globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: filtry PiperCross
9.3.2010 v 08:40
Zdravím, chtěl bych znát Váš názor na výše uvedené filtry PiperCross, jaké s ním máte zkušenosti? Rozdíl oproti KN? Zda můžete doporučit? :)

Uzavřeno 09.08.2011 v 21:45 uživatelem malej_vilik

filtry PiperCross

9.3.2010 v 08:51 | Nahoru | #1
Já se přivtírnu, nevíte někdo zda jdou molitanový filtry (např. pipercross) čistit čistící sadou na KNka?

filtry PiperCross

9.3.2010 v 08:54 | Nahoru | #2
díky

1 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

9.3.2010 v 09:20 | Nahoru | #3
Filtry Pipercross můžu doporučit. Mám ho na svojí R6 a spokojenost. Něco jsem si našel na internetu ale krásně mi vysvětlili rozdíl v AMTRADE v Ostravě. Hlavní ozdíl mezi KN a Pipercross je v tom že Pipercross je molitanový a KN bavlněný. Oproti KN je filtr Pipercross složen ze 2 až 3 vrstev a každá má jinou propustnost. Každý filtr je přesně odladěn pro danný typ motocyklu - v továrně dokážou navolit přesnou velikost průduchů tak aby byl pro daný typ motocyklu optimální. Tzn. každý filtr Pipercross je originál a jiné složení molitanu bude třeba pro R1 nebo pro CBR 600. Navíc při stejné propustnosti jako u KN jede do motoru až o 50% méně nečistot, které Pipercross zachytí. KN nebo BMC tuto vlastnost nemají.

Navíc s Pipercrossem jezdí Michal "Indi" Dokoupil

No Pipercross má svojí speciální sadu na čištění ale myslím že sadu na KN možná můžeš použít. Já používám přímo Pipercross takže nedokážu ti to říct úplně přesně.

Suma sumárum - každému můžu Pipercross doporučit! A navíc - přišel jsem na prodejnu, zeptal se a odcházel s Pipercross filterm

filtry PiperCross

9.3.2010 v 09:44 | Nahoru | #4
"Každý filtr je přesně odladěn pro danný typ motocyklu - v továrně dokážou navolit přesnou velikost průduchů tak aby byl pro daný typ motocyklu optimální. Tzn. každý filtr Pipercross je originál a jiné složení molitanu bude třeba pro R1 nebo pro CBR 600. Navíc při stejné propustnosti jako u KN jede do motoru až o 50% méně nečistot, které Pipercross zachytí. KN nebo BMC tuto vlastnost nemají."

aneb věříme všemu co píšou v propagačních materiálech. Napiš místnímu guru Assassinovi, používá ho na TL

1 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

9.3.2010 v 09:55 | Nahoru | #5
Já ho používám na R6 tak nevím proč bych měl psát nějakému "guru" ?

(reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 10:06 | Nahoru | #6

r6racing>Já ho používám na R6 tak nevím proč bych měl psát nějakému "guru" ?



nepíšu tobě ale Vilíkovi

filtry PiperCross

9.3.2010 v 10:21 | Nahoru | #7
aha tak to se omlouvám

(reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 10:56 | Nahoru | #8
[quote]r6racing>Filtry Pipercross můžu doporučit. Mám ho na svojí R6 a spokojenost. Něco jsem si našel na internetu ale krásně mi vysvětlili rozdíl v AMTRADE v Ostravě. Hlavní ozdíl mezi KN a Pipercross je v tom že Pipercross je molitanový a KN bavlněný. Oproti KN je filtr Pipercross složen ze 2 až 3 vrstev a každá má jinou propustnost. Každý filtr je přesně odladěn pro danný typ motocyklu - v továrně dokážou navolit přesnou velikost průduchů tak aby byl pro daný typ motocyklu optimální. Tzn. každý filtr Pipercross je originál a jiné složení molitanu bude třeba pro R1 nebo pro CBR 600. Navíc při stejné propustnosti jako u KN jede do motoru až o 50% méně nečistot, které Pipercross zachytí. KN nebo BMC tuto vlastnost nemají.


tomu snad sam neveris ze ne? to jsou stejne keci jak pro nas zensky kdyz si mame koupit ten a o onen krem na drztinku a pritom je to vecina na stejne brdo.

Je kazdej spesl naladeny a aby pasoval na moto tedy -pruchozi ani vice neni- a jeste ma stejnou propustnost jak KN no to jde do sebe.
Tedy ten krem je lepsi jak ten vas ale pritom je UPLNE stejny

KN

1 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

9.3.2010 v 10:57 | Nahoru | #9
PiperCross nebo KN nebo DNA nebo BMC to je jako debata trenky vs. slipy.

(reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #10
illMedvědGuzzin> o tom se snad nedá ani debatovat 10b pro trenky

2 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

9.3.2010 v 11:27 | Nahoru | #11
a tady je ten odborník:

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 11:32 | Nahoru | #12
[quote]illMedvědGuzzin>a tady je ten odborník:

[img] ten má trenky nebo slipy ?

(reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 11:35 | Nahoru | #13

pepek9>a ten má trenky nebo slipy ?



podle toho filtru... ten je naostro

(reakce na) filtry PiperCross

9.3.2010 v 14:16 | Nahoru | #14
[quote]illMedvědGuzzin>a tady je ten odborník:

[img] ti uz nekolikrat rikal at sem moji fotku nedavas

2 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

9.3.2010 v 14:19 | Nahoru | #15
geniální je ten řetízek

(reakce na) filtry PiperCross

10.3.2010 v 10:04 | Nahoru | #16
illMedvědGuzzin> důležitá je tam ta vzpěra, přeci jen ten motor s tim autem cvičí
jen mě trochu zaráží, že na kapotě asi nemá rychloupínáky. to jsem myslel, že je tuzing základ

(reakce na) filtry PiperCross

10.3.2010 v 10:21 | Nahoru | #17

illMedvědGuzzin>geniální je ten řetízek



asi špatně nadimenzoval ty plynové vzpěry

filtry PiperCross

11.3.2010 v 09:21 | Nahoru | #18
je to vsechno +- podobny... reci o tom jak velikosti pruduchu v molitanu v tovarne naladi na potreby moto stejne tak jako u KN to o te specialnim plastem potahle mrizce ktera se proudenim vzduchu okolo nabije statickou elektrinou a pak necistoty pritahuje jako magnet.. atd atd.. marketingovej blabol...

filtry PiperCross

16.11.2010 v 15:50 | Nahoru | #19
kdyz jsem porovnaval na 406 coupe V6 sportovni filtry, tak Pipercross a HPS, do KN bych nikdy nesel, jsou to strasny sracky, takze az budu menit filtr na hornetu, rozhodne pipercross, protoze HPS to asi delat pro motorky nebude :/

1 reakcí na tento příspěvek filtry PiperCross

16.11.2010 v 16:07 | Nahoru | #20
scratch: tahas kostlivce ze skrine? osobne si myslim ze kvalitu filtru beznej uzivatel nema sanci posoudit.. jak zjistis jstli je opravdu propustnejsi a kolik a jakej necistot propusti bez mereni na odpovidajicim zarizeni?

ja sem mezi pipercrossem a origo nezaznamenal zadnej rozdil, vsadil bych se ze ten origo i lip filtruje..

(reakce na) filtry PiperCross

16.11.2010 v 17:10 | Nahoru | #21
assassin> ale tak zas na stránkách píšou že je dávaj v prvovýrobě do triumphů, tak by to nemuselo bejt tak zlý, jestli to tak je :)

filtry PiperCross

17.11.2010 v 20:31 | Nahoru | #22
sorry, nevsiml jsem si data, procitam cele forum o hornetech, abych to tu nezasiral dublovanejma dotazama....

myslim, ze to lze poznat podle toho, kolik bordelu vymackas za urcity casovy usek pri obdobnych podminkach z ruznych filtru , nejmin mi vypadalo prave z KN....neresi to kolik propusti, ale spis kolik toho zachytil....

filtry PiperCross

6.7.2011 v 22:54 | Nahoru | #23
Vim že toho tu je 3 zadky, ale zeptam se na reálný zkušenosti. Chci si koupit filtr PiperCross, mám laděnou koncovku, ale svody ne. Nechci nechat nikde nic obohacoat a podobně, bude to fungovat bez servisu ? Kontaktoval jsem prodejce a ten tvrdí, že pokud nevezmu závodní filtr, všechno bude fungovat bez nastavování směsy a podobně.
Tak jestli už to někdo na Hornetovi nějakou dobu máte, dík za zkušenosti.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist