1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Naposledy editováno 10.04.2010 12:04:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
VaclavJan>Zdarec, ted na jaře sem koupil ace a hned mam otazku. Ted sem tu cetl ze kontrola exupu se da zjistit ze se motor vytoi nad 7000 ot. Kamik mi rikal, ze se ma servo pohnout pro kontrolu uz po zapnuti klicku ve spinacce. Nevite jestli je to pravda? Sice to neni az tak podstatny, kdyz se to da zjistit prvnim zpusobem, ale me to zajima Dikes
mělo by se pohnout tam a zpět :) protože když by se nepohlo tak by ti diagnostika hodila na otáčkoměru chybu na 7000 ot/min což je EXUP :)
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Plnou funkci privery overis jen pokud sundas krytku privery na vyfuku a vytocis to nad 7 tis. ot. pak uvidis pootoceni, nebo neuvidis:)
Naposledy editováno 18.04.2010 16:01:47
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Borec mi to při prodeji neřekl a já to v té době taky nevěděl, ale zjistil jsem to úplně jednoduše - pořádně jsem si přečetl velký techničák:)
Pak to ve mě, asi stejně jako v tobě, začalo hlodat, tak jsem sháněl podklady.
Pozná se to podle těchto věcí:
jiné označení na motoru - typ. V ČR se myslím prodával typ VD (nejsem si úplně jistý - ten byl odškrcený). V Německu a taky např. ve Švýcarsku se prodával taky typ VF (označení na motoru).
Motor byl seškrcený na "třech místech". Řídící jednotka, karburátory a doraz na plynu.
Ale teď to podstatné - motor jde odšktit a to docela jednoduchou cestou (v německým Motorradu byl přímo i návod).
Moje motorka je podle toho udělaná - za prvé je potřeba vyměnit karburátory - resp. by měly stačit jehly. Já to mám vyřešené tak, že tam mám ten základní K&N kit:) - já to nedělal, ale předpoklám, že to bylo levnější než kupovat originál jehly u Yamahy.
Pak je potřeba přešmiknout dva kabely vedoucí z řídíci jednotky (je to myslím zelený a bílý, ale je to přesně popsaný v tom návodu).
Co se týče dorazu na řídítkách to se dle mě řeší buď novou plynovou rukojetí nebo je možná vyjímatelný - já ho nikdy neviděl, takže nevim.
Takže ve zkratce - zjisti co máš ve velkým techničáku, pokud tam bude 77 kW tak zkontroluj jehly v karbecíh (K&N jehly mají více drážek pro jistící podložku) a když pak ještě najdeš na levá straně pod řídící jednotkou dva přešmiknuté a zaizolované kabely, tak to už někdo vyřešil za tebe:)
- nepředpokládám, že když už někdo vyměnil jehly a přešmikl kabely, že by neodstranil tu blokaci na plynové rukojeti
Doufám že vyčerpávající odpověď
PPS: úplný žůžo-labůžo je situace: Semafor, moje těžká mrcha a klučina na litru s rokem výroby např. 2005 nebo novější (poslední byla GSXR K5)
Stačí pár metrů plného nasazení, borcova krátká a lehká mašina zvedne předek, on ubere a pak už jede první vítěz:))))
Naposledy editováno 24.05.2010 18:33:39
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 10 | 7.3.2022 v 17:02 Julip2 |
Manuál Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 2 | 7.1.2022 v 19:31 Spangeoboob |
Výměna oleje Yamaha YZF 1000R Thunderace | Pluskycbr | 4 | 12.7.2021 v 09:54 Kamikadze-Ace |
Regulátor dobíjení yzf 1000 thunder... Yamaha YZF 1000R Thunderace | pithell | 2 | 22.6.2021 v 19:21 wáca |
centrální tlumič yzf 1000 thunderace Yamaha YZF 1000R Thunderace | keibi125 | 4 | 20.7.2020 v 07:48 Lazyfucker |