radi5>Zahřívá nebo přehřívá? To je divný..... Že by chudé?
to asi po dvaceti kilometrech nepoznám, že ale nestřílí, volnoběh drží skálopevnej, jede znatelně líp, do otáček i z otáček jde plynule... Budu průběžně sledovat svíce... ale stejnak tam dřív nebo pozdějc budu muset dát PCIII.
Spíš si myslím, že se jen srovnala do normálu
1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
Sefo>Mě to na ARROW hůř startuje, že to nechce první chvíli držet volnoběh a musíš chvíli přidávat plyn nebo sytičovat, to se starym čipem nebylo...ale zase to jede o dost lépe, takže na to co?
No je to blbý, ale to znamená, že Ti to teď funguje korektně.....
1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
tak otázka: mám teda RP a čip 11013ME ARROW....co stím mám teda udělat?nahodím výfuk, předělám čip a?stříhat?a jak naštelovat potenciometry(vím jak je měl ten borec co jsem to od něho bral...)?
možná ted vypadám jak debil, ale nejsem stoho vůbec chytrý a nechci něco posrat!
Já tam dal open koncovku a filtr a k tomu 11013ME a žádný rozdíl jsem nepoznal ani při několika změnách čipů za tam i zpět.
Jediný co jsem poznal bylo, když jsem tam naflákal PC3 USB a nechal to naladit na brzdě. Najednou to jelo se sériovym i open výfukem podstatně líp (naladěny dvě mapy pro každý výfuk extra) a navíc se sériovým mezi 3000 / min a omezovačem zcela bez propadu. V 80 km/h kydnout šestku a už pak jen kroutit heftem, netřeba řadit.
2 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
to je ale blbost, ne?už jen výměna výfuku musí být změna!a to na jekémkoliv baiku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
gusta>tak další poznatek...čip a výfuk nic nedělá...
to je ale blbost, ne?už jen výměna výfuku musí být změna!a to na jekémkoliv baiku!
Já bych řekl, že změna je to především ve zvuku
mám Falco, takže motor téměř totožnej. Už jsem to tady celý někde rozepisoval.
Byl jsem s motorkou na brzdě. Zkoušeli jsme origo výfuky, pak leo vince s čipem a leoše s čipem a KN filtrem. Rozdíl všeho všudy 1-2,5ps. Jediný kde to bylo trošičku znát byl krouťák, ale né že by se nějak extra navýšil výkon, spíš se vyhladila křivka. Myslím, že bez nějakýho powercommanderu atp. s tím stejně nic neuděláš. Další rozdíly jsou, podle toho jakej vnitřní průměr mají koncovky.
Ještě byl poměrně velkej rozdíl u těch leošů jestli to bylo s tlumivkama nebo bez. S tlumivkama to kupodivu bylo lepší.. (hladší křivka ve středních otáčkách, bez tlumivek lehce nárůst výkonu, ale až ve vysokých otáčkách )
Momentálně mám nový laďáky, který půjdou na Falco společně s PCIII. tak pak podám přesnější info. Osobně preferuju vyhlazenou křivku ve středu ot. před maximálním výkonem
1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
pepek9>Já bych řekl, že změna je to především ve zvuku
mám Falco, takže motor téměř totožnej. Už jsem to tady celý někde rozepisoval.
Byl jsem s motorkou na brzdě. Zkoušeli jsme origo výfuky, pak leo vince s čipem a leoše s čipem a KN filtrem. Rozdíl všeho všudy 1-2,5ps. Jediný kde to bylo trošičku znát byl krouťák, ale né že by se nějak extra navýšil výkon, spíš se vyhladila křivka. Myslím, že bez nějakýho powercommanderu atp. s tím stejně nic neuděláš. Další rozdíly jsou, podle toho jakej vnitřní průměr mají koncovky.
Ještě byl poměrně velkej rozdíl u těch leošů jestli to bylo s tlumivkama nebo bez. S tlumivkama to kupodivu bylo lepší.. (hladší křivka ve středních otáčkách, bez tlumivek lehce nárůst výkonu, ale až ve vysokých otáčkách )
Momentálně mám nový laďáky, který půjdou na Falco společně s PCIII. tak pak podám přesnější info. Osobně preferuju vyhlazenou křivku ve středu ot. před maximálním výkonem
Já zas preferuju vyhlazenou křivku ve čtvrtek. Každej jsme ňákej
gusta>hoši tak vidím, že toho víte o tomhle dost!
tak otázka: mám teda RP a čip 11013ME ARROW....co stím mám teda udělat?nahodím výfuk, předělám čip a?stříhat?a jak naštelovat potenciometry(vím jak je měl ten borec co jsem to od něho bral...)?
možná ted vypadám jak debil, ale nejsem stoho vůbec chytrý a nechci něco posrat!
Ser na stříhání, stejnak tím nejspíš ničeho nedocílíš. Na poťáky taky nehrabej, nebo si to rozesereš totálně a nepojede ti to. Jsou dost citlivý a na správné seřízení je potřeba mít analyzátor výfukových plynů...
1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
Murkin>Když už se člověk rozhodne s tím něco dělat,tak zainvestovat do zařízení,kterým se dá nastavit celá mapa.Čip je vždy velký kompromis,i v motorech je dost rozdíl a nedá se dát jedna mapa pro více motorů,pokud chceš co nejlepší průběh a výkon pro tvou sestavu,tak kup něco,kde se dá opravdu ladit,ale počítej s tím,že brzda tě nemine.
Nj, jenže to je taky dost spekulativní... Dám desítku za PC, něco za odladění, a ve výsledku ten rozdíl třeba vůbec ani nepoznám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
FiZzeR>Nj, jenže to je taky dost spekulativní... Dám desítku za PC, něco za odladění, a ve výsledku ten rozdíl třeba vůbec ani nepoznám
jo tohle ladeni vetsinou znamena hodne penez za malo znatelna zlepseni, akorat ten chip je jak rika murkin, obdoba toho dat do motorky powercommander s mapou stahnutou z netu, to absolutne pohrbi moznosti toho zarizeni a to proc je tak drahy, degraduje ho to prave na uroven toho chipu:)
v prvý řadě to ale budu muset dát někam na brzdu, abych zjistil jak na tom jsem... jestli je vůbec PC potřeba, a vzhledem k tomu že průběžně dělám nějaký drobný úpravy, tak abych měl nějakej startovní bod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
FiZzeR>Nj, jenže to je taky dost spekulativní... Dám desítku za PC, něco za odladění, a ve výsledku ten rozdíl třeba vůbec ani nepoznám
se nevymlouvej, PC3 vyjde na 7000kc u nas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
dakarista>se nevymlouvej, PC3 vyjde na 7000kc u nas
7tis se ti zdá málo? nechceš mi dělat sponzora?
1 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
2 reakcí na tento příspěvek poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
Sefo>Ať už je radši to jaro a jde se jezdit...stejně to je pak jedno jestli máš o 2 koně víc nebo ne, když jezdíš na těch silnicích tady...si asi nastavim tlumiče na měko, koukali jste kolik je děr všude? To bude prdel!
Tlumiče? JAKÝ tlumiče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte: koupit na RSV výfuk a čip?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |