globalmoto_kveten





Téma: Ženy a ducati
 
11.8.2009 v 09:38
Ženský na dvouválcových kočičkách, hlaste se !

(reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 14:38 | Nahoru | #481

verybusy>Já na něj v tom zpětným pořád zíral a on to prostě neunes....



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #482

Ducducati>tak poješ se mnou konečně uvidíš kudy to vůbec jezdíš



tak jo a vem i nějaký kámošky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 14:53 | Nahoru | #483

GRASSEL>tak jo a vem i nějaký kámošky



Jak jako.....kámošky.....no toto.....mé lví ego je v háji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 14:54 | Nahoru | #484
Ducducati> přece nebudu dělat do Mílovo starý kámošovo ženská je pro mě chlap

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 15:05 | Nahoru | #485

Ducducati>[quote]Šamann>Je to fakt krása.

Jo tak ducati ideál.....hmmmmm.......no tak to budu muset ještě tak 10 kilo zhubnout dát minimálně 8 solárek a obarvit si vlasy

Proč solárka a barvit vlasy?

[img]

Ženy a ducati

15.2.2010 v 15:07 | Nahoru | #486


[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 15:09 | Nahoru | #487

GRASSEL>Ducducati> přece nebudu dělat do Mílovo starý kámošovo ženská je pro mě chlap



JO a kamarádky chlap ženská....

(reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 15:12 | Nahoru | #488
verybusy>

(reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 16:13 | Nahoru | #489

GRASSEL>Ducducati> přece nebudu dělat do Mílovo starý kámošovo ženská je pro mě chlap



dobře týýýý
to vyřídím Mílovi...on bude strašně rád, že si jeho kamarádi myslej že má doma chlapa....

Naposledy editováno 15.02.2010 16:15:16

(reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 16:15 | Nahoru | #490
[quote]Šamann>Proč solárka a barvit vlasy?

[img] to má bejt vtipný, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

15.2.2010 v 19:03 | Nahoru | #491
to se člověk ale dozví věci...
pro neznalý systému anebo co to vlastně je....

Princip činnosti kontroly trakce
Při akceleraci se zvyšuje hnací síla kol a ta přenášejí vysoký kroutící moment na vozovku. Pokud je dostatečná adheze, vozidlo začne zrychlovat. Pokud ale přenášený kroutící moment překročí fyzikálně daný maximální přenesitelný moment, kola začnou prokluzovat. Tím dojde ke ztrátě boční síly a vozidlo se stane směrově nestabilním. V tento okamžik začne pracovat systém ASR a sníží kroutící moment přenášený na kola tak, aby se kola přestala protáčet a vozidlo opět získalo směrovou stabilitu, ale aby se přitom přenesl co největší kroutící moment.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 07:05 | Nahoru | #492
peteFZet> nevím proč sem koupíruješ něco z gůglu nebo čeho to je tu možnost má asi každej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 07:22 | Nahoru | #493
GRASSEL> wikipedia to proto že by jsem tak dlouhý souvětí dohromady z mojí hlavy nedal...

aaale... jenom mě zaujalo, že jsi psal jak je kontrola trakce na prd.

dát ti 2 stejný typy motorek, stejně obutý, stejný kubatury atd, - jedna s a druhá bez trakce, tak na tý s trakcí budeš mít lepší časy, nehledě na to, že existujou ještě tzv. spřažený abs což člověku umožní jít na brzdy mnohem pozdějc než u jinejch motorek. takže kdyby jsi jel na "obyč" moto bez těchle dvou vychytávek a pak na moto "s" doplňkama, tak pojezdíš svoje časy ain cvai... prostě se dá pozdějc brzdit a dřív zrychlovat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:19 | Nahoru | #494
peteFZet> Ty časy s ABS jsou horší,než bez něj,minimálně teda na suchu.Naopak přemejšlím,jak to bezbolestně vypínat,snad to půjde pojistkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:31 | Nahoru | #495
peteFZet> ááááále prosím tě kdo ti to povídal?! Říkám ti že je ti k ničemu v provozu ale už mě to nebaví řešit klucí, budu rád když si vemete něco s kontrolou trakce a vyzkoušíme to

za prvý - to že jednomu bude kontrolovatelně (bez kontroly trakce) podkluzovat kolo v zatáčce neznamená že bude pomalejší - ba naopak

za druhý - v provozu je to bez smyslu (už jsem řekl proč tak mě to nebaví psát znova) hlavní smysl je na okruhu v kombinaci s nakopanou motorkou a třeba krátkým plynem kdy ti sníží možnost highsideru v žádném případě to neznamená že můžeš dělat s plynem co chceš (jak tu naznačujete) tyhle kontroly trakce jsou úplně jinej level a to co najdeš v seriový motorce je jen taková..................no prostě se pracuje s rozpočtem, asi tak bych to řekl. Je to trochu jiný než co slyšíte v TV a WSBK či motogp

za třetí - ještě jsem neviděl že by někdo měl koule na to to vyzkoušet a dát plnej knedlík se spoléháním na kontrolu trakce ale rád se podívám když mi to někdo ukážete

.......................no jak říkám, nemá cenu se tu dohadovat když jste o tom přesvědčeni tak bude nejlepší to vyzkoušet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:32 | Nahoru | #496
verybusy> to ABS je vopravdu ty si to s ním vysloveně chtěl?!

sranda je když by ses pak rozhodnul dát mašinu se systémem ABS na předek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:37 | Nahoru | #497

GRASSEL>verybusy> to ABS je vopravdu ty si to s ním vysloveně chtěl?!

sranda je když by ses pak rozhodnul dát mašinu se systémem ABS na předek



Já už ho tam měl,jako bonus.Na vodě je to vynikající,tam dostaneš na prdel před každou zatáčkou,ale na suchu si jednak nepřibrzdíš bloklým zadním (samozřejmě přiješ o pérozvětšující efekt kontrolovatelnýho smyku) a za druhý jseš v konečným důsledku o něco delší. Ale bezpečně.
Naštěstí to vypadá,že bude stačit vytáhnout poměrně přístupnou pojistku pod krovkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:40 | Nahoru | #498
verybusy> kde si ho měl?! Motorka s ABS nejde na předek Čéřa byl jak koza když to zkoušel

čéče neříkej mi že to je tak složitý, podle mě by to šlo nějak udělat na nějakej přepínač ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:47 | Nahoru | #499

GRASSEL>verybusy> kde si ho měl?! Motorka s ABS nejde na předek Čéřa byl jak koza když to zkoušel

čéče neříkej mi že to je tak složitý, podle mě by to šlo nějak udělat na nějakej přepínač ne



Na předek jde,když máš měkou gumu,co to pobere. Aspoň párkrát jsem zadní přizvednul.Ale pokud sepne,tak v okamžiku,kdy očekáváš plný brzdný účinek nastane malá prodleva a to je nepříjemný.
Jinak přepínač nebude potřeba,jedním tahem zvednu sedlo a povytáhnu pojistku.Jenom musím zkonzultovat,jestli je opravdu jen pro ABS,abych se nedivil.

(reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:54 | Nahoru | #500
verybusy> no čéče nevím, čéřa to s ABSkama zkoušel a ani kulový ale třeba s měkou gumou tatk 10cm zadek ve vzduchu to možná jde, já myslel na předek jako fakt normálně na předek

ty vole, bůhví co ještě vypneš za píčovinu
já co jsem slyšel a četl tak na to aby na mokru byla motorka s abs lepší na brzdách bys musel zahamstnout úplně ale jinak to tak není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:55 | Nahoru | #501

verybusy>peteFZet> Ty časy s ABS jsou horší,než bez něj,minimálně teda na suchu.Naopak přemejšlím,jak to bezbolestně vypínat,snad to půjde pojistkou.



nechci to hledat, ale četl jsem zprávu kde k1300r přebrzdilo hondu civic (se standardním japonskym abs). že motorka brzdí hůř než auto už u bmw neplatí. (pozn. že k1200 má stejný brzdy jako k1300) u fz nejni to abso duální, tzn. že přední páčkou furt brzdíš jen přední brzdu, nerozděluje ti to zadek/předek podle situace a stavu vozovky. vim že abs blbne na hodně zkrabatělý silnici, ale takovejch úseků je fakt hodně málo...

1 reakcí na tento příspěvek Ženy a ducati

16.2.2010 v 08:59 | Nahoru | #502
jen takovej dotaz, k čemu to ABS vlastně máte?! Nebo jakej byl důvod si to s ním kupovat?! Bojíte se štěrku????

Naposledy editováno 16.02.2010 08:59:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:02 | Nahoru | #503
peteFZet> Že motorka brzdí hůř než auto není pravda,záleží na podmínkách,gumách atd.Čím horší,tím víc vyniká auto,zatímco na kvalitním povrchu zabrzdí líp motorka.Proto na okruhu je ABS víceméně na překážku.Až to zažiješ,pochopíš,při běžným ježdění perfektní,při ježdění na hraně na pytel.
Navíc na zadní brzdu mám nohu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:06 | Nahoru | #504

GRASSEL>peteFZet> ááááále prosím tě kdo ti to povídal?! Říkám ti že je ti k ničemu v provozu ale už mě to nebaví řešit klucí, budu rád když si vemete něco s kontrolou trakce a vyzkoušíme to

ok ale nejdřív si tu trasu párkrát projedu... ať vim kde na mě může vyject nějakej traktor

k tomu ostatnímu - taky mě neba to vysvětlovat znovu, poslední věc co bych k tomu dodal je že na těchle systémech pracoval vývojovej tým bauerische motorwerke několik let, tzn. že buď je to parta amatérů co udělali věc který je vlastně k ničemu a nebo ty technický vymoženosti maji nějakej přínos - jedno kde jej využíváš, jestli ve městě a nebo na okresce osobně se přiklánim k tý verzi že vývojáři u bmw udělali poctivej kus práce kterej pomáhá zachraňovat kritický situace, při kterejch by se drtivá většina japonců válela dávno v příkopu nebo byla nabořená v kufru auta co to zahamtlo...

no jestli dojedeš do hoškovic na dragstery tak se tam můžeš podívat na sprinty (s mojí účastí), případně to vozkoušíme někde jinde... jinak v tom dávat plnej hned a jen se držet mi nějak nedělalo problém... to umí každej ne...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:09 | Nahoru | #505
GRASSEL> loni jsem jezdil dost za deště, takže to je hlavní důvod proč si koupit moto s abs, v místním provozu kdy ti to tam někdo pošle a zaflekuje skoro každou půlminutu se to docela hodí... (kolony, přejíždějící auta sem tam, který se pak někam nevejdou a zahamtne to atd...)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:12 | Nahoru | #506
peteFZet> Jenom rejpnutí-jak chceš na dragster dni s kontrolou trakce opálit zadní gumu????
Ty vývojáři to samozřejmě konstruovali na běžný ježdění,tam to funguje výborně,stejně jako ABS třeba v autě.Ale nesmíš chtít něco navíc.....
Tudíž shrnutí-jsou to berličky pro lidi,kteří to nemají až tak v rukách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:14 | Nahoru | #507

verybusy>peteFZet> Že motorka brzdí hůř než auto není pravda,záleží na podmínkách,gumách atd.Čím horší,tím víc vyniká auto,zatímco na kvalitním povrchu zabrzdí líp motorka.Proto na okruhu je ABS víceméně na překážku.Až to zažiješ,pochopíš,při běžným ježdění perfektní,při ježdění na hraně na pytel.
Navíc na zadní brzdu mám nohu.



škoda že mi tu nejde youtube, bych sem plácnul video kde je nevim jak auto a tušim nějaká okapotovaná ducati a ta dukna na brzdy dojela několik metrů před auto...na morku je to s motorkou už uplně na hovno, to ví snad každej...

na zadní mám taky nohu, ale můžu s ní mávat ve vzduchu případně se přivodstrkovat aby mi to líp jelo

(reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:18 | Nahoru | #508
peteFZet> Video na YouTube není směrodatný,jak jsem psal výš,záleží na konkrétních podmínkách.Tím bych to asi uzavřel,už mě to neba.Sám si prohlídni parametry okruhových speciálů,kolikrát tam najdeš ABS,nebo DTC.V provozu super,při nadstandartních požadavcích zatím na pytel.Tečka!!!!

4 reakcí na tento příspěvek Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:18 | Nahoru | #509
Haló jsem tu dobře,nebo je to nějakej asfaltomrdalskej kroužek zaměřenej na ABS

(reakce na) Ženy a ducati

16.2.2010 v 09:18 | Nahoru | #510

verybusy>peteFZet> Jenom rejpnutí-jak chceš na dragster dni s kontrolou trakce opálit zadní gumu????
Ty vývojáři to samozřejmě konstruovali na běžný ježdění,tam to funguje výborně,stejně jako ABS třeba v autě.Ale nesmíš chtít něco navíc.....
Tudíž shrnutí-jsou to berličky pro lidi,kteří to nemají až tak v rukách.



jenom teda na okraj: ta trakce je vypínatelná

no ještě aby naháče/cesťáka konstruovali na okruhy, to bych si to nekupoval že jo já ti dám berličky, počkeeeej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist