Mám už několik let účet na PayPalu. Nedávno mi napsali, že z důvodu napadení mého účtu třetí stranou mi účet zablokovali. Dle jejich instrukcí (moc anglicky neumím) jsem měl poslat naskenovaný dokument s ověřením mé totožnosti a na základě tohoto mi účet opět aktivují. Udělal jsem to asi před měsícem a doposud se nic neděje. Na mé dotazy e-mailem mi neodpovídají. Nejraději bych účet zrušil a založil nový, ale nevím ani jak ho mám zrušit.
Prosím o příspěvky pouze k tomuto tématu a budu rád když mi někdo poradí.
Děkuji předem.
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji poradit s PayPalem
2 reakcí na tento příspěvek potřebuji poradit s PayPalem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) potřebuji poradit s PayPalem
účet se zruší v profilu - CLOSE ACOUNT
Vytvoření novýho účtu už zvládneš, dej pozor, píšeš že neumíš moc anglicky, takže opatrně!
V žádným případě nenastavovat stejné heslo jako máš na mailu na který je registrovaný paypal účet!
Že neragují je divné, zpravidla je komunikace velmi svižná. Možná je to tím, že si neposlal co chtějí, průkaz prokazující totožnost je zpravidla občanka, řidičský průkaz, pas...
platební kartu nemohu odebrat- píše mi to -nelze odebrat, přístup k účtu omezen, naučte se vyřešit problém!!!
zrušit účet taky nelze- píše to to samé
tak jsem se pokoušel vyřešit ten problém dle jejich instrukcí a je to pořád dokola, už mne to opravdu nebaví.
Ale všem ještě jednou moc díky za snahu.
Naposledy editováno 24.03.2010 20:52:23