na motorkách už jsem něco najezdil ovšem na "černo" počínaje pekáčem konče freewindem .Jenže letos přišel ten správný čas udělat si papíry.
Brzy mi bude 21 a chtěl bych se zeptat jestli jde udělat v 21 rovnou A-bez omezení ,nebo musím předtím udělat klasický Ačko do 25 kw ( kvůli nějaký praxi)? Nerad bych platil zbytečně prachy navíc.
Budu Vám velice vděčný za každou informaci týkající se této věci
Předem díky
mějte se Jakub
Naposledy editováno 09.04.2010 14:39:34
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně skupiny ŘP
1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně skupiny ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
DRN>nebylo jednodussi zavolat do autoskoly jak to je?
A pokud je někomu telefonát drahej, stačí poslat maila, vyjde to nastejno jako zakládat vlákno a odpověď má určitou váhu aspoň.
Ale tak zas by všichni nevěděli, že už seš velkej kluk, to je pravda
2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně skupiny ŘP
ale dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
Dave81>
A pokud je někomu telefonát drahej, stačí poslat maila, vyjde to nastejno jako zakládat vlákno a odpověď má určitou váhu aspoň.
Ale tak zas by všichni nevěděli, že už seš velkej kluk, to je pravda
na e-mail se ti dneska každej vysere
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
spacir>The_exploited> Ptal jsem se známýho co má autoškolu a říkal, že můžeš dělat hned neomezenej řidičák, jen u závěreček budeš absolvovat dvoje jízdy. Jedny na 25kW a druhý na neomezené motorce
to mi říkali taky... ale nestalo se tak, jezdil jsem jen na té nad 25kW. ale třeba jen šetřili za benzín
Meteleskum>Já mám pocit, že si musíš udělat prvně tu omezenou - 25kw.. Dělá se to ale tak, že jen co odjedeš závěrečnou jízdu na řidičák na omezenou motorku, přesedneš si na jinou mášu a uděláš si papíry na moto bez omezení.. Vše hned po sobě v jeden den, uděláš si papíry a hned si je rozšíříš.. Takhle se to obchází ..
máš blbej pocit - FAKE
spacir>The_exploited> Ptal jsem se známýho co má autoškolu a říkal, že můžeš dělat hned neomezenej řidičák, jen u závěreček budeš absolvovat dvoje jízdy. Jedny na 25kW a druhý na neomezené motorce
Tvůj známej asi nemá motorku s 35kw+ takže jezdí na jawě a pak si na zkoušku půjčuje něco většího. Ne že by to tak nešlo, ale pěkně natahuje lidi když to dělá na dvoje jízdy - platí se 2x 700,- za zkoušku.
Takže rada: vybrat autoškolu která má alespoň nějaký pětikilo s výkonem 35kw+, která má odpovídající zazemí (učebna, autocvičiště), která má schopnýho učitele co o tom alespoň něco ví a která tě neošidí o jízdy, to vše se dá opravdu sehnat do 6000,- ale chce to vybírat. Podle zákona musíš na tu motorku sednout sedmkrát a součástí výcviku je podle zákona také tréning řešení krizových situací (intenzivní brzdění, úhybný manévr), což většina autoškol vůbec neřeší! Pak děláš jen jendy zkoušky (test, technika, jízda) dělat to přes rozšíření mi příjde za dalších 700,- jako blbost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
FiZzeR>to mi říkali taky... ale nestalo se tak, jezdil jsem jen na té nad 25kW. ale třeba jen šetřili za benzín
Tak možná by to tak mělo správně být, ale jen šetřili čas a benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně skupiny ŘP
MATY2>spacir> pokud jezdíš celý výcvik na "silné" motorce tak děláš jen jednu jízdu
No, otázkou je, jestli můžeš dělat výcvik na silné motorce (25kW +), když nemáš řidičák na žádnou motorku, případně jan na 125 ccm a 11kW (myslím, že tam je 11kW, nejsem si jistej)? Ale když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně proč ne? Já jsem v tomto oboru míň než laik, jen říkám, co jsem se dozvěděl a považoval jsem to za nezavádějící informaci, když to bylo přímo od autoškoly.