Chystám výměnu současného stroje (Fazer) za zmíněnou CBF 1000. Jezdím často ve dvou a běžnou cestovní rychlostí (většinou ). Jak je na tom CBF s pevností rámu a podvozku vůbec? Vím, že se supersportem to srovnávat nejde a ani to tak nemyslím. Dočetl jsem se o problémech s kmitáním řídítek (pneu?), ale o chování rámu a moto jako celku, pokud se více "tahá", nikde nic. Že je motor "bezpohlavní" mi nevadí - mám raději kontinuální tah velkého motoru, než nic-nic-nic-zátah (i u auta, kde pod 2,5 litru objemu nejdu).
Díky za informaci a vlastní postřehy.
edit: překlep
Naposledy editováno 09.04.2010 21:43:37
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
Za všech okolností si užívám sílu zátahu, obyčejně jde snadno na zadní, kupodivu na snížený výkon oproti CBR jde i rychle za plynem, až do 240km/h (i s kuframa a i ve dvou!!!)
Nádherně se protahuje i serpentinama (Slaný - Zlonice, Žel.Brod - Tanvald; nebo Buchlov), nikdy jsem nijak nepociťoval, že by rám nebyl pevný.
Když jedu sám, nedal mi to v Brně na okruhu ani nový Hornet, přitom má stejný výkon a je lehčí, měl by být mrštnější...
Jsem spokojen na max...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
tommz>Zas to VFRko je parádní mašina a slabá taky není...aspoň na cestování určitě stačí. Horší bych řekl, že je to s tim Véčkem. Není to tak klidný motor jako R4vál.
OBJEM ničím nenahradíš...
Teda pokud máš na mysli předchozí VFR. Ale i to bylo o polovinu dražší, než CBF1000.
Pokud máš na mysli nové VFR1200, tak je dražší o asi 70%...
CBF1000 je zkrátka super kompromis mezi sportem a naháčem a užitek je mimořádný. Zkrátka hodně muziky za "málo" peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
edit: Tak jsem teď díval, že si CBF 1000 kupují většinou už tatíci v letech . No nic, já už taky mohu být každou chvíli dědek To je hrůza....
Naposledy editováno 10.04.2010 18:15:16
Takže přeji dobrý výběr a mnoho štastných km, určitě s ním nešlápneš vedle.
PS: Kašli na dědky - já jsem mladej zobák a CBF se mi líbí, i mi sedla co se jízdy týče.
tommz>Zas to VFRko je parádní mašina a slabá taky není...aspoň na cestování určitě stačí. Horší bych řekl, že je to s tim Véčkem. Není to tak klidný motor jako R4vál.
Coze??? V4 je horsi nez 4V??? Kdes na to prisel??? Na kontinualni tah neni asi lepsi motor nez je prave ve VFR800Fi (VTEC neni VFR)... Prave V4 ve VFR ma krasny chod odspoda az do omezovace, nedeje se tam zadna vykonova dira jako na 4V...
Na litrovym CBF sem nejel, ale zobecnit to ze V4 je neklidna je nesmysl... Mozna V4 v Aprilii RSV4... Ale ne ve VFR...
Rob2>mikk31> Dík za info. Já si ještě nevybral - teprve vybírám Ale CBF zatím vede díky charakteristice motoru a vhodnosti pro cestování nad konkurencí vcelku jednoznačně. Pouze mě trochu děsí hmotnost, protože mám garáž proti mírnému svahu a nemohu do ní vjet, ale musím do ní moto zatlačit. Nemám v ní totiž skoro místo - stojí v ní auto. Garáž je z dob socialismu, kdy velké auto byl "Žigulík" a já mám auto trochu větší... Ale jenom trochu
edit: Tak jsem teď díval, že si CBF 1000 kupují většinou už tatíci v letech . No nic, já už taky mohu být každou chvíli dědek To je hrůza....
Já šel pro CBR. Dokonce jsem na ni měl zaplacenou zálohu...
Ale když si uvědomíš, že na tom výstupku vzadu má sedět někdo druhý a ty stupačky pod bradou že má někdo za Tebou používat, tak jsem to změnil a vzal CBF. Litr jede dobře, naložit na cestování se nechá bombově, spotřeba je v pohodě, kapota tam jakási je taky, takže to není jen pro dědky, ale pro praktické používání. Šestkové CeBeRo má problém, když chce závodit..., to už jsme si vyzkoušeli
Jo a znám dědka, 67let, který si předloni koupil CBR900
Váhu nerozlišíš, rozdíly jsou kolem 20kg a to Ti při zajíždění do garáže nepřijde.
Do svahu pojedeš, v závěru polechtáš přes spojku a až předním kolem přejedeš práh, zastavíš a ze zabržděné pomalu slezeš a došťouchneš rukama dovnitř i zadní kolo
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na tuhost rámu CBF 1000
Co se týče plynulosti zátahu, tak mi to opravdu nepřišlo nějak moc plynulé. V nízkých otáčkách vibrace pak přechod z 2ventilů na 4ventily a nakonec vcelku ostrý zrychlení tušim z 9t.ot.. Samozřejmě měl jsem to v ruce na pár desítek km a určitě se na to dá zvyknout natolik, že to pak člověku vůbec nepřijde. Jinak je to parádní mašina s tichou ochranou proti větru, takže na rychlé cestování super. Toť můj názor.
S CBF1000 nemám zkušenost, jen s CBF600 a u té mě nic nenadchlo. Takové nemastané neslané.
tommz>Měl jsem na mysli VFR 800. Nová VFR mi přijde fakt hnusná.
Co se týče plynulosti zátahu, tak mi to opravdu nepřišlo nějak moc plynulé. V nízkých otáčkách vibrace pak přechod z 2ventilů na 4ventily a nakonec vcelku ostrý zrychlení tušim z 9t.ot.. Samozřejmě měl jsem to v ruce na pár desítek km a určitě se na to dá zvyknout natolik, že to pak člověku vůbec nepřijde. Jinak je to parádní mašina s tichou ochranou proti větru, takže na rychlé cestování super. Toť můj názor.
S CBF1000 nemám zkušenost, jen s CBF600 a u té mě nic nenadchlo. Takové nemastané neslané.
800 VTEC neni VFR!!! Zkus si pujcit od nekoho VFR z roku 2001... A pak to budeto o cem jsem psal ja...
edit: písmeno
Naposledy editováno 12.04.2010 19:05:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |