K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Sefo>Nejvíc do kolínek pruděj vždycky TI, co je neumí
Já sem v prdeli,mám krátký nohy.
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
verybusy>Já sem v prdeli,mám krátký nohy.
Si kup troje slajdry a přilep je na sebe...pak budeš kolenovat i na stojánku:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Sefo>Si kup troje slajdry a přilep je na sebe...pak budeš kolenovat i na stojánku:)
To si radši vykloubím kyčel,bude to levnější.To víš,slajdry dneska nejsou zadarmo.
Celé bych toto téma bych rozdělil do několika bodů.
Pojem kolínko: Celé to samozřejmě vzniklo na okruzích ale to každý ví. Myslím si, třeba se pletu, že kolínko není důvod ale následek nového stylu jízdy, někteří ho berou jako důvod vyjížďky.
Okruhové motorky mají stupačky vysoko proto jim nějaké hlásiče náklonu jsou na nic a hlavně, při broušení by se brzo ty šrouby stejně ojeli, to u sliderů tak moc nehrozí.
Při okruhovém ježdění jde o to, mít v každou chvíli jasnou informaci o náklonu stroje.
Proto to kolínko. Někteří machři dokážou dokonce vytáhnou motku ze začínajícího pádu způsobeného skluzem předního kola.
Pojem vysedávání: Tak to je naprosto jasné, jde o to, mít motorku v co nejpřímějším postavení. Čím je motorka méně v náklonu, tím dříve se může gazovat a tím lepší časy závodník jezdí. Všimněte si, že při průjezdu zatáčkou je jezdec z motorky vysedlý nejvíce v druhé části zatáčky a na konci z ní doslova visí.
Pojem sjíždění pneu až do konce: Pneumatiky se navrhují tak, aby na nich bylo co nejméně materiálu, takže každá pneu (tedy skoro každá) se dá sjet až do kraje vzorku. Druhá věc je ta, jak moc to je za 1. bezpečné a hlavně za 2 efektivní (neplést s efektní). Čím víc člověk jezdí po u kraje pneu, tím méně je vysedlý a tím později může gazovat.
Naposledy editováno 14.04.2010 11:34:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
vyrábí je Pepa Sršen a sou dřevěný
2 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
Check it out
Rider-Ozzi>Zvu všechny kolínkáře na okruh do Sosnové, kde si všichni mohou vyzkoušet zdejší rady a teorie v praxi.
Check it out
to to trvalo
ale neber to zle, sosnovou doporučuju, je to tam fajn a je super, že to někdo organizuje
Naposledy editováno 14.04.2010 12:02:05
Rider-Ozzi>Zvu všechny kolínkáře na okruh do Sosnové, kde si všichni mohou vyzkoušet zdejší rady a teorie v praxi.
Check it out
Tak o tohle slo, aha.
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
VOGELVFR>Dřevěný slajdry To to bude v zatáčkach smrdět jak u táboráku Vypadá to, že za pár let budou na komboškach místo slajdrů kolečka z kanape
Se vsadim, ze uz to davno zkouseli s koleckama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Naposledy editováno 14.04.2010 14:00:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Rider-Ozzi>Wíťa> Počkej, ten ale nejede kolínko, nýbrž lokýtek
Ja myslim ze kdyby takhle vjel do zatacky a motorku naklonil, tak jede spis zadek.
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
[img]