globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problémy s TZR
8.10.2009 v 19:13
Mám problém u TZR, něco s motorem asi.
Dříve hodně kouřila, a kapal olej z výfuku, mizel v převodovce olej a motor nechtěl do otáček.
Následovalo
- Nové gufero na kliku -> přestal ubývat olej v převodovce
- Poštelování oilmasteru -> olej přestal téci z výfuku, ale svíčka pořád mokrá
- Vypojení oilmasteru -> svíčka je suchá
ALE STEJNĚ TO NEJDE DO OTÁČEK "KDYŽ SEM TO ZKOUŠEL NEBYL MOTOR OHŘÁTÝ ALE I STUDENÝ MOTOR BY SNAD MOHL PO OTOČENÍ PLYNEM VYLÉZT PŘES 3000 ot/min "
Nevím už co stím. Mám pocit, že nedoléhají klapky, mohlo by to být tím.

Naposledy editováno 19.10.2009 18:38:06

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR

8.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #1
no já tuhle mašinu neznam, ale tipnul bych žes to zadřel.... (nechci stašit)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s TZR

8.10.2009 v 19:35 | Nahoru | #2
animal_jirik> ne ne nezadrel kdyz ju startuje ne? dejme tomu ze se pomalu ale jiste zadira?

(reakce na) Problémy s TZR

8.10.2009 v 19:49 | Nahoru | #3
roberto.cz> no dobře tak je tepřiva přidřená... to už vlastně vyjde nastejno... prostě je vážně nemocna a bez doktora se to neobejde

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:03 | Nahoru | #4
Jinak to jezdí, nechce do otáček, ale když ji na chvíli dáte víc plynu tak pak vyleze až na 5000 tis. a pak už celkem táhne.
Jinak je pravda že dřív to tolik nedělala.
Takže se mám Připravit na GO motoru??? Už mi to radil jeden kámoš ať udělám novej nikasil.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #5
Jo ještě bych se chtěl zepat proč by se to přidíralo????
Od tý doby co sem to koupil tam šlo moc oleje takže nevim, jinak byla už párkrát zadřená. Předchozí majitelé byli asi kreténi.

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:12 | Nahoru | #6
teda jak sem říkal v tihle se moc nevyznam, ale když si odpojil oilmaster...? tak se to zadře docela snadno (nebo si to myslel že si to jen zkusil?)

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:26 | Nahoru | #7
Opojil sem oilmaster jenom nazkoušku v poctatě sem na tom od tý doby nejel, a dal sem olej do benzínu.

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #8
ma to priveru ve vyfuku?

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #9
aha, no tak to spiš ten oilmaster poštelovat...trochu razantněji. Tedy jestli to i kouří "moc", tak to bude v tom mazání... Ja bych to asi udělal tak, že bych si zjistil v jakym poměru se to má ředit, odpojil oilmaster a benzin si naředil sám... a normalně to projel... tim přece nemůžeš nic zkazit... a budeš mít jasno jestli je to tim mazáním.

Problémy s TZR

8.10.2009 v 20:49 | Nahoru | #10
ST3 -> přívěru to má a ta je ok už sem jí čistil i šteloval

animal jirik -> ale ono to kouří i když je teď ten oilmaster vypojenej - je ale možný že
tam ještě tlačí ten zbytek oleje co v něm zůstal.
jinak více ubrat nejde dělá se to vymezovacími podložkami,
ale nemá se na něm co posrat je poháněnej od motoru přez ozubený kolečka
takže nechápu jak může dávat víc.

Problémy s TZR

8.10.2009 v 21:08 | Nahoru | #11
no to nevim, neviděl sem to, ale když to uděláš jak sem "říkal" tak budeš mít jasno ;)

Problémy s TZR

8.10.2009 v 21:33 | Nahoru | #12
co třeba bohatá směs? jaká je svíčka?

Problémy s TZR

9.10.2009 v 00:26 | Nahoru | #13
hele dvoutak vzdy plive olej ...

(reakce na) Problémy s TZR

9.10.2009 v 08:51 | Nahoru | #14

Patrik-1>Jo ještě bych se chtěl zepat proč by se to přidíralo????
Od tý doby co sem to koupil tam šlo moc oleje takže nevim, jinak byla už párkrát zadřená. Předchozí majitelé byli asi kreténi.


Pokud tam šlo hodně oleje, tak to přidřeš taky !!! Není to sice tak rychlá smrt jak zadření nasucho, ale je to na rozebrání motoru. Velkým množstvím oleje dochází k jeho nedokonalému spalování, usazuje se na pístu a hlavně pod kroužkama, tvoří karbon a to už stačí k tomu, aby to šlo do řiti. Kroužky přestávají těsnit, zmenšuje se komprese, kolem kroužků začne "profukovat" spálená směs, píst a kroužky se začnou přehřívat, změní svoje vlastnosti a čím dál tím méně těsní. Motor, co nemá kompresi nejede a nepojede ani náhodou. Jedině "rozborka, sborka". Čím dřív, tím líp, než se to posere úplně.

Problémy s TZR

9.10.2009 v 23:00 | Nahoru | #15
Tak sem si s tím dneska hrál:
Zkoušel sem kompresi - vyndal sem svíčku, ucpal to palcem a protočil
-> Komprese jako prase ten prst tam neudržíte
Odmontoval sem Oilmaster - byl v něm ještě olej a ten to cpalo do motoru
-> No a co se stalo!!!!! Najednou už běhá celkem dobře ještě to vycucne olej co zbyl v
hadičce a bude OK
Jinak svíčka je tam úplně nová.
Díky za rady ale bylo to asi tím olejem. Jen my přijde divné proč tam ten oilmaster dával tolik oleje.... Nemůže to být třeba tím, že už sem ho parkrát sundal a je to jinak nastavený??? Mám na mysli že to foukne olej do karbecu v určitou chvíli, když sem ho vyndal a dal zpět mohl sem s tím pootočit a tak tam ten olej foukne v jinou chvíli a on se nesmísí s benzínem. Nevím jestli to musí být natočené do určité polohy.

Naposledy editováno 09.10.2009 23:01:16

Problémy s TZR

11.10.2009 v 10:03 | Nahoru | #16
Ještě skusim přidat benzín na jehle - nevím na jaký má bejt drážce, třeba tam de olej dobře ale je tam málo benzínu a nesmísí se to.

Problémy s TZR

19.10.2009 v 18:38 | Nahoru | #17
Přejmenoval jsem toto vlakno jo.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR

19.10.2009 v 18:53 | Nahoru | #18
Tak a teď se ukažte vy co tomu trochu rozumíte...
Oilmaster mám pořád odpojený, olej je namíchán v benzínu, olej v převodovce neubívá, voda neubívá, ale pořád to něco chčije z vejfuku, je to mastný, černý ale trochu řidší než olej -možná je to směs benzin-olej.
Motor běží, když se ohřeje jde normálně do otáček - měl jsem tam 8tis. a v poho.
Co s tím teda je?????

Já bych to možná tipnul na zanesenej výfuk, jak už mi někde někdo radil.
Výfuk (mám ny mysli rezonátor neb jak se to jmenuje,takovej ten tlustej díl co následuje za kolenem) je asi zanesený a tak směs nemůže prohořet.
1.přízpěvek od MR.Magor

Problémy s TZR

19.10.2009 v 21:07 | Nahoru | #19
Co tam liješ za olej?

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s TZR

19.10.2009 v 21:11 | Nahoru | #20
Motul 710

(reakce na) Problémy s TZR

19.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #21

Patrik-1>Motul 710



Hm tak pokud ten motor nebudeš pořádně točit tak se olej blbě spaluje a máš zasraný výfuk...tak jako já na Gasovi...sem mrdal, moc to netočím a koncovku mám taky od oleje...
Jestli ta motorka byla zadřená a jezdí bez opravy tak bych začal tím...a ten kámoš bude mít s tím nikasilem pravdu...píst, nikasil..
Prostě sundej válec nebo to dej do servisu

edit: Taky to pořád může být jen rozhozená směs

Naposledy editováno 19.10.2009 21:15:45

Problémy s TZR

19.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #22
No hochu, jestli se ti to přikousává tak to si asi s Rkem moc nezazávodíš, co

(reakce na) Problémy s TZR

19.10.2009 v 21:35 | Nahoru | #23

Patrik-1>Tak a teď se ukažte vy co tomu trochu rozumíte...
Oilmaster mám pořád odpojený, olej je namíchán v benzínu, olej v převodovce neubívá, voda neubívá, ale pořád to něco chčije z vejfuku, je to mastný, černý ale trochu řidší než olej -možná je to směs benzin-olej.
Motor běží, když se ohřeje jde normálně do otáček - měl jsem tam 8tis. a v poho.
Co s tím teda je?????



Měl jsem v podstatě totéž na svém RGV 250, motorka jela jako pila, ale z výfuků prskal benzín s olejem, stav se zhoršoval, nakonec to dopadlo tak, že pokud jsem jel do 7tis ot/min, tak po pár minutách pomalé jízdy vě městě byly obě svíčky mokré. Pokud jsem točil nad 7tis tak jela normálně, jak pila.. Ale stačilo zastavit nechat motorku "bublat" na volnoběh (otáčkoměr začínal na 3tis ot/min ) tak se na zemi za výfuky dělaly mokré skvrny od benzínu, motorka se do tří minut "utopila"..

Příčina je jasná - špatné klapy (jazýčkové membrány) v sání. (případně to může dělat i uštíplý spodek pístu, to jsem řešil na RG200, ale to je málopravděpodobné)

Schválě se mrkni na fotku pravé koncovky, bordel z ní tekl už po dvou kilometrech..


Naposledy editováno 19.10.2009 21:36:25

Problémy s TZR

19.10.2009 v 22:09 | Nahoru | #24
BagoBorec -> nekouše se takže bych mohl klidně závodil jen za mnou zůstane čára
C.J. -> na ten píst bych to neviděl, asi bude zasranej vejfuk a ty klapky by to tak mohly
bejt, začnu u toho výfuku, když tak si seženu karbonový klapky.
Díky za rady

Naposledy editováno 03.11.2009 22:49:16

Problémy s TZR

18.4.2010 v 21:44 | Nahoru | #25


Naposledy editováno 22.04.2010 18:31:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spínač brzd. světla Yamaha TZR 125 ondra.bike 7 25.4.2020 v 19:56 Pecuch
yamaha tzr 125 po chvilce chcípne Yamaha TZR 125 DanielCZE 14 18.3.2019 v 21:07 NatyArt
yamaha tzr přívěra Yamaha TZR 125 DanielCZE 6 18.12.2018 v 19:44 Hitak128CZ
Motorka na závody Dromy, popř Road ... Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Aprilia AF1 Futura 1... lamaldo 7 17.8.2018 v 00:53 lamaldo
50 -->125?? Yamaha TZR 125 Pianistka 6 15.7.2017 v 18:44 Thunder


TOPlist