globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
26.2.2010 v 14:30
Zdravím,

koupil jsem svoji ER-5 jako škrcenou na 25 kW, ale když jsem rozdělal karburátory, zjistil jsem, že jediný rozdíl od otevřené verze je v jehlách (mám N96R a mají být N2WZ) a v dírkách v šoupátkách. Trysky mám shodné s otevřenou verzí. Dírky jsem zalepil, ale i tak se nemůžu na 6ku dostat přes 7 000 ot/min a nejede mi to víc, jak kolem 150 km/h. Pětka jde vytočit asi na 8 000 ot/min, ostatní rychlosti až do červeného pole. Proto se ptám, jestli je to těma jehlama nebo mám hledat problém někde jinde. Děkuju za vaše rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:05 | Nahoru | #1
kolik to má maximálku v TP?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:24 | Nahoru | #2
Dolík....> er 5 jede 180

1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:24 | Nahoru | #3

Dolík> kolik to má maximálku v TP?



maximálka tam je 158 km/h na uzavřené...
Ale jde mi o to, že sem zalepil ty dírky na šoupátkách. Už tím by se měla dostavit nějaká změna, ale mě to přijde stejné

Naposledy editováno 26.02.2010 15:25:32

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:25 | Nahoru | #4
NO když já sem o tom docela dost četl.Mám to s se Svoji ER dost podobně ale podle všeho pokud ti to jede kolem 160 tak to zaškrcený nebude.Protže zaškrcená verze prý nejde přes 140.Mě samotnýho by to zajímalo jak to mam já.dost rád bych to zjistil ale abych na to kouknul tak musím sundat nádrž.ještě sem to nedělal.popíšeš mi to trochu ? kamoš říkal že je to dost na prd.Sem chtel rict ze se mas podivat na er hustej net.Ale tam uz si byl jak vidim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:26 | Nahoru | #5

Rogerer>maximálka tam je 158 km/h na uzavřené...
Ale jde mi o to, že sem zalepil ty dírky na šoupátkách. Už tím by se měla dostavit nějaká změna, ale mě to přijde stejné



tak nevím, jestli 25 kw jede 158.

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:27 | Nahoru | #6

Pool.Deviant>Dolík....> er 5 jede 180



na kolik otáček?

1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:31 | Nahoru | #7
Neronis> co přesně chceš popsat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:32 | Nahoru | #8

Dolík....>tak nevím, jestli 25 kw jede 158.


Cosmogagyho uzavřená ER-5 jela tachometrových asi 170

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:33 | Nahoru | #9
Taky mám původně uzavřenou na 25kw - v techničáku je 158km/h, ale je otevřená už od předchozího majitele a na dálnici se z ní dostala něco nad 180 ale to už bylo na krev a navíc šíleně fičí i když tam mám štítek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #10

seccomk>Cosmogagyho uzavřená ER-5 jela tachometrových asi 170



jako zavřená zavřená papírově nebo doopravdy? tomu se mi nějak nechce věřit.

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:40 | Nahoru | #11
Dolík> otevřená by měla jet někde kolem těch 180...mě o tu maximálku až zas tak moc nejde, jde mi spíš o to, že tak kolem 7 000 nastane smrt a už moc netahne...

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:47 | Nahoru | #12
Moje bejvala jela taky max kolem 185km/h...jel jsem i na zavřené er-5 a to víc jak 160 nejelo!!!

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #13
Nepamatuje si z vás někdo, co měl za hlavní trysku?

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 15:58 | Nahoru | #14
Já jsem z mojí bývalé ER-5 dostal 195km/h tachometrovejch a na 6 jsem se se dostal v pohode na 10000ot.

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:02 | Nahoru | #15
Díky za vaše poznatky, ale zatím mi jenom všichni píšete, kolik vám to jelo. Já sem se ptal, jestli ten můj nynější stav ovlivňují jen ty jehly nebo je to ještě něco jiného. dík

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:10 | Nahoru | #16

Rogerer>Neronis> co přesně chceš popsat?


Postup při dostávání se do karbecu. Dík

2 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:12 | Nahoru | #17
Otevřená ER-5 185 nejede, leda z kopce . A teď do mě!!!

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:15 | Nahoru | #18
Neronis> sundal sem nádrž, vytahnul airbox, odpojil lanko od plynu a sytiče, povolil objímky na přírubách, vytahnul karbce

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:23 | Nahoru | #19

Dolík....>jako zavřená zavřená papírově nebo doopravdy? tomu se mi nějak nechce věřit.

No prý doopravdy, jel jsem na tom. A škrcené to tuším bylo membránou v karbecu nebo co, už si to nepamatuju. Netvrdím, že to bylo reálných 170, ale na tachometru to tolik mělo a jelo by to MOŽNÁ víc, kdyby nekončila rovinka

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 16:34 | Nahoru | #20
Neronis> Ale jede ..teda na tachu to tak bylo

rogerer-já bych řek že to budou jen ty karbce nic víc

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 18:21 | Nahoru | #21

Neronis>Otevřená ER-5 185 nejede, leda z kopce . A teď do mě!!!

tak to máš nějaký špatný, mě dá po rovnině (dle TACHO) lehce přes 190.

edit: Musim bejt zalehnutej a pak to vážně neni takovej problém to tam dostat.

Naposledy editováno 26.02.2010 18:24:03

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 18:25 | Nahoru | #22
A nemáš třeba natrhlou tu gumu co je na šoupátku?? Jinak pokud mas jehly, ktery se smerem ke špičce drobet zužujou, tak mas ty na otevřenou verzi. 25kW má jehly po celej délce skoro stejne tlustý..

1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 19:23 | Nahoru | #23
Měl sem otevřenou a podle tacha 205km/h ale víckrát už sem to neskoušel,nedalo se to udržet.

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #24
hondarebel> membrány mám v pořádku. V úvodu sem psal, že mám jehly z té uzavřené verze. Ale na jednom fóru sem četl, že borci jenom zalepili dírky v šoupátkách a rozdíl tam byl znatelný. Jehly nechali stejné, tj. z uzavřené verze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #25

maniak>Měl sem otevřenou a podle tacha 205km/h ale víckrát už sem to neskoušel,nedalo se to udržet.



Jasný.A nedalo se održet co přesně ? ten sen ve kterým si byl ? nebo jak ?

Hej ne.nebudu ze sebe dělat vola.Sám mám problém s tím že mě to jede 160 a dost ale že by 12 kW přidalo motorce 45 km/h a to ze 160 na 205 mě prostě smrdí.Ještě se na to kouknu u sebe.jestli to mam škrcený či ne a pak se omluvím klidně ale 205 to je prostě tak o 25 KM/h víc než sem schopen sežrat

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

26.2.2010 v 21:32 | Nahoru | #26
180 jede a basta vyzkoušeno já jsem s kámošem taky ty díry lepil,no, dali jsme do nich kolíky a bylo,...a jako nebyl znatelnej lepší zátah od spodu... ,ale tam kde dřív vytáhl slabých 140,tak po úpravě tam letěl 160...ale ta moje kawa(origo otevřená) tahla lepšííí než ta jeho,ale jak říkam,akorát jsme zakolíkovali ty díry,nic víc

(reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

27.2.2010 v 13:07 | Nahoru | #27
Neronis> Nedalo se to udržet na silnici a byl sem rád že sem se vůbec udržel já na motce protože tato motka neni stavěná na takovou rychlost a nebudu ti to nijak dokazovat je to na tobě jestli my budeš věřit nebo ne,mě je to ostatně jedno.Vím co sem vyděl,bylo tam prostě 205km/h a s přítelkyní max. 180km/h.Samozřejmě se také musí počítat s tím že tacho proměřuje takže skutečná rychlost potom mahla klesnout třeba na 195km/h

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

27.2.2010 v 13:16 | Nahoru | #28
já někde slyšel, že bez plexi je maximálka cca 180km/h a s plexi jede až 200km/h... že v tom hraje roli aerodynamika ale nevím

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

28.2.2010 v 10:07 | Nahoru | #29
Přesně tak, plexi dělá svoje..Já s Plexi s vítrem v zádech a bradou skoro až pod nádrží 195km/h (tacho) dal a to vícekrát..akorát se motorka vlnila jak hadica, přesně jak píše Maniak..Nechápu proč to řešíš tímto způsobem, ER5tek na díly jsou mraky, tak si sežeň jehly a membrány se šoupátkama za pár korun z otevřené verze a máš klid..

ER-5 problémy s otevřením na plný výkon

28.2.2010 v 12:01 | Nahoru | #30
Měl jsem er5 s plexi a reálných 180 km/h po rovince, víc ani hovno.
Jinak co se týká dotazu - máš to nějaké divné, ER5 má živý motor, který na jakýkoliv stupeň jde k 10 tisícům otáček. Napiš Eabovi tady z fóra, on to za pár kačen sežene sadu karbeců se vším všudy otevřenou.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist