Jednalo by se o něco takového:
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
Alfa Romeo 159 je určitě jeden z nejatraktivnějších modelů střední třídy, ale už se trochu potýká s mírnou zastaralostí. Alfa Romeo proto zveřejnila nové motory, které budou nyní v nabídce a 159 prošla také mírnou úpravou.
Tato třída je nabitá k prasknutí a Alfa se vždycky řadila spíše mezi ty průměrné vozy, a to hlavně prodejními čísly. Většina zákazníků dá raději přednost například Fordu Mondeo nebo VW Passatu, přičemž Alfa Romeo 159 není vůbec špatná. Právě naopak, kromě povedeného designu nabízí také slušný prostor pro pasažéry a výtečné jízdní vlastnosti. Přední čás vozu je velmi dynamická, obsahuje klasickou, šípovitou masku a velké světlomety, které jsou složeny ze tří světel. Zadní části dominuje dvojitá koncovka výfuku, uzoučké světlomety a spoiler nad zadním oknem. Alfy poslední doby jsou mohutné a možná by trochu potřebovaly dietu, nová verze 159 je na tom ale bohužel stejně, už na první pohled jsou patrné velké rozměry a určitá nafouklost. Venkovním zpracováním působí Alfa velmi dobře, karoserie je kvalitně zpracovaná a mezi jednotlivými díly jsou minimální mezery. Interiér by měl zůstat stejný, jako u současné verze a i v tomto ohledu udělala Alfa pořádný krok vpřed. Dílenské zpracování je špičkové, nikde nic nevrže a palubní deska působí opravdu velmi hodnotným dojmem. Prostornost zůstane také stejná, ta je dostatečná, stejně tak jako zavazadlový prostor, který je hlavně v karosářské verzi kombi opravdu praktický.
Hlavní změna v nabídce Alfy 159 bude zařazení nového motoru. Jak už je v poslední době zvykem, bude se jednat o přeplňovaný bezninový motor malého zdvihového objemu, který bude dávat vysoký výkon a produkovat nízké emise. Konkrétně se jedná o přeplňovaný čtyřválec o zdvihovém objemu 1.7 litru, který dává nejvyšší výkon 200 koní a kroutící moment 320 Nm. Tento model bude označen 1750 TBi (podle vozu Alfa 1750 Berlina) a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnete za 7.7s, maximální rychlost leží na hranici 230 km/h. Tento nový motor nahrazuje již mírně zastaralý, nicméně pořád celkem dobrý motor 2.2 JTS a oproti němu bude produkovat podstatně méně emisí (189g/km). Budete si moct dopřát také nový dieselový motor, a sice čtyřválec o zdvihovém objemu 2 litry, který bude dávat nejvyšší výkon 170 koní a kroutící moment 360 Nm. Produkce emisí u tohoto motoru bude 142g/km a zrychlení z 0-100 km/h je dílem 8.8s. Maximální rychlost této verze je 217 km/h. Benzinový motor má prodloužený interval servisních prohlídek na 33 tisíc Km. Prodej nových motorů by měl začít velmi brzy, cena základní verze sedanu se bude pohybovat okolo 21800 Liber (asi 635 tisíc Kč). Základní výbava by měla obsahovat 17ti palcová litá kola, systém Blue7Me, sportovní přístrojovku a kožený volant spolu s částečným koženým čalouněním sedadel.
[img]
Naposledy editováno 01.03.2010 22:42:14
foto podle mého gusta
tohle je nádhera
uznávám studiovky a photoshop tam hrajou sakra roli, ale udělané jsou pěkně:)
Za dobrý peníze jich moc není, to co si představuju byla za poslední mesíc jedna a utekla mi.
Čekám a hledám něco rok 07 a okolo 14ti tis eur , radši levnější
Ta spodní je on Novitecu co ? ale serie se mi libí víc...verze Ti je pro mě nepřekonatelná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alfa romeo 159
Alfa Romeo 159 je určitě jeden z nejatraktivnějších modelů střední třídy, ale už se trochu potýká s mírnou zastaralostí. Alfa Romeo proto zveřejnila nové motory, které budou nyní v nabídce a 159 prošla také mírnou úpravou.
Tato třída je nabitá k prasknutí a Alfa se vždycky řadila spíše mezi ty průměrné vozy, a to hlavně prodejními čísly. Většina zákazníků dá raději přednost například Fordu Mondeo nebo VW Passatu, přičemž Alfa Romeo 159 není vůbec špatná. Právě naopak, kromě povedeného designu nabízí také slušný prostor pro pasažéry a výtečné jízdní vlastnosti. Přední čás vozu je velmi dynamická, obsahuje klasickou, šípovitou masku a velké světlomety, které jsou složeny ze tří světel. Zadní části dominuje dvojitá koncovka výfuku, uzoučké světlomety a spoiler nad zadním oknem. Alfy poslední doby jsou mohutné a možná by trochu potřebovaly dietu, nová verze 159 je na tom ale bohužel stejně, už na první pohled jsou patrné velké rozměry a určitá nafouklost. Venkovním zpracováním působí Alfa velmi dobře, karoserie je kvalitně zpracovaná a mezi jednotlivými díly jsou minimální mezery. Interiér by měl zůstat stejný, jako u současné verze a i v tomto ohledu udělala Alfa pořádný krok vpřed. Dílenské zpracování je špičkové, nikde nic nevrže a palubní deska působí opravdu velmi hodnotným dojmem. Prostornost zůstane také stejná, ta je dostatečná, stejně tak jako zavazadlový prostor, který je hlavně v karosářské verzi kombi opravdu praktický.
Hlavní změna v nabídce Alfy 159 bude zařazení nového motoru. Jak už je v poslední době zvykem, bude se jednat o přeplňovaný bezninový motor malého zdvihového objemu, který bude dávat vysoký výkon a produkovat nízké emise. Konkrétně se jedná o přeplňovaný čtyřválec o zdvihovém objemu 1.7 litru, který dává nejvyšší výkon 200 koní a kroutící moment 320 Nm. Tento model bude označen 1750 TBi (podle vozu Alfa 1750 Berlina) a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnete za 7.7s, maximální rychlost leží na hranici 230 km/h. Tento nový motor nahrazuje již mírně zastaralý, nicméně pořád celkem dobrý motor 2.2 JTS a oproti němu bude produkovat podstatně méně emisí (189g/km). Budete si moct dopřát také nový dieselový motor, a sice čtyřválec o zdvihovém objemu 2 litry, který bude dávat nejvyšší výkon 170 koní a kroutící moment 360 Nm. Produkce emisí u tohoto motoru bude 142g/km a zrychlení z 0-100 km/h je dílem 8.8s. Maximální rychlost této verze je 217 km/h. Benzinový motor má prodloužený interval servisních prohlídek na 33 tisíc Km. Prodej nových motorů by měl začít velmi brzy, cena základní verze sedanu se bude pohybovat okolo 21800 Liber (asi 635 tisíc Kč). Základní výbava by měla obsahovat 17ti palcová litá kola, systém Blue7Me, sportovní přístrojovku a kožený volant spolu s částečným koženým čalouněním sedadel.
[img] ale asi neni tvoje slohovka .....
1 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
PRiPaDoVaK>Palec68> no jestli to je kec nevím... já ve škodovce studuju a vím jak to tu chodí ... a 2.0 TDI PD 103kW tam není s jiným problémem než prasklá hlava, sežranej všechen olej přes turbo nebo vadný vstřikovače... a pokud jim to drží tak maj štěstí, narazily na dobrej kus
jojojo...jeste byl problem s mazacim cerpadlem u 16v...halt veselej motor
1 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
Samozřejmě, je to Ital, takže problémy budou. Ovšem i mně samotnému se toto auto líbí, tak se pokusím poradit.
Motor 1.9 JTD je od Fiatu a ve verzi se 110 kW jede parádně - má to ale jedno velké ovšem! Drtí dvouhmotový setrvačníky a dostává dost zabrat i turbo.
Mohen spolehlivější je verze s 88 kW - zde nehrozí tolik problémů, jelikož nemá jisté swirl - klapky, které jsou u 110 kW kamenem úrazu.
A jinak, je to diesel, takže určitě hledat modely bez filtru pevných částic, ty totiž dokážou často pozlobit daleko více a častěji než již zmiňované turbo a dvouhmotový setrvačník.
Design je sice opravdu povedený, ale i přes všechny klady je to pořád Ital a musí se počítat zkrátka s tím, že spolehlivost klasické 1.9 TDI to mít prostě nebude.
2 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alfa romeo 159
pekony píše: Whites co to meleš o těch setrvákách? To sou sračky typu sem slyšel, bába starý povídala. Jestli se chceš zase předvést jako kokot posledně tak si běž do gay tématu co si založil pač autům očividně nerozumíš.
Jo a nerejte mi do italů.
No, abych to uvedl tedy na pravou míru. Italové nikdy nic pořádně neudělali, nedělají, a dle mého názoru ani neudělají. A že to drtí setrváky? Klidně ti uvedu pravdivý zdroj , sokolíku.
Každopádně do 159 bych o tomhle motoru neuvažoval,protože je na to auto slabej(teda aspoň z mýho pohledu).Pokud naftu,tak 2.4 nebo ten novej dvoulitr a nebo 1.75TBi za benzíny.
Jo a mimochodem nechápu hloupý názory typu "156 byla stará jebka,ale 159 je už moderna" když ten motor je stejnej.
Já osobně měl poslední model 156 SW s 2.0 JTS a najel sem s nim necelejch 200kkm a vždycky sem dojel-mimochodem ten motor byl až na hlavu a svody stejnej jako "blbej" TS.Teď jezdim s Giuliettou s 1.4 TBiMultiair a taky žádnej problém(zatim mam najeto necelejch 20kkm).
U podvozku každopádně počítej s určitou citlivostí na seřízení(občas se sjížděj vnitřky na předku) a stejně jako třeba u BMW i citlivostí na kvalitu silnic.Sportovnější podvozek na na našich tankodromech prostě nemůže vydržet věčně...
Tohle každopádně potěší oko Alfisty :
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alfa romeo 159
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alfa romeo 159
pekony píše: WhiteS> Tvůj zdroj mi je někde, protože ví o italech to co ty. Bavíme se o konkrétní motorizaci a ta je na tom hodně dobře co se poruchovosti týče. Ty bláboly o setrvákách a turbech sou nesmysl na entou.
No když myslíš :D. Já si to auto nekupuju, takže mně je celkem šumák, jestli je to blábol, či ne. Je toho ale plnej Svět motorů i internetový diskuse, že verze se 110 kW (Vectra, 159, Saab, Croma) jsou daleko poruchovější, jak 88 kW osmiventil .
Achjo, díky Bohu, že mě zatím finanční možnosti nedohnaly ke koupi Itala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alfa romeo 159
Finanční situace?? Maminka a tatínek ti koupí.
Naposledy editováno 21.08.2011 20:20:21
1 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
Přemýšlím o Alfě GT samo s benzinem. Chtěl bych 3.2l (GTV) a do nějakýho roku to sou ještě ty italský motory a novější už jsou od GM a ty sou prej nudný. tak nevím. neme ji někdo?
pekony píše: WhiteS> No když čteš Svět Motorů, tak se není čemu divit, že máš takovéhle hmatatelné důkazy a skušenosti.
Finanční situace?? Maminka a tatínek ti koupí.
Správně, já nemám, jak ty jsi zmínil, "skušenosti", nýbrž zkušenosti. A to je, jistě nejen dle mého názoru, pádný rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek alfa romeo 159
pekony píše: Audinou jezdí každý Whites. Když už nemáš co říct, tak poukazuješ na pravopisné chyby. Hmmm žeby někomu došla slova?
Protože ta Audina bude asi dobrá, ne? Proto v nich jezdí většina, jak by se dalo říci, "vyšších".
Podívej se, je to auto (bavím se samozřejmě o Audi) dost drahý a jezdí v něm většina manažerů, vládních členů, apod. Myslím, že kdybys takovým lidem řekl, ať přesednou do italský Alfy, neurazil bys čest nejen kvalitního Německa, ale i jich samotných.
Dále se stačí podívat na rychlý pokles hodnoty Itala. Novej stojí přes mega, za 4 roky se prodává za 200000 Kč. X Audi nový přes mega, za čtyři roky ho pod 400 000 v pěkným stavu těžko koupíš.
Z toho jasně vyplývá, že kdyby byly Alfy tak dobrý, jako německý Audiny, držely by si cenu a jezdilo by jich u nás daleko víc - samozřejmě, těch bohatších, pokud by si tedy držely cenu.
JENŽE! Alfy dobré nejsou - jsou poruchové - z toho plyne, že o ně není zdaleka takový zájem - a z toho zase plyne tedy rychlý pokles hodnoty. Víš, sokolíku?
Naposledy editováno 22.08.2011 10:19:50