Téma: Kočky v akci

29.4.2009 v 22:34
*****************************************************************************************************************************
[Vítr ve vlasech... hory......serpentinky.... prostě vlákno pro kočky co jsou blázni do motorek....
Jaro je tadýýýýýý
Správný koník přes den lítá a večer nasává....

Tak tohle byl poutač na naší první akci.

Počasíčko

PIM = prudce inteligentní motorkářka

a jeden užitečný odkaz:vlaky[img][img]

Řízkov: www.rizekprespultalire.cz/fotogalerie.html

Naposledy editováno 29.03.2016 20:05:39

Blokovaní uživatelé: motobaba

18.2.2010 v 18:29 | Nahoru | #1021

650ccm>klekipetra> Tohle by se Ti moc nelíbilo. Leda že máš ráda houpacího koně, protože kdybych zakopnul a hodil "tygra", tak se pak budu půl hodiny houpat jako ten koník
Sákryš - a to mám docela těsnou bundu na mašinu. Večer si ji musím vyzkoušet!

Tak pak napiš jak to dopadlo...Já nemám odvahu zkoušet kombinézu Jen tiše doufám že jak se začne jezdit v terénu něco zhubnu.

19.2.2010 v 08:37 | Nahoru | #1022
Dobré ránko všem pohodovým lidem
báječně jsem si početla a pobavila se, díky

Motobaba: Šprýmařko a pak že na to jde přes dělenou stravu
650ccm: Houpací koník - nějaký nový styl?
Alexxa: Felinu taky zbožňuju, tak Hevíz říkáš, podle toho co píšeš nemá chybu

Nechci být otravná, ale sukýnka je mi volnější čím dál víc

Naposledy editováno 19.02.2010 08:41:17

2 reakcí na tento příspěvek Kočky v akci

19.2.2010 v 08:38 | Nahoru | #1023
Holky, díky za typy na termály. V Podhajské jsem byla taky a líbilo se, jen kdyby tam nebylo tak narváno V Turčianských Teplicích to samé, ve Sklenných Teplicích pouze na objednávku!!! Ale tam je to hezké, sedíte v jeskyni asi po 10 lidech, hlídá Vás sestra, kdyby se někomu udělalo šoufl, aby ho vytáhli z vody, teplota vody 39st.C. Taky máme očíhnutou Chalmovou, taky dobrý. Vše SR a na motorkách.Takže protože je všude lidí, zkoušíme Maďary. Vloni autobusem s cestovkou, letos asi na motorkách. Uvidíme...uvidíme.

650ccm : Já jen doufám, že se vejdu do svých oblečků a tečka

19.2.2010 v 08:41 | Nahoru | #1024
klekipetra> madarsko je dobrá volba, maj tam hodně termálů, nemaj tam tolik lidi jako v oné zminované podhájské nebo bešenové(tam už me nikdo nedostane) a maj tam poměrně levno

Jinak hezké ranko

edit: písmenka

Naposledy editováno 19.02.2010 08:42:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kočky v akci

19.2.2010 v 08:48 | Nahoru | #1025
klekipetra> Já jsem z termálů úplně vyřízená, pak leda tak rovnou do hajan a žádné skopičiny
Dovolená na moto super věc co Loni jsme tahle byli u Jadranu na týden pobyt+poježděníčko, cestou tam i zpět jsme courali po Rak. horách. Těšila jsem se na cestu podle moře, tak opravovali silnici asi 50 km jsme jeli po štěrku a vyfrézované silnici

19.2.2010 v 09:15 | Nahoru | #1026
dáma_v_sedle> Já jsem z termálů taky jak bláto, ale když se sejde dobrá parta....znáš to. O Jadranu uvažoval René taky, ale já se jaksi na motorce necítím na to úděsné vedro. Rakouské Alpy to jo, ale Chorvatsko bych asi nedala. My jsme byli asi před 4 lety na motorkách na dovči v okolí Máchova kraje. Dovolená úžasná, ale bylo šílené vedro. A oba jsme dostali úžeh, prostě jsme leželi 2 dny jak puci, zvraceli......no prostě děs a hrůza Třetí den jsme teprve byli schopni udělat nějaký pohyb, takže týdenní dovolená dostala na frak Navíc ta moje spropadená migréna nesnáší vedra, nemůžu ani do sauny!!!! Takže o dovolené na motorkách na Jadran si nechám jen vyprávět.

Holky, dnes u nás +4st.C a svítí sluníčko Ale ráno, když jsem jela do práce jsem míjela dost drsnou havárku, 6 aut v sobě, z toho dvě dost škaredě. Sanitky, hasiči....takže pozor, námraza nás ještě potrápí chvíli.

Jinak všem krááásnýýý den!

19.2.2010 v 09:17 | Nahoru | #1027
dáma_v_sedle> K tomu Jadranu...To Tě obdivuji jezdit na štěrku. Já bojím bojím, vyfrézování to zvládnu, ale štěrku se bojím jak čert kříže. Mám krátké nožky

19.2.2010 v 09:19 | Nahoru | #1028
alexxa> V Bešeňové jsme nebyli, ale slyšeli jsme, že je tam plno. Navíc je tam draho...Takže díky za typy, určitě o tom dáte řeč doma.

19.2.2010 v 09:51 | Nahoru | #1029
Ahoj dámy, přeji všem pohodový pátek a hezký víkend a souhlasím s alexxou, Bešeňová už nikdy víc, jednou stačilo! Vůbec tedy chování některých našich bývalých soukmenovců z SK při naší poslední dovolené v Demenovské dolině, systémem, vidím Čehůny, natáhnu je jak to jde, nás od dalších návštěv totálně odradil.

19.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #1030
dobré ranko, holčičky - teče, furt teče z rampouchů ... je to tady
nad vchodem do firmy teče vodopád z pětimetrovýho ledovýho závěsu, takže jsem dostala studenou sprchu ešče dřív, než jsem se setkala s šéfem jinak u nás silnice jen mokré, náledí se nekoná... kéž to tak vydrží
včera jsem se navlíkla do bundy a gatí - suprrrrrrrrrrrrr Suzi se vždycky raduje, když přijdu do garáže a pak jí zase zhasnou blinkry, když vidí, že lezu do Hondice už fakt nevím, jak ji mám utěšit ...
no a já se propíjím k jaru, co hrdlo stačí radši bych ale prolejvala Suzí hrdlo benzinem ... ach jooooooooo
pěkný den všem motokočkám

2 reakcí na tento příspěvek Kočky v akci

19.2.2010 v 10:44 | Nahoru | #1031

19.2.2010 v 11:14 | Nahoru | #1032

alexxa>Před chvíli mi volal manžel že nafoukl a udědal údržbu kol a že zítra se pojedem projet a pozve mne na oběd..já mu to slíbila..ale ted začínám pochybovat,že jsem neudělala dobře..nevím jak zvládnu po táák dlouhé zimě svých prvních skorojarních 50 km a míň manžel nejezdí,prý to nemá cenu se ani oblíkat

neváhej a jeď uznávám, že jsou okamžiky, kdy je mužskej v baráku přece jen k něčemu dobrej

19.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #1033
klekipetra> Migrény nebrat, to nemám ráda.....
Schválně jsme jeli v půlce června,že ještě nebude takový pařák a docela jsme meli kliku při cestě tam asi jen 24st, pak se na pobyt oteplilo úplně super a na sobotní odjezd hlásili děs a běs. Bylo slunečno, nikde ani mráček, dnes už vím že je příště poslechnu a raději pojedu o den dříve. Od rána lilo a lilo až do odpoledne, vody po kotníky tak jsme šli somrovat do kempu naproti, klika jeden bungalov byl volný i tak jsem jeli v neděli ve vichřici, na silnici jen my od hospůdek nevěřícně zírali co to jede za blázny

Naposledy editováno 19.02.2010 16:46:37

19.2.2010 v 16:51 | Nahoru | #1034
alexxa> Souhlasím s motobabou, jeď enem si vezmi o několik jégrovek více oceňuji odvahu, si počkám na teplíčko jsem zmrzlina..

19.2.2010 v 16:53 | Nahoru | #1035
Mili883> Vítej do klubu
máš pravdu, musí mít člověk kliku nebo mít už dopředu očíhnuto, nejlépe když tam jezdí zahraniční klientela, to už jsou vycvičení

19.2.2010 v 16:58 | Nahoru | #1036
motobaba> Nemůžeš se dočkat až provětráš nový obleček co Taky chodím okukovat tu svou pohladím po nádrži, zkontroluji jestli nejsou myšky hlodalky, nasednu, udělám vrum vrum - pusou a honem do teplíčka a svítím jako mrně v hračkářství

Přeji všem báječný víkend

19.2.2010 v 17:00 | Nahoru | #1037
dáma_v_sedle> holky dík za povzbuzení a nechcete jet se mnou..já jen,že se nám líp budou šlapat ty krpály,když manžel na nás bude z hořejška řvát..přidej ty babičko a nejvíc mne točí tím,když dlouhý krpál cca 6 km a já pomalu jedu,plíce jako embryo a on nahoře na mne čeká,páč dupe jako magor,až z něj leje..když dlouho nejedu,tak sjíždí kopec..vidí mne otáčí se,řekne pár povzbudivých slov a zase dupe nahoru a takhle je schopen me povzbuzovat třebas 5x

19.2.2010 v 17:07 | Nahoru | #1038
alexxa> Jo ono kolo já myslela moto to bych si spíš dovedla představit, tak na tohle bych se mohla tak akorát vyprdnout a padesátku
Napsala jsi to dobře liško podšitá, všechny myslely moto

Naposledy editováno 19.02.2010 17:08:36

19.2.2010 v 17:17 | Nahoru | #1039
omlouvám se,měla ajsm to napsat jasněji

19.2.2010 v 19:15 | Nahoru | #1040

alexxa>Vy jste vážně myslely motku? to už bych stála první u dveří on nafoukl kola-horská kola..
omlouvám se,měla ajsm to napsat jasněji

ti naplácám na prdelku - vzhledem k věku a k postavě si to můžu dovolit!!! já blbka myslela, že Ninuška na kole si jeďte sami korr.: na kole ať si jede sám - manža jeden manžatej bych mu normálně fikla gumu - na tom kole, samosébně dyk to říkám furt: mužskej v baráku, to je nepřetržitá řada průserů nepravidelně po sobě následujících (pan MH odpustí zneužití svého výroku)

Naposledy editováno 19.02.2010 19:16:03

19.2.2010 v 19:25 | Nahoru | #1041
Alexxa-> se omlouvám ty´s to napsala jasně, jenže my jsme všechny totálně zpitomělý (holčičky promiňte) tou dlouhou zimou a chtěly jsme tam vidět motku tak to ještě zvaž, aby sis na poslední chvíli neublížila
můj poslední ex jezdíval v kopcích vedle mě a tlačil mě za sedlo ... když teď tak kouknu zpátky, měl i pár kladných vlastností je fakt, že být sama, tak bych se do těch kopců nedrápala
tu definici manžela asi znáte, že? no, pro neznalé:
"Manžel je člověk, který pomáhá ženě z problémů, do kterých by se bývala nedostala, kdyby si ho bývala nevzala."... to je geniální

Naposledy editováno 19.02.2010 19:27:36

19.2.2010 v 21:18 | Nahoru | #1042
motobaba> máš pravdu, psala kolo, ale já všude vidím motokolo
to je deformace, lepší už to asi nebude

Naposledy editováno 19.02.2010 21:19:49

20.2.2010 v 14:36 | Nahoru | #1043
Ahojky holky,tak jsme z výletu zpět..nakonce to bylo jen 39 km páč manželovi byla zima takže obídek s gročkem v hospůdce byl geniální nápad.Cestu zpět jsme si zkrátili polní cestou,prý na tom rozbředlém sněhu to je dobrá průprava na motku, nechápu jak to manžel mohl projet bez sesednutí z kola, páč já se 5X musela odrazit nohou,jinak bych si v těch zatáčkách ustlala..

21.2.2010 v 10:38 | Nahoru | #1044
Holky takhle se má moje dcera v kapském městě..fotečka je z mysu dobré naděje..

22.2.2010 v 12:17 | Nahoru | #1045
alexxa> přejícně jí to závidím
takhle to vypadalo včera ve čtyři odpoledne u nás, na tohle se musím koukat

Naposledy editováno 22.02.2010 12:17:46

22.2.2010 v 12:18 | Nahoru | #1046
motobaba - tak to je síla. Tady na Budějovicku už sníh celkem padá, tak snad se brzy dostaví jaro a teplíčko

22.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #1047
alexxa-> nevím, co by mi museli slíbit, abych sedla na kolo v tomhle počasí jsi dobrá, já bych manžu vypustila samotnýho, když má touhu ...

22.2.2010 v 12:24 | Nahoru | #1048
jesss> ahoj, však já každou zimu vyhrožuju, že to tady prodám a stěhuju se do teplejších krajů - přinejmenším k Mělníku ... nejlépe jižní Čechy mým snem byla donedávna Madeira jenže to, co se tam teď dělo, to změnilo moje plány
dyk ze mě bude fakt alkoholka ... teda alkobaba včera jsem si dala první sklínku vína už ve dvě odpoledne ... jestli zima neskončí brzy, skončím já brzy v Kosmonosích

22.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #1049
musím se pochlubit novou Suzí samolepkou

22.2.2010 v 12:56 | Nahoru | #1050
motobaba> Fešanda je ta Tvoje Suzi . A do Kosmonos to nemáš daleko ,na Suzi hezkej vejlet.
No bóže,zapoměl jsem "z".