámoš ať udělám novej nikasil.
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR
Od tý doby co sem to koupil tam šlo moc oleje takže nevim, jinak byla už párkrát zadřená. Předchozí majitelé byli asi kreténi.
animal jirik -> ale ono to kouří i když je teď ten oilmaster vypojenej - je ale možný že
tam ještě tlačí ten zbytek oleje co v něm zůstal.
jinak více ubrat nejde dělá se to vymezovacími podložkami,
ale nemá se na něm co posrat je poháněnej od motoru přez ozubený kolečka
takže nechápu jak může dávat víc.
Patrik-1>Jo ještě bych se chtěl zepat proč by se to přidíralo????
Od tý doby co sem to koupil tam šlo moc oleje takže nevim, jinak byla už párkrát zadřená. Předchozí majitelé byli asi kreténi.
Pokud tam šlo hodně oleje, tak to přidřeš taky !!! Není to sice tak rychlá smrt jak zadření nasucho, ale je to na rozebrání motoru. Velkým množstvím oleje dochází k jeho nedokonalému spalování, usazuje se na pístu a hlavně pod kroužkama, tvoří karbon a to už stačí k tomu, aby to šlo do řiti. Kroužky přestávají těsnit, zmenšuje se komprese, kolem kroužků začne "profukovat" spálená směs, píst a kroužky se začnou přehřívat, změní svoje vlastnosti a čím dál tím méně těsní. Motor, co nemá kompresi nejede a nepojede ani náhodou. Jedině "rozborka, sborka". Čím dřív, tím líp, než se to posere úplně.
Zkoušel sem kompresi - vyndal sem svíčku, ucpal to palcem a protočil
-> Komprese jako prase ten prst tam neudržíte
Odmontoval sem Oilmaster - byl v něm ještě olej a ten to cpalo do motoru
-> No a co se stalo!!!!! Najednou už běhá celkem dobře ještě to vycucne olej co zbyl v
hadičce a bude OK
Jinak svíčka je tam úplně nová.
Díky za rady ale bylo to asi tím olejem. Jen my přijde divné proč tam ten oilmaster dával tolik oleje.... Nemůže to být třeba tím, že už sem ho parkrát sundal a je to jinak nastavený??? Mám na mysli že to foukne olej do karbecu v určitou chvíli, když sem ho vyndal a dal zpět mohl sem s tím pootočit a tak tam ten olej foukne v jinou chvíli a on se nesmísí s benzínem. Nevím jestli to musí být natočené do určité polohy.
Naposledy editováno 09.10.2009 23:01:16
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR
Oilmaster mám pořád odpojený, olej je namíchán v benzínu, olej v převodovce neubívá, voda neubívá, ale pořád to něco chčije z vejfuku, je to mastný, černý ale trochu řidší než olej -možná je to směs benzin-olej.
Motor běží, když se ohřeje jde normálně do otáček - měl jsem tam 8tis. a v poho.
Co s tím teda je?????
Já bych to možná tipnul na zanesenej výfuk, jak už mi někde někdo radil.
Výfuk (mám ny mysli rezonátor neb jak se to jmenuje,takovej ten tlustej díl co následuje za kolenem) je asi zanesený a tak směs nemůže prohořet.
1.přízpěvek od MR.Magor
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR
Patrik-1>Motul 710
Hm tak pokud ten motor nebudeš pořádně točit tak se olej blbě spaluje a máš zasraný výfuk...tak jako já na Gasovi...sem mrdal, moc to netočím a koncovku mám taky od oleje...
Jestli ta motorka byla zadřená a jezdí bez opravy tak bych začal tím...a ten kámoš bude mít s tím nikasilem pravdu...píst, nikasil..
Prostě sundej válec nebo to dej do servisu
edit: Taky to pořád může být jen rozhozená směs
Naposledy editováno 19.10.2009 21:15:45
Patrik-1>Tak a teď se ukažte vy co tomu trochu rozumíte...
Oilmaster mám pořád odpojený, olej je namíchán v benzínu, olej v převodovce neubívá, voda neubívá, ale pořád to něco chčije z vejfuku, je to mastný, černý ale trochu řidší než olej -možná je to směs benzin-olej.
Motor běží, když se ohřeje jde normálně do otáček - měl jsem tam 8tis. a v poho.
Co s tím teda je?????
Měl jsem v podstatě totéž na svém RGV 250, motorka jela jako pila, ale z výfuků prskal benzín s olejem, stav se zhoršoval, nakonec to dopadlo tak, že pokud jsem jel do 7tis ot/min, tak po pár minutách pomalé jízdy vě městě byly obě svíčky mokré. Pokud jsem točil nad 7tis tak jela normálně, jak pila.. Ale stačilo zastavit nechat motorku "bublat" na volnoběh (otáčkoměr začínal na 3tis ot/min ) tak se na zemi za výfuky dělaly mokré skvrny od benzínu, motorka se do tří minut "utopila"..
Příčina je jasná - špatné klapy (jazýčkové membrány) v sání. (případně to může dělat i uštíplý spodek pístu, to jsem řešil na RG200, ale to je málopravděpodobné)
Schválě se mrkni na fotku pravé koncovky, bordel z ní tekl už po dvou kilometrech..
Naposledy editováno 19.10.2009 21:36:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzd. světla Yamaha TZR 125 | ondra.bike | 7 | 25.4.2020 v 19:56 Pecuch |
yamaha tzr 125 po chvilce chcípne Yamaha TZR 125 | DanielCZE | 14 | 18.3.2019 v 21:07 NatyArt |
yamaha tzr přívěra Yamaha TZR 125 | DanielCZE | 6 | 18.12.2018 v 19:44 Hitak128CZ |
Motorka na závody Dromy, popř Road ... Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Aprilia AF1 Futura 1... | lamaldo | 7 | 17.8.2018 v 00:53 lamaldo |
50 -->125?? Yamaha TZR 125 | Pianistka | 6 | 15.7.2017 v 18:44 Thunder |