globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 999 2005
8.2.2010 v 10:56
Co si myslíte o této motorce. Budu rád za vaše zkušenosti, rady, na co si dát pozor atd. Díky
Předchozí
1 2
Následující

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 11:41 | Nahoru | #1
Ja si myslim (tuuuuut), ze je to nadhernej stroj, libi se mi vic nez 1098 a kdyby nebyla tak draha a nebyla tak citliva na servis tak bych premejslel kde na ni sehnat prachy.

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 11:41 | Nahoru | #2
myslim, že je to pecka obvzláště s termixama

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 11:50 | Nahoru | #3
fandím, pročti si, již napsané

duci 999 na m.cz

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:00 | Nahoru | #4
Kámoš jí má a v servisu tráví docela dost času...ale možná to je náhoda.
Jinak jede brutálně, je taková pěkně malá, nizká, na okruh by byla dobrá!

(reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:03 | Nahoru | #5

Sefo> na okruh by byla dobrá!


myslím, že to je to zásadní. protože na českejch silnicích z tebe vyklepe duši

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:08 | Nahoru | #6
Taky se mi strašně líbí, kdybych nebral v úvahu parametry, tak i víc než 1098.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:11 | Nahoru | #7
Petr-RSV> Vzledově je podle mě krok zpět...to ta 1098 je jiný kafčo...aspon pro mě

(reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:13 | Nahoru | #8

Petr-RSV>Taky se mi strašně líbí, kdybych nebral v úvahu parametry, tak i víc než 1098.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:17 | Nahoru | #9
Sefo>
1098 na můj vkus je navržená moc za účelem "líbivosti" mainstreamu Prostě je to jen redesign 916, kdežto 999 chápu jako úplně novou motorku. 1098 má ke všemu lehce japonský šmrnc - ale já to hodnotím z pohledu designera, takže mě neber vážně

Naposledy editováno 08.02.2010 12:26:31

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:21 | Nahoru | #10
Krásná, lehká, rychlá, drahá, náročná, naprosto nevhodná na cestování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:38 | Nahoru | #11
Petr-RSV> přesně si pamatuju na den kdy jsem viděl poprvé v nějakym shopu 999tku
sem si říkal, no tak to je hnus, ty dvě světla nad sebou, kam to vede tyhle nový dyzajny motorek. no bylo mi z toho špatně.
Asi tak půl roku až rok na to se pro mě stala modlou a o ničem jinym se mi dlouho nezdálo
1098 se mi líbila hned napoprvé a i když se mi líbí pořád možná to omrzí..
999 je úplně jinde. Jak se mi něco líbí napoprvé je to špatně
zrovna tak to mám u ostatních moto a vlastně i u aut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:42 | Nahoru | #12
pepek9>
mám to podobně - ale asi ve všem, hlavně v hudbě. Kolikrát si pustím nějaké nové CD klidně i od kapely, co poslouchám už nějakou dobu a začne se mi líbit třeba až na pátý poslech. Pak to ale většinou vydrží a vracím se k němu už pořád. Kdežto jiné CD, co mě chytne hned napoprvé a říkám si, jak to mají vymakané - se mi za pár poslechu omrzí a nějak v něm už nic nového nenacházím a ta myšlenka prostě vyprchá. U 999 se mohu pořád kochat tím tvarem, kdežto 1098 se odhalí hned napoprvé a všechno je tak prvoplánovitě tam, kde to člověk očekává. Prostě - líbí se vám dva laufy pod sedlem, jednoramenná kyvka... fajn, máte to mít (ale pak tam zase chybí ten moment překvapení).

Naposledy editováno 08.02.2010 12:44:22

(reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 12:50 | Nahoru | #13
Petr-RSV> přesné

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 13:00 | Nahoru | #14
už jsem to tu psal. 999 mi velmi připomíná svým tvarem i kukučem atmosféru Kubrickovy vesmírné odyssey. A to je pro můj přímač fatální

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

8.2.2010 v 13:13 | Nahoru | #15
Díky moc za příspěvky, mám obavu jak to budu zvládat. Přesedlám letos na tuto motorku z FZ1 Fazer, tak jsem zvědav jaká to bude změna. Snad to bude jezditelné a neuteče mi to v první zatáčce Jsem zvědav jak Italka pojede

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 13:15 | Nahoru | #16
Nebrat je to hnusná mrdka a strašně poruchová

(reakce na) Ducati 999 2005

8.2.2010 v 13:16 | Nahoru | #17
fasek> No ber to tak,že význam slova motorka poznáš až ji osedláš. Yamaha je proti ni klavír ........

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #18
Hlavně se nelekej prvního seznáméní..Na 999ce jsem sice nejel, ale parametrama se od SP moc neliší..Po litru 4válu se ti bude zdát, že to jede jak šestka s větším krouťákem..Závislost na sportovní douhrnek si musíš vypěstovat..Nadruhou stranu po čase budeš vědět jestli je to láska na dlouhou dobu nebo jen krátký flirt..Mě se zamilovat trvalo 2500km a do té doby jsem hodněkrát zoufale zapřemýšlel jestli jsem udělal dobře..Dneska už vím, že udělal

Ducati 999 2005

8.2.2010 v 18:34 | Nahoru | #19
na této motorce jen bacha na modré peugeoty

Ducati 999 2005

9.2.2010 v 09:45 | Nahoru | #20
je to veliká paráda, jen bys měl mít jasno v tom na co jí budeš používat

Ducati 999 2005

11.2.2010 v 13:46 | Nahoru | #21
Tu motorku musíš milovat, musíš na ní tvrdě, mít nad ní kontrolu...pak se Ti odvděčí neskutečným zážitkem z jízdy a jestli to budeš mít osazený termixama a otevřenou spojkou tak je to lahoda pro uši. Člověk musí vědět k čemu tu motorku má a uvědomit si její nároky!!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

11.2.2010 v 20:20 | Nahoru | #22
P. Terblanche dělá hůř stravitelnej dizajn, ale stejně jako u původní Multistrady tak i u 999 tomu člověk přichází na chuť až časem. Ale jak už tu někdo psal, o to míň se pak okouká.

Znám jednoho borce z Hostivic, kterej jí má v černý barvě a je to opravdu nádherná máša s úžasným zvukem kterej nenechá nikoho chladným Ten kluk je navíc úplnej pohodář, detailně ji zná do posledního šroubku. Žádnej pozér. Tak trochu výjimka mezi Dukatisty

(reakce na) Ducati 999 2005

12.2.2010 v 14:46 | Nahoru | #23

dunric>P. Terblanche dělá hůř stravitelnej dizajn, ale stejně jako u původní Multistrady tak i u 999 tomu člověk přichází na chuť až časem. Ale jak už tu někdo psal, o to míň se pak okouká.

Znám jednoho borce z Hostivic, kterej jí má v černý barvě a je to opravdu nádherná máša s úžasným zvukem kterej nenechá nikoho chladným Ten kluk je navíc úplnej pohodář, detailně ji zná do posledního šroubku. Žádnej pozér. Tak trochu výjimka mezi Dukatisty


Máš pravdu, že na chuť 999 zas tolik lidí nepřijde a tím líp aspoň jich nejezdí moc a bude to pořád něco jinýho. Já jsem tomu přišel na chuť hned jak to vyjelo z fabriky a podívala se do světa SBK. Pro mě je to pořád nejhezčí mašina pod sluncem v barvách Fila se na to dá koukat pořád...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

12.2.2010 v 17:23 | Nahoru | #24
Jak už tady bylo napsáno, vzhledem naprosto odlišná, takže buď se Ti líbí nebo je to hnus. Nic mezi tím. Je tvrdá a chce pevnou ruku. Do zatáček, které jsem na Fazeru projížděl jako na kole ji musím trošku pomoc tělem, ale zase ji pak projede jako po kolejích. Nemá ráda rychlé změny směru, takže ideální na trasu, kde už to trošku znáš. Na pohodlí zapomeň a sametovost motoru taky. Není to žádné cestovní náčiní i když... no masochisti se v tomto taky najdou. Má první zkušenost byla, že jsem po 15km protřepával zápěstí abych do nich zpátky dostal krev Poruchovost a servis s čímkoliv jiným, než je standardní údržba se mi zatím vyhýbá (Ťuk, ťuk), najeto mám cca 24t, takže tady se nenech strašit. Pokud se o motorku staráš, dáváš ji co potřebuje a nechováš se k ní jako hovado, výjde Tě servis nakonec třeba i míň než na JPN.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 999 2005

12.2.2010 v 18:19 | Nahoru | #25
Michal_999> To neni uplne nejlepsi zprava ze nema rada rychly zmny smeru. Nekdy bych se na tom chtel svizt a osahat si to trosku. Jinak s tim servisem levnejsim jak japka bych byl opatrnej. Co jsem cetl tak kdyz se delaj ventily, remeny a buh vi co vsechno jeste tak to vyjde u ducny docela draho. Procital jsem tady mrte moc starejch temat o 999 a nakonec jsem vycet ze to opravdu neni motorka pro cloveka kterej neni chotnej jednou za cas investovat velky prachy do poradnyho servisu. (servis = udrzba) A nevycetl jsem to od lidi co by pomlouvaly ducny ale od ducatistu a od lidi co je prodavaj.

Ducati 999 2005

12.2.2010 v 18:41 | Nahoru | #26
Nádherná

Naposledy editováno 12.12.2015 09:55:26

(reakce na) Ducati 999 2005

13.2.2010 v 19:08 | Nahoru | #27

pylot>Michal_999> To neni uplne nejlepsi zprava ze nema rada rychly zmny smeru. Nekdy bych se na tom chtel svizt a osahat si to trosku. Jinak s tim servisem levnejsim jak japka bych byl opatrnej. Co jsem cetl tak kdyz se delaj ventily, remeny a buh vi co vsechno jeste tak to vyjde u ducny docela draho. Procital jsem tady mrte moc starejch temat o 999 a nakonec jsem vycet ze to opravdu neni motorka pro cloveka kterej neni chotnej jednou za cas investovat velky prachy do poradnyho servisu. (servis = udrzba) A nevycetl jsem to od lidi co by pomlouvaly ducny ale od ducatistu a od lidi co je prodavaj.



jasně, servis jako takový něco stojí a v tomto případě to máš min. co 2 roky trošku dražší právě o řemeny, případně půlkroužky. Ale i tady se bavíme o "běžné" údržbě, která je spojena s každým DESMO. Spíš jsem narážel na běžné poznámky a vtípky o tom, že ducatisti ze servisu prakticky nevylezou. Holt chceš mít trošku něco extra (záměrě nepíšu "lepšího"), tak za to budeš muset něco obětovat. A to platí i o té rychlé změně směru. Když přistoupíš na její hru, tak Ti to po čase ani nepříjde a budeš si jenom užívat. Navíc jakýkoliv "neduh" dokáže bohatě kompenzovat jinde.

Ducati 999 2005

14.2.2010 v 09:12 | Nahoru | #28
Naprostý souhlas s Michalem 999. Tuhle motorku (jako většinu Ducatek) si koupí člověk, který ví proč tu motorku chce. Ať už proto, že je odlišná od jakékoliv jiné motorky, nebo pro značku Ducati, nezaměnitelný zvuk, super komponenty v základu atd. Co jsem hodně ocenil u 999 bylo nastavení stupaček a posun sedla včetně nádrže vůči řidítkům. U které mašiny se tohle dá udělat v základu?
Každá motorka má nějaký doporučený interval servisu a japonské motorky to "zkousnou" i několika násobně přesáhnout, u Ducati je to jinak a mělo by se k tomu tak přistupovat. U 999 je servis po 10 tisích kilometrech, kde v prvních 10-ti Tě čeká výměna oleje, filtrů, napnutí řemenů a seřízení ventilů. Ve 20-ti tisících Tě navíc čeká výměna řemenů. Do napnutí (výměny) řemenů a sežízení ventilů se moc mechaniků nepouští, protože je na to třeba úplně jiné nářadí než japonské stroje a celkově je to tam trochu jinak a časově náročnější. Proto výsledná cena servisu je dražší. Když si tohle člověk uvědomí a svojí mašinu se takto stará a ivenstuje do ní potřebé peníze pak věřím, že ho může zklamat jen vyjímečně!
Člověk který si koupí Ducati po někom kdo mu řekl, že na tom byl nělaný servis a přitom nebyl, ten na tom najezdí třeba dalších 10 tisíc kilometrů a prodává to s tím, že je na tom udělaný kompletní servis tak se pak člověk nemůže divit, že se to vysype. Bohužel takových případů je hodně

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 999 2005

14.2.2010 v 09:41 | Nahoru | #29
Ahoj kámoši, díky moc za příspěvky. Už se těším jak si ji na počátku dubna dovezu, nebo i v březnu, záleží na počasí. Zatím stojí u dovozce a má ještě hyn baterku. Zkusíme ji nabít a uvidí se, zda bude potřebovat novou. Podle toho co jsem zaslechl, tak u ducati (obecně u 2V motocyklů) baterie nic moc nevydrží. Nevím čím to je. U 4V jsem to moc neslyšel. Zkusíme nabýt a uvidí se. Už teď mi je jasné, že ji po koupi dám do servisu na servis. Máte nějaké zkušenosti s životností baterií? A kterou nybíječku používáte. Myslím tím typ, který se dá použít jak na gelovky, tak na klasické olověné akumulátory do auta. Když už budu nabíječku kupovat, tak ať je to univerzál.

Ducati 999 2005

14.2.2010 v 10:22 | Nahoru | #30
Já když kupoval loni na jaře 749 tak byla baterie ko! Koupil jsem novou a v pohodě akorát jí nechám před sezonou raději dobít. Na ten servis jí určitě vem a možná by nebylo špatný vzít si sebou někoho kdo těm motorkám opravdu rozumí až jí budeš kupovat . Já se rozhodnul pro ducati protože jsem se do ní až po několika letech zkrátka zakoukal a chtěl jsem zkusit něco jiného než japonce i přez to že mě od ní skoro všichni odrazovali . A taky si jí už nechám . Je to uplně něco jinýho,mám z ní lepší pocit ikdyž má o 60 koní míň než moje předchozí GSX-R1000,líp se ovládá ikdyž je těžší a v zatáčkách jede jako po kolejích. A taky nechápu jak může tak malej plexík co mám před sebou odvádět vzduch líp než to co jsem měl na Suzuki
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 mar36 21 1.4.2024 v 09:40 Juraj22
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S Ivo7 25 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 mar36 1 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 ProchySBK 60 29.2.2020 v 20:07 Stana.k.
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 mar36 39 16.10.2019 v 06:06 gága0101


TOPlist