Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 16:53 | Nahoru | #481
Husaberg 450FE 2006. Problém při prudkém přidání plynu z volnoběhu. Chcípne. Při plynulý jízdě to znát není, ale třeba při prudkym přidání přes spojku, když chci přizvednout přední kolo z malé rychlosti. Když se dostane odhadem nad 2000ot., tak jde za plynem krásně. Karbec je vyčistěnej, pumpička taky o.k. Nesetkal jste se s tím někdo a je nějaký řešení? Kromě nastavení volnoběhu na 2500ot?

Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 17:00 | Nahoru | #482
To me taky zajima,posledni dobou obcas se mi to taky zahlti kdyz tam plnej plyn z volnobehu(ale to se stava velice zridka ) mozna ma vliv i chladnejsi pocasi ...

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 22:17 | Nahoru | #483
- filtr vzduchu - i když nevypadá může být KO
- kontrola manžety karburátoru - trhliny jsou špatně vidět a nebo jsou volný sponky
- seřídit akcel. pumpu - vůle
- zkontrolovat jehlu - výšku
- vyčistit svíčku /vyměnit
- serídit senzor klapky

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 22:31 | Nahoru | #484
MikiberG> Filtr novej, manžety a sponky O.K, jehla na druhé poz. dle manuálu, svíčka nová.
Jak se seřizuje pumpička a senzor, nevim. Membrána je O.K a při otočení plynem dává.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 22:55 | Nahoru | #485
Měla by tam být vůle a reagovat by měla po 2mm otočení plynu /myslím/ - tohle je v manuálu blbě popsaný. Někdy je taky přicpaná tryska a blbě to stříká - měla by jít doprostřed sání a takový plný proud - stačí kompresorem fouknout proti proudu /ale nepoškrábat, nepoškodit výstup. dirku!/ Bordel se tam obvykle nevrátí. Dost často bývá karbec uvnitř zoxidovaný po zimě....vč částí akcel pumpy - komplet rozebrat, vyčistit, seřídit...
Senzor se měří ohm metrem a je to poměr... je to uvedený v manuálu. Obvykle to vychází na 750 ohm při volnoběhu. Pak by měl jít lineárně..... atd.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

2.3.2010 v 23:05 | Nahoru | #486
MikiberG> Tak dík. Ještě to jednou všechno projdu.

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

12.3.2010 v 20:15 | Nahoru | #487
Ahoj, chci se zeptat - vozíte někdo na Husarovi kryt předního kotouče? Přemýšlím, že bych ho pořídil, nikdy jsem ho na moto neměl a tak nevím, jak moc je to přínosem, ale mělo by to kotouč ochránit .. viděl jsem nějaký od Acerbisu na KTM, ten by tam měl myslím pasovat...
Díky za rady...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

12.3.2010 v 21:25 | Nahoru | #488
martins> já ho ohnul v lese, spravný uder na správné místo a jelo se dál,náhoda

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

29.4.2010 v 21:57 | Nahoru | #489
zajimavy tema o husarech.procital jsme ho hned po koupi.a dozvedel jsem se tady spoustu zajimavych veci.treba dnes kdyz jsem menil gufero na vodni pumpe...

mam nejaky otazky.a par znalcu tady je.
mam FE450 04
je normalni ze si teplej motor po chcipnuti odplivne z prepadu chladice?motor nema expanzku takze by to asi i tak mohlo byt.co vy na to?mam byt v klidu?

potom tak nejak resim dobijeni.kolik vam to dava na volnobeh jak se svetly tak bez nich?
mam tam danou Hč nevim co tam melo byt.prijde mi ze tech 55/60W je asi dost a dost to srazi napeti pri roznuti zarovky.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

29.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #490

KaCzaba>zajimavy tema o husarech.procital jsme ho hned po koupi.a dozvedel jsem se tady spoustu zajimavych veci.treba dnes kdyz jsem menil gufero na vodni pumpe...

mam nejaky otazky.a par znalcu tady je.
mam FE450 04
je normalni ze si teplej motor po chcipnuti odplivne z prepadu chladice?motor nema expanzku takze by to asi i tak mohlo byt.co vy na to?mam byt v klidu?

potom tak nejak resim dobijeni.kolik vam to dava na volnobeh jak se svetly tak bez nich?
mam tam danou Hč nevim co tam melo byt.prijde mi ze tech 55/60W je asi dost a dost to srazi napeti pri roznuti zarovky.



odplivnuti normalni urcite neni. Ja mam teda 08 ale po 120 mth jsem tam nenalil jeste ani tuk vody. Je tam porad stejne od novoty.

Husaberg 450 FE rady

29.4.2010 v 22:34 | Nahoru | #491
hmm hmm.a sakra.co sem se bavil s kamosem ted vecer ma 400 a taky mu to obcas udelalo...
do ted to bylo v poho vodu sme neresil ale zase hlavne bylo takovy vedro jako dnes doposud...

tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.4.2010 v 10:12 | Nahoru | #492
martins> Ten kryt bude drazsi jak kotouč oba dva se nechaji za 1100-1300,- sehnat

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

30.4.2010 v 20:35 | Nahoru | #493

Kovi>martins> Ten kryt bude drazsi jak kotouč oba dva se nechaji za 1100-1300,- sehnat


To ale nejsou origo kotouče, ale samo domo...
Origo stojí jeden asi 3,5-4tis., takže těch 1500 za kryt by vyšlo levněji...
Chystám se udělat i kryt zadního kotouče, jen bych potřeboval od někoho půjčit origo, abych to oměřil a nechal udělat...

Husaberg 450 FE rady

30.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #494
samodomo nebo origo :) ono se tam toho moc vymyslet neda :)

Husaberg 450 FE rady

30.4.2010 v 21:18 | Nahoru | #495
... no, ono jde dost o vlastnosti materiálu... kdyby byly stejně dobré jako origo, nestály by desetinu ceny...
Nechce se mi koupit kotouče a po pár vyjížďkách je mít zvlněné, nebo hůř riskovat prasknutí kotouče při vyšší rychlosti...

Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 13:31 | Nahoru | #496
Jak oddělím kyvku od tlumiče pérování?Kvůli výměně PDS ložiska.Šroub už mam venku.
díky

3 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 13:33 | Nahoru | #497
nevim co mas namysli ? ale nahore i dole ti tlumic drzi pouze na jednom sroubu nic vic.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 13:51 | Nahoru | #498
Joraell> ¨šroub jsem vyndal a drží to pořád v sobě.zatim jsem to nechtěl nijak páčit ale asi to pujde silou.nebo jinak?

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 13:53 | Nahoru | #499
Joraell> mam na mysli v mistě uchycení tlumiče s kyvkou.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 14:01 | Nahoru | #500
Joraell> mam na mysli v mistě uchycení tlumiče s kyvkou.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 14:57 | Nahoru | #501
Tiež mi to šlo ťažšie keď som to na HSB robil. Stačí použiť väčšiu silu :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 15:13 | Nahoru | #502
volodaj>no..mě je pořád vytýkáno že se s tim moc seru.holt asi tu platí - co nejde silou pujde ještě větší silou. tak snad to odpáčím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 17:05 | Nahoru | #503

MartasCE>volodaj>no..mě je pořád vytýkáno že se s tim moc seru.holt asi tu platí - co nejde silou pujde ještě větší silou. tak snad to odpáčím.



Nahore je tusim sroub na 13tku vorech a dole 8cka imbus, vytoc sroub, ale bacha at ti nespadne do kyvky.Pak s tlumicem zamrdej do stran a lehce skubni nahoru a je venku, delal sem to nedavno pri generalce....

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.5.2010 v 18:07 | Nahoru | #504
Koprto> jo ten imbus mam venku,ted jen s tim škubnout nebo použiju gumovou paličku a bude.dík.

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 20:33 | Nahoru | #505
tak...opět hovadina ted už trochu složitější.Mam problémy s dobíjenim aku u husara.Normálně dává 13,2V ale když zapnu světla tak jen 12,5V.Baterka je taky v háji-tu jsem objednal.Mám teda koupit regulátor nebo ještě hledat problém někde jinde?

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 21:13 | Nahoru | #506
dej novou baterku a pak proved druhe mereni i se zapnutymi svetly by mela davat nad 13V
kdyby jsi mel v háji regler bude to tam cpat 18V

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 21:16 | Nahoru | #507
Já to dobíjení změřím a dám vědět hodnoty u mě. Jinak 13.2 může stačit - na volnoběh. Když přidáš tak?.....

A hlavně když bude baterka brát proud tak jde U dolů - zdroj není tak tvrdej aby U udržel např. na 14V.

Ještě je potřeba vědět, že regulátor je zkratový a když nemáš OK baterku a nedrží ti U = nemá se reg. o co opřít, tak reguluje zkratem a to U může výrazně kolísat dolů oproti STD.

To je občas vidět u měření U na motorkách že mají paradoxně vyšší U na volnoběh než při zvýšených OT pokud je nabitá Bat. = není kam "skladovat" energii = zkrat regulátoru = pokles U na Ubaterie.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 22:34 | Nahoru | #508
stejnej problem.s tema hodnotama dobijeni.baterku mam novou.a jak jsem resil miki v jinym vlakne,holt musim dobijet po vyjizdce

Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 22:44 | Nahoru | #509
Já když přidám tak se U nehne dolu ani nahoru,až když zapnu světla,poklesne.Až dorazí aku,zapojim a změřim znova.Mě teda nic jineho nenapadá.Akorát bych teda nerad zmařil i tu novou bat.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

31.5.2010 v 22:49 | Nahoru | #510
KaCzaba> A kapacita ty baterie ti na vyjíždku stačí?Nemáš ponětí kolikrát bys mohl za sebou nastartovat než baterie citelně zeslábne?Co máš za aku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist