1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
adamosr1>Ta tabulka zrychlení je sice pěkná ale každej řidič by zajel jinej čas. To třeba řídil nějakej závodník atd. Kamoš má z 1000 rok 03 a pojezdí na sprintu cbr 1100 xx a busu 01 rok. A to ještě jede chvilama po zadním. Takže asi ták. Můžeš mít zx-10r 2010 ale pojede tě borec na r1 04. Záleží na citu ke spojce. V běžným provozu kde máš správně jet do 130 km/h je uplně u prdele že tam máš 100-150 mph za 5.3 nebo 5.00 sekund
tak to asi zajel vsechno jeden clovek, zkusenej, navic 100-180 mph zajede kazdej skoro stejne, tam se neda nic uz zkazit, jedine proradit, proto ani neporovnavam 0-100kmh, kde zavisi spis na konstrukci moto, nez sile motoru
edit: a prestante uz porovnavat porad ridice, kdyz se porovnavaj motorky
Naposledy editováno 05.02.2010 23:34:03
Bubrak ZX10R>tak to asi zajel vsechno jeden clovek, zkusenej, navic 100-180 mph zajede kazdej skoro stejne, tam se neda nic uz zkazit, jedine proradit, proto ani neporovnavam 0-100kmh, kde zavisi spis na konstrukci moto, nez sile motoru
edit: a prestante uz porovnavat porad ridice, kdyz se porovnavaj motorky
JJ dit už jsem ticho No to máš pravdu na pružným zrychlení na 6 kvalt dáš jen plnej kotel a čekáš a z těch 100 mph na max to není taky těžký. Já jel na Hayabuse ale bohužel jen v papučích a zkoušel jsem zrychlení na dvojku z 60 km/h. No oproti mé R1 to trochu líp táhlo. Ale taky to je 298 ccm navíc že.
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Jeste nejaky dotaz?
Naposledy editováno 06.02.2010 13:45:59
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Přibrzdi s emotivními výlevy. Teď k faktům: já mluvil o současné modelové produkci, nikoliv o něčem z r. 1990 - v tomto modelu se totiž uživatel TOLI nevez, víme? A mj. rozhodně něpopírám že kdysi 12vál v 7xx řadě být mohl. Tak jako tak můj příspěvek machrováním nezavání - seš na motorkáře nějaký přecitlivělý, ne? Máš krámy?
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Omyl. BMW 750i E38 byl dvanáctiválec 5,4 litru. Model 760i se obejvil až později.Více tady.
e: Někdo byl rychlejší.
Naposledy editováno 07.02.2010 10:36:33
2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Ale o tom ta motorka není... (ikdyž si to mnozí myslí) Jede se stím luxusně i do zatáček! A jestli tedy někdo píše, že ti v zatáčkách někdo ujede, tak tomu nevěř ani za prdel! Když jsi dobrý řidič, tak ti neujede nikdo.
DCX11>... A oprotiva litru můžeš vzít víc za heft a dát mu plnej, bo když jsi šikovnej, tak se ti tek moc nezvedá čumák, jak na litru! Je to díky vyvážení... (a i váze) Takže pocit ze zrychlení je na ní obrovskej, protože táhne hned od spodu a drží ti na zemi!...
TO je pravda, delsi rozvor a vetsi hmotnost hraje k dobru.
Ale o tom ta motorka není... (ikdyž si to mnozí myslí) Jede se stím luxusně i do zatáček! A jestli tedy někdo píše, že ti v zatáčkách někdo ujede, tak tomu nevěř ani za prdel! Když jsi dobrý řidič, tak ti neujede nikdo.
Tohle ale az tak pravda neni. Hayabusu nikdy do zatacky nemuzes poslat tak jako lehci supersportovni motorku. Je na ni znat, ze je to trochu cestak.
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
adahaya>ze je busa cestak na to si prisel jak???
Tak ze jsem si ji prohledl a zkusil.
Jak jinak? Je tezka, podvozek je kompromisne laden, vyfuk(-y) nizko, posez je take cestovnejsi a celkova stavba je dost robustni.
Porovnavam treba vzhledem ke K6.
Naposledy editováno 07.02.2010 16:35:08
2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |