koupil jsem svoji ER-5 jako škrcenou na 25 kW, ale když jsem rozdělal karburátory, zjistil jsem, že jediný rozdíl od otevřené verze je v jehlách (mám N96R a mají být N2WZ) a v dírkách v šoupátkách. Trysky mám shodné s otevřenou verzí. Dírky jsem zalepil, ale i tak se nemůžu na 6ku dostat přes 7 000 ot/min a nejede mi to víc, jak kolem 150 km/h. Pětka jde vytočit asi na 8 000 ot/min, ostatní rychlosti až do červeného pole. Proto se ptám, jestli je to těma jehlama nebo mám hledat problém někde jinde. Děkuju za vaše rady
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
Dolík> kolik to má maximálku v TP?
maximálka tam je 158 km/h na uzavřené...
Ale jde mi o to, že sem zalepil ty dírky na šoupátkách. Už tím by se měla dostavit nějaká změna, ale mě to přijde stejné
Naposledy editováno 26.02.2010 15:25:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
Rogerer>maximálka tam je 158 km/h na uzavřené...
Ale jde mi o to, že sem zalepil ty dírky na šoupátkách. Už tím by se měla dostavit nějaká změna, ale mě to přijde stejné
tak nevím, jestli 25 kw jede 158.
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
Dolík....>tak nevím, jestli 25 kw jede 158.
Cosmogagyho uzavřená ER-5 jela tachometrových asi 170
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
seccomk>Cosmogagyho uzavřená ER-5 jela tachometrových asi 170
jako zavřená zavřená papírově nebo doopravdy? tomu se mi nějak nechce věřit.
2 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
Dolík....>jako zavřená zavřená papírově nebo doopravdy? tomu se mi nějak nechce věřit.
No prý doopravdy, jel jsem na tom. A škrcené to tuším bylo membránou v karbecu nebo co, už si to nepamatuju. Netvrdím, že to bylo reálných 170, ale na tachometru to tolik mělo a jelo by to MOŽNÁ víc, kdyby nekončila rovinkaNeronis>Otevřená ER-5 185 nejede, leda z kopce . A teď do mě!!!
tak to máš nějaký špatný, mě dá po rovnině (dle TACHO) lehce přes 190.edit: Musim bejt zalehnutej a pak to vážně neni takovej problém to tam dostat.
Naposledy editováno 26.02.2010 18:24:03
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 problémy s otevřením na plný výkon
maniak>Měl sem otevřenou a podle tacha 205km/h ale víckrát už sem to neskoušel,nedalo se to udržet.
Jasný.A nedalo se održet co přesně ? ten sen ve kterým si byl ? nebo jak ?
Hej ne.nebudu ze sebe dělat vola.Sám mám problém s tím že mě to jede 160 a dost ale že by 12 kW přidalo motorce 45 km/h a to ze 160 na 205 mě prostě smrdí.Ještě se na to kouknu u sebe.jestli to mam škrcený či ne a pak se omluvím klidně ale 205 to je prostě tak o 25 KM/h víc než sem schopen sežrat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |