1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
Jinak jede brutálně, je taková pěkně malá, nizká, na okruh by byla dobrá!
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005
1098 na můj vkus je navržená moc za účelem "líbivosti" mainstreamu Prostě je to jen redesign 916, kdežto 999 chápu jako úplně novou motorku. 1098 má ke všemu lehce japonský šmrnc - ale já to hodnotím z pohledu designera, takže mě neber vážně
Naposledy editováno 08.02.2010 12:26:31
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005
sem si říkal, no tak to je hnus, ty dvě světla nad sebou, kam to vede tyhle nový dyzajny motorek. no bylo mi z toho špatně.
Asi tak půl roku až rok na to se pro mě stala modlou a o ničem jinym se mi dlouho nezdálo
1098 se mi líbila hned napoprvé a i když se mi líbí pořád možná to omrzí..
999 je úplně jinde. Jak se mi něco líbí napoprvé je to špatně
zrovna tak to mám u ostatních moto a vlastně i u aut
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005
mám to podobně - ale asi ve všem, hlavně v hudbě. Kolikrát si pustím nějaké nové CD klidně i od kapely, co poslouchám už nějakou dobu a začne se mi líbit třeba až na pátý poslech. Pak to ale většinou vydrží a vracím se k němu už pořád. Kdežto jiné CD, co mě chytne hned napoprvé a říkám si, jak to mají vymakané - se mi za pár poslechu omrzí a nějak v něm už nic nového nenacházím a ta myšlenka prostě vyprchá. U 999 se mohu pořád kochat tím tvarem, kdežto 1098 se odhalí hned napoprvé a všechno je tak prvoplánovitě tam, kde to člověk očekává. Prostě - líbí se vám dva laufy pod sedlem, jednoramenná kyvka... fajn, máte to mít (ale pak tam zase chybí ten moment překvapení).
Naposledy editováno 08.02.2010 12:44:22
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
Znám jednoho borce z Hostivic, kterej jí má v černý barvě a je to opravdu nádherná máša s úžasným zvukem kterej nenechá nikoho chladným Ten kluk je navíc úplnej pohodář, detailně ji zná do posledního šroubku. Žádnej pozér. Tak trochu výjimka mezi Dukatisty
dunric>P. Terblanche dělá hůř stravitelnej dizajn, ale stejně jako u původní Multistrady tak i u 999 tomu člověk přichází na chuť až časem. Ale jak už tu někdo psal, o to míň se pak okouká.
Znám jednoho borce z Hostivic, kterej jí má v černý barvě a je to opravdu nádherná máša s úžasným zvukem kterej nenechá nikoho chladným Ten kluk je navíc úplnej pohodář, detailně ji zná do posledního šroubku. Žádnej pozér. Tak trochu výjimka mezi Dukatisty
Máš pravdu, že na chuť 999 zas tolik lidí nepřijde a tím líp aspoň jich nejezdí moc a bude to pořád něco jinýho. Já jsem tomu přišel na chuť hned jak to vyjelo z fabriky a podívala se do světa SBK. Pro mě je to pořád nejhezčí mašina pod sluncem v barvách Fila se na to dá koukat pořád...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005
pylot>Michal_999> To neni uplne nejlepsi zprava ze nema rada rychly zmny smeru. Nekdy bych se na tom chtel svizt a osahat si to trosku. Jinak s tim servisem levnejsim jak japka bych byl opatrnej. Co jsem cetl tak kdyz se delaj ventily, remeny a buh vi co vsechno jeste tak to vyjde u ducny docela draho. Procital jsem tady mrte moc starejch temat o 999 a nakonec jsem vycet ze to opravdu neni motorka pro cloveka kterej neni chotnej jednou za cas investovat velky prachy do poradnyho servisu. (servis = udrzba) A nevycetl jsem to od lidi co by pomlouvaly ducny ale od ducatistu a od lidi co je prodavaj.
jasně, servis jako takový něco stojí a v tomto případě to máš min. co 2 roky trošku dražší právě o řemeny, případně půlkroužky. Ale i tady se bavíme o "běžné" údržbě, která je spojena s každým DESMO. Spíš jsem narážel na běžné poznámky a vtípky o tom, že ducatisti ze servisu prakticky nevylezou. Holt chceš mít trošku něco extra (záměrě nepíšu "lepšího"), tak za to budeš muset něco obětovat. A to platí i o té rychlé změně směru. Když přistoupíš na její hru, tak Ti to po čase ani nepříjde a budeš si jenom užívat. Navíc jakýkoliv "neduh" dokáže bohatě kompenzovat jinde.
Každá motorka má nějaký doporučený interval servisu a japonské motorky to "zkousnou" i několika násobně přesáhnout, u Ducati je to jinak a mělo by se k tomu tak přistupovat. U 999 je servis po 10 tisích kilometrech, kde v prvních 10-ti Tě čeká výměna oleje, filtrů, napnutí řemenů a seřízení ventilů. Ve 20-ti tisících Tě navíc čeká výměna řemenů. Do napnutí (výměny) řemenů a sežízení ventilů se moc mechaniků nepouští, protože je na to třeba úplně jiné nářadí než japonské stroje a celkově je to tam trochu jinak a časově náročnější. Proto výsledná cena servisu je dražší. Když si tohle člověk uvědomí a svojí mašinu se takto stará a ivenstuje do ní potřebé peníze pak věřím, že ho může zklamat jen vyjímečně!
Člověk který si koupí Ducati po někom kdo mu řekl, že na tom byl nělaný servis a přitom nebyl, ten na tom najezdí třeba dalších 10 tisíc kilometrů a prodává to s tím, že je na tom udělaný kompletní servis tak se pak člověk nemůže divit, že se to vysype. Bohužel takových případů je hodně
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |